Kirjoittaja Aihe: Tervehdysnurkkaus  (Luettu 5374 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laika

• Konkari
Vs: Tervehdysnurkkaus
« Vastaus #20 : ke 17.06.2015, 22:04:05 »
Juha, olisi hyvä kiinnittää tämä ketju ylös. Jos uusi kirjoittaja sattuisi foorumille, ketjua on vaikea huomata muiden joukosta.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Renttu

• Vieras
« Vastaus #21 : to 18.06.2015, 02:09:39 »
No mutta tervehdys!

Täällähän näkyy muutamia ihan tunnistettavia naamoja! Tulenpa minäkin istumaan hiekkalaatikon reunalle seuraamaan kisailua.

Iloisin jälleennäkemisin,

Aelita
Hei, ja mukavaa kun palailit! Ilmoituksesi olisi mennyt minulta ohikin, ellei Laika tuossa olisi pyynnöllään nostanut ketjua alueen kärkeen - eli aiheellinen pyyntö.
« Viimeksi muokattu: to 18.06.2015, 02:13:26 kirjoittanut Renttu »

Poissa Admin

• Ylläpitäjä
  • Seniori
  • Pohjayhdistys LYVA-MATTO-RLKS (perusjäsen)
« Vastaus #22 : la 20.06.2015, 11:22:12 »
Juha, olisi hyvä kiinnittää tämä ketju ylös. Jos uusi kirjoittaja sattuisi foorumille, ketjua on vaikea huomata muiden joukosta.

Toteutettu.
Admin on ylläpitonikki. Tavallinen nikkini on Juha.
LYVA-MATTO-RLKS = luonnollisen yksilö-vapaus-asetelman mahdollistamisen asialla taatun tiukasti oleva ja rajattomaan laadulliseen kasvuun sitoutuva

Poissa Nestor

• Tulokas
  • Kyllä se siittä suttaantuu.
« Vastaus #23 : su 11.10.2015, 18:31:42 »
Terve kaikille. Olen Nestor, ei siis Nestori. Täytän ensi kesänä 70 ja minulla on lähes yhtä pitkä kokemus foorumeistä kuin niitä on ollut olemassa. Tutustuminen alkoi jo 1980-luvun alussa, jolloin ensimmäinen foorumi, johon tutustuin toimi CP/M järjestelmällä.  Olin jäsennumero 700-jotain eli globaalisti ensimmäisten 1000:n joukossa.  Nyt 2015 ylläpidän 6.tta nettisivustoa ja yritän pysyä vauhdissa mukana.  Tietysti olen myös Twitterissa, Instagramissa, Pinterestissä ja missä kaikessa nyt olenkaan. Tänne löysin sattumalta kun jotain etsiessäni bongasin Jaska Jokusen tutun nimimerkin.  En vielä tiedä miten pitkään tääällä viihdyn .  Aika ja kohtelu ratkaisee. Tyyppinä kuulun nettinomadeihin.  Kun laidun on kaluttu tyhjäksi tai tyhjäksi osoittautunut vaihdan laidunta.

Armando

• Vieras
« Vastaus #24 : su 11.10.2015, 20:52:53 »
Terve!

Olen Armando! Muistelen kirjoittaneeni jotakin järkevää joskus jonnekin mutta sitten löysin tämän palstan.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #25 : su 11.10.2015, 21:38:29 »
^^ oman ajattelun laiduntamisessa ja vaihtamisessa voi mennä jokunen tovi.

taisin katsella jotain ammattinsa näkökulmasta maailmalla matkailevaa karjapaimen maailmalla-dokkarisarjaa, jossa nainen ihasteli sitä kuinka karussa maastossa muistaakseni paikallisten afganistanilaisten lampaat voivatkin menestyä hyväkuntoisina.
ja tietysti hän ihasteli myös koko kylän asennetta elämäntapaansa ja eläimiään kohtaan.
« Viimeksi muokattu: su 11.10.2015, 22:49:40 kirjoittanut a4 »

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #26 : su 11.10.2015, 22:19:04 »

Olin 1980-luvun Nokialla rakentamassa kaupallista ilmoitustaulu- (=foorumi) ja sähköpostijärjestelmää mm. Nokialle (S.MAIL), Valtioneuvostolle (Vaspo), HPY:lle (Elisa), Helsingin kaupungille (Helposti). Kun aika oli järjestelmästä jättänyt, valittiin ELektronista Interaktiivista SAnomavälitystä tarkoittava Elisa konsernin nimeksi. Jaska Jokunen periytyy tuon järjestelmän testauksessa käytetystä tunnuksesta. Luonnettani on myös joskus verrattu sarjakuvahahmon luonteeseen.

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #27 : su 18.10.2015, 12:03:55 »

Olin 1980-luvun Nokialla rakentamassa kaupallista ilmoitustaulu- (=foorumi) ja sähköpostijärjestelmää mm. Nokialle (S.MAIL), Valtioneuvostolle (Vaspo), HPY:lle (Elisa), Helsingin kaupungille (Helposti). Kun aika oli järjestelmästä jättänyt, valittiin ELektronista Interaktiivista SAnomavälitystä tarkoittava Elisa konsernin nimeksi. Jaska Jokunen periytyy tuon järjestelmän testauksessa käytetystä tunnuksesta. Luonnettani on myös joskus verrattu sarjakuvahahmon luonteeseen.

Lähetäkö tällä tavoin terveiset noille maintsemillesi yrityksille, Helsingin kaupungille, valtioneuvostolle ja itsellesi?
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Matti ja Teppo

• Tulokas
« Vastaus #28 : ke 30.12.2015, 15:42:10 »
No terve vuan terve!

Myö ollaan Matti ja Teppo. Mie olen Matti ja tuo vieressä höpöttelevä kaveri on Teppo. Me puhutaan vaa turun murret mut älkkä siitä pulttia ja mutteria ottako. Olas leppoissi kavereit. Hyvvee illanköllykkätä kaikille.

Poissa Lenny

• perseagendakriittinen
  • Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #29 : ke 30.12.2015, 16:46:32 »
No terve vuan terve!

Myö ollaan Matti ja Teppo. Mie olen Matti ja tuo vieressä höpöttelevä kaveri on Teppo. Me puhutaan vaa turun murret mut älkkä siitä pulttia ja mutteria ottako. Olas leppoissi kavereit. Hyvvee illanköllykkätä kaikille.

No köllykätä köllykätä! Puhutteko vellokset aina unisonissa, eli homorytmisesti, vai pitääkö viestiä lukiessa olettaa vain toinen teistä? Kumpi siinä tapauksessa?

Ei muuta kuin tervetuloa!

Rasti ruutuun

• Vieras
« Vastaus #30 : ke 30.12.2015, 16:51:10 »
No terve vuan terve!

Kun nyt edes alkeet osaisitte turun murteesta......

Poissa Matti ja Teppo

• Tulokas
« Vastaus #31 : ke 30.12.2015, 17:03:37 »
No siehän sälli oot. Et sie minnuu tunne? Mie olen Matti Turust. Teppo on tuo miun kaveri, hää onki Mynämäelt, minä tunnen miehen.

Poissa Matti ja Teppo

• Tulokas
« Vastaus #32 : ke 30.12.2015, 17:12:30 »
No terve vuan terve!

No köllykätä köllykätä! Puhutteko vellokset aina unisonissa, eli homorytmisesti, vai pitääkö viestiä lukiessa olettaa vain toinen teistä? Kumpi siinä tapauksessa?

Ei muuta kuin tervetuloa!

Älä kuule sure! Meistä ei oo Tepon kanssa mulukkutalakoesiin.

Minnee kun kirjootan niin Teppo on hiljaa ja päenvastoin.

Poissa Hra Katto-Kassinen

• Konkari
« Vastaus #33 : ke 30.12.2015, 17:25:41 »

Puhutteko vellokset aina unisonissa, eli homorytmisesti, vai pitääkö viestiä lukiessa olettaa vain toinen teistä? Kumpi siinä tapauksessa?

Minnee kun kirjootan niin Teppo on hiljaa ja päenvastoin.

Ei väliä - hibiscus haukkuu teidät molemmat, koska ette ole Punavuoresta.

Tervetuloa. Harvoin saatu kaksi jäsentä yhdellä lyönnillä.
VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa hibiscus

• Konkari
« Vastaus #34 : la 20.02.2016, 18:00:39 »
Hei! Olen Peräsuoli, joka aikaisemmin tunnettiin nimellä Rebus ja usein myös Rectum. Intohimoisena suomen kielen ystävänä käytän latinan sijasta omaa kieltämme.

Hauskaa, että otat huumorin kannalta hurujen vainon. Sepe voi kyllä innostua tuosta uudesta nickistäsi ja alkaa ehdotella tapaamista.
"Sosiaalipsykologia ja pedagogia tarkoittaa että tarhan tätiä totellaan."

Sepe

Poissa Molo

• Konkari
« Vastaus #35 : la 20.02.2016, 18:04:42 »
Hei! Olen Peräsuoli, joka aikaisemmin tunnettiin nimellä Rebus ja usein myös Rectum. Intohimoisena suomen kielen ystävänä käytän latinan sijasta omaa kieltämme.

Hauskaa, että otat huumorin kannalta hurujen vainon. Sepe voi kyllä innostua tuosta uudesta nickistäsi ja alkaa ehdotella tapaamista.

Sepehän on nyt vaan niin lutunen.

Poissa Hra Katto-Kassinen

• Konkari
« Vastaus #36 : la 20.02.2016, 18:05:49 »

Tervetuloa!

Uskon, että yksi natsi täällä mokuttajien joukossa vilkastuttaa ja nostaa keskustelun tasoa. Ainakaan sitä tasoa ei voi enää saada alemmas..... paitsi ehkä allapitäjä.... - vai olikos se ylläptäjä?

PS.
Onko sinulla kokemusta polttopullojen valmistamisesta. Minulla olisi kohta pari tyhjää aihiota....

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #37 : la 20.02.2016, 18:19:02 »
Tervehdys  teille!

Olen täällä ennenkin vittuillut, mutta nyt tavoitteenani on bannit!

Tavoitteeni sinällään on hyvinkin vaikea saavuttaa, koskapa admin on täysin kuutamolla......
Mongo mogo...

Poissa Molo

• Konkari
« Vastaus #38 : la 20.02.2016, 18:21:52 »

Tervetuloa!

Uskon, että yksi natsi täällä mokuttajien joukossa vilkastuttaa ja nostaa keskustelun tasoa. Ainakaan sitä tasoa ei voi enää saada alemmas..... paitsi ehkä allapitäjä.... - vai olikos se ylläptäjä?

PS.
Onko sinulla kokemusta polttopullojen valmistamisesta. Minulla olisi kohta pari tyhjää aihiota....

VA.

Pitää huomauttaa, että kvastikani ei seiso kärjellään.

Polttopulloista on kaverit kylillä kertoneet, että lähempää tietoa voisi saada pääkaupungistamme  Diana-puiston laidalta, hyvin kuvaavasti Yrjönkadulta. Sinne pitää kuitenkin ensin soittaa ja kertoa asiansa. Ovat aika herkkähipiäisiä tiedoistaan.

Poissa Juha

• Koko Kaaoksen Koostaja (yyKaaKOO)
  • Konkari
  • Rapatessa roiskuu, ja hajotessa poistuu.
« Vastaus #39 : su 21.02.2016, 10:52:31 »
Tervehdys  teille!

Olen täällä ennenkin vittuillut, mutta nyt tavoitteenani on bannit!

Etköhän mahdu joukkoon. Tuskin olet maailmaan kuulumaton, joten todellisuuslisää saadaan sinunkin kautta.

Tervetuloa.
yyKaaKOO:  (Hakker, kombin, analys, fuusi, ... ja improvis)oi.
Chaos is beeing installed ... Please, wait.