Kirjoittaja Aihe: Wahhabismi ja muu muhamettilaisuus  (Luettu 50096 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Faustinen

• Konkari
Vs: Wahhabismi ja muu muhamettilaisuus
« Vastaus #840 : su 08.10.2017, 17:48:00 »

Hölmö olet. Tietenkin valehtelin. Mä valehtelen aina. Eksä just yrittänyt sen paljastaa kaikille? Ootkos pyörtänyt kantasi ja ryhtynyt uskomaan, että puhun totta? Oikeestaan mun nimi on Lauri-Kerttu ja asun Ämmänsaaressa. Yksin ja lapsettomana hoidellen kissojani ja kiilotellen kaffepannuani ja kolmea vatsaani.

Sitähän olen epäillytkin, että kissojen nimiä, vaikka taisin latea koiraksikin kutsua, mopeksi.

Kyllä jokaisella naisella, jokin moppe pitäisi olla oli sitten mies, tai koiranen.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #841 : su 08.10.2017, 22:33:20 »
Mitäpä jos tekisit vaikka oman ketjun näille monipersoona-arvailuille?

Ei tarvi asianomaiset ovat jo tehneet sen, olet varmaan lukenut.

En yleensäkään viitsisi toistaa tuota juttua, elleivät he itse jatkuvasti provoisi sitä,.
Silloin saatan muistuttaa "häntä,, eeva-maijaa.

Vai nyt ollaan jo siinä pisteessä, että muistutat itsekin minua. Kolminaisuutemme on laajentumassa nelinpeliksi. Tosin tämä eeva-maija on myös porukkaan vastikään ilmaantunut hahmo. Kyseessä lienee siis jo viisikko. Koska syödään?

Olethan itse kertonut nimesi, eevaseni, valehtelitko senkin.

Kertisikin tosin antoi ymmärtää yksityisviestissään ettei missään nimessä halua leimautua safiiriksi. On varmaan hyvä uskoa häntä, kukapa haluaisi? :-*

Yksityisviesteistä hölöttävät leimautuvat juoruämmiksi.

Kertsi julkaisi sen itse, joten siinä mielessä se oli jo julkinen.

Olet varmaan saanut kutsuja myötäelämisiin itsekin,, oletan.

Mua mihinkään ole kutsuttu.  :P

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #842 : ma 09.10.2017, 08:59:15 »
Mitäpä jos tekisit vaikka oman ketjun näille monipersoona-arvailuille?

Ei tarvi asianomaiset ovat jo tehneet sen, olet varmaan lukenut.

En yleensäkään viitsisi toistaa tuota juttua, elleivät he itse jatkuvasti provoisi sitä,.
Silloin saatan muistuttaa "häntä,, eeva-maijaa.

Vai nyt ollaan jo siinä pisteessä, että muistutat itsekin minua. Kolminaisuutemme on laajentumassa nelinpeliksi. Tosin tämä eeva-maija on myös porukkaan vastikään ilmaantunut hahmo. Kyseessä lienee siis jo viisikko. Koska syödään?

Olethan itse kertonut nimesi, eevaseni, valehtelitko senkin.

Kertisikin tosin antoi ymmärtää yksityisviestissään ettei missään nimessä halua leimautua safiiriksi. On varmaan hyvä uskoa häntä, kukapa haluaisi? :-*

Yksityisviesteistä hölöttävät leimautuvat juoruämmiksi.

Kertsi julkaisi sen itse, joten siinä mielessä se oli jo julkinen.

Olet varmaan saanut kutsuja myötäelämisiin itsekin,, oletan.

Mua mihinkään ole kutsuttu.  :P

Jaa voi olla, että olet vähän kränkkä ja varsinaiset suvakit eivät siksi kutsu piiriinsä, ehkä.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #843 : ma 09.10.2017, 09:03:38 »

Hölmö olet. Tietenkin valehtelin. Mä valehtelen aina. Eksä just yrittänyt sen paljastaa kaikille? Ootkos pyörtänyt kantasi ja ryhtynyt uskomaan, että puhun totta? Oikeestaan mun nimi on Lauri-Kerttu ja asun Ämmänsaaressa. Yksin ja lapsettomana hoidellen kissojani ja kiilotellen kaffepannuani ja kolmea vatsaani.

Sitähän olen epäillytkin, että kissojen nimiä, vaikka taisin latea koiraksikin kutsua, mopeksi.

Kyllä jokaisella naisella, jokin moppe pitäisi olla oli sitten mies, tai koiranen.

Kissoillani mitään nimiä ole. Kuka niitä jaksais nimetä ja pitää niistä lukua. Niitä on sentään kymmeniä ja ovat lisääntymään päin. Sen sijaan kolmelle vatsalleni olen toki antanut nimet. Ja sitten erikseen myös hellittelynimet. Lehmällänikin on nimi.

Poissa Väkevä Antidootti

• Konkari
« Vastaus #844 : ti 17.10.2017, 16:55:09 »
Helvetti palaa poroksi.

Isisin pääkaupungista Raqqasta on tällä hetkellä yli 90 prosenttia Yhdysvaltain tukeman arabien ja kurdien liittouman (SDF) taistelijoiden hallussa.
......

Näyttää tosiaan siltä, että ISIS:n hirmuhallinto on romahtamassa, Raqqakin päätyy "vähemmän islamisteille"...

ISIS:n viimeiset asemat Raqqassa on nyt vallattu:
Kansainvälisen liittouman tukemat SDF-joukot sanovat vallanneensa koko Raqqan kaupungin Isisiltä. Kaupungin valtauksesta kertoo myös Syyrian sotaa tarkkaileva järjestö Syrian Observatory for Human Rights.

Toivottavasti mahdollisimman harva islamistiterroristi pääsee karkuun..... ja ainakaan Suomeen "syrjäytymään uskonrauhansa häirinnän vuoksi".

TVI
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #845 : ti 17.10.2017, 20:58:22 »
Seuraavaksi Irak runttaa kurdeja turpaan, kuten on jo aloitellutkin.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #846 : ti 17.10.2017, 22:40:06 »
Seuraavaksi Irak runttaa kurdeja turpaan, kuten on jo aloitellutkin.
Voi tosin olla, että Irak saa yrittää tuota...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #847 : ke 18.10.2017, 08:53:16 »
Helvetti palaa poroksi.

Isisin pääkaupungista Raqqasta on tällä hetkellä yli 90 prosenttia Yhdysvaltain tukeman arabien ja kurdien liittouman (SDF) taistelijoiden hallussa.
......

Näyttää tosiaan siltä, että ISIS:n hirmuhallinto on romahtamassa, Raqqakin päätyy "vähemmän islamisteille"...

ISIS:n viimeiset asemat Raqqassa on nyt vallattu:
Kansainvälisen liittouman tukemat SDF-joukot sanovat vallanneensa koko Raqqan kaupungin Isisiltä. Kaupungin valtauksesta kertoo myös Syyrian sotaa tarkkaileva järjestö Syrian Observatory for Human Rights.

Toivottavasti mahdollisimman harva islamistiterroristi pääsee karkuun..... ja ainakaan Suomeen "syrjäytymään uskonrauhansa häirinnän vuoksi".

TVI

Nyt sitten voivatkin eri ryhmät ottaa yhteen toistensa kanssa ja eiköhän se isiskin siellä vielä jossain luuraa.

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #848 : ke 18.10.2017, 10:54:21 »
Ja Suomeen otetaan pakolaisia kaikista ryhmistä ja sitten ne runttaavat toisiaan Suomessakin turpaan.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #849 : ke 18.10.2017, 11:24:23 »
Ja Suomeen otetaan pakolaisia kaikista ryhmistä ja sitten ne runttaavat toisiaan Suomessakin turpaan.

Lisäksi he saavat täällä lisästressiä suomalaisten rasismista ja vihapuheista, jotka heidän kotimaistaan enimmäkseen puuttuvat. Sekin voi mataloittaa keskinäistä turpaanrunttaamiskynnystä.

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #850 : to 19.10.2017, 22:54:40 »
Kurdit ovat aika vahvoja, he eivät arabialaista wahhabismia tai Isis:ä halua sinne. Ongelma heidän kohdallaan on silti se, että kurditkin ovat jakautuneet aika lailla kahtia suhteessaan Irakin valtioon, sen olemassaoloon ja yhtenäiseen kurdistaniin, johon liittyy sitten semmoinenkin tekijä, kuin Turkki.

Ei tuolla rauhaa tule ihan pian, ei edes kurdien alueilla.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Paikalla Toope

• Konkari
« Vastaus #851 : to 19.10.2017, 22:55:08 »
Kuten Ruotsissa on nähty.
goo