Kirjoittaja Aihe: Uusiquinealaiset maahanmuuttajat  (Luettu 3474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
Vs: Uusiquinealaiset maahanmuuttajat
« Vastaus #40 : la 03.03.2018, 15:38:59 »

Merkitään pöytäkirjaan, että Xantippa ruikuttaa.....

Muutoinkin koko perässäroikkumisesi lienee osoitus vaan eroahdistustuksesta, jota koet, kun Hibis taas lähti. Kyllä hän palaa, joskus, ja siihen saakka, koeta pärjätä tuon angstisi kanssa.

T: Xante

Voi kuinka valitettavan oikeaa X-tippamme osuit. Lieneekö uusiquinealaisen Hipskusen navetta palanut, kun palavien perskarvojen käry täyttää sakeana foorumin....

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #41 : la 03.03.2018, 16:15:11 »

Muutoinkin koko perässäroikkumisesi lienee osoitus vaan eroahdistustuksesta, jota koet, kun Hibis taas lähti. Kyllä hän palaa, joskus, ja siihen saakka, koeta pärjätä tuon angstisi kanssa.

Voi kuinka valitettavan oikeaa X-tippamme osuit. Lieneekö uusiquinealaisen Hipskusen navetta palanut, kun palavien perskarvojen käry täyttää sakeana foorumin....

VA.

mielenkiintoinen linkki: hipskusi teki jo v. 2015 ikuisen poistumisen (vähintään toisen; taas sanoo Xante), Erehdynkö jos veikkaan että niitä on ollut ainakin yksi per vuosi?

Poissa sepalus

• Zombie
  • Jäsen
  • *
« Vastaus #42 : la 03.03.2018, 16:24:38 »

VA.

mielenkiintoinen linkki: hipskusi teki jo v. 2015 ikuisen poistumisen (vähintään toisen; taas sanoo Xante), Erehdynkö jos veikkaan että niitä on ollut ainakin yksi per vuosi?

Älä puhu skeidaa Va. Dementia on vienyt muistisi. Koska muuten aiot toteuttaa uhkauksesi poistua täältä? Roikun täällä niin kauan nähdäkseni onko sinulla munaa.

Missä se mielenkiintoinen lenkki muuten on Sepe? Jos sitä et löydä, paljastut valehtelijaksi jälleen. Erehdyt dementikko.
« Viimeksi muokattu: la 03.03.2018, 16:53:57 kirjoittanut sepalus »

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #43 : la 03.03.2018, 17:09:47 »

Koska muuten aiot toteuttaa uhkauksesi poistua täältä?

Miten muuten tuhkamunan vuohet ja vaimot ja jalkavaimot yms. jaksavat?

Entäs ne keskeytyneet teologian opinnot....? Tuliko tyrmättyä taas monta silmäätekevää ns. "tauon aikana". Koska aiot mennä ympärileikattavaksi? Laitatko näkyviin kopion niistä "terveen papereistasi"? Vai joko käyttit ne puuceessä Tahan ohjeiden mukaisesti?

"Parimate tervitustega" psykiatrillesi!

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Intaktivisti

• Konkari
« Vastaus #44 : ti 06.03.2018, 21:58:22 »
Syy, miksi mm. Tahan kanssa ei synny kalabaliikkia on se, että hän ei ole koskaan rimpattanut perässäni mihinkään ketjuun kertomaan, että olen vähälahjainen.

Hei Xantippa. :) Pahoitteluni kun hyppään tällä tavalla puskista keskusteluunne. Voisitko hieman valaista lisää tätä aihetta? Oletko vähälahjainen? Miksi luulet, ettei Taha halunnut kertoa sinulle, että olet vähälahjainen?
Taha Islam (« Vastaus #8 : Ti 28.07.2015, 10:44:04): Koraani ei määrää ympärileikkausta pakolliseksi, päin vastoin, sen mukaan ihminen on sellaisenaan täydellinen, joten kaikki ympärileikkauksen pakollisuuteen tai suotavuuteen viittaavat hadithit ovat ristiriidassa Koraanin kanssa.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #45 : ke 07.03.2018, 00:13:20 »
Syy, miksi mm. Tahan kanssa ei synny kalabaliikkia on se, että hän ei ole koskaan rimpattanut perässäni mihinkään ketjuun kertomaan, että olen vähälahjainen.

Hei Xantippa. :) Pahoitteluni kun hyppään tällä tavalla puskista keskusteluunne. Voisitko hieman valaista lisää tätä aihetta? Oletko vähälahjainen? Miksi luulet, ettei Taha halunnut kertoa sinulle, että olet vähälahjainen?

Tosissasiko kuulet, että alan kaivelemaan jotain kolmen vuoden takaista haukkumaketjua? Ihan niin vähälahjainen en nyt ainakaan ole.

Poissa Intaktivisti

• Konkari
« Vastaus #46 : ke 07.03.2018, 07:31:31 »
Tosissasiko kuulet, että alan kaivelemaan jotain kolmen vuoden takaista haukkumaketjua? Ihan niin vähälahjainen en nyt ainakaan ole.

En tiedä mistään haukkumaketjusta, joten en mitään sellaista kuule. Minua vain kiinnosti mainitsemasi heikkolahjaisuutesi. Jäin lisäksi pohtimaan, miksi Taha ei tästä halunnut sinulle mainita. Muistaakseni hän mainitsi kyllä ihan suoraan esim. Toopen olevan heikkolahjainen.
Taha Islam (« Vastaus #8 : Ti 28.07.2015, 10:44:04): Koraani ei määrää ympärileikkausta pakolliseksi, päin vastoin, sen mukaan ihminen on sellaisenaan täydellinen, joten kaikki ympärileikkauksen pakollisuuteen tai suotavuuteen viittaavat hadithit ovat ristiriidassa Koraanin kanssa.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #47 : ke 07.03.2018, 07:46:46 »
Tosissasiko kuulet, että alan kaivelemaan jotain kolmen vuoden takaista haukkumaketjua? Ihan niin vähälahjainen T: Xante

En tiedä mistään haukkumaketjusta, joten en mitään sellaista kuule. Minua vain kiinnosti mainitsemasi en nyt ainakaan ole.

heikkolahjaisuutesi. Jäin lisäksi pohtimaan, miksi Taha ei tästä halunnut sinulle mainita. Muistaakseni hän mainitsi kyllä ihan suoraan esim. Toopen olevan heikkolahjainen.

Joo, tabletilla tuli vielä kirjoitusvirhe. Tosin en tiedä, mitä olen maininnut sinun en ainakaan olevan, vai itsenikö - kenties ei pitäisi yösydännä kirjoitella.

Sinulla voi olla halu keskustella asioista, joista on - jos ymmärrät mitään tämän ketjun sävystä tai sävyistä ollenkaan - "keskusteltu" ihan tarpeeksi 3 vuotta sitten. Jos sinä silloin jäit paitsi haluaamasi riitaa tai mitä näillä viesteilläsi nyt haetkaan, olen pahoillani puolestasi. Kyllä varmaan tämä foorumi toteuttaa halusi vaihdella ikäviä viestejä, sinun pitää vaan hakea siihen minua parempi, siis vähemmän heikkolahjainen, kumppani.

En kyllä ymmärrä muidenkaan motiiveja tälläisiä ketjuja esiin kaivaa. Tai ehkä ymmärrän, mutta todellakaan en arvosta.

« Viimeksi muokattu: ke 07.03.2018, 07:49:36 kirjoittanut Xantippa »

Poissa Intaktivisti

• Konkari
« Vastaus #48 : ke 07.03.2018, 10:56:18 »
Tosin en tiedä, mitä olen maininnut sinun en ainakaan olevan, vai itsenikö - kenties ei pitäisi yösydännä kirjoitella.

Aloin kieltämättä itsekin miettiä, mitä yrität sanoa tuossa. Voisiko tuo kommenttisi liittyä esimerkiksi jotenkin tähän aiempaan kommenttiisi?

Lainaus
Vs: Huntu -islamofasismin välikappale (nro 1)
« Vastaus #59 : la 10.09.2016, 16:05:32 »

suomen kielesi on outoa ja ontuvaa.

https://jatkumo.net/index.php?topic=1540.msg95467#msg95467

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #49 : to 08.03.2018, 03:51:32 »
Tosin en tiedä, mitä olen maininnut sinun en ainakaan olevan, vai itsenikö - kenties ei pitäisi yösydännä kirjoitella.

Aloin kieltämättä itsekin miettiä, mitä yrität sanoa tuossa. Voisiko tuo kommenttisi liittyä esimerkiksi jotenkin tähän aiempaan kommenttiisi?

Lainaus
Vs: Huntu -islamofasismin välikappale (nro 1)
« Vastaus #59 : la 10.09.2016, 16:05:32 »

suomen kielesi on outoa ja ontuvaa.

https://jatkumo.net/index.php?topic=1540.msg95467#msg95467

Voisitko nyt vähän avata ja täsmentää, mitä olet vailla. Sinun suomen kielesi on nytkin vallan outoa ja ontuvaa.

Mitä oikeastaan haluat minun kommentoivan ja miksi?

Kirjoittajat, jotka roikuttavat edesmennyttä Tahaa oikein profiilissaan ovat minusta, noh, idiootteja. Kaveri ei minusta mitenkään moista kunniaa ansaitse. Mutta traumansa kullakin.

Poissa Intaktivisti

• Konkari
« Vastaus #50 : to 08.03.2018, 12:33:20 »

Voisitko nyt vähän avata ja täsmentää, mitä olet vailla. Sinun suomen kielesi on nytkin vallan outoa ja ontuvaa.
Mitä oikeastaan haluat minun kommentoivan ja miksi?

Kirjoittajat, jotka roikuttavat edesmennyttä Tahaa oikein profiilissaan ovat minusta, noh, idiootteja. Kaveri ei minusta mitenkään moista kunniaa ansaitse. Mutta traumansa kullakin.

Selväksi on tullut nyt ainakin, minkälainen suomen kieli on sinun mielestäsi vallan outoa ja ontuvaa. Minä oikeastaan vain halusin alun perin tietää, että oletko vähälahjainen. Onko sinulla jotain traumoja johtuen tästä vähälahjaisuudestasi, vai onko sinulla jokin muu syy valitella nimimerkilläsi, kuinka joku toinen nimimerkki on joskus menneisyydessä kutsunut sinun nimimerkkiäsi vähälahjaiseksi?