Kirjoittaja Aihe: Perverssi jumala -seksuaalisuus uskonnossa  (Luettu 13367 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Safiiri

• Konkari
Vs: Perverssi jumala -seksuaalisuus uskonnossa
« Vastaus #80 : su 29.07.2018, 19:03:29 »
Lauri vetää taas vähän adhominemia, mutta me asialliset keskustelijat emme välitä siitä.

Minä siis olen koko ajan puolustanut länsimaista kristillistä yhteiskuntanäkemystä, en sen afrikkalaista sekoil... anteeksi versiota. Afrikankin tapauksessa toki pidän kristillisyyttä parempana kuin jotain islamia (mikä ei olisi parempaa?), mutta se vain korvaa jotain puutteita, ei tee noiden maiden kulttuureista samaa, mitä länsimainen kulttuuri on.

Jotta voisit sitä puolustaa, sun pitäis ensin tunnistaa sen olennaiset piirteet.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #81 : ma 30.07.2018, 23:02:31 »

Toope tiede sotii harhojasi vastaan, miten selität sen? Tällaista tämä keskustelu on kreationistien kanssa. Kun reikäpäisyys osoitetaan toteen he kuvittelevat että kunhan vain uhriudutaan ja julistaudutaan asiakeskustelijoiksi, kaikki reikäpäisyydet olisi sillä kuitattu. Toope tiede sotii harhojasi vastaan, miten selität sen? Maissa, joissa noudatetaan fanittamiasi kristilliskonservatiivisia perinteitä ei ole taloutta eikä länsimaalaista leppoisaa ja vaurasta elämää. Toope tiede sotii harhojasi vastaan, miten selität sen? Miksi haluat korvata länsimaalaisen kulttuurin afrikkalaisella kulttuurilla? Toope tiede sotii harhojasi vastaan, miten selität sen?

Voi Jessus!

VA.
Pari terävää liikaa?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #82 : ma 30.07.2018, 23:06:54 »
Lauri vetää taas vähän adhominemia, mutta me asialliset keskustelijat emme välitä siitä.

Minä siis olen koko ajan puolustanut länsimaista kristillistä yhteiskuntanäkemystä, en sen afrikkalaista sekoil... anteeksi versiota. Afrikankin tapauksessa toki pidän kristillisyyttä parempana kuin jotain islamia (mikä ei olisi parempaa?), mutta se vain korvaa jotain puutteita, ei tee noiden maiden kulttuureista samaa, mitä länsimainen kulttuuri on.

Jotta voisit sitä puolustaa, sun pitäis ensin tunnistaa sen olennaiset piirteet.
Olen puolustanut demokratiaa (toki arvostellutkin sitä), olen puolustanut monipuoluejärjestelmää (vähiten huono), olen puolustanut yksilöiden vapauksia poliittisiin näkemyksiin, olen puolustanut sananvapautta (länsimaiden suurimpia saavutuksia), kerropa nyt asiantuntijana, miten en tunnista noita olennaisia piirteitä?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #83 : ke 01.08.2018, 08:23:47 »

Olen puolustanut demokratiaa (toki arvostellutkin sitä), olen puolustanut monipuoluejärjestelmää (vähiten huono), olen puolustanut yksilöiden vapauksia poliittisiin näkemyksiin, olen puolustanut sananvapautta (länsimaiden suurimpia saavutuksia), kerropa nyt asiantuntijana, miten en tunnista noita olennaisia piirteitä?

Siinä, että näitä oikeuksia olet ollut kyvytön antamaan niille, jotka eivät ole kanssasi samaa meiltä tai joiden koet olevan jollain tapaa erilaisia kanssasi. Annat oikeuksia ja vapauksia kyllä muka periaatteessa, mutta käytännössä harmittelet, jos niitä oikeasti todella myönnetään. Et puolusta ääliöliberalien viherfemakkojen oikeutta poliittisiin näkemyksiinsä. Sateenkaarimarssijoiden et soisi käyttävän oikeuttaan ilmaista mielipiteitään seksuaalivähemmistöjen oikeuksista - tai vain iloitsevan siitä, että saavat olla näkyvästi esillä. Et tunnista sitä, että jos konservatiivisuus ja perinteiset arvot perustelemattomasti nostetaan kannatettaviksi, eikä niiden erilaisuuteen kohdistuvaa nurjamielisyyttä tarvitse edes perustella kunnollisilla argumenteilla, ei päästä tasaveroiseen mielipiteen ilmaisemisen oikeuteen, syrjimättömyyteen ja sananvapauteen. Et suostu kunnolla perustelemaan ja argumentoimaan ihanteita, jotka itse haluat lukea siihen suomalaisuuteen / länsimaisuuteen, jolle lippuasi heilutat, vaikka ne ovat nimenomaan luettelemiesi vapauksien ja oikeuksien vastaisia. Jopa vaadit vastustamaan asioita, joilla on yhteiskunnassa enemmistön tuki, perustellen asiaa vain perinteellä ”näin on ennenkin tehty ja hyvä tuli”.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #84 : pe 03.08.2018, 12:08:29 »

Höpö höpö. Tuossa listassasi olevat asiat eivät pohjaa kristillisyyteen sitä vähääkään, ja toisekseen, et tietenkään kannata edes listaamiasi asioita, joten älä valehtele urpo.

Sinä kannatat kristilliskonservatiivista nationalismia, lyhyesti ilmaistuna puhdasta ideologista taikauskoa, joka ei pohjaa lainkaan todellisuuden asettamiin realiteetteihin eikä se siten myötävaikuta tuossa listassasi olevien asioiden toteutumiseen positiivisessa mielessä lainkaan.

Sinä hyväksyt opportunisesti listassasi olevat asiat vain niiltä osin ja niin kauan kuin ne hyödyttävät sinua, mutta kiellät ne siitä eteen päin kaikilta muilta, jotka eivät jaa ihanteitasi kristilliskonservatiivisesta nationalismista.

Esimerkiksi myönnät sanavapauden vihapuheelle mutta et islamilaiselle vihapuheelle, eli et kannata sananvapautta edes sille itse antamiesi kriteereiden puitteissa. Et toisin sanoen kannata sananvapautta omana arvonaan, vaan puhtaasti omana etuoikeutenasi, mikä on määritelmällisesti sananvapauden idean vastaista.

Samoin kannatat demokratiaa vain niin kauan, kuin se hyödyttää kristilliskonservatiivista nationalismia. Se ei tietenkään ole demokratian kannattamista vaan taaskin demokratian idean vastaista ja oman kusipäisyytesi manifestaatiota.

Annahan kun selitän. Kaikki demokraattiset päätökset olet surutta kieltämässä kansan tahdon vastaisina ja lehdistön propagandistisena vihervasemmistolaisena ideologiana, elleivät ne ole omalle ideologiallesi suopeita. Kaikki muuhan on mielestäsi aina ja ikuisesti vihervasemmistolaista haihattelua ja/tai poliittista ajojahtia ja liberaaalifasismia (oksymoroni). Kuvittelet, että yksi ideologia - tämä jota satut kannattamaan - sopii aivan kaikkeen nyt ja ikuisesti, ilman että siinä olisi lainkaan virheitä, ilman että käytännössä se voisi epäonnistua ja ilman, että kilpailevia näkemyksiä tarvittaisiin käytännössä lainkaan, kuten kunnon fundamentalistin sopiikin uskoa. Valehtelet toki sujuvasti kannattavasi myös sananvapautta kilpaileville näkemyksille mutta käytännössä kun kannatat politiikkaa, joka estää noiden kilpailevien näkemysten esittämisen, et tietenkään kannata kilpailevien näkemysten esittämistä tai mitään, mikä operoisi noiden kilpailevien näkemysten pohjalta.

Kannatat kaikkia kristilliskonservatiivisia voimia maailmalla, vaikka kaikki niistä ovat kehittyneet yhä enemmän ja enemmän diktatuureiksi. Niissä kaikissa valtaapitävät ovat nimittäin kokoajan anastaneet valtaa itselleen yhteiskunnissaan yhä enemmän ja enemmän. Ainoa demokratia tässä kehityksessä on ollut se, että heidät on demokraattisesti "valtaan" äänestetty, mutta siihen pisteeseen loppui myös oma demokratian kannattamisesi noissa yhteiskunnissa. Kyseisen demokraattisen äänestyksen jälkeen nimittäin kuvittelet, että valtaapitävillä on siitä pisteestä eteenpäin absoluuttinen valta kaikkeen päätöksentekoon nyt ja ikuisesti.

Demokratian toteutumisessa oleellista olisi kuitenkin vallan jakautuminen mahdollisen laajasti, poliittiset valtaapitävät tulisi olla demokraattisesti vaihdettavissa, ja vieläpä niin, että osa yhteiskunnan toimista eivät olisi poliitikkojen päätäntävallassa ollenkaan, jotta sekä kansalla että asiantuntijoilla olisi mahdollisimman laaja mahdollisuus vaikuttaa päätöksentekoon, tarkoittaen, että oppositioäänien olemassaolo olisi taattu myös lakien valmistelussa, jolloin olisi mahdollista, että lait muodostettaisiin mahdollisimman demokraattisen ja asiantuntevan raadin kompromisseina eikä diktaattorin yksisuuntaisella sanelupoltiikalla. Demokratia ei luonnollisestikaan toteudu nyt parhaalla mahdollisella tavalla kannattamissasi yhteiskunnissa (Puola, Unkari, Itävalta), kun kristilliskonservatiiviset voimasi ovat kaventaneet yhteiskunnissaan myös oikeuslaitoksen riippumattomuutta ja lehdistönvapautta, mikä tekee asiantuntijoiden tai muuten vain hyvien ajattelijoiden osallistumisen yhteiskunnalliseen demokraattiseen keskusteluun mahdottomaksi paitsi vain jos jotkut noista ajatuksista sattuvat hyödyttävät vallassaolevia kristilliskonservatiivisia nationalisteja diktatuuripyrkimyksissään. Tämä kehitys, jota kannatat toki vain koska satut tykkäämään heidän maahanmuuttopolitiikastaan (joka ei toki sekään perustu realiteetteihin vain uskonnolliseen ideologiaan), ei ole demokratian kannattamista, vaan joko tietoista diktatuurin kannattamista tai kristilliskonservatiiviselle diktatuurille hyödyllistä idioottimaisuutta. Sinun tapauksessa kumpikin vaihtoehto on täysin mahdollista, sillä sinä et ole enää vuosiin ollut misään tekemisisssä normaalien ihmisten kanssa etkä siksi tiedä, mitkä asiat ovat kansalle pääsääntöisesti tärkeitä ja mitkä eivät sellaisia ole, puhumattakaan siitä että sinulla olisi edes katkua siitä, miten mahdolliset ongelmat korjattaisiin niin, että siitä olisi meille enemmän hyötyä kuin haittaa.

Ja vaikka tuolla listallasi tarkoitettaisiin kyseisten käsitteiden oikeaa merkitystä, eikä vain omia itsellesi kuvittelemiasi etuoikeuksiasi, se on aivan liian suppea, jotta sillä yksinään saavutettaisiin nykyisen kaltaista länsimaalaista yhteiskuntaa.

Valehtelit siis jälleen lähes kaikessa mitä väitit. Väitit humanismin kehittämiä arvoja kristillisyyden kehittämiksi arvoiksi ja valehtelit vieläpä kannattavasi niitä.
« Viimeksi muokattu: pe 03.08.2018, 15:49:50 kirjoittanut -:)lauri »
Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #85 : pe 03.08.2018, 22:30:27 »
Safiiri ja Lauri vetävät toki taas kerran kaikki väitteeni äärimmäisyyksiin. En ole vaatinut kovaa kuria yhteiskuntaan, toivon toki parempaa kuria kouluihin. En ole mitään sananvapauden rajoituksia esittänyt kenellekään, päinvastoin, esitän hyvin liberaalia sananvapautta.

Minusta on aika vaikea keskustella tuollaisten kanssa, jotka vetävät jokaisen väitteen olkinukeksi. Kun sanon, että tarvitsisimme oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa, joku Lauri on heti väittämässä, että olen äärioikeistolaista politiikkaa ajamassa. Kun sanon, että perinteinen perherakennelma olisi ideaali malli, joku Safiiri sanoo, että olen kieltämässä homoja. Keskustele nyt tuollaisten kanssa...

Olen itse aina sanonut sitä, ettei mitään ideologista näkemystä kannata vetää äärimmilleen, koska siitä seuraa vain ikävyyksiä. Yhteiskunnan tulee aina olla kompromissi erilaisten näkemysten välillä, kaikkia pitää enemmän tai vähemmän huomioida.

Sanon, että yhteiskunnan tulisi olla nykyistä konservatiivisempi, perheitä, perinnäisiä arvoja enemmän huomioiva. Tuo ei tarkoita, että olisin lähettämässä toisin ajattelevia keskitysleireille. Sanon, että tarvitsisimme nykyistä oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa, se ei tarkoita sitä, että olisin lopettamassa sosiaaliturvajärjestelmää. Sanon, että rajavalvontaa tulisi kohentaa 80-luvun tasolle, mutta en sano, että Suomen pitäisi sulkeutua.

Noiden Safiirien ja Laurien keskustelu on niin olkinukkeilua ja kärjistystä, että hirvittää.

Niin. Olen joskus peräänkuuluttanut Laurilta ja Safiiriltakin niitä ideoita, miten yhteiskuntaa kehitettäisiin, mutta he vain perskärpäsinä seuraavat minun kommenttejani esittämättä ikinä mitään omia ajatuksia. Tokko niitä on?
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #86 : pe 03.08.2018, 22:38:23 »
Safiiri ja Lauri vetävät toki taas kerran kaikki väitteeni äärimmäisyyksiin. En ole vaatinut kovaa kuria yhteiskuntaan, toivon toki parempaa kuria kouluihin. En ole mitään sananvapauden rajoituksia esittänyt kenellekään, päinvastoin, esitän hyvin liberaalia sananvapautta.

Minusta on aika vaikea keskustella tuollaisten kanssa, jotka vetävät jokaisen väitteen olkinukeksi. Kun sanon, että tarvitsisimme oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa, joku Lauri on heti väittämässä, että olen äärioikeistolaista politiikkaa ajamassa. Kun sanon, että perinteinen perherakennelma olisi ideaali malli, joku Safiiri sanoo, että olen kieltämässä homoja. Keskustele nyt tuollaisten kanssa...

Olen itse aina sanonut sitä, ettei mitään ideologista näkemystä kannata vetää äärimmilleen, koska siitä seuraa vain ikävyyksiä. Yhteiskunnan tulee aina olla kompromissi erilaisten näkemysten välillä, kaikkia pitää enemmän tai vähemmän huomioida.

Sanon, että yhteiskunnan tulisi olla nykyistä konservatiivisempi, perheitä, perinnäisiä arvoja enemmän huomioiva. Tuo ei tarkoita, että olisin lähettämässä toisin ajattelevia keskitysleireille. Sanon, että tarvitsisimme nykyistä oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa, se ei tarkoita sitä, että olisin lopettamassa sosiaaliturvajärjestelmää. Sanon, että rajavalvontaa tulisi kohentaa 80-luvun tasolle, mutta en sano, että Suomen pitäisi sulkeutua.
Oikeistolainen talouspolitiikka velkaannuttaa yhteiskuntaa yhä enemmän ja enemmän ilman, että kansasta se osa jolla mene huonosti hyötyisi tuosta velasta pätkääkään. Vasemmistoilasen politiikan aikana valtio velkaantuu huomattavasti vähemmän ja se osa kansasta, jolla menee huonosti, saa paremmin apua taloudellisiin ongelmiinsa. Miksi et kannata hädässä olevien auttamista? Mikä oikeistolaisessa talouspolitiikassa on mielestäsi hyödyllistä kun se ei todistettavasti hyödytä kuin vain yhä kapenevaa ja kapenevaa rikasta eliittiä?

Lainaus
Noiden Safiirien ja Laurien keskustelu on niin olkinukkeilua ja kärjistystä, että hirvittää.
Jokainen väitteeni oli omista viesteistäsi kaivamiani tietoja vitun urpo.

Lainaus
Niin. Olen joskus peräänkuuluttanut Laurilta ja Safiiriltakin niitä ideoita, miten yhteiskuntaa kehitettäisiin, mutta he vain perskärpäsinä seuraavat minun kommenttejani esittämättä ikinä mitään omia ajatuksia. Tokko niitä on?
ja viimeksi edelisessä viestissäni selitin miten yhteiskuntaa tulisi kehittää. Tosin kun on tavallasi diktatuurin fanittaja, se menee varmasti ohi silmien.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #87 : pe 03.08.2018, 22:42:54 »
Muutenkin on kummallista miten Toope kuvittelee, ettei hän edusta äärioikeistoa mielipiteineen tummaihoisista ja muslimeista. Tuosta vielä yhtään oikeammalle ja nuo ihmisryhmät palaisivat krematorioissa.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #88 : la 04.08.2018, 01:37:18 »
Muutenkin on kummallista miten Toope kuvittelee, ettei hän edusta äärioikeistoa mielipiteineen tummaihoisista ja muslimeista. Tuosta vielä yhtään oikeammalle ja nuo ihmisryhmät palaisivat krematorioissa.
Lauri valehtelee. Hän itse esittää sananvapauden suhteen näkemyksiä, jotka ovat lähempänä natseja, kuin oma liberaali sananvapauskäsitteeni.
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #89 : la 04.08.2018, 01:47:07 »
Lauri valehtelee. Hän itse esittää sananvapauden suhteen näkemyksiä, jotka ovat lähempänä natseja, kuin oma liberaali sananvapauskäsitteeni.
Mutta et vastaa kritiikkin mitenkään. Miten ajatuksesi yksinkertaisesti edes voisivat olla enää yhtään oikeammalla? Olet ehdottanut keskitysleirejä mamuille. Mitään muuta ei sitä enää puutu kuin toive krematorioista "hankalille" tapauksille. Vai miten se oli? Olit jo vuosi sitten vapaahetoisena ampumassa ihnnokkaimpia mamuja rynnäkkökivääreilla rajoille jos tunkevat sisään väkisin.
« Viimeksi muokattu: la 04.08.2018, 01:50:14 kirjoittanut -:)lauri »

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #90 : la 04.08.2018, 02:17:45 »
Mutta et vastaa kritiikkin mitenkään. Miten ajatuksesi yksinkertaisesti edes voisivat olla enää yhtään oikeammalla? Olet ehdottanut keskitysleirejä mamuille. Mitään muuta ei sitä enää puutu kuin toive krematorioista "hankalille" tapauksille. Vai miten se oli? Olit jo vuosi sitten vapaahetoisena ampumassa ihnnokkaimpia mamuja rynnäkkökivääreilla rajoille jos tunkevat sisään väkisin.
Valehtelet, en ole koskaan esittänyt keskitysleirejä. En krematorioitakaan. Olet valehtelija, kun väität minun puhuneen tuollaista. En ole koskaan esittänyt toivetta siitä, että ketään ammuttaisiin rajoille. Lauri, olet valehtelija.

Olen puhunut siitä, että pelkään Välimeren ja Balkanin rajatilanteen menevän väkivaltaiseksi. Tuo ei tarkoita sitä, että toivoisin sitä, valehtelijaLauri.
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #91 : la 04.08.2018, 02:24:33 »
Valehtelet, en ole koskaan esittänyt keskitysleirejä. En krematorioitakaan. Olet valehtelija, kun väität minun puhuneen tuollaista. En ole koskaan esittänyt toivetta siitä, että ketään ammuttaisiin rajoille. Lauri, olet valehtelija.
Toope luulee että jos ihmisten sulkemista häkkeihin ei kutsuta ihmisten sulkemiskeksi keksitysleireille vaan ihmisten kokoamaiseksi pakolaisleireile (kaltereiden taakse) tuosta voi mennä vielä paljon, paljon enemmän oikealle. Voitko Toope antaa niitä esimerkkejä miten ajattelustasi ihan konkreettisesti voitaisiin mennä enää yhtään oikeammalle ilman ajatusta kreamtorioiden mukaan tuomista?

Lainaus
Olen puhunut siitä, että pelkään Välimeren ja Balkanin rajatilanteen menevän väkivaltaiseksi. Tuo ei tarkoita sitä, että toivoisin sitä, valehtelijaLauri.
Miksi menisi? Eihän pakolaisialla aseita ole joten miksi se menisi väkivaltaiseksi? Ellei kaltaisesi maahanmuuttkoriitikko sitten ala heitä siellä listimään, vai kuinka?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #92 : la 04.08.2018, 02:41:39 »
EU-virkamiehet esittävät noita kokoamisleirejä, itse en niihin juuri usko. Selväsanainen viesti siitä, ettei tänne tulla, toimisi EU:n taholta paremmin.

Mitä väkivaltaan tulee, olen sitä pelännyt, koska Afrikan väestönkasvu. Ei ole meidän syytämme, ei meidän taakkamme. Mutta paska lentää tuulettimeen, sitä pelkään. Tuloksena on väkivalta, ellei poliittisia ja väestöpoliittisia ratkaisuja keksitä keharimaissa. Jos ei, aseet puhuvat, tuota pelkään.

Ymmärrätkö Lauri, etten toivo väkivaltaista ratkaisua Välimerellä, minä pelkään, että tilanne tulee eskaloitumaan tuohon suuntaan!
« Viimeksi muokattu: la 04.08.2018, 02:44:36 kirjoittanut Toope »
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #93 : la 04.08.2018, 02:45:09 »
EU-virkamiehet esittävät noita kokoamisleirejä, itse en niihin juuri usko. Selväsanainen viesti siitä, ettei tänne tulla, toimisi EU:n taholta paremmin.

Mitä väkivaltaan tulee, olen sitä pelännyt, koska Afrikan väestönkasvu. Ei ole meidän syytämme, ei meidän taakkamme. Mutta paska lentää tuulettimeen, sitä pelkään. Tuloksena on väkivalta, ellei poliittisia ja väestöpoliittisia ratkaisuja keksitä keharimaissa. Jos ei, aseet puhuvat, tuota pelkään.

Ymmärrätkö Lauri, etten toivo väkivaltaista ratkaisua Välimerellä, minä pelkään, että tilanne tulee eskaloitumaan tuohon suuntaan!
Miten ajattelustasi voisi mennä enää yhtään oikeammalle päätymättä väkivaltaan?
« Viimeksi muokattu: la 04.08.2018, 02:51:08 kirjoittanut -:)lauri »

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #94 : la 04.08.2018, 03:07:42 »

Varmaan se, että keharimaat tunkevat varoituksista huolimatta väkeään tänne, vaikkei kukaan toivo? No, jotkut mokkakikkelifaninaiset, mutta siis kuitenkin!

Eurooppa on jo täynnä, Afrikan ja Aasian ihmiset, hoitakaa omat väestöongelmanne, älkää tuupatko niitä naapureille.
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #95 : la 04.08.2018, 03:13:42 »

Varmaan se, että keharimaat tunkevat varoituksista huolimatta väkeään tänne, vaikkei kukaan toivo? No, jotkut mokkakikkelifaninaiset, mutta siis kuitenkin!

Eurooppa on jo täynnä, Afrikan ja Aasian ihmiset, hoitakaa omat väestöongelmanne, älkää tuupatko niitä naapureille.
taas ilmeisesti esimerkki kuinka kritisdoidaan idelogiaa, uskontoa ja kulttuuria?

Miten ajattelustasi voisi mennä enää yhtään oikeammalle Toope? Etkö lue viestejä, johin kuvittelet vastaavasi vai mistä kiikastaa?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #96 : la 04.08.2018, 03:39:51 »
Jokainen yhteiskunta vastatkoon omistaan. Ei ole meidän ongelmamme, jos taas kerran jotkut afrikkalaiset ja aasialaiset yhteiskunnat kusevat. Se on heidän kulttuurinsa syytä. Auttaa voimme, muttemme vastuussa ole.
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #97 : la 04.08.2018, 03:40:24 »
Jokainen yhteiskunta vastatkoon omistaan. Ei ole meidän ongelmamme, jos taas kerran jotkut afrikkalaiset ja aasialaiset yhteiskunnat kusevat. Se on heidän kulttuurinsa syytä. Auttaa voimme, muttemme vastuussa ole.
Miten ajattelustasi voisi mennä enää yhtään oikeammalle?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #98 : la 04.08.2018, 03:59:59 »
Vääräänkö sitten pitäisi mennä? Eikö tuo kommenttisi ole kehu?

Eivät nuo keharimaalaiset ole lapsia, joita sinun pitäisi auttaa ja joita pidät lapsina. He tarvitsevat vain mahdollisuuksia, eivät tukeamme. Kuten aikuiset.
Älä pidä kehitysmaalaisia minään vammaisina, sitä kun eivät ole.
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #99 : la 04.08.2018, 04:03:57 »
Vääräänkö sitten pitäisi mennä? Eikö tuo kommenttisi ole kehu?
Kyse oli siitä, oletko sinä äärioikeistolainen vai et. Väitit valheellisesti, että et ole mutta nyt tunnustat että sittenkin olet. Kannattiko nähdä koko tämä vaiva valehtelussasi kun lopulta totuus kuitenkin tuli ilmi?