Kirjoittaja Aihe: Sukupuolisuus, sukupuoliroolit, sukupuolten erot, ... (nro 2)  (Luettu 37294 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
Vs: Sukupuolisuus, sukupuoliroolit, sukupuolten erot, ... (nro 2)
« Vastaus #960 : ke 17.02.2016, 20:45:31 »
Tiedän mitä sillä tarkoitetaan, mutta milloin sinä olet täällä tai Näkökulmalla viimeksi myöntänyt olleesi väärässä ja vaihtanut kantaasi? Väitän, että et milloinkaan.

Tota...kompleksikysymys.

Merkitsen pöytäkirjaan, että edes väärässä oleminen ei saa sinua vaihtamaan kantaasi.
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #961 : ke 17.02.2016, 20:47:34 »
Merkitsen pöytäkirjaan, että edes väärässä oleminen ei saa sinua vaihtamaan kantaasi.

Tämä on täysin klassinen joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi -kysymys.

Sitäkin voit keskenäs miettiä, miten mahtaa olla yhteensopivia sekä se, että vain aina esitän kysymyksiä, että väite väärässä olemisesta. Esitänkö ehkä vääriä kysymyksiä?
« Viimeksi muokattu: ke 17.02.2016, 20:50:19 kirjoittanut Safiiri »

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
« Vastaus #962 : ke 17.02.2016, 21:15:18 »

Ei ole. Vaimonhakkausmuotoon muotoiltuna voisi kysyä että: "Milloin sinä olet viimeksi täällä hakannut vaimosi ja vienyt hänelle buranaa ja kukkia pyytääksesi anteeksi? Väitän, että et milloinkaan."
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #963 : ke 17.02.2016, 22:39:22 »

Ei ole. Vaimonhakkausmuotoon muotoiltuna voisi kysyä että: "Milloin sinä olet viimeksi täällä hakannut vaimosi ja vienyt hänelle buranaa ja kukkia pyytääksesi anteeksi? Väitän, että et milloinkaan."

Luepas uudestaan wikistä, mitä kompleksikysymyksellä tarkoitetaan.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #964 : to 18.02.2016, 09:57:29 »
Siinä tapauksessa hän toimii tavattoman hölmösti tehdessään itsestään niin ikävän ja vastenmielisen hahmon.

Montako kertaa sinä olet täällä tai Näkökulmalla vaihtanut ajatuksesi, eli myöntänyt olleesi väärässä?

Minäpä otan myös haasteen vastaan, Näkökulmalla useasti, ja täälläkin, tässä viimeisin:

Näin ollen todistan Sepen olleen oikeassa, ja minun väärässä.

T: Xante

Ja kysynpä siis samaa sinulta Taha, milloin viimeksi olet havainnut olleesi väärässä ja myöntänyt sen?

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #965 : to 18.02.2016, 10:24:45 »

Ei ole, koska et missään vaiheessa kysynyt, olenko ollut väärässä.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
« Vastaus #966 : to 18.02.2016, 10:26:07 »
Ja kysynpä siis samaa sinulta Taha, milloin viimeksi olet havainnut olleesi väärässä ja myöntänyt sen?

Viimeisin jonka muistan on se, kun myönsin sinulle olevani väärässä homoseksuaalisuuden sairausluonteen suhteen. Olen väitellyt asioista netissä kaksikymmentä vuotta ja tietysti olen esittänyt virheellistä tietoa tosiasiana monta kertaa. Kaksi kymmentä vuotta on myös opettanut olemaan esittämättä virheellistä tietoa ja erottamaan tosiasiat todellisuuden tulkitsemisesta.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
« Vastaus #967 : to 18.02.2016, 10:28:26 »
Ei ole, koska et missään vaiheessa kysynyt, olenko ollut väärässä.

Se, että olet väärässä, on muiden nähtävissä. Tärkeää on oppia itse tunnustamaan virheensä ja korjaamaan ajatteluaan. Oletko myöntänyt täällä tai jollain muulla palstalla olleesi väärässä ja oletko sen johdosta muuttanut ajatteluasi? Minä väitän, että et ole.

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #968 : to 18.02.2016, 10:37:07 »
Se, että olet väärässä, on muiden nähtävissä. Tärkeää on oppia itse tunnustamaan virheensä ja korjaamaan ajatteluaan. Oletko myöntänyt täällä tai jollain muulla palstalla olleesi väärässä ja oletko sen johdosta muuttanut ajatteluasi? Minä väitän, että et ole.

Minä väitän, että olen, ja käännän kylkeäni täällä veneen alla.

Kiinnostavaa oli kyllä tieto, ettet enää pidä homoutta sairautena.

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
« Vastaus #969 : to 18.02.2016, 10:40:36 »
Minä väitän, että olen...

Esimerkki puuttui, mutta valehtelusi ei tule yllätyksenä.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #970 : to 18.02.2016, 11:03:56 »
Useimmilla naisilla on vagina ja miehillä penis. Nainen kykenee synnyttämään ja imettämään. Olen  minäkin monta kertaa imettänyt, mutta vähän alempaa kuin nainen. Tosin en ole imettänyt lapsilla.

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #971 : to 18.02.2016, 11:42:57 »
Minä väitän, että olen...

Esimerkki puuttui, mutta valehtelusi ei tule yllätyksenä.

Mistäs tiedät, etten ole valehdellut ajatuksiani silloin, kun olen mielestäsi ollut väärässä? Ihan vain piruuttani ja sinun kiusaksesi?

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #972 : to 18.02.2016, 11:51:30 »
Useimmilla naisilla on vagina ja miehillä penis. Nainen kykenee synnyttämään ja imettämään. Olen  minäkin monta kertaa imettänyt, mutta vähän alempaa kuin nainen. Tosin en ole imettänyt lapsilla.

Kerrot olevasi idiootti. Onneksi et laittanut "tietoa" uutisiin, koska sitän tämä tieto ei ole.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #973 : to 18.02.2016, 11:56:50 »

Miten sinulle tulikin mieleen tuollainen ilmoitus.
Ihan kaikkea en minäkään usko.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #974 : to 18.02.2016, 12:00:29 »

Kerrot olevasi idiootti. Onneksi et laittanut "tietoa" uutisiin, koska sitän tämä tieto ei ole.

VA.

En ole kertonut, mutta sinä huumorintajuton rasisti et ymmärtänyt viestiäni. Sen sijaan sinä olet jo ainakin vuosikymmenen tehnyt kovasti töitä foorumeilla tehdäksesi itsestäsi yksinkertaisen narrin.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #975 : to 18.02.2016, 12:05:23 »

Toinen pelle hyörii perässäni, mutta tietysti on mahdollista, että Sepellä on emätin. Sinun uskomisillasi tai uskomattomuuksillasi ei ole minulle mitään merkitystä.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #976 : to 18.02.2016, 12:08:35 »

En ole kertonut, mutta sinä huumorintajuton rasisti et ymmärtänyt viestiäni.

Kyllä ymmärsin. Sinä kehuskelet päivittäin kuinka sinulla on paljon seksikumppaneita ja kova libido.

Jos tarkoitus oli viestiä jotain muuta, niin kerro. Muutkin huru-ukot varmaan odottavat SELKOKIELISTÄ selvitystä viisaudellesi. Vai etkö anna haastatteluja?

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #977 : to 18.02.2016, 12:13:49 »

Toinen pelle hyörii perässäni, mutta tietysti on mahdollista, että Sepellä on emätin. Sinun uskomisillasi tai uskomattomuuksillasi ei ole minulle mitään merkitystä.

Ei tietenkään.
Ilmoittauduin vain siihen joukkoon joka ei usko jutuistasi yhtään mitään. En ole vielä havainnut ketään joka ei kuuluisi siihen joukkoon.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #978 : to 18.02.2016, 12:18:04 »

En ole kertonut, mutta sinä huumorintajuton rasisti et ymmärtänyt viestiäni.

Kyllä ymmärsin. Sinä kehuskelet päivittäin kuinka sinulla on paljon seksikumppaneita ja kova libido.

Jos tarkoitus oli viestiä jotain muuta, niin kerro. Muutkin huru-ukot varmaan odottavat SELKOKIELISTÄ selvitystä viisaudellesi. Vai etkö anna haastatteluja?

VA.

Kehuskelenko? Sinua varmaan impotenttina ja hyljeksittynä tollona harmittavat kaikki normaalit miehet. Paskanjauhaja sinä olet. Kohta Sepe tulee vahvistamaan sinun paskapuheesi.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #979 : la 20.02.2016, 22:56:39 »
Ketjusta taisi kadota viimeiset kommentit perjantailta 19.02.2016. No, olkoot näin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo