Kirjoittaja Aihe: Törkyä  (Luettu 165 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Törkyä
« : to 27.12.2018, 16:06:10 »
Voi miten söpöä! Täällä te foorumin limalompsat nyt sitten itkette Juhalle, kun ette kestäneetkään itse aloittamaanne leikkiä! :)

Kerrataanpa vielä: minä en ole täällä jumissa teidän kanssanne, vaan te minun kanssani. Minua ei kiinnosta vittujakaan olla tekemisissä nimimerkin Xantippa tai Safiiri kanssa, ja helpoimmin asia ratkeaisi sillä, että laittaisivat minut ignoreen*, vaan vielä mitä: perskärpäilevät perässäni kommentoimassa, vaikka en typerehtimisiään juuri luekaan. Sitä saatte mitä tilaatte - ja lisää on luvassa, ellei itsesuojeluvaistonne sen vertaa pelaa. Ihan sama minulle, bannaako Juha vai ei - kirjoitan suoraan että en lopeta, ellette ymmärrä vihdoin ja viimein itse lopettaa.

*Taitaa tosin olla sekin aivan liian paljon teknistä osaamista edellyttävä suoritus vai mitä, te aivottomat naudat? :)
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Vs: Törkyä
« Vastaus #1 : pe 28.12.2018, 14:11:07 »
HAHAHAHAHAH!!! :)

Ei vain Xantippa, vaan myös Safiiri on roikkunut pultuissani ties miten pitkään ja nyt sitten itkette, kun saitte ihan itse luomanne tilanteen silmillenne! Älä tee Xantippa itsestäsi mitään merkkihenkilöä sillä minä en ajattelisi sinua lainkaan, ellet olisi itse ollut jatkuvasti hyppimässä silmille! Kyse ei todellakaan ole myös mistään maailman naiskunnasta, vaan ennen kaikkea ihan vain sinusta ja Safiirista - pidän teitä perustellusti erittäin vastenmielisinä, aivottomina nautoina. Te olette itse sukupuolenne pilkka, ettekä edes pahoillanne siitä. Älkää siis sotkeko itseänne parempaa ja suurempaa konseptia koko roskaan - te ette edusta edes suomalaista naista, saati koko maailman naisia! :)

Xantippa hei, ota vaikka vitun selfie kirjoitusteni äärellä, onhan tämä luultavasti toiseksi merkittävintä, mitä sinulle on syntymäsi jälkeen tapahtunut! Laita kuvat seinälle heti syntymätodistuksesi viereen mutta todetaan nyt sekin, että se syntymätodistus on itse asiassa virallinen anteeksipyyntö aborttiklinikalta. Ei haittaa vaikka vanhempasi olisivat eronneet: he pysyvät kyllä jatkossakin siskona ja veljenä. Ole nyt vain tyytyväinen, kun saat sitä niin kipeästi kerjäämääsi huomiotani, sinä imbesilli! :)

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #2 : pe 28.12.2018, 14:15:17 »
Safiiri,

Sinunkin olisi pitänyt olla hätäinen suihinotto jossain pimeällä kujalla. Mutta elämähän ei ole koskaan täydellistä, ja virheitä tapahtuu.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #3 : pe 28.12.2018, 14:53:17 »
Kaikille, jotka kokevat tarvetta kommentoida tilannetta:

Mikä on oma arvionne, muuttuuko Safiirin tai Xantipan toksinen feminiinisyys, muiden perässä nokkiminen ja passiiviis-aggressiivisuus yhtään miksikään? Miielestäni kummankaan on nyt turha teeskennellä mitään uhria, vaikka erityisesti Xantippa sitä roolia itselleen varmasti hamuaakin.

Hän hamuaa sitä, kuin moloa hampaattomaan poskeensa. Se on Xantipan luonne, otetaan se sellaisena kuin se on. :)

Poissa Viljo Aabraham

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #4 : pe 28.12.2018, 17:45:47 »

Tunnusta poistaessa eivät lähtijän viestit poistu foorumilta erityisesti poistamatta. SMF:n hakukone sen sijaan ei näytä hanskaavan fiksusti tilannetta, että  vanhan kelmin uusi tunnus ottaa vanhan nimen käyttöön ja peittää sillä hakukoneen kirjoittajahaulta saman nimen edellisten eläimien  kirjoittamat viestit.

Ymmärrän jos poistaa tunnuksensa. Hieman vähemmin ymmärrän jos (melko) pian palaa. Olenkaan en ymmärrä toistuvaa poistumista (ikiajoiksi) ja palaamista ja poistumista ja...
En voi ottaa kantaa toiminnan järkevyyteen kun en ymmärrä.

Vähemmin ymmärrän kannanottamista, jos ottaa kantaa kuitenkin. En muutenkaan ymmärrä olenkaan tuollaisten viestien kirjoittamista. Pahanlaatuiselta traumalta vaikuttaa.

Idiootti neitimme persruikuttaa taas kuin kuohittu vuohi!

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Viljo Aabraham

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #5 : pe 28.12.2018, 17:50:55 »

Tunnusta poistaessa eivät lähtijän viestit poistu foorumilta erityisesti poistamatta.  SMF:n hakukone sen sijaan ei näytä hanskaavan fiksusti tilannetta, että  vanhan kelmin uusi tunnus ottaa vanhan nimen käyttöön ja peittää sillä hakukoneen kirjoittajahaulta saman nimen edellisten eläimien  kirjoittamat viestit. Uskoakseni.

Jaska tarkoittanee, että minä olen itse poistanut viestini. Hurut yhteisellä asialla? VA:n mielestä eivät poistu, mutta VA väittää muuta ja jatkaa valehteluaan.

"Lainaus käyttäjältä: hibiscus - to 27.12.2018, 20:36:39

Lainaus käyttäjältä: Viljo Aabraham - to 27.12.2018, 20:02:55

Lainaus käyttäjältä: hibiscus - to 27.12.2018, 19:40:47

Onnettoman viestihistoriasi takia ruskeakielisyytesi ulottuu jo ylläpitoonkin.

Onneksi viestihistoriasi on lukuisista tuhomaisyrityksistäsi huolimatta tallessa.

VA.

VA

Väitteistäsi huolimatta en ole poistanut viestejäni.....

Vaikuttaa siltä, että valehtelet jälleen kerran tarkoituksella ehkä siksi, että poistelet itse viestejäsi.

Jaska tarkoittanee, että minä olen itse poistanut viestini- Hurut yhteisellä asialla?
Kun sinä idiootti kerran kuukaudessa ilmoitat poistuvasi Jatkumolta ja poistat nimimerkkisi häviävät kaikki viestisi. Kuten tiedät - mutta eivätpä häviä lopullisesti - kiitos fiksumpien.....

VA."

Minä

VA ei muista, kun hän lupasi lähteä foorumilta, jos minua ei poisteta, mutta palasi sittemmin kuitenkin. Näitäkään nahinoita ei olisi, jos VA olisi pysynyt muualla valehtelemassa. Nyt hän väittää minun poistuvan foorumilta kerran kuukaudessa. että voisin poistaa edelliset viestini. Tuokin on emävalhe. Pitkät ovat VA:n kuukaudet.

Koska kaikki tietävät VA:n olevan mytomaani, yritän olla vastaamatta hänan valehteluihinsa ja solvaamisiinsa.

Idiootti kiljuaddikti Saarenmaalta haluaisi jatkaa esteettä pyöröoveiluaan paskan lapioimistaan ja piilottamista. Nämä lainakuksetkin ovat aina kuin perseestään - kun ei osaa mitään, niin ei osaa. Eikä kykene.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa hibiscus

• Palaaja
  • Täysjäsen
  • *
« Vastaus #6 : la 29.12.2018, 19:05:51 »
Norma pahoitti mielensä hibiscusen letkautuksen takia, ja Juha lupasi hoitaa asian.
http://jatkumo.net/index.php?topic=2700.msg244020#msg244020
Juhan lupaus, jota hän ei toteuttanut, vain pahensi mielestäni asiaa. Foorumin imago ei kohentunut vaikkakin vahvistui.

Minusta tässä on kaksi ulottuvuutta ainakin:
yhden jäsenen törkeä loukkaaminen. Ei anteeksipyyntöä.
Foorumin kulttuurin ja arvojen törkeä loukkaus.

Mitä minä ehdottaisin:
-banni alkaa heti. Se päättyy kaksi viikkoa anteeksipynnön jälkeen. Jos anteeksipyyntöä ei tule eivät ovet avaudu.

P.S. saako tästä pisteitä?

Jos tarkoitat Norman törkeätä loukkaamista minulla, niin sellaista ei ole tapahtunut uhkauksista puhumattakaan. Hän puhui itkemisestä poraamisena, johon letkautin, että häntä pitäisi porata perseeseen. Norman kyseinen viesti oli sitä luokkaa.

Etkö vieläkään ole tajunnut, etteivät sinun vainoamisehdotuksesi tai muut ylläpidon manipulointiyrityksesi ole ennenkään tuottaneet tulosta? Sinähän olet esiintynyt usein ahkerana anteeksipyytelijänä. Minä en näe mitään syytä käsittelemässäsi asiassa pyytää Normalta anteeksi. Hänhän yrittää selitellä, että minä olen uhannut häntä (perse)raiskauksella.