Kirjoittaja Aihe: Uusiquinealaiset maahanmuuttajat  (Luettu 2688 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Xantippa

• Konkari
Vs: Uusiquinealaiset maahanmuuttajat
« Vastaus #20 : to 22.10.2015, 16:43:05 »
Socrateen piikkiin et voi sanojasi laittaa, varsin, kun tyydyit ne vain poistamaan ja pahoittelemaan sen jälkeen vasta, kun Socrates ne uudelleen esille nosti.

Tämä on ilmeisesti feminististä logiikkaa.
Poistin sen hairahduksen ja luulin että se on sillä selvä. Foorumin kyylä socrates kuitenkin nosti asian esiin ja siinä vaiheessa vasta pahoittelin.
Feministisen logiikan mukaan olisi kai pitänyt poistaa ja heti pahoitella ja ilmoittaa, että näin tein ja näin nimitin ettäs sitten tiedätte.

Noin pahantahtoiselta henkilöltä en pyydä mitään anteeksi. Lopeta ruikutus ja käyttäydy kuin täysi-ikäiset.

Suoraselkäinen ihminen tosiaan toimii niin, että huomaa tehneensä virheen, myöntää sen, pyytää anteeksi mahdollisilta asianomaisilta. Raukkamainen ihminen pyrkii peittämään virheensä ja kuvittelee, että se on sillä selvä.

Mutta sinulta en toki suoraselkäisyyttä odota, tässäkin tilanteessa pyrit vierittämään tekosesi toisen harteille ja vielä nimittelet päälle. En pyydä sinua toimintaasi lopettamaan, koska vallan hyvin tiedän, että siihen ei sinun selkärangaton nilviäisluonteesi pysty.

T: Xante

Muoksis: ja jotta asiasta ei jäisi epäselvyyttä, Socrates ei nostanut tätä asiaa minulle esiin, vaan ennätin ihan kyllä näkemään sen sinun ikiomassa viestissäsi.
« Viimeksi muokattu: to 22.10.2015, 16:52:26 kirjoittanut Xantippa »

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #21 : to 22.10.2015, 16:48:39 »
Saatte riitanne ratkaistua, kun sovitaan, että Sepen oli tarkoitus kirjoittaa Xantippa=homo, mutta m vaihtui vahingossa ärräksi.

Tahahan väittää Xantippaa 39-vuotiaaksi homomieheksi eikä siitä ole mitään kalabaliikkia syntynyt.

Äläs nyt, tämänhän pitäisi nostaa foorumipäivän arvosanaa! Syy, miksi mm. Tahan kanssa ei synny kalabaliikkia on se, että hän ei ole koskaan rimpattanut perässäni mihinkään ketjuun kertomaan, että olen vähälahjainen.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #22 : to 22.10.2015, 16:51:16 »
OK, jatketaan ainoalla osaamallasi asialinjalla.

Peruutin antamani "lempinimen" koska mielessäni oli parempi.
Minusta tuossa socrateen nimirekisterissä Xantippa olisi Lötjö.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #23 : to 22.10.2015, 16:55:00 »
Kenenhän niskaan Sepsukka lötjöksi nimittelyn kaataa. Jos Sepsukka olisi suoraselkäinen ihminen, kysyisin häneltä, miksi hän esim. tähän ketjuun koki tarvetta tulla arvostelaan älynlahjojani. Mitä uutta hän ajatteli sen viestintään tuovan, mikä asiallinen motiivi hänellä oli.

Mutta koska tiedän, että Sepsukasta ei ole tälläiseen avoimeen keskusteluun, jätän kysymättä.

Poissa Chill Out

• Konkari
« Vastaus #24 : to 22.10.2015, 18:04:06 »

.....Sen sijaan hallituksen äärioikeistoa edustavat persut ovat ainakin takinkäännössä ja vaalilupaustensa pettämisessä päässeet runsaasti julkisuuteen.

Tuo "äärioikeisto" kertoo huvittavan tyhjentävästi omat poliittiset käsityksesi.

VA.

Kun olin kymmenen vuotta laulanut aamusuihkussa Die Fahne Hochia, naapuri epäili minua natsiksi. Minusta se kertoo tyhjentävästi naapurin poliittisista käsityksistä. Onneksi ei kuitenkaan epäillyt halla-aholaiseksi, vaikka laulun perusteella ihan perusteltu sellainenkin epäily olisi ollut.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #25 : to 22.10.2015, 21:44:12 »

Tuo "äärioikeisto" kertoo huvittavan tyhjentävästi omat poliittiset käsityksesi.

Kun olin kymmenen vuotta laulanut aamusuihkussa Die Fahne Hochia, naapuri epäili minua natsiksi.

Huumorintajusi (?) ja kielitaitosi kohottaa sinut Eurooppalaisten meidän Kannibaalisten-paistin ja bratwurstin-kääntäjien veljeskuntamme ulkojäseneksi.

Herzlich willkommen,
VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #26 : pe 23.10.2015, 07:43:22 »

Suoraselkäinen ihminen tosiaan toimii niin, että huomaa tehneensä virheen, myöntää sen, pyytää anteeksi mahdollisilta asianomaisilta. Raukkamainen ihminen pyrkii peittämään virheensä ja kuvittelee, että se on sillä selvä.

Mutta sinulta en toki suoraselkäisyyttä odota, tässäkin tilanteessa pyrit vierittämään tekosesi toisen harteille ja vielä nimittelet päälle. En pyydä sinua toimintaasi lopettamaan, koska vallan hyvin tiedän, että siihen ei sinun selkärangaton nilviäisluonteesi pysty.

Muoksis: ja jotta asiasta ei jäisi epäselvyyttä, Socrates ei nostanut tätä asiaa minulle esiin, vaan ennätin ihan kyllä näkemään sen sinun ikiomassa viestissäsi.

Olen valmis pyytämään anteeksi Xantippalta erehdystäni sillä ehdolla, että hän pyytää minuun kohdistunutta nimittelyään ja solvausta anteeksi.

P.S. socrates nosti nimityksen esiin, mutta Xantippa teki siitä asian jolla ratsastaa. socrateshan on itse nimitellyt useita, mutta kukaan ei ole nähnyt viisaaksi puuttua socrateen nimittelyyn.
Mutta Xantippa on Xantippa.
« Viimeksi muokattu: pe 23.10.2015, 08:05:09 kirjoittanut Sepe »

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #27 : pe 23.10.2015, 09:39:09 »

Olen valmis pyytämään anteeksi Xantippalta erehdystäni sillä ehdolla, että hän pyytää minuun kohdistunutta nimittelyään ja solvausta anteeksi.

P.S. socrates nosti nimityksen esiin, mutta Xantippa teki siitä asian jolla ratsastaa. socrateshan on itse nimitellyt useita, mutta kukaan ei ole nähnyt viisaaksi puuttua socrateen nimittelyyn.
Mutta Xantippa on Xantippa.

Eiköhän se ole aika teennäistä meidän kahden teeskennellä mitään anteeksioyyntöjä. Varsin, kun edelleenkin olet sitä mieltä, että sinun horottelusi ei ole tässä se jutun alku ja juuri, vaan syyttelet niin minua kuin Socratesta asian tiimoilta. Socrates on nimitellyt, kyllä. Mutta ei toistaiseksi minua, eikä ainakaan horoksi, joten en tiedä, miksi juuri minun odottaisit nimittelyyn puuttuvan. Ymmärtääkseni nimitellyt ovat käsitelleet asiansa tavallaan. 

Vääristelet myös sanoessasi, että Socrates nosti asian esiin. Näin ei kohdallani ole, vaan luin sen viestisi ihan itse, ja ajattelin, että antaapa olla. Mutta kiukkuni kiehahti uudelleen, kun rimpatit tähän ketjuun arvostelemaan älynlahjojani. En ymmärrä, miksi minun pitäisi sietää tälläistä itseni haukkumista, ainakaan sanomatta mitään.

Minä olen nimitellyt sinua tämän asian tiimoilta, kyllä. En pyydä sitä anteeksi, koska todellakin koen, että tapasi käsitellä tätä asiaa on melkoisen nilviäismäinen ja suoraselkäisyys puuttuu kokonaan.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #28 : pe 23.10.2015, 13:32:02 »

Minä olen nimitellyt sinua tämän asian tiimoilta, kyllä. En pyydä sitä anteeksi, koska todellakin koen, että tapasi käsitellä tätä asiaa on melkoisen nilviäismäinen ja suoraselkäisyys puuttuu kokonaan.

Merkitään pöytäkirjaan, että Xantippa ruikuttaa kun Sepe ei pyydä anteeksi, mutta Xantippa on niin jalo ihminen ettei hän anna itseään vähäisimmille anteeksi.

Edit: Xantipalta en enää pyydä enkä anna anteeksi.
« Viimeksi muokattu: pe 23.10.2015, 13:35:03 kirjoittanut Sepe »

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #29 : pe 23.10.2015, 13:34:12 »

Vääristelet myös sanoessasi, että Socrates nosti asian esiin. Näin ei kohdallani ole, vaan luin sen viestisi ihan itse, ja ajattelin, että antaapa olla. Mutta kiukkuni kiehahti uudelleen, kun rimpatit tähän ketjuun arvostelemaan älynlahjojani. En ymmärrä, miksi minun pitäisi sietää tälläistä itseni haukkumista, ainakaan sanomatta mitään.

Sinä siis nostit asian esiin ja pystytit foorumia somistavan riidan asiasta, jota ei enää foorumilla ollut.
Hiano ihminen.

socrates

• Vieras
« Vastaus #30 : pe 23.10.2015, 13:41:02 »
Minusta tuossa socrateen nimirekisterissä Xantippa olisi Lötjö.

Sepe osoittaa harvinaista luovuutta keksimällä uuden (haukkuma)sanan. Ainakin minulle outo eikä googlettamallakaan löytynyt oikein mitään järkevää.

Sepe on todettu nilviäismäiseksi ja nyt pitäisi keksiä sopiva nilviäinen. Lustokuoriainen? Hapsenkakkiainen (onkohan edes nilviäinen?)

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #31 : pe 23.10.2015, 19:50:24 »

Merkitään pöytäkirjaan, että Xantippa ruikuttaa kun Sepe ei pyydä anteeksi, mutta Xantippa on niin jalo ihminen ettei hän anna itseään vähäisimmille anteeksi.

Edit: Xantipalta en enää pyydä enkä anna anteeksi.

Kuuöe Sepsukka, kun armoa ei pyydetä eikä anneta. Eoäilen, että sinun on sen asian kanssa huomattavasti vaikeampaa elää kuin minun.

Muutoinkin koko perässäroikkumisesi lienee osoitus vaan eroahdistustuksesta, jota koet, kun Hibis taas lähti. Kyllä hän palaa, joskus, ja siihen saakka, koeta pärjätä tuon angstisi kanssa.

Tummasilmäsusanna

• Vieras
« Vastaus #32 : pe 23.10.2015, 20:43:27 »

Siinä ei kyllä voi kuin hävitä, jos erehtyy nostamaan esiin jonkun haukkumiscasen. Lopputulema on se, että nimitys oli perusteltu (perusteita ei tietenkään esitetä), ja asian esiinnostaja on se pikkumainen tyyppi. Ja jos tästä lopputulemasta erehtyy edellleen jotain vastaansanomaan, niin sitten sitä vasta onkin paisutteleva ja halveksittava tyyppi. Siihen se on vaan meidän tussahtavien horojen totuttava.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
« Vastaus #33 : pe 23.10.2015, 21:05:29 »

Siihen se on vaan meidän tussahtavien horojen totuttava.

Ja uusiguinelaisten. Mutta terhakkaalla yrttimarinoinniila teistäkin saa ihan varmasti ihan maittavaia naisia.

VA.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #34 : pe 23.10.2015, 22:29:19 »

Siinä ei kyllä voi kuin hävitä, jos erehtyy nostamaan esiin jonkun haukkumiscasen. Lopputulema on se, että nimitys oli perusteltu (perusteita ei tietenkään esitetä), ja asian esiinnostaja on se pikkumainen tyyppi. Ja jos tästä lopputulemasta erehtyy edellleen jotain vastaansanomaan, niin sitten sitä vasta onkin paisutteleva ja halveksittava tyyppi. Siihen se on vaan meidän tussahtavien horojen totuttava.

Jep TTS (saanhan sanoa näin, vaikka kuulemma TÄMÄ olikin niin loukkaavaa...) näin se on. Mutta nämä naisten tunteet, tussutteluista ja horotteluista närkästymiset, ne on niin turhia. Pojat kun on poikia, kuulemma.

Kyllä foorumin pitää antaa muodostua mukaisekseen. Siihen suuntaan, johon Wanha Näkkäri ei sitten koskaan entänyt, eli kokonaan poikien poikamaiseen olemiseen. Jossa horo on horo ja tussu tussu.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #35 : pe 23.10.2015, 22:31:34 »

Siihen se on vaan meidän tussahtavien horojen totuttava.

Ja uusiguinelaisten. Mutta terhakkaalla yrttimarinoinniila teistäkin saa ihan varmasti ihan maittavaia naisia.

VA.

Ihana olet. Sua taas ei tosiaan maistais, vaikka vaniljalla, hunajalla ja jollain mansikanmakuisella itses vuoraisit.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #36 : la 24.10.2015, 15:35:55 »

.....Sen sijaan hallituksen äärioikeistoa edustavat persut ovat ainakin takinkäännössä ja vaalilupaustensa pettämisessä päässeet runsaasti julkisuuteen.

VA.

Kun olin kymmenen vuotta laulanut aamusuihkussa Die Fahne Hochia, naapuri epäili minua natsiksi. Minusta se kertoo tyhjentävästi naapurin poliittisista käsityksistä. Onneksi ei kuitenkaan epäillyt halla-aholaiseksi, vaikka laulun perusteella ihan perusteltu sellainenkin epäily olisi ollut.

Voisitko laittaa äänitallenteesi kymmenen vuotta aamusuihkussa laulamastasi Die Fahne Hoch:ista.

Voitaisiin porukalla ihmetellä sitä, että miksi naapurisi epäili sinua natsiksi ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Vanha aatami

• Konkari
« Vastaus #37 : la 24.10.2015, 16:23:33 »

Sua taas ei tosiaan maistais, vaikka vaniljalla, hunajalla ja jollain mansikanmakuisella itses vuoraisit.

Minusta parempi termi olisi kuorrutus.

PS,
Maistuisko tällainen pikkupossu juustogratinoituna?

VA.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #38 : la 24.10.2015, 22:04:27 »
Se on muuten Uusi-Guinea, ei Uusiquinea. :P Oli pakko sanoa.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Vanha aatami

• Konkari
« Vastaus #39 : la 24.10.2015, 22:20:04 »
Se on muuten Uusi-Guinea, ei Uusiquinea. :P Oli pakko sanoa.

Miten tuo liittyy kaivattuihin uusiquinealaisiin maahanmuuttajiin?

VA.