Kirjoittaja Aihe: Tervehdysnurkkaus  (Luettu 4109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Diivamunailija
Vs: Tervehdysnurkkaus
« Vastaus #60 : la 23.07.2016, 22:01:38 »

En tiedä paljoa foorumihistoriasta. Amie taisi olla mukana koko sydämellään. Joutui syrjään, ja niin kävi Näkkärille köpsäkästi.

Onko niin, ettei avoimista aktiivisista kansalaisfoorumeista pidetä? Pitääkö tämän suuntainen kirjoitus paikkaansa:

http://jatkumo.net/index.php?topic=783.msg84896#msg84896

Erittäin vilkkaita foorumeita ovat mm murhainfo, pakkotoisto ja homma, joista tosin kaksi ensimmäistä eivät ole yleiskeskustelufoorumeja, mutta sisältävät kyllä yleiskeskusteluosion.
Moni kakka päältä kaunis.

Chama

• Vieras
« Vastaus #61 : su 24.07.2016, 08:40:54 »

Älä kiusaa TSS:ää. Hän on hyvä tyyppi.

Ei sillä, ettei Tummasilmäsusanna ole minustakin loistotyyppi.  :) Tässä tulee kuitenkin hyvin esiin meidän välisemme näkemysero. Minusta ei ketään pitäisi kiusata, ei sitä kusipäisintäkään tyyppiä. Näkemykseni ei perustu siihen, että itse olisin joku kotikutoinen pyhimys. En ole. Persoonallisuuttani kuvaa ehkä parhaiten jonkinlainen epäsovinnaisuus. No, minä en nyt ole tässä keskiössä vaan kulttuurievoluutio. Koska ihmislaji, syystä tai toisesta, on ajautunut tälle kulttuurievoluution tielle, näen jutun niin, että lajina meidän tulisi pyrkiä kohti kaikkien lajien, myös siis omamme, parempaa huomista. Kyseessä on tietenkin utopia siinä mielessä, että täydellistä huomista ei koskaan saavuteta. Paino onkin sanalla pyrkiä.

Ihmislaji kuitenkin eroaa muista eläinlajeistakin siinä mielessä, että me olemme ainoa laji, joka on ryhtynyt katselemaan muita lajeja tästä suojelun näkökulmasta.

Paikalla Xantippa

• Konkari
« Vastaus #62 : su 24.07.2016, 09:10:32 »
Joopa. Minut on vakuutettu nyt varsin, että naisten ja miesten aivoissa on niin paljon eroavaisuutta, että todellakin voi vain toinen sukupuoli pelastaa maailman, toisen sitä raivokkaasti tuhotessa.

Kirjoitella ei oikein meinaa jaksaa.

T: Xante

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #63 : ti 26.07.2016, 13:47:28 »
En tiedä paljoa foorumihistoriasta. Amie taisi olla mukana koko sydämellään. Joutui syrjään

Taidat taas narrata. Amie oli toki foorumilla aikansa täysillä.

Socrun viimeisin "novelli" oli Juhaa nuoleskeleva limbo. Taisi kuitenkin kuvata osuvasti Juhan asenteita kun Juhan noston sai.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Diivamunailija
« Vastaus #64 : ti 26.07.2016, 13:57:27 »
En tiedä paljoa foorumihistoriasta. Amie taisi olla mukana koko sydämellään. Joutui syrjään

Socrun viimeisin "novelli" oli Juhaa nuoleskeleva limbo. Taisi kuitenkin kuvata osuvasti Juhan asenteita kun Juhan noston sai.

Oli limbo tai ei, niin Juhan nuoleskelua siitä löytääkseen täytyy omata huima mielikuvitus.

Eihän siinä Juhaa edes mainita.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #65 : ti 26.07.2016, 14:51:11 »
En odottanutkaan, että myöntäisit kirjoittaneesi Juhalle lohdutukseksi.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #66 : ti 26.07.2016, 15:26:25 »
Ettekö voisi vaihtaa vaikka anonyymit sähköpostiosoitteet, niin ei tarvitsisi olla näin inhottavassa paikassa?
Myönsitpä tai et, oikeastaan sinäkin saat olla foorumilla pääosin rauhassa sen ansiosta, että minä ja muutama muu toimimme samalla apinamagneetteina. Mikäli lopullinen hatkojen otto aktualisoituu, onnea vain sinullekin sen jälkeen. :)
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Paikalla socrates

• Konkari
  • Diivamunailija
« Vastaus #67 : ti 26.07.2016, 15:33:17 »
En odottanutkaan, että myöntäisit kirjoittaneesi Juhalle lohdutukseksi.

Olen kertonut pitäväni Juhaa hakattavien listalla Laikan ja aanelkun ohella. Kai sekin on sitten nuoleskelua ja lohduttelua....

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #68 : ti 26.07.2016, 15:39:40 »
Niin kauan, kuin minä muistan,
On siis syytä olla huolissaan muistinkin vuoksi, sillä toisaalla olen ilmoittanut olevani Näkökulman lopun yhteydessä - meillä on täysin eri käsitys siitäkin, mikä on "kauan". Näkkärin lopusta ei ole mielestäni kauan.
Lainaus käyttäjältä: Chama
olet kuvaillut meidät muut lähinnä säälittäviksi imbesilleiksi, ja kertonut ihan juuri kohta siirtyväsi jollekin aivan mahtavalle saitille. Luovuta jo, hyvä mies! Ei sinusta ole lähtijäksi sen paremmin kuin meistä muistakaan.
En ole kuvannut kaikkia lähinnä säälittäviksi imbesilleiksi, ja ne joita tarkoitan pysyvät sellaisina täysin riiippumatta siitä, onko minua läsnä tai ei. Olenkin koko ajan myös toisella, oikeasti mahtavalla saitilla, mutta erittäin tarkka poika sen suhteen, kenelle siitä täällä kertoisin. En kaipaa sinne kasautumisilmiötä sitenkään, että mikäli kertoisin yhdelle, hän kertookin sitten jollekin toiselle... Tuota pikaa sinne löytäisivät tiensä tämän foorumin ihmisperseetkin, joiden toivon jatkossakin tekevän sitä minkä parhaiten osaavat - eli ruikuttavan rannalla.

Oletko muuten vakavissasi sitä mieltä, että tämä on laadukas, toimiva foorumi? Jos näin niin älä sitten ihmettele, jos lasken sinutkin säälittäväksi luuseriksi. :)
« Viimeksi muokattu: ti 26.07.2016, 16:08:04 kirjoittanut Renttu »

Paikalla Vanha Vihtahousu

• Konkari
« Vastaus #69 : ti 26.07.2016, 15:47:38 »

Tosi on. Amie bannasi minut monta kertaa, mutta pääosin sääntöjen mukaan. Fair play eli ei jäänyt mitään hampaankoloon.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Chama

• Vieras
« Vastaus #70 : ti 26.07.2016, 21:28:58 »
Oletko muuten vakavissasi sitä mieltä, että tämä on laadukas, toimiva foorumi? Jos näin niin älä sitten ihmettele, jos lasken sinutkin säälittäväksi luuseriksi. :)

Ei mulle merkkaa yhtään mitään se, kuinka laadukkaana tai ei laadukkaana joku toinen tätä foorumia mahdollisesti pitää. Mulle on tärkeintä, että tänne kirjoittaa riittävä määrä suurin piirtein täysipäisiä nimimerkkejä, joista suurimman osan ajatusmaailmaa vähän jo tunnen. Olisi kamalan vaivalloista tunkea itsensä johonkin vieraaseen porukkaan... ajatuskin puistattaa. Sinä saat rauhassa ajatella minusta ihan mitä haluat. Onnea matkaan, muruseni.  :)

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #71 : ke 27.07.2016, 15:18:40 »
Ei mulle merkkaa yhtään mitään se, kuinka laadukkaana tai ei laadukkaana joku toinen tätä foorumia mahdollisesti pitää.
En usko väitettäsi; sinähän se täältä olet jo aiemmin hatkat ottanutkin.
Mulle on tärkeintä, että tänne kirjoittaa riittävä määrä suurin piirtein täysipäisiä nimimerkkejä,
"Riittävän suuri määrä" jää joka tapauksessa valitettavan vähiin. Foorumin ylläpitäjä ei täyspäisten enemmistöä tänne edes halua, sillä hän olisi tuolloin itse pahasti paitsiossa.
joista suurimman osan ajatusmaailmaa vähän jo tunnen.
Voihan näinkin ajatella.
Olisi kamalan vaivalloista tunkea itsensä johonkin vieraaseen porukkaan... ajatuskin puistattaa.
Hassua, sillä olen tottunut siihen, että niiden täyspäisten porukkaan ei uudenkaan tulokkaan tarvitse mitenkään erityisemmmin tunkea. Täyspäiset ihmiset ottavat uusia potentiaalisia tulokkaita ihan mielellään vastaan - jos hekin osoittautuvat täyspäisiksi.
Sinä saat rauhassa ajatella minusta ihan mitä haluat. Onnea matkaan, muruseni.  :)
Mutta ämmäseni, niinhän minä teen joka tapauksessa - enkä poistu toiveittesi perusteella! :)
« Viimeksi muokattu: ke 27.07.2016, 15:30:02 kirjoittanut Renttu »

Poissa Anomalia++

• Tulokas
« Vastaus #72 : to 04.08.2016, 13:18:26 »
Entisen Näkökulman semiaktiivina olen seuraillut joskus keskustelua täällä. Josko nyt rekisteröitynä tulisi kirjoitettua itsekin.

Voin olla väärässä, mutta oletan tämän olevan häiriköivästä älämölöstä, trolleista ja tautologisista jankuttajista vapaa keskustelufoorumi.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Diivamunailija
« Vastaus #73 : to 04.08.2016, 13:26:36 »

Voin olla väärässä, mutta oletan tämän olevan häiriköivästä älämölöstä, trolleista ja tautologisista jankuttajista vapaa keskustelufoorumi.

Aiemmin noita juttuja oli kiitettävästi, nyt kaivattaisiin lisää varsinkin älämölöä.
« Viimeksi muokattu: to 04.08.2016, 13:47:07 kirjoittanut socrates »

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #74 : to 04.08.2016, 17:09:53 »

Tämä riippuu asiallisuustasosta, jota yhteisö onnistuu pitämään yllä. On ollut erilaisia vaiheita tässä, ja varmaan ehkä jatkossakin.

En ole nyt seurannut tarkasti keskusteluja, vaikka etusivua joskus latailenkin. Juuri nyt on sadepäivä, eikä metsään kannata lähteä. Sadetta ehkä lähipäivinä, ja toisaalta eräs pieni este, joten voi olla, että osallistun vähän.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #75 : to 04.08.2016, 17:25:15 »

BTW

Trollaus ja asiattomuus ovat kivoja koetinkiviä. Jos mielenrauhaa ei menetä noihin puuttumisella, niin on vahvemmilla. Jos provosoituu, niin tekemistä riittää vielä, eikä ärsyyntyminen ole ihan niin paljon antoisuutta takaava asia. Eli se, että on oltava tip-top-kunnossa paikan, että voi nauttia olemisesta.

Kyseenalaiseen voi laittaa näppejään, kyllä. Se on myös kivaa aiheisiin osallistumista, jossa oman tyylin ratkaisee itse. Ignorointia vaikeampaa on osallistua kähinöihin, ja sen jälkeen vetäytyä niistä vaikka yksipuolisesti. Vaatii älyä tai joitain tajunnallisuutta, sillä ilman vahvaa linjaa, vaikea tehdä muutos syventyvässä trendissä, ja linjaa ei välttämättä synny ilman oivaltava perustetta ja tilannekuvaa.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #76 : su 07.08.2016, 13:39:37 »

Kuinka väärässä oletkaan...
Mongo mogo...

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #77 : ma 09.01.2017, 17:43:04 »

Hei vaan.

Nyt Moosestakin aletaan jo viemään. Juha on jo, missä lie.

Katellaan, törmäillään, ja annetaan ensiapua tarvittaessa.

t.
PeltiMosses