Kirjoittaja Aihe: Hipskusi-paskan valitettava paluu  (Luettu 510 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
Hipskusi-paskan valitettava paluu
« : pe 12.10.2018, 18:52:11 »
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Magdaleena - la 03.03.2018, 18:39:22

Olen iltapäivän mittaan yrittänyt selvittää, mitä täällä tapahtuu.
Tuskin millään foorumilla tapaa tällaista riehumista ja toisten nilkoissa roikkumista, ei ole enää täysjärkistä..  ::)

Lainaus
Meillä on täällä jopa keskustelija, joka väittää, että hänellä ns. terveen paperit. No, ko. keskustelija tosin väittää milloin mitäkin - johtunee teologian opinnoistaan. Hänet muuten valittiin perustamassaan äänestyksessä palstan suurimmaksi paskanpuhujaksi. Toki hallussaan on monia muitakin titteleitä.

On vuohipaimen Hipskusesta hyötyäkin, koska hän persekirjoitukillaan saa muut kirjoittajat tuntemaan itsensä vähintään neroiksi ja Hipskusi taltioi vartioituun kassakaappiin palstamme kirjoitukset jälkipolvia varten. Paitsi omat alakoulutasoiset persekirjoituksensa, joista minä pienen osan taltioin ketjuun "Helmiä sioille".

Mikä täällä taas haisee,
VA.

Äänestyksissä myös palsta "Suurimmaksi kusipääksi" valittu Hipskusi, joka vannoi jättävävänsä palstan ikiajoiksi on tehny HAISEVAN PERSEENSÄ JÄLLEENSYNTYMÄN, johon hän on vannonut uskovansa kuin pannun pässinsä sarviin.

Koska tämä juutalaisia ja suomalaisia vihaava H-PASKALINKO on valitettavasti Juhan paskamaisella avustuksella on tehnyt paluun, niin ilmoita, että paskaa lentää taas sinnekin päin!

Juha olet Hipskusen tapaan oikeasti heikkolahjainen ja saamaton! 

JvQ.
« Viimeksi muokattu: la 13.10.2018, 11:46:15 kirjoittanut Työmies Jussi vonQuoleen »
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Socru

• Konkari
  • Säätäjä
Vs: Hipskus-paskan paluu
« Vastaus #1 : pe 12.10.2018, 18:57:52 »
Hibiscuksen comeback on ihan parasta. Saadaan vanha kunnon Jatkumon henki päälle taas.

Vielä Eki - setä ja Taha kehiin, niin avot!!!
Jos joku mussuttaa, usutan Gestapon kimppuun.

Poissa ROOSTER

• Konkari
« Vastaus #2 : pe 12.10.2018, 19:01:06 »
Jotain on tapahtunut, yli sata käyttäjää palstalla tänään. Luultavasti noin 20% kävijämäärän nousu. Onko se hyvä vai huono?
Yleinen mielipide on aina väärässä

Poissa hibiscus

• Täysjäsen
« Vastaus #3 : pe 12.10.2018, 19:20:09 »
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Magdaleena - la 03.03.2018, 18:39:22

Olen iltapäivän mittaan yrittänyt selvittää, mitä täällä tapahtuu.
Tuskin millään foorumilla tapaa tällaista riehumista ja toisten nilkoissa roikkumista, ei ole enää täysjärkistä..  ::)

Lainaus
Meillä on täällä jopa keskustelija, joka väittää, että hänellä ns. terveen paperit. No, ko. keskustelija tosin väittää milloin mitäkin - johtunee teologian opinnoistaan. Hänet muuten valittiin perustamassaan äänestyksessä palstan suurimmaksi paskanpuhujaksi. Toki hallussaan on monia muitakin titteleitä.

On vuohipaimen Hipskusesta hyötyäkin, koska hän persekirjoitukillaan saa muut kirjoittajat tuntemaan itsensä vähintään neroiksi ja Hipskusi taltioi vartioituun kassakaappiin palstamme kirjoitukset jälkipolvia varten. Paitsi omat alakoulutasoiset persekirjoituksensa, joista minä pienen osan taltioin ketjuun "Helmiä sioille".

Mikä täällä taas haisee,
VA.

Äänestyksissä myös palsta "Suurimmaksi kusipääksi" valittu Hipskusi, joka vannoi jättävävänsä palstan ikiajoiksi on tehny HAISEVAN PERSEENSÄ JÄLLEENSYNTYMÄN, johon hän on vannonut uskovansa kuin pannun pässinsä sarviin.

Koska tämä juutalaisia ja suomalaisia vihaava H-PASKALINKO on valitettavasti Juhan paskamaisella avustuksella on tehnyt paluun, niin ilmoita, että paskaa lentää taas sinnekin päin!

Juha olet Hipskusen tapaan oikeasti heikkolahjainen ja saamaton! 

JvQ.

Magdaleena voisi pysytellä oman palstansa idiootteja paimentamassa. Mitä ihmettä se tuolle juoruämmälle kuuluu, mitä täällä tapahtuu? Idiootteja on täälläkin. Esimerkiksi valehteleva "humoristi" Vanha Paskahousu, joka veivaa samaa vanhaa levyään samaan tapaan kuin toopekin. Vesipäitä täällä riittää.Heikkolahjaisin jäsen lienee VA.,joka uskoo persujen toiseen tulemiseen. Kuinka joku voi olla noin tyhmä, eikä ymmärrä realiteeteista yhtään mitään?
.
« Viimeksi muokattu: pe 12.10.2018, 19:26:55 kirjoittanut hibiscus »

Poissa hibiscus

• Täysjäsen
« Vastaus #4 : pe 12.10.2018, 19:34:24 »
Jotain on tapahtunut, yli sata käyttäjää palstalla tänään. Luultavasti noin 20% kävijämäärän nousu. Onko se hyvä vai huono?

Ihmiset pitävät siitä, että vesipäiden kyvyttömyydestä puhutaan suoraan. Kohta J. Jokunenkin herää vastailemaan tyhmiä hänelle osoitettuihin viesteihin. Yöunet ovat viturallaan siksi, ettei hänellä ole äitiä, joka toisi Jaskalle lämminta maitoa ja lohturuoakseen nimittämäänsä mannspuuroa.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #5 : pe 12.10.2018, 19:36:11 »

Kuinka joku voi olla noin tyhmä, eikä ymmärrä realiteeteista yhtään mitään?

Mitenkäs paskatilaasi johtavat vuohet jaksaa? Saaneet ihan varmasti tarpeeksi sinusta.

JvQ.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #6 : pe 12.10.2018, 23:06:25 »
Tämän kuun kävijäennätys oli 9.10.  (123 samanaikaista, ei ollut erityisen viestirikas päivä) Eiköhän ne kävijämäärien ennätyksentekijät ole robotteja ja ennätyksen syntyminen sattumaa. Nytkin 70 vieraan katselemat aiheet ovat pääosin muita kuin päivän aktiivisia.

Poissa Sandman

• Jäsen
« Vastaus #7 : pe 12.10.2018, 23:19:13 »
Hibiscuksen comeback on ihan parasta. Saadaan vanha kunnon Jatkumon henki päälle taas.

Vielä Eki - setä ja Taha kehiin, niin avot!!!

Selkeästi poikarakkautta taas ilmassa! Kunhan ette kehäasentojanne enempää paljasta :), tätä palstaa saattaa lukea lapsiakin.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #8 : la 13.10.2018, 11:03:13 »

Ihmiset pitävät siitä, että vesipäiden kyvyttömyydestä puhutaan suoraan. Kohta J. Jokunenkin herää vastailemaan tyhmiä hänelle osoitettuihin viesteihin. Yöunet ovat viturallaan siksi, ettei hänellä ole äitiä, joka toisi Jaskalle lämminta maitoa ja lohturuoakseen nimittämäänsä mannspuuroa.

Vieläkö sinulla on tallessa se "terveen paperit" - lääkärintodistus, jossa sinua kehutaan lähes täyspäiseksi ja syyntakeiseksi?

Mitä siinä tarkkaan ottaen sanottiinkaan ja mihin käyttöön todistusta tarvittiin?

JvQ.

Poissa ROOSTER

• Konkari
« Vastaus #9 : su 14.10.2018, 11:45:45 »
Tämän kuun kävijäennätys oli 9.10.  (123 samanaikaista, ei ollut erityisen viestirikas päivä) Eiköhän ne kävijämäärien ennätyksentekijät ole robotteja ja ennätyksen syntyminen sattumaa. Nytkin 70 vieraan katselemat aiheet ovat pääosin muita kuin päivän aktiivisia.

Ennätyslukemissa taas mennään. Minkähänlainen algoritmi ohjaa ne botit juuri nyt tälle palstalle? En usko että niitä ohjaa sattuma.

Minä luulen, että palstalle kirjoittaa joku, jonka tekemisiä vakoojarobotit ovat alkaneet seurailla.

Poissa hibiscus

• Täysjäsen
« Vastaus #10 : su 14.10.2018, 12:44:05 »

Ennätyslukemissa taas mennään. Minkähänlainen algoritmi ohjaa ne botit juuri nyt tälle palstalle? En usko että niitä ohjaa sattuma.

Minä luulen, että palstalle kirjoittaa joku, jonka tekemisiä vakoojarobotit ovat alkaneet seurailla.

Se joku olen varmaankin minä, koska taustassani ei ole mitään hämärää tai rikoksia, eikä rikkeitä. Ei edes ylinopeussakkoja, vaikken seurakaan peltipoliiseja.

Poissa ROOSTER

• Konkari
« Vastaus #11 : su 14.10.2018, 12:49:04 »

Se joku olen varmaankin minä, koska taustassani ei ole mitään hämärää tai rikoksia, eikä rikkeitä. Ei edes ylinopeussakkoja, vaikken seurakaan peltipoliiseja.

Sen takia tiedustelulakia juuri ajetaankin. Voidaan valvoa "kunnon kansalaisia", kyllä sieltä aina joukosta joku valtion vihollinen paljastuu.

Poissa hibiscus

• Täysjäsen
« Vastaus #12 : su 14.10.2018, 13:17:36 »

Sen takia tiedustelulakia juuri ajetaankin. Voidaan valvoa "kunnon kansalaisia", kyllä sieltä aina joukosta joku valtion vihollinen paljastuu.

Minä olen varmaankin yksi valtion vihollisista, kun olin muutaman kymmenen vuotta valtion palveluksesta ja supo tutki taustani. Kas, kun pitivät niinkin kauan ja erosin töistäni itse, kun tunsin, että pärjään aivan hyvin ilman sitä työtäkin. Olin valtioneuvoston palveluksessa. Tuskin teistä ketään sinne hyväksyttäisiin.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #13 : su 14.10.2018, 20:44:02 »

Ennätyslukemissa taas mennään.
Eniten paikalla -lukemat hyppäsivät uudelle tasolle lokakuun alussa. Juhalla saattaisi olla tietoa, jota meillä muilla ei ole.

Lainaus
Minkähänlainen algoritmi ohjaa ne botit juuri nyt tälle palstalle? En usko että niitä ohjaa sattuma.
Emme voi tietää. Saattaa olla että kiinalainen hakukone on ryhtynyt indeksoimaan Jatkumoa tai Google on vaihtanut sivustolla samanaikaisesti hääräävien robottien määrän viidestäkymmenestä sataanviiteenkymmeneen. Tai joku harrastelija koittaa rakentaa itselleen tietokannan jatkumon kaikista viesteistä.

Lainaus
Mahdollista mutta erittäin epäuskottavaa. Jos sinun kirjoitteluasi halutaan seurata, niin jatkumon päivittäinen skannaaminen on ylen tehoton tapa. Keinot on, jos ne eivät ole laillisia, niin se vain rajoittaa hankittujen tietojen julkista käyttöä.

« Viimeksi muokattu: su 14.10.2018, 21:06:56 kirjoittanut Jaska Jokunen »

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #14 : ma 15.10.2018, 05:39:20 »
Vieläkö sinulla on tallessa se "terveen paperit" - lääkärintodistus, jossa sinua kehutaan lähes täyspäiseksi ja syyntakeiseksi?

Mitä siinä tarkkaan ottaen sanottiinkaan ja mihin käyttöön todistusta tarvittiin?

On muuten olemassa poliisin myöntämät "terveen paperit", nimittäin aselupa. Ei se nyt mikään virallinen diagnoosi ole, mutta kokenut poliisimies arvioi voiko tyypille myöntää asetta harrastustarkoituksiin. Prosessi on niin perusteellinen nykyään, että ei sitä aivan sekopäinen läpäise.

Minulla on noita aselupia koska olen punaniska, ja sen lisäksi minulle on vielä tehty muista syistä turvallisuusselvityksiä. Olen siis viranomaisten näkökulmasta täysin kosher, eli varmaankin Kopekin mielestä aivan hirvittävä tyyppi  ;D

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #15 : ma 15.10.2018, 07:46:53 »
Minulla on noita aselupia koska olen punaniska, ja sen lisäksi minulle on vielä tehty muista syistä turvallisuusselvityksiä.

Onko maailmassa joku, josta ei ole teetetty turvallisuusselvityksiä? Minusta on ainakin viimeisten noin viiden vuoden aikana tehty lukemattomia turvallisuusselvityksiä, ja tahti ei tunnu ainakaan hidastuvan. Riippuu tietysti siitä, mitä työkseen tekee, mutta suunta tuntuu olevan selvä.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #16 : ma 15.10.2018, 11:02:26 »

On muuten olemassa poliisin myöntämät "terveen paperit", nimittäin aselupa. Ei se nyt mikään virallinen diagnoosi ole, mutta kokenut poliisimies arvioi voiko tyypille myöntää asetta harrastustarkoituksiin. Prosessi on niin perusteellinen nykyään, että ei sitä aivan sekopäinen läpäise.

Minulla on noita aselupia koska olen punaniska, ja sen lisäksi minulle on vielä tehty muista syistä turvallisuusselvityksiä. Olen siis viranomaisten näkökulmasta täysin kosher, eli varmaankin Kopekin mielestä aivan hirvittävä tyyppi  ;D

Aikoinaan, kun haeskelin aselupia, tuttu nimismies vain kysäisi onko sinulla paikallisen ampumaurheilijoiden jäsenkirja, ja se oli sillä kuitattu. Ei pitänyt varmaan isompana terroristina.

Metsästysaseisiin täytyi sitten hankkia vielä ne metsästyskortit, tai siis metsästykseen.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #17 : ma 15.10.2018, 11:09:28 »

Robotit seuraavat kaikkea dataa nykyisin, mutta tuskin tätä nyt erikseen kannattaa seurata.

Hakusanojen avulla, kuten isis, terrorismi, jne, turmp -osama- putin ja mitä kaikkea liittymäkohtia halutaan kopioida ja tallentaa.
Niin ja googlehan on tietenkin joka paikassa alkorytmeineen, öh metreineen, tai jotain sinne päin.

Ei taida olla aihetta isompaan huoleen silti ,, luulisin.

Poissa ROOSTER

• Konkari
« Vastaus #18 : ma 15.10.2018, 11:16:54 »

Robotit seuraavat kaikkea dataa nykyisin, mutta tuskin tätä nyt erikseen kannattaa seurata.

Hakusanojen avulla, kuten isis, terrorismi, jne, turmp -osama- putin ja mitä kaikkea liittymäkohtia halutaan kopioida ja tallentaa.
Niin ja googlehan on tietenkin joka paikassa alkorytmeineen, öh metreineen, tai jotain sinne päin.

Minulla on taipumusta kiinnittää huomiota erilaisiin poikkamiin jatkumosta ja jatkumolla. Nyt juuri on taulussa seuraajalukema 135, mikä on taas uusi ennätys.

Ehkä joku turvatarkkailuraja on ylitetty esim. TRUMP ja PUTIN, POLIISI, SUPO sekä TERRORISTI sanoilla.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #19 : ma 15.10.2018, 11:27:36 »

Minulla on taipumusta kiinnittää huomiota erilaisiin poikkamiin jatkumosta ja jatkumolla. Nyt juuri on taulussa seuraajalukema 135, mikä on taas uusi ennätys.

Ehkä joku turvatarkkailuraja on ylitetty esim. TRUMP ja PUTIN, POLIISI, SUPO sekä TERRORISTI sanoilla.

Ai hemputti taisin tökkäistä juuri muurahaispesään, mutta en sentään kirjoittanut isolla, joten koitahan varoa.

Pitäisikö mennä sänkyn alle piiloon, kuten VA teki airiston invaasion aikoihin.