Kirjoittaja Aihe: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia  (Luettu 13250 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hibbu

• Vieras
Vs: Helmiä sioille eli koottuja arvokkaita ajatelmia
« Vastaus #140 : ma 19.03.2018, 14:22:27 »

Ja näin tekee sisääntulonsa tutunoloinen uusi jäsen hibbu ikäänkuin julistautuen taiteen auktoriteetiksi.

Edvard Muncin huuto on todella taidetta verrattuina Jaskan paskaan konetaiteeseen. Hän ei näy ymmärtävän taiteesta yhtään mitään kuten ei juuri mistään muustakaan. Nyt, kun olen ollut poissa täältä, Jaska on kuin mullikat kevätlaitumella. Itse hän ei tietenkään omaa kalkkeutunutta vähäistä älyään huomaa ja kirjoittelemalla tänne mahdollisimman paljon kuonaa voi saada joitakuita säälipisteitä palstan tyhmimmiltä. Ei taida kvantiteetti kovasti auttaa Juhan manipuloimiseen. Jaskasta tulee ensimmäisenä ja viimeisenä tunteena syvä pahoinvointi ja oksennus.

En toki julistaudu taiteen auktoriteeetiksi, mutta uskoisin ymmärtäväni taidetta kokemusteni mukaan enemmän kuin ainakaan Jaska ymmärtää tai Sepe ja useimmat muutkin teistä Toope erityisesti ei ymmärrä taiteista mitään. Sibelius, sauna ja makkara sekä Akseli Gallen-Kallela

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #141 : ma 19.03.2018, 15:58:05 »
uskoisin ymmärtäväni taidetta kokemusteni mukaan enemmän kuin ainakaan Jaska ymmärtää tai Sepe ja useimmat muutkin teistä

uskossa on hyvä elää sanoi lapamato
En usko että hibiscus ymmärtää sen enempää elämästä kuin taiteestakaan paskan vertaa.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #142 : ti 27.03.2018, 10:41:33 »

Tässä lyhyesti menneen viikonlopun koottuja viisauksia "akateemisesti kouluttautuneelta" nimim. Hibbulta (os. Hipskusi jne..). On siinä ollut päkistämistä, että on saanut kaikki hegentuotteet ulos:

Samaan tapaan kuin Sepe kuvittelee kaikkien miesten olevan vähintään bisksuaaleja, sillä hän on tämän palstan kaikkien homojen äiti.

Onko puoihullujen kokoelma tarjonnut mitään kenellekään muulle kuin täyshullulle Sepelle. Taidat itse vielä viriileinä aikoinasi olla ahdistellut pikkupoikia ja kaikenvärisiä miehiä tulokstta?

Jos sen teet, niin saat mitä ilmeisemmin syödä ihan yksiksesi ja voit rauhassa keskittyä läskeinesi solvaamaamaan minua täällä. Toivottavasti kylläisenä keksit jotakin uutta. Kilauta kavereillesi Jaskalle ja Vanhalle Paskahousulle, niin parhaimmassa tapauksessa keksitte yhdessä jotakin uutta.

Joko olet vanhusten hoitolaitoksessa? Jos et, niinvoisit siellä saada rauhoittavia ja hoitoa dementiaasi.

Käypäs antamassa Laikalle kielipusu sen jälkeen, kun se on haukannut pökäleen. Sinähän annat sen nuolla kasvojasi kertomasi mukaan.

En kaipaa elämääni minkäänlaista halpotusta. Sinä olet ollut mullan alla tai tuhkauurnassa jo muutaman vuosikymmenen, ennen kuin minä kuolen. Minulla on kaikki elämässäni oikein hyvin muuten, mutta en ole lapsesta saakka oikein sietänyt tyhmiä ihmisiä, jotka kokevat itsensä viisaiksi.

Kävisi edes peruskoulunsa loppuun, ettei tarvitsisi kadehti akateemisesti sivistyneitä.

Sepe on kenties tämän foorumin tyhmin mies ja sekin lienee minun syytäni.

Sinäkin itket kuolinvuoteellasi Jumalaa ja Jeesusta avuksesi. On siinä meillä ateistit.

Sepe on jälleen mielipuuhassaan: puuhasteleee koprofilian ja -fagian kanssa. Hienoa, että ihmisellä on yleviä harrastuksia ennen kuin kuolinkelloja soitetaan.

Tuosta ketjun nimestä voi päätellä, että sinä ja VA pidätte Jatkumon jäseniä sikoina. Teidän kohdallanne se pitää kyllä paikkansa. Olet VA:n jälkeen tämän foorumin toiseksi patologisin valehtelija.

Kohta makaat kuolinvuoteellasi, paskot hädissäsi housuihisi ja huudat avuksesi Jumalaa.

Valehtelet taas ja korvasi heiluisivat, jos ne eivät olisi irronneet jo aikoja sitten päästäsi. Minä en vihaa uskonnottomia.

Naurettavaa kaunaista ja ääliömäistä vähä-älyisen sivistymättömän moukan mokelliusta jälleen.

Oletko VA:n klooni tai kaksoisnikki? Ainakin tunnut olevan yhtä tyhmä kuin hän, etkä keksi mitään uutta tai älykästä kirjoitettavaa.

Mitä se sinulle kuuluu? Nimimerkistäsi päätellen istut kamelin selässä jossakin hiekka-aavikolla.                taidat olla tyypillinen vähä-älyinen ateisti, joka lämmittelee tuota puhtaaksi kaluttua aihetta vuohista

Olet tyypillinen yksinkertainen valehteleva Jatkumon rasistiateisti. Sinuna en arvostelisi ketään kirjoitustaidoista. Koulusivistyksesi puute näkyy viesteissäsi.

Sinun seuralaisesi on iso pehmonalle, mutta katso ja käsittele nalleasi hellästi, että sen täytteet pysyvät sisällä. Yksikään normaali nainen ei anna sinun koskea itseään edes pitkällä tikulla naistenvihaaja.

Sinä olet joka asiassa Jaskan kanssa samaa mieltä ruskeakieli.

Minulla oli kunnia tuntea henkilökohtaisesti Jörski. 

Tosiasia on kuitenkin se, että olet viesteilläsi osoittanut olevasi Jatkumon tyhmin kusipää.

Vähä-älyisyydestäsi kertoo sekin, ettet huomannut minun kirjoittaneen hibiskus on nimimerkki, jota en tunne.

Sen sijan olet umpihullun lalla yrittänyt kieltää entisiä jorinoitasi

Jatkat vain valehteluasi. Olen todennut ennenkin, että olet palstan säälittävimpiä  nuijia.

Miksi valehtelet jälleen?

Mutta e sinä vähäisillä älynlahjoillasi sitä tajua, vaikka sen takoisi lekalla otsaasi.

Leikit täällä maailmanmatkaajaa. Kenties olet kuitenkin vain käynyt Saksasssa natsimarsseilla ja Helsingissä vajaa-ajattelijoiden älyä huokuvissa tilaisuuksissa.

Tynkkynen on tyypillinen persuääliö muuten, mutta hän pitää mustasta makkarasta, eikä enää vihaa kaikkia homoja, eikä mustia afrikklaisia. Voi v. ,mikä mikä pelle.

Minähän kerroin sinun olevan vainoharhainen itserakas idiootti ja tuolla kommentillasi vain vahvistat tuota käsitystä, minkä olet viesteilläsi luonut.

Kaksi sekopäätä paranoidia ryömii houreissaan ja ulosteissaan.

Täällä on aika monta, jotka pitävät sinua säälittävänä kaunaisena idioottina.

Kuvailit eloisasti omia kirjoituksiasi ja olet mitä ilmeisemmin myös koprofiili.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #143 : pe 12.10.2018, 22:47:35 »
Jälleensyntynyt hibiscus on palannut kummasteltavaksi älyllisellä ja moraalisella tasollaan. "Make Jatkumo great again."

Onko sinulla omakohtaista kokemusta saada nainen kehräämään kuin puuma tassua silittämisellä? Aikamoinenen yleistys. Olet täällä misogyyninä monen muun misogyynin joukossa
Kyllä hyväksyttiin, jos vakinainen asunto oli Helsingissä. Minun lasteni äiti oli opiskelija, mutta hän oli käynyt peruskoulunsa ja lukionsakin Helsingissä, jossa hän on asunut koko ikänsä. Kaikki lapsenikin ovat helsinkiläisiä. Minä olen puoleksi helsinkiläinen ja puoleksi virolainen. Syntymäpaikalla ei ole mitään merkitystä, jollei lapsena ole asunut ahdasmielisellä Perähikiällä. Luonteeseen vaikuttaa enemmän koti ja vanhemmat. Jos on oikein paska tsägä, niin epävakaassa kodissa kasvaa sininkaltaisiasi onnettomia luusereita.
Minua hävettäisi tuoda julki pervoja mielipiteitään. Norma on psykosomaattisten sairauksisiensa ja  rasististen mielipiteittensä vanki ja VA on leppymättömän demarivihansa ja valehteluidensa vanki.
Pitikö? Näkisini melelläni, että sinä poistuisit lopullisesti täältä Outomaalle ahdistelemaan Keijoa.Kuinka monta viestiä olet kirjoittanut kuolaamatta sappea jokaiseen viestiisi? Vanha kärttyinen lahokanto. Niin ja vie tuo älypuhelimen rakastaja mennessäsi.
Et ole valehtelija, mutta tongit milloin mistäkin paskaa ja levität sitä foorumin pelloille. Keksit myös omia ennakkoluulojasi ja tarjoilet niitä faktoina. Yrittäisit rajoittaa mielikuvitustasi ja seuloa somesta pahimmat kikkareet.
Noilla eräillä viittaat ilmeisesti myös minuun. Olen sanonut monta kertaa, etten vihaa ketään, vaikka jotkut tuntuvatkin vihaavan minua. Esimerkiksi Sepe, J.Jokunen ja VA. Viha on negatiivinen tunne. Sitä tulisi välttää, sillä vihaaminen tuottaa eniten vahinkoa vihaajalle itselleen. En tietenkään kuitenkaan voi pakottautua pitämään kaikista ihmisistä, enkä kaikkien kirjoituksista aina. Juulin pikku tarinoista ja runoista en ole pitänyt koskaan, enkä lue niitä nykyisin lainkaan. Kopekin joistakin kirjoituksista pidän, joistakin en. Itsrsäälivuodatukset eivät ole minun makuuni ja poliisivihakin on täysin käsittämätöntä, enkä ymmärrä, mihin se perustuu. Ehkä perheen osaamattomuuttaan tehneeseen konkursiin ja kodin tyhjentämiseen poliisien avustuksella.
HEH HEH Laika. Yrität esittää täällä älykästä ja yleistietoneroa. Se ei onnistu sillä, että haukut kaikki muut typeryksiksi. Itse olet vähintään yhtä tyhmä kuin tyhmiksi haukkumasi jäsenet. Yhdessäkään viestissäsi ei ole minkäänlaista katetta osoittaa älyäsi. Keikaroit kuin riikinkukko sivistyssanoilla, mikä tekee sinusta entistä säälittävämmän tollon. Koirasikin on varmaankin sinua älykkäämpi. Toinen yhtä säälittävä tapaus on "opiskelija" Renttu, joka on yhtä kova lukumies kuin Paavo Väyrynen. Olet vain Väyrystäkin nopeampi, joka luki koko Dostojevskin tuotannon kolmessa päivässä.
Kukaan ei elävässä elämässä ole väittänyt minua tunnevammaiseksi, mutta sinähän olet viestiesi perusteella omakohtaisen tunnevammaisuutesi asiantuntija. Minulle on aivan sama, kuinka te viestejäni tulkitsette ja mitä minusta ajattelette. Ajatelkaa, minkä kuvan itsestänne luotte viesteillänne. Kopek ei herkkyyksissään saa unta ensi yönä. On siinä meillä onneton vätys mieheksi. Tunne-elämältään hän vaikuttaisi minusta olevan kaunainen ja unelmoiva pikkutyttö.
Millähän kriteerillä sinä luet itsesi tolkun ihmiseksi? Silläkö, että olet russofobinen persurasisti? Persut kutistuvat edelleen seuraavissa eduskuntavaaleissa. Rotat alkavat hyppiä laivasta ja persutkin kuihtuvat marginaalipuolueeksi. Halla-ahon yksipuolinen propaganda alkaa olla tulevan talven lumia.
Sinulla ei ole minkänlaisa edellytyksiä määritellä, kekä ovat loppuunkaluttuja. Rakastele sinä vaan android-puhelimesi kanssa. Ketäpä tuollainen vanha hölmö jaksaisi kiinnostaa. Heittosi ovat yhtä onnettomia kuin sinä itsekin. Järkesi menettäneenä alat olla elämäsi kalkkiviivoilla. Hourailet varmaan vieäl höperöiden vanhusten kokoontumisajojen laitokseltakin.
Se nyt ainakin on varmaa, että sinun munastasi on syntynyt vain tuhkaa. Sotkan munassa sentään on alusta lähtien ollut elämää, eikä se ole synnyttänyt mitään elotonta. Millä sinä perustelet, että ennen alkuräjähdystä on ollut jotakin. Jumalallako?
Jaska ei onneksi ole lapseni, vaikka hänen mielensä onkin lapsen tasolla.
Olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka toopet pärjäisivät heille vieraissa kulttuureissa, jos heidät poistettaisiin Suomesta. Kaikki kansalliset symbolit ovat skeidaa. Siksi pyyhkisin perseeni Suomen ja USAn lippuihin. Heittäisin myös kaikki leijonakorut mereen. Ei ole mikään ylpeyden aihe olla suomalainen. Pienoisliput ja leijonakorut näkyvät killuvan ääliömäisten persujen ja uusnatsien kaulassa. Ääri-isänmaalliset tulisi kaikki lähettää Afrikan savanneille kasvamaan ja oppimaan uusia asenteita. Tuskin kenellekään Suomessa tulisi heitä ihmeemmin ikävä.
Sinä et ole muuttunut miksikään. Kirjoitat samanlaista valheellista paskaa kuin ennenkin. On varmaan vaikea seurata sivusta persujen ja uusfasistien perseliukua alaspäin. Kannatko leijonakorua kaulallasi, kun tuo viestini tuntuu noin kipeää tekevän? Yksi tyttäristäni asuu Kuubassa sikäläisen miesystävänsä kanssa. He ovat hankkimassa sieltä omaa taloa maaseudulta, koska Havannan asunnot ovat kovin pieniä. Minulla ei ole mitään Kuubaa vastaan. Se on hienosti sinnitellyt  USAn kauppasaarrosta ja muusta häirinnästä huolimatta.
Etkö sinäkin idiootti voisi omalta osaltasi vaikuttaa ilmastonmuutokseen? Onko teillä Seinäjoella lehmiä? Ne olisi syytä viedä teurastamolle päästelemästä metaanikaasuja ja ottaa rehupellot ihmisten ruoan tuotantoon.
Sinun asiasi ovat selvästi huonommin kuin naisten asiat yleensä. Olet saanut tuon retostelevan luonteesi takia jatkuvasti kaduilla ja nakkikioskin jonossa turpaasi. Minä en ole saanut kertaakaan, vaikka olen usein liikkunut Helsingin keskustassa öiseen aikaan. Kuinka muuten"opintosi" sujuvat, kun sinulla on aikaa pilvin pimein kirjoittaa misogyynistä saastaasi päivät pitkät? Paskat sinä opiskelet yhtään mitään, etkä käy luennoilla. Olet yrittänyt luoda itsestäsi sivistyneen ja älykkään hahmon, mutta olet epäonnistunut surkeasti.
Minä kuuntelen mieluiten jazzia nykyversioina. Musiikkia kuunnellessa ajantajukin hämärtyy. Joskus kuuntelen Sakari Kuosmasen laulamia virsiä, mutta etenkin Sakari Kukon virsiä, vaikken olekaan uskovainen. Viret ovat kovin herkkiä joidenkin artistien laulamina.
Ei katsota alkaneeksi. Sinusta varmaankin Muhammed ja islamin usko oli suurin syy pimeään keskiaikaan. Ei ollut, Eurooppa vajosi siihen ihan omin avuin.
Renttu se jaksaa  jauhaa misogyynistä soopaansa. En voi kuvitella, että tuolla mentaliteetilla isketään naisia ja nussitaan heiltä aivot pellolle. Härmän häjy on todennäköisesti jäänyt lehdellä soittelemaan, kun normaalit miehet vievät naiset hänen nenänsä edestä. Harva nainen rakastuu renttuihin ja jos rakastuukin, renttu jää yksin hyvin pian ja itkee kuin lapsi omaa surkeuttaan.
Kun olet varma, että maaimaa ei luotu tyhjästä, niin mitähän kummaa oli paljon ennen maailman luomista. Iso mies on ottanut avukseen Kalevalan sadut ja uskoo, että jokin luojajumala on luonut maailmankaikkeuden jo ennestään siellä olleista tarpeista. Ei taida mennä kauankaan aikaa siihen, kun ateistista kuoriutuu jumaluskovainen ja hän pääsee taivaan enkelikuoroon soittamaan harppua.
Pysy nahoissasi työtön luuseri. Sinun "huumorisi" on syvältä perseestä, eikä se naurata muita kuin omahyväistä itseäsi .Olet kuin pystyyn lahonnut kelo
Magdaleena voisi pysytellä oman palstansa idiootteja paimentamassa. Mitä ihmettä se tuolle juoruämmälle kuuluu, mitä täällä tapahtuu? Idiootteja on täälläkin. Esimerkiksi valehteleva "humoristi" Vanha Paskahousu, joka veivaa samaa vanhaa levyään samaan tapaan kuin toopekin. Vesipäitä täällä riittää.Heikkolahjaisin jäsen lienee VA.,joka uskoo persujen toiseen tulemiseen. Kuinka joku voi olla noin tyhmä, eikä ymmärrä realiteeteista yhtään mitään?
.

Ihmiset pitävät siitä, että vesipäiden kyvyttömyydestä puhutaan suoraan. Kohta J. Jokunenkin herää vastailemaan tyhmiä hänelle osoitettuihin viesteihin. Yöunet ovat viturallaan siksi, ettei hänellä ole äitiä, joka toisi Jaskalle lämminta maitoa ja lohturuoakseen nimittämäänsä mannspuuroa.

Tunge Renttu jkebox ahteriisi. Siellähän sinun musiikkimakusikin on.
« Viimeksi muokattu: pe 12.10.2018, 23:20:36 kirjoittanut Jaska Jokunen »

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #144 : la 13.10.2018, 01:40:13 »
Aika paljon joku foorumilainen viettää aikaansa kytätessään toisten kommentteja, vaikka voisi esittää itse omia näkemyksiään?

Onko minun näkemykseni jääneet Toopelta huomaamatta vai mistä kenkä puristaa?

Toope on kertonut, ettei hän kiinnitä huomiota siihen, kuka on minkäkin viestin kirjoittanut. Tuskin hänellä on aavistustakaan näkemyksistäsi.

Liian pitkälle vietynä tuollaisessa suhtautumisessa on omat riskinsä. Onhan hyvä muun muassa kyetä erottamaan Mestarin sanoma jonkun Touko Aallon sanomasta.
Suoraan sanoen en juuri muista drontin tai monen muunkaan mielipiteitä tai näkemyksiä, koska en katso, ketä kommentoin. Kommentoin vain mielipiteitä, en katso kuka niitä esittää. Ei minua kiinnosta muiden foorumilaisten henkilöllisyys, minua kiinnostaa vain se, mitä suustaan päästävät.

En ole auktoriteettiuskovainen. Kritisoin Halla-ahoakin, jos päästää jotain typeryyksiä, ei hän mikään guru minulle ole. Mielipiteiden järkevyys ratkaisee, ei se, kuka niitä esittää.

Aika erikoista, että silti pystyt luonnehtimaan mun näkemyksiäni ja kertomaan, miten ne ovat länsimaista yhteiskuntamallia kritisoivia ym. Osaatko selittää, mistä olet tämän mielikuvan näkemyksistäni muodostanut, jos et ollenkaan tiedä, kenen kommentteja luet tai kiinnitä mitään huomiota kommentoijan nimeen?

”Koen itse Safiirin voimakkaasti kritisoivan länsimaista yhteiskuntamallia, hän sen kuvan minulle on luonut.” Näin siis kirjoitit minusta. Et minulle, vaan jollekin toiselle kirjoittajalle. Miten olen voinut luoda sulle jonkun kuvan itsestäni, jos puhut totta ja todellakaan et kiinnitä huomiota kirjoittajaan ollenkaan?
Tarkoitan sitä, ettei persoonallisuutesi minulle mitään merkitse, vain se, mitä sanot. Kommentoin kommentteja, en henkilöitä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo