Kirjoittaja Aihe: Foorumipäivän arvosana (nro 1)  (Luettu 45583 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hartsi

• Konkari
Vs: Foorumipäivän arvosana (nro 1)
« Vastaus #540 : pe 11.03.2016, 21:58:49 »

Tahan vetäytyminen väistämättä laskee melkoisesti foorumin viestimäärää. Taha on kirjoittanut yli 5000 viestiä, joista useimmat ovat innoittaneet vähintäänkin yhtä, monet kahtakin, vastaväittäjää kirjoittamaan vastausviestin. Noiden lisäksi on ne vakiolänkyttäjät, jotka ovat uskollisesti muistaneet käydä usempien Tahan viestien perään värkkämäässä puumerkkinsä, niin voi laskea että Tahan olemassa olo on tuottanut varmaan liki kolmanneksen foorumin viesteistä.

Melkein voisi ennustaa islamaihesten ketjujen tyrehtyvän siihen,että Aatami linkittää edelleen uskollisesti kaikki uutiset väkivallanteoista meillä ja muualla, mutta muu keskustelu vaimenee.

Mitäpä sitten tilalle?

Niimpäs,

Alamme elämään normaalia suomalaista elämää,  samalla jättäen taustalle sen asian, että meidän 5.0 miljoonan ihmisen kansakunnan pitäisi huolehtia koko 7,0 miljardin ihmisen, siis koko maapallon väestön, heidän välisistä asioistaan.

Itse ainakin haluaisin auttaa ensisijassa suomalaisia, koska ymmärrän, että omat rahkeeni eivät joka puolelle maapalloa ?

Ehkä hibsukaisella on varallisuutta auttaa miljardia intialaista,  kunhan ensin irtaantuu Saaremaast, siis sielt, mis pakolaisii ei oo nähty.

(Hibsulla on suora yhteys äiti Ammaniin ja sitä kautta  satoihin miljooniin ihmisten suihin, efter det, han har  bestämt att allting ordna sig)

Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

socrates

• Vieras
« Vastaus #541 : pe 11.03.2016, 23:10:48 »
Pe 11/3: Päivän ansiot tiivistyivät tähän ketjuun ja annetaan metasta kasi.

Armando

• Vieras
« Vastaus #542 : la 12.03.2016, 00:49:44 »

Milloinkahan ymmärrät että olet näillä arvosteluketjuillasi tämän foorumin syöpä numero 1.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #543 : la 12.03.2016, 05:08:33 »

Milloinkahan ymmärrät että olet näillä arvosteluketjuillasi tämän foorumin syöpä numero 1.

Milloinkahan ymmärrät, että kaikilla on oikus mielipiteeseensä ja esittää se riippumatta sinun vastenmielisyydestäsi mielipidettä kohtaan?

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #544 : la 12.03.2016, 05:26:07 »

Socrates hiukan eri roolissa tässä foorumihistorian vaiheessa. Ei paha.

Tarkoitan mahdollisuuksia.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #545 : la 12.03.2016, 05:35:43 »

Tahan vetäytyminen väistämättä laskee melkoisesti foorumin viestimäärää. Taha on kirjoittanut yli 5000 viestiä, joista useimmat ovat innoittaneet vähintäänkin yhtä, monet kahtakin, vastaväittäjää kirjoittamaan vastausviestin. Noiden lisäksi on ne vakiolänkyttäjät, jotka ovat uskollisesti muistaneet käydä usempien Tahan viestien perään värkkämäässä puumerkkinsä, niin voi laskea että Tahan olemassa olo on tuottanut varmaan liki kolmanneksen foorumin viesteistä.

Melkein voisi ennustaa islamaihesten ketjujen tyrehtyvän siihen,että Aatami linkittää edelleen uskollisesti kaikki uutiset väkivallanteoista meillä ja muualla, mutta muu keskustelu vaimenee.

Mitäpä sitten tilalle?

Niimpäs,

Alamme elämään normaalia suomalaista elämää,  samalla jättäen taustalle sen asian, että meidän 5.0 miljoonan ihmisen kansakunnan pitäisi huolehtia koko 7,0 miljardin ihmisen, siis koko maapallon väestön, heidän välisistä asioistaan.

Itse ainakin haluaisin auttaa ensisijassa suomalaisia, koska ymmärrän, että omat rahkeeni eivät joka puolelle maapalloa ?

Ehkä hibsukaisella on varallisuutta auttaa miljardia intialaista,  kunhan ensin irtaantuu Saaremaast, siis sielt, mis pakolaisii ei oo nähty.

(Hibsulla on suora yhteys äiti Ammaniin ja sitä kautta  satoihin miljooniin ihmisten suihin, efter det, han har  bestämt att allting ordna sig)

Pitääkö sitä ääliömäisyyttään ja kateuttaan levitellä joka puolella? Sinä et ole auttanut yhtään hätää kärsivää suomalaista. Olen kertonut mielipiteeni äiti Ammanista, mutta kerrottakoon se vielä kerran. Minusta äiti Amman on vastenmielinen rahanahne huijari. Maailmalla liikkuu paljon samanlaisia guru-huijareita.
Sinä jaksat jauhaa Saarenmaasta, vaikket ole koskaan käynyt siellä. Saarenmaalla on aasialaisia yrittäjiä ja muitakin ulkomaalaisia kuin suomalaisia. Olen nyt ollut pari viikkoa Suomessa, mutta onneksi pääsen ensi viikolla eroon tästä poliittisesta saastasta ja yltyvästä rasismista.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #546 : la 12.03.2016, 08:13:04 »
En ole väittänytkään sinun arvostelevan Juhaa, mutta jos haluat vaikuttaa foorumin tasoon, vetoa häneen äläkä minuun, jolla on vain rivikirjoittajan oikeudet.

Jos sinä vetoat rivikirjoittajiin velvollisuudella olla lähtemättä "omalta foorumilta" ja pidät okeutenasi mollata heitä sen tehtyään, lienee minulla vähintään oikeus arvostella sinun toimintaasi rivikirjoittajana usuttaa tappeluita pystyyn ja arvostella parhaaksi päivä, jolloin törkeimmin on alitettu rima.

Omantunnon kysymys: Et kai sinä ole vahingossakaan antanut socrateelle aihetta pitää jotakin foorumipäivää hyvän arvosanan arvoisena?

Jos harrastaisit ketjujen lukemista ennen niiden kommentoimista, tietäisit, että ei tässä omatuntoa tarvita vastaamaan, että toki olen. Kuten sanoin tuolla aiemmin, minä olen juuri heitäkuita, jotka varsin provoituvat vastailemaan näsevästi muka kaikenlaiseen, kuten tässä nytkin näet.

T: Xante

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #547 : la 12.03.2016, 08:21:33 »
Kuten olen sanonut, en halua moderoituja osioita, enkä varsinkaan suurin surmin ikinä alkaisi modeksi tähän paskaläjään.  Minä arvostelen juuri sinua, Socrates, en Juhaa, enkä muita.

Näissä inhokeissa on jokin juoni sisällä. Tämä on vanha totuus tmv. Asiaa on vaikea todistaa.

Aavistatko mitään, Xantippa?

Xantippa on jämähtänyt käsitykseen, että tämän ketjun poistaminen jotenkin ratkaisevasti kohentaisi foorumin tasoa ja roikkuu siksi perskärpäsenä kimpussani. Outoa.

No häh. Missä vaiheessa olen vaatinut tämän ketjun poistoa? Ei ole käynyt edes mielessäni. Ja tottakai sinun arvostelusi on perskärpäsenä kimpussa häärimistä. Niin aina, niin aina.

Chama

• Vieras
« Vastaus #548 : la 12.03.2016, 08:34:06 »
Olen nyt ollut pari viikkoa Suomessa, mutta onneksi pääsen ensi viikolla eroon tästä poliittisesta saastasta ja yltyvästä rasismista.

Eräs juttu kannattaa kuitenkin pitää mielessä. Silloin, kun asuu itselle vieraassa ympäristössä, vaikka vuosiakin, ei koskaan pääse täysin sisälle paikalliseen elämänmenoon ja eritoten niihin kulttuurisiin syvävirtauksiin, joista myös kipukohdat löytyvät. Tästä ulkopuolisuudesta seuraa se, että näitä kipukohtia ei tarvitse kohdata, vaikka sellaisia kaikissa yhteiskunnissa tietenkin on.

socrates

• Vieras
« Vastaus #549 : la 12.03.2016, 09:34:26 »
Kuten olen sanonut, en halua moderoituja osioita, enkä varsinkaan suurin surmin ikinä alkaisi modeksi tähän paskaläjään.  Minä arvostelen juuri sinua, Socrates, en Juhaa, enkä muita.

Näissä inhokeissa on jokin juoni sisällä. Tämä on vanha totuus tmv. Asiaa on vaikea todistaa.

Aavistatko mitään, Xantippa?

Xantippa on jämähtänyt käsitykseen, että tämän ketjun poistaminen jotenkin ratkaisevasti kohentaisi foorumin tasoa ja roikkuu siksi perskärpäsenä kimpussani. Outoa.

No häh. Missä vaiheessa olen vaatinut tämän ketjun poistoa? Ei ole käynyt edes mielessäni. Ja tottakai sinun arvostelusi on perskärpäsenä kimpussa häärimistä. Niin aina, niin aina.

No ainakin tämä ketju tuntuu traumatisoivan sinua. Tarkkaile tämän sijaan vaikka kremppa- sää- Trump- tai hiihtoketjua, jos avaamani ketjut niin kovasti kiinnostavat.

taneh

• Vieras
« Vastaus #550 : la 12.03.2016, 10:54:20 »

Milloin tällaista on pitänyt harrastaa?

taneh

• Vieras
« Vastaus #551 : la 12.03.2016, 13:07:51 »

Milloin tällaista on pitänyt harrastaa?

Toivottavasti ei koskaan tarvitsisi, mutta aina kun on kova hätä jossakin niin tälläkin saitilla on omahyväisiä "auttajia", jotka eivät todellisuudessa auta, vaan ovat auttavinaan, siis aatoksissaan.

Samalla epäiljöitä (Mihin se kaikki rahallinen apu todella päätyykään ?) nimitetään rasisteiksi, jotta saataisiin oma ego näyttämään lämpimältä ja hellanlettas, niin suvaitsevalta.

Eli ei ole pitänyt harrastaa. Miten sellaisen voi jättää taustalle jota ei ole olemassakaan?

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #552 : la 12.03.2016, 13:09:24 »
Tuosta oivalluksesta socrates antaa varmaan ainakin 5 pistettä.

Armando

• Vieras
« Vastaus #553 : la 12.03.2016, 15:51:57 »

Milloinkahan ymmärrät, että kaikilla on oikus mielipiteeseensä ja esittää se riippumatta sinun vastenmielisyydestäsi mielipidettä kohtaan?

Minä en ymmärrä mistään mitään tai edes sen vertaa.

Palstalle kirjoittamiesi viestien perusteella uskallan luottaa sinun omaan taidokkuuteesi ratkaista tämä Rubikin kuutio ihan omin aivoimpulssein.

Sopiiko näin. Ei tarvitse vastata.
« Viimeksi muokattu: la 12.03.2016, 16:00:06 kirjoittanut Armando »

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #554 : la 12.03.2016, 16:50:38 »
Socrates hiukan eri roolissa tässä foorumihistorian vaiheessa. Ei paha.
Tarkoitan mahdollisuuksia.

Juha tarkoittanee, että on tyytyväinen socrateksen toimintaan. Ehkä. Tai toisin.

Siihen, että tässä ketjussa listailee mistä minäkin päivänä minkä verran tykkää.
Jotkut näyttävät ajattelevan, että toimii fooruminpitäjän äänitorvena siinä. Minusta ei, puhuu vain omasta puolestaan. Ja vinoin mieltymyksin.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #555 : la 12.03.2016, 16:55:55 »

Minä oon aika paljon kaikkien puolella jollain tapaa. Jos en jostakusta tai jonkun tyylistä tykkää, niin ei se ole mikään ongelma. Eiköhän tänne mahdu. Juttelee eniten niissä yhteyksissä, joissa on jotain sen arvoista. Mitäs sitä muuta.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #556 : la 12.03.2016, 17:09:40 »

Yksi asia.

Olkaa omalla asiallanne. Tehkää foorumilla sitä, mikä on suoremmin omaa. Ei tarvitse keskittyä muiden epämiellytävyyksien kyttäilyyn.

Jos hankausta oman asian tuonnissa, niin asiaan täytyy sitten perehtyä. Tuottajat ovat jonkinlaisessa suojeluksessa, ja ainakin kritiikin täytyy olla tolkukasta, jos jotain on hyvä kyseenalaistaa.

Tosin mitäpäs sitä kaikkea edes kyseenalaistelemaan, kun voi olla omalla asialla, ja hankkia itse kyseenalaistusta, eikä tuppautua itsekkään kaikkeen kyseenalaistaen, jos ei oikein tilausta.

No, tämä on varmaan isompi juttu auki kelattavaksi.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #557 : la 12.03.2016, 17:10:29 »

Ihmiset ehkä liian arkoja hakemaan sitä, mitä kaipaavat.

Onko näin?

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #558 : la 12.03.2016, 17:15:12 »

No, tämä on varmaan isompi juttu auki kelattavaksi.

Tässähän ei ole mitään auki kelattavaa!

Simppeli homma!
Kaikki aukovat päätään minkä kerkiävät, ja hyvä näin.
Joskus sattuu lähtemään kirjoitus, jossa saattaa olla joku pieni asian tynkäkin, mutta mitäs siitä!
Vahinkoja sattuu jokaiselle....
Mongo mogo...

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #559 : la 12.03.2016, 17:15:51 »

Taitaa olla pitkälle noin.