Kirjoittaja Aihe: Kokeiluja - kaiken maailman testejä  (Luettu 13821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Admin

• Ylläpitäjä
  • Seniori
  • Pohjayhdistys LYVA-MATTO-RLKS (perusjäsen)
Vs: Kokeiluja - kaiken maailman testejä
« Vastaus #40 : la 05.03.2016, 18:10:43 »

Testiketjuja oli 3. Nyt on kaikki samassa. Ihmisiin liittyvien testien tuskin tarvitsee olla Kamarissa.
Admin on ylläpitonikki. Tavallinen nikkini on Juha.
LYVA-MATTO-RLKS = luonnollisen yksilö-vapaus-asetelman mahdollistamisen asialla taatun tiukasti oleva ja rajattomaan laadulliseen kasvuun sitoutuva

Tuco

• Vieras
« Vastaus #41 : la 05.03.2016, 18:26:58 »
Vasen 70, oikea 30.

Poissa Juha

• Rakennusmestari
  • Konkari
  • Lekamies (erikoistumisala)
« Vastaus #42 : la 05.03.2016, 18:31:16 »

Vähän ihmettää nuo suurimmat alueet.

Miten sopivat yhteen keskenään: rationaalisuus ja mielikuvitus?
Rapatessa roiskuu, hajoittaessa huojentuu. Mieli kepeytyy, ja asiat toisin rakentuu, kun muuhunkin kuin lekaan takertuu.

Poissa Hippi

• Konkari
« Vastaus #43 : la 05.03.2016, 18:52:48 »

Tein tuon aikaisemman tuloksen 1.3. eli neljä päivää sitten. Tein sen nyt uudelleen, kun monesti noissa testeissä on kysymyksiä, joista pitää valita vähemmän väärä vastaus ja se joskus saattaa olla ihan siinä ja siinä, miten vastaa ja päivän fiilis saattaa vaikuttaa tulokseen.

Tulos oli aika yllättävä, sillä prosentit olivat nyt toisella kerralla tismalleen samat kuin ensimmäisellä kerrallakin, mutta noiden ominaisuuksien järjestys oli melkoisesti muuttunut. Kuitenkin suurin osa vastauksista oli varmasti ihan samoja ja vain muutamassa saattoi olla jotain eroa. Mahtoikohan luetteloiden järjestyksellä oli mitään merkitystä, kun näytti pakka menevän sekaisin kovin pienillä eroilla ja kuitenkin pääjako (prosentit) pysyi täysin samana?

Poissa ROOSTER

• Konkari
« Vastaus #44 : la 05.03.2016, 18:55:42 »
Minä olen sentään tasapainoinen ihminen - 53/47.
Yleinen mielipide on aina väärässä

Paikalla Norma B

• Konkari
« Vastaus #45 : la 05.03.2016, 19:40:03 »
Vasen 60 %:

ANALYTTINEN
RATIONAALINEN
OBJEKTIIVINEN
SYMBOLINEN
MATEMATIIKKA
DIGITAALINEN
JÄRJESTYS

Oikea 40 %:

VAISTO
TAIDE
TUNNE
MIELIKUVITUS
MUISTI
LUOVUUS
MUSIIKKI
Konmarinoitu kotletti.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #46 : la 05.03.2016, 19:53:09 »
Vasen 67%, oikea 33%. Useimpien tavoin muutamissa kysymyksissä hieman hankaluuksia pättää, kumpi vaihtoehto olisi osuvampi, joten tuloksessa olisi testi useamman kerran tehtynä jonkin verran vaihtelua.

Olen tuloksesta oikeastaan aika yllättynyt, sillä käytännön elämänhistoria viittaa vahvasti luovuuteen (Esim. kuvaamataito kymppi ala-asteelta lukioon, musiikillisuus, sävelkorva ja hyvä rytmitaju jne.). Iski akuutti masennuksen hetki kuin muistin taas, miten kauan on, kun olen viimeksi maalannut tai piirtänyt mitään.
« Viimeksi muokattu: ti 08.03.2016, 19:20:46 kirjoittanut Renttu »
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #47 : ti 08.03.2016, 19:09:32 »
66/34 ensimmäisellä yrityksellä.

tuon testin perusteella voisi perustaa kaikille lukijoille avoimen säpinä-foorumin johon pääsisivät kirjoittamaan vähintään 95% vinoutuneet ajattelijat.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #48 : ke 09.03.2016, 00:01:26 »
50/50.
Muutama kysymys olis voinu kaatua toiseenkin suuntaan.

Kauheeta paskaa tälläset "testit", mutta niin vain itsekin joskus näihin lankean! Tyhmä minä!
Mongo mogo...

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #49 : ke 09.03.2016, 00:47:00 »
56-44 vasemmalle. Odotin enemmän vasemmalle, mutta lienen taiteellisempi kuin tajuankaan...?
« Viimeksi muokattu: ke 09.03.2016, 00:48:37 kirjoittanut Toope »
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #50 : ke 09.03.2016, 01:12:57 »

Jonkin verran olen eri mieltä varsinkin piirteiden voimakkuusjärjestyksestä. Järjestyksen pudottaisin analyttisen alapuolelle. Muuten aika tosi.

Vasen aivopuolisko on taipuvainen * Järjestys

JärjestysTaide
RationaalinenMielikuvitus
ObjektiivinenMuisti
SymbolinenLuovuus
MatematiikkaMusiikki
AnalyttinenTunne
DigitaalinenVaisto
Vasen aivopulisko 53 %47 % Oikea aivopuolisko

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #51 : ke 09.03.2016, 08:21:13 »

Jonkin verran olen eri mieltä varsinkin piirteiden voimakkuusjärjestyksestä. Järjestyksen pudottaisin analyttisen alapuolelle. Muuten aika tosi.

Vasen aivopuolisko on taipuvainen * Järjestys

JärjestysTaide
RationaalinenMielikuvitus
ObjektiivinenMuisti
SymbolinenLuovuus
MatematiikkaMusiikki
AnalyttinenTunne
DigitaalinenVaisto
Vasen aivopulisko 53 %47 % Oikea aivopuolisko
[tdy]

Jaska on niin itserakas, ettei tunnetun tiedemiehen ja testistään palkinnon testin tulokset kelvanneet hänelle sellaisenaan. Pienen höppänän huru-ukon suuret luulot itsestään. Patologinen pakko luoda itsestään mahdollisimman kiiltävä kuva suttuisen ja syöpyneen todellisen kuvansa sijaan. Pösilö luuli, että hän saa rauhassa potkia minua selkään silloin, kun en ole paikalla. Syyt tiedetään. On ikävää tullä todistetuksi valehtelijaksi ja kaappirasistiksi.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #52 : ke 09.03.2016, 08:51:38 »
Edellä mainitun testin tulos: 53 / 47.

Tulos voisi olla toinenkin, koska käytännön seikat ja joissakin tapauksissa pelkkä sattuma vaikuttivat. Esimerkiksi "kumman silmän suljit" määräytyi sen mukaan, kummalla silmällä näen paremmin sille etäisyydelle, mitä satuin katsomaan. Olen likinäköinen ja silmäni ovat "eri paria". Aivan lähelle katson vasemmalla ja kauemmaksi oikealle. Lukiessani ja lähelle katsoessani (kuten juuri nyt pienen läppärin ääressä istuessani) en käytä silmälaseja.

Tekstin valinaruutujen sanamuodot herättivät ajatuksia.

Poissa Tippavaaran Vanha isäntä

• Konkari
« Vastaus #53 : ke 09.03.2016, 08:57:02 »

Jonkin verran olen eri mieltä varsinkin piirteiden voimakkuusjärjestyksestä.

Jaska on niin itserakas, ettei tunnetun tiedemiehen ja testistään palkinnon testin tulokset kelvanneet hänelle sellaisenaan. Pienen höppänän huru-ukon suuret luulot itsestään. Patologinen pakko luoda itsestään mahdollisimman kiiltävä kuva suttuisen ja syöpyneen todellisen kuvansa sijaan. Pösilö luuli, että hän saa rauhassa potkia minua selkään silloin, kun en ole paikalla. Syyt tiedetään. On ikävää tullä todistetuksi valehtelijaksi ja kaappirasistiksi.

Ihanaa! Hibiskusi on takaisin ilonamme.

Suosittelen hibille Voight-Kampff-testiä. Tulos saattaa yllättää.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Chama

• Vieras
« Vastaus #54 : ke 09.03.2016, 09:14:33 »
Esim. kuvaamataito kymppi ala-asteelta lukioon, musiikillisuus, sävelkorva ja hyvä rytmitaju jne...

Mulla sama kymppi kuvaamataidosta. Kuviksen maikka jopa ehdotteli kuvaamataitoa ammatiksi. Jostakin syystä en koskaan edes harkinnut vakavissani sellaista mahdollisuutta. Tunnistan tuon surumielisyyden, kun huomaan, etten ole pitkään aikaan leikkinyt muodoilla/väreillä (olen surkea piirtäjä). Kerran ulkomailla asuessani (hmm... ) osallistuin öljyvärien käytön kurssille. Ja siitä huolimatta, että en ollut koskaan semmoisiin tarttunut, kurssin vetäjä, vaikka amerikkalainen olikin, kehui tekemääni muotokuvaa melko vilpittömän oloisesti.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Piilorunkkujen tarkkailija
« Vastaus #55 : ke 09.03.2016, 10:01:39 »

Jonkin verran olen eri mieltä varsinkin piirteiden voimakkuusjärjestyksestä.

Ihanaa! Hibiskusi on takaisin ilonamme.

Suosittelen hibille Voight-Kampff-testiä. Tulos saattaa yllättää.

VA.

Jesssss! Ja ilokseni huomaan myös Chaman viestittelevän edelleen saamastaan läksytyksestä huolimatta.
Unelmani on saada Brutto ystävystymään terojen kanssa, kertsi arvostamaan hakkaamista ja Norma kuksimaan ukkomiehiä.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #56 : ke 09.03.2016, 10:14:32 »
Renttu on tämän palstan pahin infantiili , luuseri, itsekehuja (kaikki kehut valhetta), naistenvihaaja, paskanpuhuja, linkkipelle, kouluttautuneiden kadehtija, mielikuvituskavereilla ylvästelevä pösilö ja tyhmempi kuin saapas. Täydelellisen typerä Pohjanmaan juntti. Suoraan sanoen oksettava onneton ihmisparka, jonka ainoa mahdollisuus on yrittää ylistää itseään foorumeilla, mutta normaalille ihmiselle Rentun jorinat eivät uppoa.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Tippavaaran Vanha isäntä

• Konkari
« Vastaus #57 : ke 09.03.2016, 10:32:40 »
Renttu on tämän palstan pahin infantiili , luuseri, itsekehuja (kaikki kehut valhetta), naistenvihaaja, paskanpuhuja, linkkipelle, kouluttautuneiden kadehtija, mielikuvituskavereilla ylvästelevä pösilö ja tyhmempi kuin saapas. Täydelellisen typerä Pohjanmaan juntti. Suoraan sanoen oksettava onneton ihmisparka, jonka ainoa mahdollisuus on yrittää ylistää itseään foorumeilla, mutta normaalille ihmiselle Rentun jorinat eivät uppoa.

Olisin vielä lisännyt ainakin, että persuhomo, eunukinperse ja känsärunkku....

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #58 : ke 09.03.2016, 18:57:38 »
Mulla sama kymppi kuvaamataidosta. Kuviksen maikka jopa ehdotteli kuvaamataitoa ammatiksi. Jostakin syystä en koskaan edes harkinnut vakavissani sellaista mahdollisuutta. Tunnistan tuon surumielisyyden, kun huomaan, etten ole pitkään aikaan leikkinyt muodoilla/väreillä (olen surkea piirtäjä). Kerran ulkomailla asuessani (hmm... ) osallistuin öljyvärien käytön kurssille. Ja siitä huolimatta, että en ollut koskaan semmoisiin tarttunut, kurssin vetäjä, vaikka amerikkalainen olikin, kehui tekemääni muotokuvaa melko vilpittömän oloisesti.
Minäkin olen surkea piirtäjä ja vielä surkeampi maalaaja (Ryhdyin maalaamaan suht. myöhään ja sekin sitten jossain vaiheessa jäi, yhdessä piirtämisen kanssa), mutta olin silti parempi kuin useimmat. Lisäharmitusta aiheuttaa se, että molemmissa vähäisetkin taidot ruostuvat todella nopsaan. Jossain kaapin perällä lojuu vanha (Piirtämisen) harjoittelukirja, Anatomy for The Artist, mutta pitäisi opetella monta muutakin asiaa uudelleen, ennen kuin siihen tarttuisi.

Sen kyllä uskon, että kehui sinua vilpittömästi, jos kehun aihetta oli. Olen nähnyt itsekin muutamia täysin ensikertalaisten töitä, jotka eivät olleet teknisesti kovinkaan hyviä, mutta niistä näki heti, että värien ja muotojen tajua on. Jos vain on lahjoja, niin kyllä ne tekniikat oppii.

Toisaalta, elämme internetin aikakautta, ja internet on ih-meel-li-nen! Sieltä löytyvät näihinkin harrastuksiin kaikki mahdollinen opetusmateriaali, mitä vain tarvitsee. Esimerkiksi maalaamisen osalta klassikko, Bob Rossin The Joy of Painting -sarja löytyy kokonaan Youtubesta. Se on suunnattu ihmisille, jotka eivät ole maalanneet koskaan aiemmin mitään. Jos on paljon vapaa-aikaa, halua oppia ja käy ostamassa tarvikkeet, niin paikallisten kurssien järjestäjiä ei tarvitse odotella enää lainkaan.

Poissa Renttu

• Konkari
  • Saippuakauppias
« Vastaus #59 : ke 09.03.2016, 19:00:39 »
Foorumihistoriasi pähkinänkuoressa. :)