Kirjoittaja Aihe: Havaintoja ulkonäöstä: paras ikä  (Luettu 3155 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
Vs: Havaintoja ulkonäöstä: paras ikä
« Vastaus #20 : pe 14.07.2017, 17:26:36 »
Eipä nainen voi liian laiha olla, jos nyt ihan anorektikot lasketaan pois.

Hoikkuus ja sirous ovat naisessa must. Kovin roteva nainen ei nappaa, vaikkei olisi varsinaisesti lihava. Eräs urheilupiireistä tuttu nainen oli kuulemma valitellut ettei miesten kanssa järjesty treffejä enkä oikeastaan ihmettele, kun se on meikäläistä 10 kiloa painavampi ja paljon vahvempi. Menee liikaa homostelun puolelle.
Sekin on miehestä kiinni. Jotkut miehet tykkää lihaksikkaista naisista. En tiedä kuin yleisesti. Oma arvaukseni on, että 8-9 miestä 10:sta ei tykkää kovin lihaksikkaista naisista, mutta saa kyllä kumota, jos jollakulla on tietoa asiasta.

Ja ei kaikki naisetkaan puolestaan tykkää lihaksikkaista miehistä, tai ainakaan semmoisista kaapinkokoisista hormonipihveistä.

Ikääntyessä muuten lihasten erottuvuus taitaa kasvaa?

Mun mielestä naisella sopiva lihaksikkuus on plussaa ei mikään vaatimus kuitenkaan.
Luonnollisesti ne lihakset ei vaan voi kasvaa "liian" suuriksi. Ei ne kasva.
Naisella lihakset reisissä puhkeissa ja pepussa on todella kaunista katseltavaa.
Pieni erottuvuus ei haittaa, mutta hormonella kasvatetun bodarin vartalo tietenkin on jo liikaa.

Naisesa semmonen rotevuus taas on varmaan se mikä useimpia miehiä latistaa.
Niinku socru sanoi, itseen verrattuna epäsuhtanen ruumiinrakenne.

Jos nainen on lyhyt niin lihavuuttakin saa aika paljon anteeksi.
Jos taas itsen pituinen tai pitempi niin hoikka olis parempi.
Harva mies haluaa itseään suuremman naisen.
Jos itellä on paljon komplekseja niin silloin ne vaatimuksen naisen suhteen saattaa olla hyvinkin tiukkoja eikä niitä silti pysty saavuttamaan.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Säätäjä
« Vastaus #21 : pe 14.07.2017, 18:02:55 »
Eipä nainen voi liian laiha olla, jos nyt ihan anorektikot lasketaan pois.

Hoikkuus ja sirous ovat naisessa must. Kovin roteva nainen ei nappaa, vaikkei olisi varsinaisesti lihava. Eräs urheilupiireistä tuttu nainen oli kuulemma valitellut ettei miesten kanssa järjesty treffejä enkä oikeastaan ihmettele, kun se on meikäläistä 10 kiloa painavampi ja paljon vahvempi. Menee liikaa homostelun puolelle.
Sekin on miehestä kiinni. Jotkut miehet tykkää lihaksikkaista naisista. En tiedä kuin yleisesti. Oma arvaukseni on, että 8-9 miestä 10:sta ei tykkää kovin lihaksikkaista naisista, mutta saa kyllä kumota, jos jollakulla on tietoa asiasta.

Ja ei kaikki naisetkaan puolestaan tykkää lihaksikkaista miehistä, tai ainakaan semmoisista kaapinkokoisista hormonipihveistä.

Ikääntyessä muuten lihasten erottuvuus taitaa kasvaa?

Fitnesskisaajien kropasta tykkäävät varmaan kaikki, mutta kuulantyöntäjien harva. Raskaan voimaan liittyy useimmiten aika tunkkimainen tasaisen jykevä vartalo.

Mutta nyt siis puhutaan ihannekropasta. Tietenkin ihmiset joustavat siitä yleensä hyvinkin paljon.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #22 : pe 14.07.2017, 18:29:21 »
Mä en tykkää fitnesskisaajista. Vähän vähemmön treenanneet naiset ovat kyllä kropaltaan kauniita, mutta salikissalook on muuten vastenmielinen.

Vaikka naiset noin yleisesti ovat kauneimmillaan vähän yli kaksikymppisinä, on myös niitä, jotka alkavat kukoistaa vasta keski-iässä. Yleensä he ovat niitä harmaita hiirulaisia, jotka eivät nuorena tehneet itsestään  numeroa.

Poissa Erkki

• Lukija
  • Konkari
  • *
« Vastaus #23 : pe 14.07.2017, 18:42:04 »
Jos pitäis valita yks suomalainen nainen ja olis tilaisuus tutkia mitä sen päässä liikkuu niin mä valitsisin Satu Silvon.
https://www.google.co.th/search?q=Satu+silvo&num=100&client=opera&hs=PoP&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjxmMLXi4nVAhULMI8KHdD3AoQQ_AUICigB

Mulle on jotenki tullu teennäinen ja teeskentelevä kuva siitä naisesta.
Laskelmoiva ja ihmisuhteista hyötyä hakeva.
Sen ulkomuoto on viehättävä ollu aina, mutta haluaisin tietää onko mun "mututuntuma" kuinkakin oikeassa vaiko pelkästään väärässä.

« Viimeksi muokattu: pe 14.07.2017, 18:44:16 kirjoittanut Erkki »

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #24 : pe 14.07.2017, 19:55:33 »
Keskimittaisena minun siis kannattaa pysytellä ei-ylipainoisena. Varsinkin kun diggailen itseni pituisia miehiä (eli siis miehenä lyhyitä ihmisiä). Eromme jälkeen kun oltiin eksän kanssa lähdössä jollekin asioille ja marssin hänen autolleen, mies parahti että kyllä sää olet pitkä. Olikohan se sitten häntä aina härinnyt liittomme varrelle, kun kumminkin niin moneen kertaan omasta lyhyydestään marisi.

Vaikka se nyt on ihan vitun sama miltä näytän, koska miestä en vain saa. Kun en niitä täysin pimahtaneita papparaisia ota joita helpoiten saisi.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #25 : su 16.07.2017, 07:15:45 »
Naamasta voi näkyä jopa mitä kieltä puhuu. Eri kielet vääntävät turpavärkkiä erilaisiin asentoihin, ja tietyissä asennoissa tulee tietyt rypyt ja juonteet. Mikäköhän kieli kuluttaa naamaa vähiten?

Suomi ilman muuta. Mehän kuulemma kun emme puhu, emmekä pukahda.

T: Xante

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #26 : su 16.07.2017, 07:50:52 »
Naamasta voi näkyä jopa mitä kieltä puhuu. Eri kielet vääntävät turpavärkkiä erilaisiin asentoihin, ja tietyissä asennoissa tulee tietyt rypyt ja juonteet. Mikäköhän kieli kuluttaa naamaa vähiten?

Suomi ilman muuta.

Tai viittomakieli.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #27 : su 16.07.2017, 07:55:44 »

Suomi ilman muuta.

Tai viittomakieli.

Ei taida ihan pitää paikkaansa, eikö viittomakieleen olennaisena kuulu nimenomaan korostetut suun ja kasvojen ilmeet?

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #28 : su 16.07.2017, 08:17:07 »

Suomi ilman muuta.

Tai viittomakieli.

Ei taida ihan pitää paikkaansa, eikö viittomakieleen olennaisena kuulu nimenomaan korostetut suun ja kasvojen ilmeet?

No niinpä näyttää, kun katselee tuota Rentun linkkiä Huumori-ketjussa.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #29 : ma 17.07.2017, 08:20:22 »
Kyllä mun havaintojen perusteella nuoret naiset ovat pääsääntöisesti hoikkia ja hoikkuus on uskottavasti nuoruuden oninaisuus, jotä iän kertyminen uhkaa. Ei minusta myöskään 17 -> ole enää lapsenpyöreitä, se pyöreys loppuu jo muutaman vuoden iässä... Ovat vaan vielä sen verran kiinteitä, että kaikki on kohdallaan, mikä vanhemmalle ehkä näyttäytyy pyöreytenä...

Kyl musta tuntuu, että itsekin näytin paremmalta n. 4kg sitten. Nyt pitää joko totutella tähän läskimpään kroppaan, tai alkaa tekemään jotain. Se on tuo työelämä niin paljon vähemmän kuluttavaa kun kotiäitiys, että tässä kohtaa niitä kiloja näköjään alkaa tulla, kun ei sitten raskis lasten luota kovin usein päivän päätteeksi vielä johonkin liikuumaan lähteä. Täydellisen ulkonäön tavoittelu onkin onneksi mun kohdalla jo mennyttä, nykyään riittäisi, kun kroppa voisi fyysisesti hyvin.

Nyt kannattaa ottaa varovasti, TSS. Kun pitkähkössä parisuhteessa elänyt perheenäiti alkaa lähestyä 35 vuoden ikää, kasvaa huoli omasta ulkonäöstä ja siitä että jotakin on jäänyt kokematta ja myös jää, ellei toimi nopeasti. On pakko käydä tarkistamassa vieläkö mato on koukussa. Yleensä tästä on seurauksena salasuhde työkaverin kanssa.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #30 : ma 17.07.2017, 08:38:24 »
^ Voi olla, että tuossa on tyypillinen kriisin paikka. Musta kuitenkin tuntuu, että olisin liian mukavuudenhaluinen salasuhteeseen. Mulle varmaan riittää tähän kriisiin kuvan postaaminen jatkumolle, ja sitten jos sais tähän arkeen taas ujutettua enemmän juoksulenkkejä ja uimista, niin eiköhän tästä sillä selvitä.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #31 : ma 17.07.2017, 11:00:00 »
Mulle ihan paras kannustin pysyä jokseenkin sopusuhtaisen slimminä on halu edes joskus löytää kaupasta sopivan kokoisia vaatteita. Kun on lyhyt varsi, niin vaikkapa urheilu- ja ulkoiluvaatteissa se sopivin löytyy yleensä poikien nuorisomalleista. Mutta jos kasvais paljon leveyttä, ne ei enää mahtuis. Ulkoiluvaatteissa on kaikenlaisia vetoketjuja ja muita härpäkkeitä lahkeissa ja hihoissa niin, ettei lyhentäminenkään oikein onnistu. Muita vaatteita voisi jopa itse ommella, mutta näitä sateenkestäviä, topattuja, kalvoitettuja ja saumoistaan liimattuja en kyllä viitsi ryhtyä väsäämään.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #32 : ma 17.07.2017, 11:29:45 »
Minä uskon että minulla alkaa selkä reistata jos on kovin raskas kuljetus. Oli kumminkin paskana silloin kun BMI oli 24,10 (ehkä jossain vaiheessa enemmänkin, kun vaaka hajosi ja jokuseen aikaan en punninnut itseäni). Silloin kaikki ekstra oli läskiä, en liikkunut, mutta söin ja varsinkin hiilareita.

Pari miestä tässä ihan lähiaikoina on tuputtanut että pitäisi olla läskimpi. Eivät sitten taida paljon terveydestä perustaa. (Tänään BMI 22,3 ja lihasta takuulla enemmän kuin talvikaudella.)

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #33 : ma 17.07.2017, 11:37:29 »
Minulla varmaan kropasta huolehtimisessa painaa eniten kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tavoittelu. Jos kroppa ja elintavat on rappiolla, kyllä nopeasti seuraa henkinen tila perässä.

Toisaalta myös kun on tottunut olemaan pieni ja siro, pukkaisi kyllä identiteettikriisin, jos olisikin yhtäkkiä iso.

Näistä syistä täytyy nyt tiedostaa lihoamisen uhka tässä elämöntilanteessa ja korjata kurssia.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #34 : ma 17.07.2017, 11:45:19 »
Jos tuntuu että itse hifistelen muutaman kilon kanssa, niin tarkemmin ajateltuna äitini taisi olla vähän semmoinen että hän ehkä kauhisteli ihmisten lihomista. Ei ihan hirveästi ja osoitellen, mutta kuitenkin. Sitä jälkikäteen kyllä toki kauhisteli että oli itse ollut vähän tuhdimmassa kunnossa kuopuksensa syntymän jälkeen. Loppuelämänsä liikkui kuin viimeistä päivää ja söi kuin lintu. Eipä siitä hänellekään kyllä sitten mitään iloa ollut kun syöpä söi.

Mutta jos ei nyt muuta niin saahan sillä ainakin aikaa tapettua ja elämäänsä sisältöä että kyttää jotain painoa ja terveyttä. Ymmärrän kyllä että se joskus alkaa kokolailla ottaa pattiin niitä ihmisiä jotka eivät moisesta jaksa kiinnostua. Kukin tavallaan.

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #35 : ma 17.07.2017, 11:57:40 »
Itse olen kyllä relaxoitunut kroppani suhteen tosi paljon lasten synnyttyä. Kai sitä tajusi, että on tällä parempaakin käyttöä kuin miellyttää silmiä. Mutta olin kyllä silleen onnekas, että yhtään kiloja ei noista hommista jäänyt, päinvastoin lapsielämä hoikisti minua entisestään, joten en joutunut ollenkaan kamppailemaan kilojen kanssa kuten monet raskauksien jälkeen joutuvat. En sitten tiedä miten relax lopulta olisin ollut lisäkilojen kanssa. Semmosta minusta ei kuitenkaan saa, että uhraisin tuhottomasti aikaa tämän maallisen kehon viilaamiseen. Moni muu asia tuntuu tärkeämmältä.

Poissa RGR

• Konkari
  • etelänhämyhaikara
« Vastaus #36 : ma 17.07.2017, 12:11:01 »
Ilman muuta eräs naisen hienoimmista ruumiinosista on iho. Jos haluaa välttää kurttuisen nahan, kannattaa antaa painon nousta koko ajan pikkuisen. Näin nahka pysyy sopivan kireänä ja kimmoisana.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #37 : ma 17.07.2017, 12:59:30 »
Kurttuista nahkaa voi vältellä myös välttelemällä aurinkoa. Vanhat auringonpalvojat näyttävät yleensä likaisilta rusinoilta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #38 : ma 17.07.2017, 13:57:52 »
Voin hyvin kuvitella miltä näyttää sitten kun vakavan sairauden tullen tai muuten vain kiloihinsa kyllästyttyään yhtäkkiä menettää paljon painoa ja isokokoisuuden vuoksi laajaksi venynyt iho sitten alkaa tuulessa lepattamaan sen takia että sieltä alta puuttuu täytettä.

Mutta minusta jotkut rypyt eivät ole järin kauhea asia. Eniten ärsyttää se "ryhdittömyys" mikä kehossa lisääntyy, eli sieltä täältä alkaa valua kun paikat eivät ole enää jänteviä ja kimmoisia. Onneksi se ei rämähdä yhdessä yössä. - Meinasin etsiä jotain sopivaa kuvaa, mutta jessus mitä kamaa Googlesta löytyy. Kasvaimia sun muuta. Joissain pilakuvapiirroksissa on aika hyvin esitetty niitä vanhuuden rupsahtamia, kaikki roikkuu vähän sieltä sun täältä.

Mutta ei keho ole kaikki kaikessa eikä sitä tarvitse koko elämäänsä pantavalta näyttää. Vanhoissa ihmisissä oikeastaan kiinnostaa eniten että kuinka terävästi se lanttu leikkaa. Aina kun tulee täyspäinen vanhus vastaan, tulee hyvä mieli. Tietty jos suvussa on dementiaa sun muuta niin minkäs sille sitten voi. Mutta joku siinä älyssä vaan kiehtoo.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #39 : su 20.08.2017, 08:41:41 »
Tässä on onnistunut muodonmuutos. Naisvartalo on parhaimmillaan kun sormituntuma on hieman pehmeä: http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201708192200337233_bs.shtml

Ihokosketus sukkahousulliseen ruuvimeisseleitä ei tunnu miellyttävältä.