Äänestys

Testin antama persoonallisuustyyppisi:

Arkkitehti
Loogikko
Komentaja
Keskustelija
Asianajaja
Sovittelija
Päähenkilö
Kampanjoija
Logistikko
Puolustaja
Johtaja
Konsuli
Virtuoosi
Seikkailija
Yrittäjä
Viihdyttäjä

Kirjoittaja Aihe: Jatkumon persoonia  (Luettu 6003 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vatupassi

• Konkari
Vs: Jatkumon persoonia
« Vastaus #20 : su 10.05.2015, 18:55:10 »
-viimeisessä testissä suurimmat prosentit: 49 ja 49, olivat suunnitelmallinen ja

määrätietoinen! enempää ei nyt tässä "loput kirjeessä!

Chama

• Vieras
« Vastaus #21 : su 10.05.2015, 18:58:11 »
Olen testin mukaan Kampanjoija ENFP - vapaa sielu. Jotkin kohdat täsmäsivät, mutta mystisismiin ja romantisointiin en ole taipuvainen.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #22 : su 10.05.2015, 19:21:47 »
Olen lukenut ketjun viestit.
Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Voisin kertoa vaikka minkä tuloksen vaivautumatta testiin (en vaivaudu).

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #23 : su 10.05.2015, 19:25:53 »
Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Voisin kertoa vaikka minkä tuloksen vaivautumatta testiin (en vaivaudu).

Kumma juttu, että melkein aina kun netissä on keskustelufoorumilla joku luonnetesti, tulee joku kyselemään kauhean epäluuloisena että mikä tarkoitus tällä on. Pelkäätkö sinäkin että jos saat jonkun tuloksen, niin leimaudut muiden keskustelijoiden silmissä ikihyviksesi? Tuskinpa ketään oikeasti kuitenkaan kiinnostaa muut tulokset kuin omansa.
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Tummasilmäsusanna

• Vieras
« Vastaus #24 : su 10.05.2015, 19:27:48 »
^Tarkoitus oli jakaa kiinnostava linkki ja mahdollisesti selvittää, kuinka " samanhenkistä" porukkaa täällä on (tämän testin mukaan).

CE-hyväksytty

• Vieras
« Vastaus #25 : su 10.05.2015, 19:31:25 »

Paitsi aloitusviestiä.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #26 : su 10.05.2015, 19:44:10 »

Kumma juttu, että melkein aina kun netissä on keskustelufoorumilla joku luonnetesti, tulee joku kyselemään kauhean epäluuloisena että mikä tarkoitus tällä on. Pelkäätkö sinäkin että jos saat jonkun tuloksen, niin leimaudut muiden keskustelijoiden silmissä ikihyviksesi? Tuskinpa ketään oikeasti kuitenkaan kiinnostaa muut tulokset kuin omansa.

En koskaan osallistu tällaisiin testeihin. Umpitosikko.
Jos osallistuisin ja saisin jonkun tuloksen, en sitä toitottaisi julki. Luulen jo olevani leimautunut, se leimaaminenhan on täällä useimpien mieliharrastus.
Mitä minä sillä tuloksella tekisin? Alkaisin kovasti muuttua sen mukaiseksi?

Minä kyselen siksi, että kun tämä on keskustelufoorumi ja en osaa keskustella tällaisesta testistä, olen hieman hämmentynyt enkö ymmärrä asiaa.

Ei tällainen testi mitään samanhenkisyyttä selvitä.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #27 : su 10.05.2015, 23:06:25 »
Lisäys: Nyt vasta hoksasin, että tuo Adrian Monk, fiktiivinen hahmo, kuuluu tähän samaan ryhmään. Taitaakin selittää sen, että en minä hahmolle osaa nauraa, vaan pikemminkin tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.
MTÄÄH ?! Hällekö pitäisikin nauraa ?!

Minä muuten olin testissä "Arkkitehti" (INTJ-A).

INTJ:t tietävät hyvin, että he ovat huipulla ja yksinäisiä, ja he ovat yksi harvimmista mutta strategisesti kyvykkäimmistä persoonallisuustyypeistä. INTJ:t muodostavat vain kaksi prosenttia väestöstä, ja naiset ovat tässä joukossa todella harvinaisia, vain 0,8 prosenttia väestöstä. Heille onkin usein haastavaa löytää samankaltaisia yksilöitä joiden kanssa pitää yllä kyltymätöntä älyllisyyttä ja shakkimaisia liikkeitä. INTJ-persoonallisuustyypin ihmiset ovat mielikuvituksellisia mutta päättäväisiä,.. INTJ:illä on synnynnäinen tiedonjano, joka ilmenee jo nuorena, ja heitä kutsutaankin usein lukutoukiksi. Muut ikätoverit voisivat pitää tätä loukkauksena, mutta INTJ:t tunnistavat kuvauksen ja ovat jopa ylpeitä siitä, koska he nauttivat tietämyksensä lisäämisestä.

Ja kuuluisia INTJ-A-henkilöitä: Vladimir Putin, Paul Krugman, Rudy Giuliani, Donald Rumsfeld,.. Thomas Jefferson, John F. Kennedy,.. Caesar, Hannibal.
Fiktiivisistä mm. Dr. House, joka on suosikkisarjani suosikkihahmoni. OK.  ;D
Missä kohu siellä persu.                    Estolistallani ovat (eivät näy selaimellani):
Missä persu siellä poliisi.                    VA, Saares, Toope.

behemot

• Vieras
« Vastaus #28 : su 10.05.2015, 23:11:48 »

Oooh, minäkin olen Arkkitehti. Se 0,8% jostakin porukasta.

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #29 : su 10.05.2015, 23:29:45 »
Vaikea vastata joihinkin kohtiin, kun ei ole asiasta mielipidettä eikä kokemusta. Joutuu kuvittelemaan tilanteen. Anyway...

http://kuvapilvi.fi/k/yiAA.jpg

Poissa wade

• Konkari
« Vastaus #30 : ma 11.05.2015, 00:00:34 »
“Seikkailija” (ISFP-A)

Korvani punoittivat lukiessani humpuukikuvauksia luonteestani. Esim. "ISFP:t elävät löytääkseen keinon viedä omaa intohimoaan eteenpäin. Tälle persoonallisuustyypille ovat hyvin tyypillisiä uhkapelit ja extreme-urheilu."

behemot

• Vieras
« Vastaus #31 : ma 11.05.2015, 08:49:32 »
Lainaus
Kuuluisia ISTJ-henkilöitä:
  George Washington Andrew Johnson Benjamin Harrison Herbert Hoover George H. W. Bush Angela Merkel Natalie Portman.

Lainaus
Ja kuuluisia INTJ-A-henkilöitä: Vladimir Putin, Paul Krugman, Rudy Giuliani, Donald Rumsfeld,.. Thomas Jefferson, John F. Kennedy,.. Caesar, Hannibal.

Ajatella että nuokin henkilöt ovat tehneet tämän testin ja julkistaneet tuloksensa!

Antares

• Vieras
« Vastaus #32 : ma 11.05.2015, 08:51:06 »
Lainaus
  George Washington Andrew Johnson Benjamin Harrison Herbert Hoover George H. W. Bush Angela Merkel Natalie Portman.

Lainaus

Ajatella että nuokin henkilöt ovat tehneet tämän testin ja julkistaneet tuloksensa!

Niin, kukin valitsee mitä ajattelee...

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #33 : ma 11.05.2015, 09:13:01 »
Joopa:-)

Olen Päähenkilö!

ENFJ:t ovat luontaisia johtajia, täynnä intohimoa ja karismaa. Maailman ihmisistä kaksi prosenttia kuuluu tähän ryhmään, ja he ovat usein poliitikkoja, valmentajia tai opettajia, jotka inspiroivat muita saavuttamaan asioita ja tekemään hyvää maailmassa. Luonnollisen itseluottamuksen ja sen synnyttämän vaikutuksen ansiosta ENFJ:t opastavat ilolla ja kunnioituksella muita toimimaan yhdessä paremman itsensä ja yhteisönsä kehittämiseksi.

Olen vaihtanut hieman suuntaa sittemmin, kun tämä testi minulle ensi kertaa tehtiin siinä pidemmässä versiossa. Silloin muistaakseni olin ENFP, muttA mitä se tarkoitti, en enää muista.

T: Xante

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #34 : ma 11.05.2015, 10:37:59 »
Muistaakseni tuo saamani asianajajakin edusti vain paria prosenttia koko väestöstä. Olisi kiintoisaa tietää mitkä nimikkeet edustavat suurta osaa väestöstä, jos me tällä foorumilla jostain kumman syystä olemme kaikkityynni näitä parin prosentin harvinaisuuksia.

:D
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Antares

• Vieras
« Vastaus #35 : ma 11.05.2015, 11:13:49 »
Muistaakseni tuo saamani asianajajakin edusti vain paria prosenttia koko väestöstä. Olisi kiintoisaa tietää mitkä nimikkeet edustavat suurta osaa väestöstä, jos me tällä foorumilla jostain kumman syystä olemme kaikkityynni näitä parin prosentin harvinaisuuksia.

Jaa... edustamiani (Hippi myös) logistikkoja oli 13% väestöstä, eli osuutemme väestöstä on kaksinkertainen keskimääräiseen kuudestoistaosaan verrattuna. Annetuista äänistä 2/19 on runsaat 10% mikä vastaa niin hyvin kuin on mahdollista tämänkokoisessa otoksessa osuuttamme koko väestöstä... Kolmas logistikko ilmaantui odotettuun aikaan, 23 äänestä 3 on juurikin 13%...

« Viimeksi muokattu: to 14.05.2015, 09:47:13 kirjoittanut Antares »

Tummasilmäsusanna

• Vieras
« Vastaus #36 : ma 11.05.2015, 14:39:00 »

Nuo kaikki persoonnallisuustyypit on luettavissa tuolta testisivulta. Meitä "asianajajia" pitäisi olla vain alle prosentti. Ehkäpä tämä foorumi ei ole oikein edustava satunnaisotos väestöstä..

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #37 : ma 11.05.2015, 17:05:34 »
Lainaus

Lainaus

Niin ! Ja missäs ne arkkitehdit itte ? Saarinen, Aalto ? Vai oliko ne huijareita - olevinaan arkkitehteja ?
Missä kohu siellä persu.                    Estolistallani ovat (eivät näy selaimellani):
Missä persu siellä poliisi.                    VA, Saares, Toope.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #38 : ma 11.05.2015, 18:36:45 »
olen muka Skeptikko!??  ::)

FAKE:t ovat joukon ilonpilaajia. 0,000% testin tehneistä kuuluu tähän synkkään joukkoon. He eivät osaa nauttia elämästä varauksettomasti ja sponttaani heittäytyminen on heille täysin mahdotonta. He epäilevät itsekin olevansa missään määrin luovia, innostavia, tehokkaita, värikkäitä, tyylikkäitä, taitavia, menestyviä tai edes älykkäitä. Kuuluisuuksia joiden epäillään kuuluvan tähän ryhmään, ovat esim. Pyrrhon (n. 360—270 eaa.), Tardar Sauce ja Sméagol.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
« Vastaus #39 : ma 11.05.2015, 18:49:09 »
"NFP:t ovat osa Diplomaattien (NF) persoonallisuusryhmää, ja heitä ohjaa heidän omat periaatteet logiikan (Analyytikot), jännityksen (Löytöretkeilijät) tai käytännöllisyyden (Vartijat) sijaan. Kun he pohtivat miten jatkaa eteenpäin, he nojaavat kunniaan, kauneuteen, moraaliin ja hyvyyteen. INFP:itä ohjaa heidän aikomustensa puhtaus, eivät palkinnot tai rangaistukset. INFP-persoonallisuustyypin ihmiset ovat ylpeitä tästä ominaisuudesta, mutta siltikään kaikki eivät ymmärrä voimaa näiden tunteiden takana, ja siksi ne voivat johtaa myös eristäytymiseen."

“Kaikki mikä on kultaa ei kiillä; kaikki jotka vaeltavat eivät ole eksyksissä; vanha joka on voimakas ei kuihdu; pakkanen ei yllä syviin juuriin.”

Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki