Kirjoittaja Aihe: Totaalista kuraa (K18)  (Luettu 6197 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
Totaalista kuraa (K18)
« : la 16.01.2016, 10:32:56 »
Olisikohan tarvista tunkiolle jossa ihmetellä ihmiskunnan pohjanoteerauksia... Noin ensialkuun esimerkkinä:

https://www.facebook.com/TundraCalidus/videos/545737028927840/

(Vaatii varmaan FB-kirjautumisen. En ole selvittänyt miten noita FB:ssa julkaistuja videoita saa näkyviin ilman FB-kytköstä.)
Argh, kesän lapsi mä oon...

Paikalla socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
Vs: Totaalista kuraa (K18)
« Vastaus #1 : la 16.01.2016, 17:45:34 »
Tuo on kai sitä paljon puhuttua puukkohippaa.
Unelmani on foorumi, missä mökkihöperöt ihmiset vatkaavat metaa 24/7.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #2 : la 16.01.2016, 17:48:34 »

Tollasia ei viitti kattoo.

Joistakin on hauskaa myös urheilun parissa tapahtuvat toilailut. Jos ne näyttää pahoilta, niin pahaa tekee.

Huumorijutut on kivoja, joissa saa nauraa. Joskus näin sellaisen, jossa kissa meni päin seiniä. Se oli rajoilla. Toisaalta hauska, toisaalta hmm.

Paikalla Juha

• Konkari

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #4 : la 16.01.2016, 19:11:38 »
Ei se minusta kyllä mitään hauskaa ole että lapsi on itku kurkussa kun isä(?) jallittaa puukon kanssa jonnekin komeroon ja sielläkin huitoo. Todellakin ihmiskunnan pohjanoteerauksia. Ja vertailun vuoksi tässä on pyörinyt somessa miten jossain päin Ruotsia olivat vanhemmat nostaneet haloon kun kersa oli menettänyt yöunet nähtyään Mikko Mallikas -animaation jossa Mikko lyö toista lasta - mutta pyytää myöhemmin anteeksi. Kaukaa vuosien takaa muistan miten Suomessa oli vastaava keissi että vanhemmat (tai äiti) oli hermostunut kun perheen lapsi sai trauman Rölli-peikosta.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #5 : la 16.01.2016, 19:51:59 »
Ihan tavalliselta etnokasvatusvideolta tuo vaikutti. Paimentolaisten pojasta tehdään siinä profeetan soturia.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Pyhä Malakias

• Konkari
« Vastaus #6 : la 16.01.2016, 20:29:36 »
Ihan tavalliselta etnokasvatusvideolta tuo vaikutti. Paimentolaisten pojasta tehdään siinä profeetan soturia.

Uskoisin, että kyseessä on ns. tahallinen "uskonrauhan" häirintä. Totuus on sulkulistalla.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #7 : ma 18.01.2016, 00:34:29 »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #8 : ma 18.01.2016, 12:00:10 »
Vatupassin kommentista tulikin mieleeni muuan kuva joka varmaan on tuttu tämänkin foorumin väelle (tai peräti ehkä löytyykin täältä jostain). Kun googletin kuvaa, sain enempikin matskua esille:

https://mesikammen.wordpress.com/2011/11/05/missa-on-voodoo-mies-hannu-rauhala/

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #9 : ke 20.01.2016, 20:24:02 »

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #10 : ke 20.01.2016, 22:00:27 »
Elämysmatkat körttiseuroihin kiinnostaisivat kyllä, ei tässä olekaan ollut vimmaista panetusta sitten helmikuun 2011.  :'(

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #11 : to 21.01.2016, 01:08:55 »
Elämysmatkat körttiseuroihin kiinnostaisivat kyllä, ei tässä olekaan ollut vimmaista panetusta sitten helmikuun 2011.  :'(

Syntyi kiusaus laittaa ketjuun K18-materiaalia virikkeeksi.

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #12 : to 21.01.2016, 06:14:03 »
Vatupassin kommentista tulikin mieleeni muuan kuva joka varmaan on tuttu tämänkin foorumin väelle (tai peräti ehkä löytyykin täältä jostain). Kun googletin kuvaa, sain enempikin matskua esille:

https://mesikammen.wordpress.com/2011/11/05/missa-on-voodoo-mies-hannu-rauhala/

Sivuhuomiona, tuo blogi on huippu. Olen joskus spekuloinut, että olisiko Mesikämmen YLE:llä vaikuttava Perttu Häkkinen. Ainakin samassa hengessä molemmat vaikuttavat ja tekevät tärkeää työtä.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #13 : to 21.01.2016, 10:51:16 »
En haluaisi lähteä maailmasta ulosteet alla enkä yrjöt päällä, mutta meitähän on moneen junaan ja vuoristorataankin:

https://en.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster

The Euthanasia Coaster is an art concept for a steel roller coaster designed to kill its passengers.[1] In 2010, it was designed and made into a scale model by Julijonas Urbonas, a PhD candidate at the Royal College of Art in London. Urbonas, who has worked at an amusement park, stated that the goal of his concept roller coaster is to take lives "with elegance and euphoria".[2] As for practical applications of his design, Urbonas mentioned "euthanasia" or "execution".[3] John Allen, who served as president of the Philadelphia Toboggan Company, inspired Urbonas with his description of the "ultimate" roller coaster as one that "sends out 24 people and they all come back dead".[4]

https://www.youtube.com/results?search_query=euthanasia+coaster

Poissa Norma B

• Konkari

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #15 : ma 25.01.2016, 20:56:59 »
http://www.voice.fi/daami/muoti-ja-kauneus/voi-apua-miesten-muodissa-puhaltavat-uudet-tuulet-nyt-jatetaan-penis-nakyville-74968

Cosmopolitan uutisoi, että Pariisin muotiviikoilla nähty Rick Owensin mallisto on todellakin ainoa laatuaan.
Merkin ensi syksyn ja talven mallisto on tummanpuhuva ja määnläheisistä väreistä koostuva, mutta se ei suinkaan ole malliston huomiota herättävin osuus.

Owensin näytöksessä miesmallin astelivat lavalla vaatteissa, joiden helmojen leikkaukset paljastivat heidän peniksensä.
Paikan päältä raportoinut muotitoimittaja kertoi, ettei vaatteista tullut "tuhma tai likainen" vaan lähinnä mystinen tunnelma. Silti kyseisten vaatteiden käyttäminen ilman alushousuja julkisella paikalla saattaisi saada aikaan vähintäänkin outoja katseita.

Ihan tarpeeksi mystinen tunnelma tässä on ollut jo useamman kuukauden ajan.  ::)

Poissa Pyhä Malakias

• Konkari
« Vastaus #16 : ma 25.01.2016, 21:05:22 »

Owensin näytöksessä miesmallin astelivat lavalla vaatteissa, joiden helmojen leikkaukset paljastivat heidän peniksensä.

Tämä Jesse on ainakin ns. ajan hermolla ja vastaa ilmassa leijuvaan sosiaaliseen tilaukseen.

VA.

Poissa Norma B

• Konkari
« Vastaus #17 : ke 03.02.2016, 10:50:32 »
Enpä taasen tiedä mitä tässä seisoo, mutta joku sanoi että ko. linkissä ukko vaatii että heteromiesten pitää aikaansaattaa raiskaukset lailliseksi, koska se vähentää raiskauksia.

http://m.nettavisen.no/nyheter/utenriks/vil-legalisere-voldtekt---samler-menn-til-mte/3423187897.html

Josko sieltä järkkykokoisten kuvien seasta siis moista paskaa löytyy.

Poissa Pyhä Malakias

• Konkari
« Vastaus #18 : ke 03.02.2016, 11:19:49 »
Enpä taasen tiedä mitä tässä seisoo, mutta joku sanoi että ko. linkissä ukko vaatii että heteromiesten pitää aikaansaattaa raiskaukset lailliseksi, koska se vähentää raiskauksia.

http://m.nettavisen.no/nyheter/utenriks/vil-legalisere-voldtekt---samler-menn-til-mte/3423187897.html

Josko sieltä järkkykokoisten kuvien seasta siis moista paskaa löytyy.

Eihän siitä ole kyse, vaan poliisin kohtuuttoman työmäärän pienetämisestä, kun jatkuvasti lisääntyvät raiskaukset eivät enää olisi rikoksia, joista tarvitsisi ottaa vastaan ilmoituksia ja tutkia.

Pragmaattisen ehdotuksen kannattajia on meidänkin foorumillamme.

PS.
Samalla tietysti pitäisi säätää rangaistavaksi raiskauksen  vastustaminen ja saada raiskaajille kunnon korvaukset mahdollisista mustelmista ja raapimista tai likaantuneista vaatteista.

VA.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #19 : su 07.02.2016, 21:19:30 »
Mä en juokse teidän paskakisoissa
Mä oon petturi ja myyn mun isänmaan
Mä en kuuntele kun karjutte ja
väistän kun te lyötte.

Juostaan, juostaan
Juostaan Cooperin testi
Ja se Cooper oli natsi
ja sen muija petti sitä maitopojan kanssa...

Kauko Röyhkä - Cooperin testi

Hyvät sanat.
« Viimeksi muokattu: su 07.02.2016, 21:23:46 kirjoittanut Laika »