Kirjoittaja Aihe: Islamin opinkappaleiden ja Muhammedin esimerkin ja opetusten arvostelu (nro 1)  (Luettu 51755 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!

Ethän sinäkään hyväksy rikoksia, mutta silti niitä tehdään. Miksi et ota vastuuta niistä?

Muista tämä kritisoidessasi esim. uusnatseja.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Toope

• Konkari
Mitä ihmeen mieltä sinä nyt sitten olet omasta uskostasi, jos yhtenä päivänä väität, että ihmisellä on vapaa tahto ja toisena päivänä sanot, että "usko on ajatus ja sitä ei voi valita"? Jos ei voi valita, usko on määrättyä, eikö niin? Eikö kyse ole siitä, että allahin tahto menee ihmisen tahdon ja valinnanvapauden edelle?

Sinulla on myös tämä strategia, että unohdat oppimasi. Eikö se ajattomuus käyty jo läpi?

Onko se niin vaikea käsittää, että et valitse ajatuksiasi? Ajatukset syntyvät siitä mitä hermosi viestittävät ympäristöstäsi. Kun suolesi ilmoittaa olevansa täynnä, saat ajatuksen mennä vessaan. Noita signaaleja tulee sisältä ja ulkoa ääretön määrä, ne muuttuvat ajatuksiksi ja sinun mielesi antaa sinulle vallan valita, kuinka reagoit niihin.

Usko on se systeemi, jolla selität selittämättömät asia, mutta Islam on järjestelmä, jolla sekä selitetään selittämätöntä, että opetellaan valitsemaan ja hallitsemaan reaktioita mm. tekemällä tiettyjä asioita.

Lainaus
Uskonnäkemyksesi moniselitteisyys ylittää jopa kristillisen kolminaisuusopin selitykset...

Tuo on myös yksi strategia jota käytät: Kun Islamista käy ilmi jokin asia jota et ymmärrä tai joka on hyvä, et usko sen koskevan kaikkia muslimeja vaan että se on pelkästään minun näkemykseni.

Ei ole minun syyni jos islamilainen näkemys on epämääräinen tai sinun näkemyksesi islamista päättämätön. Oletko pätevä selittämään islamia toisille, jos itsekään et osaa päättää sitä, onko islam määrättyä vai valinnan tulosta.

Olet pahimmanlaatuinen kollektivisti ja rasisti. Tarvitset terapiaa.

Taha taitaa olla hieman tekopyhä. Syyttelee toisia rasismista, vaikka itse ajaa rasistista ja autoritaarista ideologiaa.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Ei ole minun syyni jos islamilainen näkemys on epämääräinen tai sinun näkemyksesi islamista päättämätön.

Ei ole myöskään sinun vikasi, jos et ymmärrä tai jos mielesi defenssit estävät ymmärryksen.

Lainaus
Oletko pätevä selittämään islamia toisille, jos itsekään et osaa päättää sitä, onko islam määrättyä vai valinnan tulosta.

Ei kyse ole siitä, että osaanko päättää vaan siitä, että ihmisen todellisuudessa aika virtaa vain yhteen suuntaan. Tämä on muuten yksi aspekti siitä, mitä on todellinen monoteismi. Jumalan ykseyteen kuuluu se, että muilla toimijoilla ei ole niitä ominaisuuksia, joita Jumalalla on. Allah(SWT) on olemassa ilman aikaa ja paikkaa. Ajan ja paikan rajoitukset ominaisia luodulle.

Lainaus
Taha taitaa olla hieman tekopyhä. Syyttelee toisia rasismista, vaikka itse ajaa rasistista ja autoritaarista ideologiaa.

Ai mikä se minun autoritäärinen ja rasistinen ideologia on?
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

• Konkari

Ai mikä se minun autoritäärinen ja rasistinen ideologia on?

Islam. Lue kirjoja ja lehtiä ja seuraa uutisia.

PS.
Tiedot Daeshin riveihin liittyneistä ulkomaisista taistelijoista viittaavat siihen, että rekrytointi tapahtuu nopeasti. Monilla on taustalla rikollisuutta ja mielenterveysongelmia.

– Merkittävällä osalla ulkomaisista taistelijoista (20 prosentilla yhden lähteen mukaan, useammalla toisen lähteen mukaan) on todettu mielenterveysongelmia ennen liittymistään Isisiin. Suurella osalla rekrytoiduista (arvioiden mukaan jopa 80 prosentilla) on rikosrekisterissään merkintöjä, jotka vaihtelevat pikkurikollisuudesta aina vakaviin rikoksiin, Europol kertoo raportissaan.

– Voi olla, että rekrytoijat nimenomaisesti etsivät rikollisia, joilla on taipumusta väkivaltaan, tai että liittyminen Isisiin antaa joillekin rikollisille mahdollisuuden toteuttaa vapaasti väkivaltaisia taipumuksiaan, raportissa jatketaan.

terveisin,
Vanha aatami
« Viimeksi muokattu: ti 26.01.2016, 11:32:56 kirjoittanut Vanha aatami »

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Jäi katsomatta kun ei silleen välttämättä kaikki kärsimysraportit kiinnosta, mutta kumminkin: telkassa tuli joku doku siitä miten islam oli kieltänyt musiikin. Olisiko ollut Mali kyseessä, jokin afrikkalainen valtio kuitenkin? Ja tämä kai otettiin paikallisten taholta varsin raskaasti.

Vaikea ymmärtää mikä ihmeen aivotyöskentely johtaa siihen että musiikkikin pitää kieltää uskonnon nimissä. Olisivat ennemmin vaikka vaatineet että jokaisen biisin pitää kertoa Allahin kunniasta, sillä tavoin ihmiset olisivat saaneet pitää musiikin.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Vaikea ymmärtää mikä ihmeen aivotyöskentely johtaa siihen että musiikkikin pitää kieltää uskonnon nimissä.

Islam ei kiellä musiikkia, vaan turhanpäiväisen puheen ja valehtelun, mitä suurin osa lauluista onkin.
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

Poissa Hartsi

• Konkari
Vaikea ymmärtää mikä ihmeen aivotyöskentely johtaa siihen että musiikkikin pitää kieltää uskonnon nimissä.

Islam ei kiellä musiikkia, vaan turhanpäiväisen puheen ja valehtelun, mitä suurin osa lauluista onkin.

Valehtelevat ikänsä nämä Elintasohiipparit, vaikka se on kiellettyä.

Ei ne mitään usko, juntteja töpperöpäitä kaikki tyynni, puhuttiin koraanissa ihan mitä tahansa.

Itsekin olet luikerteljia ja manipuloija. Sinulta en ostaisi käytettyä autoa, saati mitään muutakaan.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

• Konkari

Kuinka suuri osa Suomessa nykisin kuultavasta musiiksia jäisi mielestäsi islamilaisessa Suomessa sallituksi. Ehkä 10 % - vai 1 %?.

Pitäiskö Porialaisten marssi kieltää? Entäs Hottentottilaulu? Meksikon pikajuna? Viilaten ja höyläten? By the Rivers of Babylon? Suvivirsi? Hakkapeliitat-marssi?

VA.

Poissa Safiiri

• Konkari

Täh? Mitä helkattia sä sitten täällä palstalla teet?

Poissa Safiiri

• Konkari
Väärin. Ensin sun pitäisi tutsutua siihen, mistä kristisnuskon mukaan oikean kristinuskon löytää tutustuttavakseen.

Eli no true scotsman.

Nimenomaan. Muistanet, että mä ainoastaan imitoin tässä sitä, mitä itse olet sanonut. Jos sun on vaikeeta asiaa havaita, niin veikkaan, että muille lukijoille se kyllä aukenee helposti. Mun pointtini on juurikin se, että omat argumenttisi ovat kuraa. Eikä ne tosiaan siitä parane, että vaihdetaan islamin tilalle kristinusko, mutta argumentaatio pysyy samana. Pojot terävästä huomiosta.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Nimenomaan. Muistanet, että mä ainoastaan imitoin tässä sitä, mitä itse olet sanonut.

Tarkoitatko, että vertaat shariaa kaanoniin? Huhhuh. Paljon on vielä töitä...

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Tässä minustakin on islaminuskon suurin heikkous: se on lakannut kehittymästä.

Hauska kuulla kehitysvaatimuksia henkilöltä, joka ei saa edes termejä oikein, mutta ainahan voit yrittää.