Kirjoittaja Aihe: Miesten tuoksut  (Luettu 435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Brutto

• Konkari
Miesten tuoksut
« : su 09.12.2018, 19:29:15 »
En ole sitten nuoruusvuosien käyttänyt partavesiä tai miesten parfyymeja. Olen pitänyt sitä vähän homomaisena, ei tosimiesten touhuna. Nyt kuitenkin löysin kaapistani avaamattoman pakkauksen Kalvin Klein Euphoria Men-parfyymia, ties kauanko se on siellä lojunut. Suihkautin sitä iholle ja jumalauta - sehän tuoksuu hyvälle! Innostuin.

Onko teillä jokin suosikkituoksu jota suosittelette? Naiset, tunnette tätä alaa ehkä paremmin kuin miehet?

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Vs: Miesten tuoksut
« Vastaus #1 : su 09.12.2018, 20:01:14 »
Muistaakseni Calvin Kleinin Obsession for men -tuoksua käytetään myös isojen kissapetojen houkuttimena. Tykkäävät siitä, kuin hullu puurosta.

Paras dödö on sellainen, joka sointuu omaan ominaishajuun. Olen käyttänyt yhtä ja samaa tuotetta nyt yli 20 vuotta. En kuitenkaan suosittele sitä kellekään - mitä harvempi sitä käyttää, sen parempi. :)
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa TSS

• Konkari
« Vastaus #2 : su 09.12.2018, 20:15:14 »
Monet miehet tuoksuvat samalta. Se on aina jotenkin jännä, kun on yhdistää tietyn tuoksun johonkuhun, ja yhtäkkiä sama tuoksu on toisessa miehessä. Ja tuoksut tietysti herättävät erilaisia tunteita. Mutta joo, miehille on niin paljon vähemmän tuoksuja, että samalta tuolsuvia miehiä piisaa. Minusta on kyllä kiva, että mies tuoksuu joltain.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #3 : su 09.12.2018, 22:29:25 »
Hajuyliherkkänä suosittelen kaikille tuoksutonta deodoranttia...

Socru

• Vieras
« Vastaus #4 : su 09.12.2018, 22:38:04 »
En ole ikinä käyttänyt mitään hajusteita. Tuskinpa tarpeen, kun lotraan vähän väliä milloin missäkin vesissä.

Aikoinaan eräs vanhempi työkaveri loihe lausumaan, että suomalainen jätkä haisee aina viinalle tai paskalle. Ei koske minua.