Kirjoittaja Aihe: Lemmikkejä, eläimiä, heltymistä.  (Luettu 6121 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Konkari
  • susi kukassaan
Vs: Lemmikkejä, eläimiä, heltymistä.
« Vastaus #20 : ke 02.03.2016, 19:50:04 »

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa Rampsi

• Konkari
Alge sil herted gaulum, tred fen ai kaluman.
Kepion matovako vaginator.

Sik sermailum 22 ute fen klut.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #23 : ke 09.03.2016, 20:47:22 »
Olen jo aiemmin kertonut, että se nyt ei vain ole teekupposeni; mene hibiscus välillä lepäämään.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #24 : ke 09.03.2016, 20:56:23 »
Olen jo aiemmin kertonut, että se nyt ei vain ole teekupposeni; mene hibiscus välillä lepäämään.

Minä en ota itserakkailta vähä-älyisiltä toimeksantoja. Yritä sinä löytää foorumi, jossaa sinua pösilöt edes häivähdyksen arvostaisivat. Mikä ihmeen teekupposesi? Pyydät usein muistamanna räkäisiä postauksiasi. Täytyy olla hullu, jos niitä haluaa toistamiseen lukea.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #25 : ke 09.03.2016, 21:00:28 »
Minä olen erinomainen, ja sinä otat minulta tasan tarkkaan, mitä tuleman pitää. :)

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #26 : ke 09.03.2016, 21:11:24 »
Minä olen erinomainen, ja sinä otat minulta tasan tarkkaan, mitä tuleman pitää. :)

Sinä olet uskomaton imbesilli arrogantti kusipää. En ota sinulta vastaan mitään, vaikka tyrkyttäisit minulle kultalautasella omia jätöksiäsi. Taidat olla kaiken muun erinomaisuutesi lisäksi koprofiili.

Sepe

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #27 : ke 09.03.2016, 21:26:09 »
Sinä olet uskomaton imbesilli arrogantti kusipää. En ota sinulta vastaan mitään, vaikka tyrkyttäisit minulle kultalautasella omia jätöksiäsi. Taidat olla kaiken muun erinomaisuutesi lisäksi koprofiili.
hibiscus pähkinänkuoressa. :)

Voidaan jatkaa tätä miten pitkään haluat, niin muut voivat sillä välin keskustella rauhassa. :)

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #28 : ke 09.03.2016, 21:29:16 »
Lautanen on muuten ihan vain korkealaatuista, Ming-dynastian aikaista lämmitettyä posliinia, mutta niillä tarjotut jätöksenikin ovat puhdasta kultaa. :)

Poissa Norma B

• Konkari
  • susi kukassaan

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Viimeksi muokattu: pe 29.04.2016, 20:59:53 kirjoittanut Renttu »

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #33 : la 30.04.2016, 01:05:33 »
Hienoja juttuja Renttu aina löytää. :-*
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #34 : la 30.04.2016, 06:02:49 »
Hienoja juttuja Renttu aina löytää. :-*

Sinulla näkyy sentään olevan huumorintajuakin ja kykyä piilovittuiluun. Minä en Rentun linkkejä availe, eikä niitä taida availla moni muukaan, jos ei ole täysin epätoivoinen tekemisen puutteessa. Renttu on Jatkumon ehdoton linkkimestari. Niitä riittää joka lähtöön, eikä hänellä juuri muuta annettavaa olekaan.

Sepe

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #35 : la 30.04.2016, 07:41:28 »

Minä availen kyllä nuo lemmikkeihin liittyvät linkit ja jakelen niitä vielä eteenpäinkin. Ne ovat kerrassaan hauskoja ja piristävät päivää. Kiitos Rentulle niistä ja toivottavasti jaksat niitä edelleenkin kaivella. :)

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #36 : la 30.04.2016, 08:57:08 »
Terve!

Tuota en voi käyttää missään, kun tutut luulisivat minun ottaneen kuvan kaveristani. Juuri tuollainen.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Norma B

• Konkari
  • susi kukassaan
« Vastaus #37 : ma 02.05.2016, 21:35:37 »
Tv5:lta tulee joku Kreisejä eläinvideoita -sarja. Erehdyin yhden jakson katsomaan. Oli ihan kivaa siihen asti että asunnossa riehui aavikkokettu ja tiikerinpentukin esiteltiin. Eivätkö sarjan luojat tajua, välitä, tai osaa tuntea vastuutaan siitä että uhanalaisista eläimistä tulee entistäkin uhanalaisempia kun erinäiset höhlät videoita pällisteltyään innostuvat että tuommoinen se minunkin pitää saada? Ymmärrän jos eläintarhassa tiikeriemo vieroo poikastaan ja sen vuoksi joku ihminen alkaa hoitamaan pentua. Mutta sellaisesta ei ollut mitään mainintaa. Ja aavikkoketut, tai mikä se isokorvainen kettu olikaan, ovat kuulema tulleet kauhean suosituiksi ja rikkaat ihmiset haluvat kaikki semmoisen itselleen, mistä kanta luonnossa kärsii. Ja lemmikiksi otettu kettu myös, koska huonekaluja täynnä oleva asunto ei todellakaan vastaa lähimainkaan sen luontaisia tarpeita. Tuosta kettuhommelista luin joitakin aikoja sitten jostain jotain, olisiko ollut Nat.Geo. -lehti? En muista varmuudella. Että sikäli osasin tuohtua.

Kissathan sentään edes leikataan (eivät ole niin kauheassa kärsimyksessä täten jos eivät ulos pääse) ja koiria käytetään pihalla, eikä kumpikaan näistä eläinlajeista ole uhanalainen. Eksoottisia lemmikkejä hinkuavat saisivat ottaa asioista vähän selvää ennen kuin vievät hinkunsa loppuun asti.

Poissa Norma B

• Konkari
  • susi kukassaan

Poissa Norma B

• Konkari
  • susi kukassaan
« Viimeksi muokattu: pe 17.02.2017, 13:18:48 kirjoittanut Norma Bates »