Kirjoittaja Aihe: Mielenterveysaiheinen ketju  (Luettu 23359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
Vs: Mielenterveysaiheinen ketju
« Vastaus #320 : pe 20.04.2018, 13:04:31 »
Lainaus käyttäjältä: Big Data Lenny
Suhtaudun myös siis hyvin varauksellisesti tiedostamattomaan. Vain kirkkaasti tiedostettu on mielestäni sellaista mihin kannattaa suhtautua vakavasti.
Ihmisen tiedonkäsittelystä lienee 95% tiedostamatonta. Kannattaako ihmisen tiedonkäsittelyn valtaosa jättää tutkimatta?

Tarkoitan tietysti vain itseäni ja arkipäivän elämää. Ei minua oikeastaan kiinnosta vatsani toiminta, tai alitajuntani, kunhan toimivat. Tieteellisenä tutkimuskohteena se varmasti on kiinnostava ja tärkeä. Minulle taas se 5% on tärkeää.

Poissa drontti

• Konkari
Vs: Mielenterveysaiheinen ketju
« Vastaus #321 : pe 20.04.2018, 13:19:13 »
Lainaus käyttäjältä: Big Data Lenny
Suhtaudun myös siis hyvin varauksellisesti tiedostamattomaan. Vain kirkkaasti tiedostettu on mielestäni sellaista mihin kannattaa suhtautua vakavasti.
Ihmisen tiedonkäsittelystä lienee 95% tiedostamatonta. Kannattaako ihmisen tiedonkäsittelyn valtaosa jättää tutkimatta?

Tarkoitan tietysti vain itseäni ja arkipäivän elämää. Ei minua oikeastaan kiinnosta vatsani toiminta, tai alitajuntani, kunhan toimivat. Tieteellisenä tutkimuskohteena se varmasti on kiinnostava ja tärkeä. Minulle taas se 5% on tärkeää.

Minusta olisi jopa tylsää, jos aivoni aina viestittäisivät tietoisuuteeni, mitä lihasta ne milloinkin koukistelevat ja ojentelevat. Voisi häiritä tätä kirjoitteluakin.