Kirjoittaja Aihe: Erityisherkkyys"  (Luettu 13358 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Erityisherkkyys"
« Vastaus #260 : ma 07.05.2018, 14:17:01 »
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201708012200297787_rk.shtml

3) poikkeavan tunneälykäs. Hänellä saattaa olla 4) poikkeuksellinen kyky havainnoida ympäristöä, tiedostaen tai tiedostamatta

Enpä taida olla, ei ole.

7. Erityisherkät ovat intuitiivisia

Turha kätkeä kumppaniltasi, jos olet huolissasi tai jokin hiertää mieltä. Hän huomaa sen kyllä. Hän pistää myös merkille, kysytkö häneltä "Voidaanko nähdä tänään" vai "nähdäänkö tänään". Ei ole ihan yhdentekevää, kerrotko jonkin asian olevan "OK!" vai "ok" ilman huutomerkkiä. Hän haistaa oitis, mistä on kyse.

...joka lienee syy siihen että minä en nyt keksinyt että kumpi noista oli se vaihtoehto joka piti haistaa? Jos noissa on kysymys tekstareista, niin pitääkö ajatella että tuo "OK!" tarkoittaa että toinen on tulossa tapaamiseen intopinkeänä, vai onko siinä ennemmin sellainen asenne että tavataan sitten perkele, ämmä, vaikka ei kauheasti kiinnosta? Jos testarin vastaus on "ok" niin itse ainakin oletan että kyseessä on tyyppi joka ei turhuuksiin aikaansa tuhlaa, kuten esim. kännykän räpläämiseen niin että tulee iso alkukirjain ja joku merkki perään. (Toisaalta älykänny kai aloittaa viestin aina isolla kirjaimella, eli se olisi "Ok".)

En ole ikinä ollut hyvä missään haisteluasioissa oikeastaan missään kommunikointimuodossa. Jos alan keksimään rivien väliin jotain agendaa, niin keksimiseksi se nimenomaan meneekin. Kieroilut tapaavat usein olla minulle totaalinen yllätys. Ja vaikka jo tiedänkin jonkun osoittaneen ketkuksi tyypiksi, siltikin epäilen pitkään että oliko se tosiaan ketku, vai olisiko sille joku muu selitys että ketkuili ja retkuili.
"The artist is the true seer and prophet of his century, the justifier of life and as such, of course, a revolutionary far more fundamental in his penetration of the social mask of his day than any fanatic idealist spilling blood over the pavement in the name simply of another unnatural mask."

JC