Äänestys

Ketkä ovat jankkauksen mestareita?

Taha
13 (17.1%)
Juha
1 (1.3%)
Xantippa
11 (14.5%)
Aelita
2 (2.6%)
Safiiri
7 (9.2%)
Antares
2 (2.6%)
mks
2 (2.6%)
Faustinen
3 (3.9%)
CE-hyväksytty
1 (1.3%)
Socrates
1 (1.3%)
Reinhold jr
2 (2.6%)
Vanha Aatami
3 (3.9%)
Sepe
6 (7.9%)
Intaktivisti
0 (0%)
Alavita
0 (0%)
Norma
0 (0%)
Ikuista Kierrätystä
0 (0%)
Vatupassi
0 (0%)
Heijastus
1 (1.3%)
Laika
3 (3.9%)
Keijo Kullervo
2 (2.6%)
Jaska
0 (0%)
hibiscus
3 (3.9%)
Rampsi
0 (0%)
behemot
0 (0%)
urogallus
0 (0%)
Joku muu
1 (1.3%)
Hagbard
2 (2.6%)
Tummasilmäsusanna
0 (0%)
Topi
1 (1.3%)
wade
1 (1.3%)
a4
1 (1.3%)
Renttu
1 (1.3%)
MrKat
2 (2.6%)
Gingston
1 (1.3%)
Toope
3 (3.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 27

Kirjoittaja Aihe: Kovin jankkaaja.  (Luettu 8749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Safiiri

• Konkari
Vs: Kovin jankkaaja.
« Vastaus #40 : la 08.08.2015, 12:35:13 »
Kompleksikysymys. Hävisit.

Ai enkö mä olekaan kuvitteellinen hahmo? Olenko oikeasti sitä, mitä olen ilmoittanut olevani? Kumpi olen - omakotitalossa asuva äiti vai lapseton veneen alta? Vai jotakin muuta? Kenen kanssa ajattelet keskustelevasi?

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #41 : la 08.08.2015, 12:38:10 »
Olemme paljosta velkaa esimerkiksi nimimerkki Vanha Aatamille.

Tosi on. Jumalattoman paljosta.

PS.
Muuten olen sitä mieltä, että Suomen valtion olisi syytä erota kirkosta. Siitä huolimatta, että valtiouskontomme on nykyisin ihan tunnustukseton. Jumalaneutraali.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #42 : la 08.08.2015, 14:18:36 »
Jos uskot näin, on vallan mielenkiintoista, miksi käyt hänen kanssaan keskustelua. Mikä on motiivisi keskustella feikkihahmon feikkiajatuksista? Rakastat roolileikkejä?

Iltaisin voitettuaan ensin Jatkumolla Taha pukeutuu nahkaan, laittaa päähänsä ronttinaamarin ja esiintyy netissä nännit paljaana kamerunilaisille miehille.

Kompleksikysymys. Hävisit.

Ai enkö mä olekaan kuvitteellinen hahmo? Olenko oikeasti sitä, mitä olen ilmoittanut olevani? Kumpi olen - omakotitalossa asuva äiti vai lapseton veneen alta? Vai jotakin muuta? Kenen kanssa ajattelet keskustelevasi?

Niin ja kumpi hahmoistasi hävisi?
« Viimeksi muokattu: la 08.08.2015, 14:20:56 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #43 : la 08.08.2015, 14:30:24 »
....
Iltaisin voitettuaan ensin Jatkumolla Taha pukeutuu nahkaan, laittaa päähänsä ronttinaamarin ja esiintyy netissä nännit paljaana kamerunilaisille miehille..

Taha pyörii täälläkin päivät pitkät ja viikosta toiseen.

Menisi jo rukoilemaan. Viisi kertaa päivässä vähintäin pitäisi Tahankin notkua Mekkaan päin. En usko, että viitsiii,eikä jaksa kun kamerunilaisiakin pitää viihdyttää.

Hän lipsuu selvästi, olen saanut muualta vinkkejä, että Tahan rukoilemattomuuteen tullaan puuttumaan kovin kourin. Siellä jo Mullahit suunnittelevat mitä kauheampia kostoja uskonsa pettäneelle Taha-Rukalle.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #44 : la 08.08.2015, 14:44:21 »

Väliaikatietona havaitsin, että nimimerkki Xantippa olisi kaikkein kovin jankkaaja feministisyytensä lisäksi.

Se lienee jo hieman odotettukin äänestystulos. Katsotaan, että miten hän alkaa  jankkaamaan  tuota tulosta ??

Vi ska se, resultatet på de här kan vi hiffa senare,  är hon den största påstående o försäkrade kvinnliga person upp i hela Norden.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #45 : la 08.08.2015, 14:52:03 »

Hyvin huomattu, pienten lisäkomponentien laittaminen mukaan saa aikaan,, ehkä jotain uutta,, no ei ole juuri saanut siihen perusasiaan mitään,, mutta,, mutta.

Laitapas ihan huvikses lihastyöhön jo vihdoin mukaan se elastinen komponentti. Tai yllätä antamalla jokin sanomaasi tukeva lähde.

Voi tyttö kulta, lähteitähän on netti täynnä, ellet niitä itse löydä, olet vain laiska. Jaa mutta koska et varmaan tinki, on täysin samantekevää mitä teosta luet.

Sitäpaitsi fysiikan kaikki kirjoitukset kertovat jo sen minun sanomani asian. Energiaa ei synny tyhjästä, eikä painovoimaa, voi syrjäyttää, täällä maan päällä.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #46 : la 08.08.2015, 14:53:44 »
Jajja men, de här situation e väl mycke spännande.

Mr. Taha letar efter Xantippa nära hållet, han kan se Xantippas kostym som gungar o svingar framför honom.

Vilken e best.

Hoppas att alla aktiva personer skulle rösta "Kovin Jankkaaja" , då kan vi garantera Xantippas  vinsten.

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #47 : ma 10.08.2015, 20:15:23 »
Voi tyttö kulta, lähteitähän on netti täynnä, ellet niitä itse löydä, olet vain laiska. Jaa mutta koska et varmaan tinki, on täysin samantekevää mitä teosta luet.

Sitäpaitsi fysiikan kaikki kirjoitukset kertovat jo sen minun sanomani asian. Energiaa ei synny tyhjästä, eikä painovoimaa, voi syrjäyttää, täällä maan päällä.

Niin siis lähteitä olen minä tarjonnut useita, mutta sinä et ainuttakaan. Sotkitko itsesi minuun? Etkö tunnista omaa kirjoitustasi? Olkiukkojen kumoaminen ei oikein johda mihinkään. En ole koskaan sanonut energiaa syntyvän tyhjästä, enkä ole väittänyt painovoiman vaikutuksen häviävän minnekään. Mutta kun sinulle yksinkertaisetkin käsitteet on pelkkää mystiikkaa (kuten maksimivoima), niin toki on vaikeaa ymmärtää mistään mitään.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #48 : ma 10.08.2015, 20:58:13 »
Faustisen mystisen tietämisen kruunaamiseksi, Hiroshiman ja Nagasakin muistopäivänä, voisi muistella kuinka Faustinen selitti atomipommin voiman sähköisillä voimilla.
Siitä saa, sen lupaan, kunnon jankkaamisen.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #49 : ti 11.08.2015, 02:42:28 »
Itse en ole edes koko listalla, tosin enpä minä jankkaakaan. Totean vain sen länsimaisen kulttuurin olevan ylivertaisen.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #50 : ti 11.08.2015, 11:10:00 »
Faustisen mystisen tietämisen kruunaamiseksi, Hiroshiman ja Nagasakin muistopäivänä, voisi muistella kuinka Faustinen selitti atomipommin voiman sähköisillä voimilla.

Hyvä sepe, sähikäistä säkkiin.

Tiesitkö muuten, että aineen kaikki rakenteet ovat "sähköisiä sidoksia. Atomin määritelmänkin voit hakea, vaikka vikistä,, tai sitten voit tapasi mukaan itse vikistä. Siihen olet oikein "pätevä.

socrates

• Vieras
« Vastaus #51 : ti 11.08.2015, 11:24:31 »
Itse en ole edes koko listalla, tosin enpä minä jankkaakaan. Totean vain sen länsimaisen kulttuurin olevan ylivertaisen.

Toope lisätty ja ääniäänhään voi muuttaa. Unohtaminen oli pahaa sekoilua minulta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #52 : ti 11.08.2015, 19:00:34 »

Hyvä sepe, sähikäistä säkkiin.

Tiesitkö muuten, että aineen kaikki rakenteet ovat "sähköisiä sidoksia. Atomin määritelmänkin voit hakea, vaikka vikistä,, tai sitten voit tapasi mukaan itse vikistä. Siihen olet oikein "pätevä.

Tiesitkö muuten, että wiki (sillä herrasväen v:llä -sitähän tarkoitit?) sanoo näin:
Atomipommi perustuu ydinreaktioon. Atomiytimissä tapahtuu muutoksia, jos niitä pommitetaan sopivan energian omaavilla hiukkasilla, yleensä neutroneilla. Joissain tapauksissa atomi absorboi tämän vapaan neutronin ja tulee itse epävakaaksi. Silloin atomi halkeaa ja lähettää säteilyä ja uusia vapaita neutroneita, jotka puolestaan rikkovat lisää ytimiä. Raskaimmat atomiytimet halkeavat helpoimmin, koska ne ovat luonnostaan epävakaita.

Varsinainen räjähdys johtuu siitä, että lähinnä valtavan röntgensädepulssin takia ympäröivä ilma kuumenee nopeasti, joten se laajenee räjähdysmäisesti ja lähettää sokkiaallon. Atomipommin räjähdys havaitaan välähdyksenä, jota seuraa tulipallon näkyminen ja lopulta sienipilven synty. Atomipommin tulipallon lämpötila on yli kymmenen miljoonaa astetta.

Luulen että sotket ydinvoimalaitokset ja ydinpommin. Ydinvoimalaitos tuottaa sähköä.
Ydinreaktiossa tärkeää osaa esittävät neutronit, joiden sähkövaraus on =0.

Ydinpommin energia voidaan arvioida kaavalla E=mc2, jossa m= energiaksi muuttuva massa. Esitäpä kaava muodossa, jossa energia johdetaan sähköisistä sidoksista.

Poissa mks

• Konkari
« Vastaus #53 : ke 12.08.2015, 07:54:34 »
Ydinpommin energia voidaan arvioida kaavalla E=mc2, jossa m= energiaksi muuttuva massa. Esitäpä kaava muodossa, jossa energia johdetaan sähköisistä sidoksista.

Universumi voidaan vakaumuksesta riippuen selittää kokonaiselle koulukunnalle uskottavasti sähköisillä voimilla, jumalien vaikutuksilla, tahtojen taistelulla Illuminati mukaan lukien, kvanttiteorialla, sosiologialla, psykoanalyysillä, kaaosteorialla, .... ja arkisella fysiikalla.

Viimeksi mainittu on oma suosikkini. Jotain hahmotan kvantti- ja kaaosteorioistakin, mutta en osaa niiden perusteella tehdään mistään asiasta mitään ennustetta.

Ennusteen tekeminen on ymmärryksen testi.

Kaiken sönkkääminen sähköisyydeksi ei anna ennustetta muulle kuin pärjäämiselle jankkauskilpailussa.

mks

« Viimeksi muokattu: ke 12.08.2015, 07:56:09 kirjoittanut mks »

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #54 : ke 12.08.2015, 08:10:30 »
Universumi voidaan vakaumuksesta riippuen selittää kokonaiselle koulukunnalle uskottavasti sähköisillä voimilla, jumalien vaikutuksilla, tahtojen taistelulla Illuminati mukaan lukien, kvanttiteorialla, sosiologialla, psykoanalyysillä, kaaosteorialla, .... ja arkisella fysiikalla.

Selityksiä piisaa toki. Universumi voi tosiaan olla esitettävissä vaikkapa kokonaislukuna, kuten antiikin aikana uskottiin. Oleellista kai tässä on, uskooko siihen, että on olemassa jokin objektiivinen totuus. Uskotko itse siihen?

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #55 : ke 12.08.2015, 09:27:57 »

Luulen että sotket ydinvoimalaitokset ja ydinpommin. Ydinvoimalaitos tuottaa sähköä.

Mitä osaa ne esittävät, kertoisitko. Kun niin hyvin olet asioista perillä.

Vapaana neutronit taitavat "elää joitain minuutteja, ennekuin "hajoavat elekroniksi ja protoniksi. Joiden "sähkövaraukset ovat samansuuruisia, mutta erimerkkisiä.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #56 : ke 12.08.2015, 09:36:30 »

Asiahan tuli edellisellä jankkaamiskierroksella selvitettyä. Hävisit, mutta nyt et taas ymmärrä.
En viitsi käydä jankkaamaan, havainnot osoittavat että ymmärryksesi ei ole lisääntynyt.

Voit itse selvittää neutronien roolin ydinreaktiossa, joskin selväksi on tullut ettet lue mitään lähteitä. Ajattelemallahan sinä asiat selvität - ja sen huomaa.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #57 : ke 12.08.2015, 09:43:54 »

Asiahan tuli edellisellä jankkaamiskierroksella selvitettyä. Hävisit, mutta nyt et taas ymmärrä.
En viitsi käydä jankkaamaan, havainnot osoittavat että ymmärryksesi ei ole lisääntynyt.

Voit itse selvittää neutronien roolin ydinreaktiossa, joskin selväksi on tullut ettet lue mitään lähteitä. Ajattelemallahan sinä asiat selvität - ja sen huomaa.

Todistustaakka on sinulla,, arvelen kyllä, ettet kykene asialliseen keskusteluun..

Poissa mks

• Konkari
« Vastaus #58 : ke 12.08.2015, 11:23:24 »
Oleellista kai tässä on, uskooko siihen, että on olemassa jokin objektiivinen totuus. Uskotko itse siihen?

Uskon. Ja uskon myös vakaasti, etten ymmärrykselläni tavoita sitä.

Ymärrykselläni toki tavoitan helpostikin miten monien vakaumuksen rintaäänellä puhuvien totuudella ei ole juurikaan tekemistä objektiivisen totuuden kanssa.

mks

PS:

Eräs vierailija sanoi, ettei hänen tarvitse pohtia filosofisia kysymyksiä, koska hänen uskontonsa antaa vastauksen kaikkiin kysymyksiin.

Vierailijan mentyä opettaja sanoi:

"Tämä tuo mieleeni nuorukaisen, josta ei koskaan tullut matemaatikkoa. Hän ei laskenut tarpeettomina pitämiään harjoitustehtäviä viitaten siihen, että tehtävien ratkaisut löytyivät harjoituskirjan lopusta. Häntä ei lainkaan auttanut se, että kaikki esitetyt ratkaisut olivat aivan oikein."

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #59 : ke 12.08.2015, 15:42:18 »

Todistustaakka on sinulla,, arvelen kyllä, ettet kykene asialliseen keskusteluun..

Mitä minun pitäisi todistaa: että "Ydinreaktiossa tärkeää osaa esittävät neutronit, joiden sähkövaraus on =0."
Miten sinulle mitään todistaa? Linkkejä ja lähteitähän et lue.
Kerro minkä hyväksyt todistukseksi? Luetko edes wikiä (jota kai tarkoitat vikillä)?