Äänestys

Kuka pistää foorumin naiset kuriin parhaiten?

Renttu
1 (33.3%)
Laika
0 (0%)
Brutto
0 (0%)
Urogallus
0 (0%)
Socru
0 (0%)
Hartsi
1 (33.3%)
Pimpelis pompelis
0 (0%)
Joku muu
0 (0%)
Erkki
1 (33.3%)
Toope
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 2

Kirjoittaja Aihe: Taitavin naisille vittuilija  (Luettu 1410 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Socru

• Konkari
  • Säätäjä
Taitavin naisille vittuilija
« : su 26.08.2018, 12:18:48 »
Raivolesbojen ja telaketjufemakkojen haastamisessa käy yleensä kalpaten. Kuka jatkumoinen on siitäkin urakasta kunnialla selvinnyt?
Jos joku mussuttaa, usutan Gestapon kimppuun.

Poissa Socru

• Konkari
  • Säätäjä
Vs: Taitavin naisille vittuilija
« Vastaus #1 : su 26.08.2018, 12:21:52 »
Erkki lisätty, vaikka ei enää vaikuta täällä.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #2 : su 26.08.2018, 13:28:36 »
Nyt pitäisi ensi määritellä, mitä tuo kuriin pistäminen tarkoittaa. Jos se tarkoittaa hiljentämistä, niin eipä taida olla kukaan siinä uroteossa onnistunut. Poislukien ehkä sellaisten naisten kohdalla, jotka ovat (vähin äänin tai ovia kolautellen) poistuneet maisemista häiskien vittuilun takia.

Poissa Socru

• Konkari
  • Säätäjä
« Vastaus #3 : su 26.08.2018, 13:31:45 »
Nyt pitäisi ensi määritellä, mitä tuo kuriin pistäminen tarkoittaa. Jos se tarkoittaa hiljentämistä, niin eipä taida olla kukaan siinä uroteossa onnistunut. Poislukien ehkä sellaisten naisten kohdalla, jotka ovat (vähin äänin tai ovia kolautellen) poistuneet maisemista häiskien vittuilun takia.

Ainakin suhteellista hiljenemistä eli vaisuja lyhyitä vastalauseita. Ignoorauksiin turvautuminen kielii myös tappiosta.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #4 : su 26.08.2018, 13:35:20 »
Ignooraminen voi kieliä myös siitä, että jonkun jutut ovat niin pitkästyttäviä tai sekavia jorinoita, että niihin on turha uhrata aikaansa. Tai pelkkää henkilöön käyvää tökkimistä. Jos siis tämä joku ei koskaan, vahingossakaan, onnistu sanomaan mitään älykästä tai edes kiinnostavaa. Näiden lisäksi on henkilöitä, vaikka voisivatkin joskus kirjoittaa henkeviä, ovat luonteeltaan kuin hulluja koiria, joista kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
« Viimeksi muokattu: su 26.08.2018, 14:35:14 kirjoittanut kertsi »

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #5 : su 26.08.2018, 13:49:03 »
Niin, niin, hyvä aloitus socrulta.

Joskus, siis toisinaan tulee kyllä mieleen, että elämässään miessuhteilla epäonnistuneilla naisilla on jonkinlainen pakonomainen trauma iskeä takaisin.

Iskeä koko miespuoliseen sukukuntaan, vaikka vain yksi karvakorva olisi saattanut aiheuttaa tuon valtavan epäonnistumisen kahdenvälisissä suhteissa.

Sitten haukutaan päälle puoli maailmaa, icke sannt Xante ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #6 : su 26.08.2018, 13:56:15 »
Niin, niin, hyvä aloitus socrulta.

Joskus, siis toisinaan tulee kyllä mieleen, että elämässään miessuhteilla epäonnistuneilla naisilla on jonkinlainen pakonomainen trauma iskeä takaisin.

Iskeä koko miespuoliseen sukukuntaan, vaikka vain yksi karvakorva olisi saattanut aiheuttaa tuon valtavan epäonnistumisen kahdenvälisissä suhteissa.

Sitten haukutaan päälle puoli maailmaa, icke sannt Xante ?

En osaa sanoa. Minulla ei ole kokemusta epäonnistuineista miessuhteista. Sen sijaan monenlaiseen torveloon olen törmännyt, mutta en minä heidän mukaansa koko mieskuntaa mitoita.

T: Xante

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #7 : su 26.08.2018, 14:16:21 »
Minä olen myös törmännyt elämässäni monenlaisiin naikkosiin, joka lähtöön on niitä löytynyt, en kerro sen enempää, Xante saattaa suuttua, koska niitä naisia on ollut tosi matalalla tasolla oleskelevia, sekä fyysisesti, että henkisesti jälkeenjääneitä.

Onneksi olen päässyt eroon pahimmista perässäni juoksijoista.

Siksipäs olen selvillä vesillä. Omani löytyi noin  50 km sisältä kotiani, ei ollut pitkä matka, kun ajattelee, että olen nuorena poitsuna liikkunut Eurooppaa ristiin rastiin.
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #8 : su 26.08.2018, 14:21:35 »
Taitavimmaksi vittuilijaksi en valitettavasti voi valita ketään, sillä kaikilta jää karvan verran uupumaan.

Renttuhan sai minut vuosi sitten siinä mielessä "hiljaiseksi" etten ole häntä enää suoraan kommentoinut. Jos hän esitti hullua, niin kai se voidaan taitavuudeksi määritellä (koska minulla on tämä allergia mielenvikaisia kohtaan aiempien muiden kohtaamisten vuoksi), mutta toisaalta jos hän on hullu, niin mitä taitavaa siinä on?

Jollain Juhan aiemmalla foorumilla Reinhold-nimellä esiintyvä tapaus alkoi uhkailemaan yksityisviestein, enkä ymmärtänyt yhtään mistä on kyse. Vaikutti siltä etten ollut ainoa jolle niitä uhkailuja tipahteli. Olen siinä käsityksessä että tämä Hartsi on em. nimimerkin uusin inkarnaatio, ja hiljaiseloahan on sitten elänyt pidempään, mutta mihinkä koira karvoistaan pääsisi.

Jos mättää päästä, voi kyetä olemaan ärsyttävä, mutta eihän se mitään taitavuutta sitten ole. Sen kuin vain sohii ja huitoo joka suuntaan niin väkisinkin välillä osuu (ärsytyshermoon).

Laikaa voinee pitää taitavana juuri sen takia että hän on (käsittääkseni) järjissään, jolloinka jokaisen sanomuksen takana on tietoista toimintaa ja äly työssä. Mutta minusta hän ei ole profiloitunut naisille vittuilijaksi. En tiedä onko tämä tuntemus omani, vai fakta.

Erkillä on foorumilta toiselle ollut ihmeellinen vimma päästä aina kärhämöimään naisten kanssa. Kai se on sitä testosteronivimmaa. Mutta onko se sitten taitavuutta että toistaa yhtä ja samaa kuviota ad infinitum?

Socru pääsee aika lähelle taitavuutta koska osaa niin helvetin hyvin käännellä ja väännellä sanomisia ettei asianomainen välttämättä tunnista omaa itseään, tai ainakin itse olen kokenut näin että mikä ihmeen irvikuva minusta oikein on laadittu. Mutta jotenkin se vittumaisuus Socrussa ei siltikään mene ihan täysille asti, on jotain inhimillistäkin pilkettä välillä näkyvissä.

Juha osaa olla sikäli vittumainen naisia kohtaan että vaikka olen miten moneen huomauttanut hänen mies vahva/nainen heikko -löpinöihinsä jotain, niin silti hän vaan kerta toisensa jälkeen ennemmin tai myöhemmin alkaa taas sen saman "filosofoinnin". Mutta ei siinä varsinaisesti vittuilusta liene kyse, joten en häntä tähän kisaan ottaisikaan mukaan.

Urogalluksesta en oikein osaa sanoa. Hänkin vääntää sanomisiani siinä missä Socrukin. Tai on käsittää asioita ihmeellisesti tai väärin. Jos siinä on tahallisuudesta kyse, niin sittenhän se on vittuilua. Mutta ei tunnu olevan hänelle joku pakkopulla että pitäisi olla kokoajan naisten kimpussa.

Nyt hau hau championia tällä kertaa valittu minun osaltani. Jos yhdistettäisiin kaikki foorumin hilpeät veikot, niin ehkä siitä sitten tulisi jo kusipäiden kuningas. Joku Frankenstain töihin?
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #9 : su 26.08.2018, 14:26:20 »
Raivolesbojen ja telaketjufemakkojen haastamisessa käy yleensä kalpaten. Kuka jatkumoinen on siitäkin urakasta kunnialla selvinnyt?

Myönnän tehneeni virhearvion ja hävinneeni. Nyt yritän välttää tämän Kyöpelin vuoren kuningattaren haastamista.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #10 : su 26.08.2018, 14:28:00 »

Ainakin suhteellista hiljenemistä eli vaisuja lyhyitä vastalauseita. Ignoorauksiin turvautuminen kielii myös tappiosta.

Tai siitä että säästää hermonsa ja energiansa johonkin tärkeämpään.

Tämä on muuten jännä että jos ei ignooraa teknisesti, mutta ei vaan enää vastaile yhtään mitään, niin sehän voi olla merkki siitä että ei jaksa enää ärsyyntyä vastapuolen mekastamisesta. Mutta koska kukaan ei voi todistaa - ei edes vaikenija itse - että vaikeneva ihminen on päässyt paskan yläpuolelle, niin emme osaa arvostaa tarpeeksi sellaisia ihmisiä jotka lopettavat skabaamisen. Sensijaan muna pystyssä (virtuaalinen tai todellinen) sitten odotamme että mitähän se nyt sanoo, ja mitä sanoo vastapuoli, ja niin edelleen. Popparit tulille.

Loppujenlopuksi käy niin että kumpikin kisaajista jossain vaihessa häppeningiä alkaa kovasti vakuuttelemaan "voittaneensa". Sirkushuveja seuraava kolmas taho voi katsoa että vakuuttelija ei todellakaan ole voittanut yhtään mitään, tai ettei kumpikaan ole. Mutta niin tahi näin, niin sanasodat ovat luonteeltaan sellaisia ettei niitä voi voittaa eivätkä ne lopu koskaan. Aina on jommallakummalla se viimeisen sanan tarvis.

Miehet väittävät että naiset ovat erityisen kärkkäitä semmoiseen, mutta netissä tässä asiassa ei ole kyllä millään tavalla naisten ylivalta.

- JM

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #11 : su 26.08.2018, 14:28:25 »
Minuahan on turha edes laskea mukaan, sillä olen ignoroinut foorumilta kaikki muut naiset, paitsi drontin ja TSS:n. Näen kyllä osan esimerkiksi Safiirin ja Xantipan esiinluiskahduksista, mikäli en foorumin avattuani kirjaudu heti sisään, tai jos joku ignoroimaton lainaa heidän paskapostauksiaan. Aidosti ja vilpittömästi tyhmien ihmisten kustannuksella pilailemisessa on kyllä oma tenhonsa, mutta nämäkin trogdolyytit ovat jo niin tuttuja, että heidän vatipäisyytensä on ennen kaikkea tylsää. Erkki olisi ollut sikäli arvokas lisä foorumilla, että sentään jaksoi toimia näille apinamagneettina. Minulla on parempaakin tekemistä, kuin seurata muutaman typerän ämmän märinää ja riidanhaastoja.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #12 : su 26.08.2018, 14:28:33 »
"Hiekkavittu" "alapääajattelija" (hänen omia lempi-ilmauksiaan) Toope puuttuu joukosta.
« Viimeksi muokattu: su 26.08.2018, 14:32:20 kirjoittanut kertsi »

Poissa Socru

• Konkari
  • Säätäjä
« Vastaus #13 : su 26.08.2018, 14:29:37 »
Toope lisätty.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #14 : su 26.08.2018, 14:33:47 »
Jaa niin Toope. Valitettavasti en häntäkään mieltäisi "taitavaksi vittuilijaksi". Kyllästyttävähän hän onnistuu olemaan kun mikään mitä sanotaan ei millään tavalla mene perille eikä kilkuta kelloa.

- JM

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #15 : su 26.08.2018, 14:41:07 »
"Hiekkavittu" "alapääajattelija" (hänen omia lempi-ilmauksiaan) Toope puuttuu joukosta.

Eiks hiekkavittu ollut enempi Erkin sanonta? Toopella kyllä tuntuu olevan välillä hiekkaa esarin alla. Liekö siihenkin syynä hiekkavitut?

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #16 : su 26.08.2018, 14:46:29 »
esarin
Lol!
Lainaus käyttäjältä: urogallus
Liekö siihenkin syynä hiekkavitut?
LOL!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #17 : su 26.08.2018, 14:47:24 »
Jaa niin Toope. Valitettavasti en häntäkään mieltäisi "taitavaksi vittuilijaksi". Kyllästyttävähän hän onnistuu olemaan kun mikään mitä sanotaan ei millään tavalla mene perille eikä kilkuta kelloa.
Taitavan vittuilijan määritelmä on kyllä aika lailla haussa. Toope onnistuu olemaan omalla tavallaan koko porukan ärsyttävin (ja typerin) tyyppi varmaan jokaiselle, jolla on edes peruskoulu käyty. Hänen vittuilunsa vaan kohdustuu laaja-alaisesti kaikkeen mahdolliseen, erirotuisiin, eriuskontoisiin, naisiin, naisasianaisiin, erikielisiin, poliittisiin vastustajiin. Toopea ja taitavuutta ei oikein saa mahdumaan samaan lauseeseen irvistelemättä, niin kaavamaisia hänen yksisuuntainen kommunikaationsa on.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #18 : su 26.08.2018, 14:49:14 »
Norma, miksi minua aina soimaat ?

Olenko tyly ihminen, kun en tunnista itseäni sinun postauksistasi ?

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #19 : su 26.08.2018, 14:51:58 »
Olen niin taitava ja juonikas ja ovela, että en edes itse huomannut syyllistyväni otsikossa mainittuun asiaan ennen kuin nimimerkki mikä-se-nyt-oli moitti asiasta toissa keväänä. Syyte oli pahin, mitä yksikään naishenkilö oli minua kohtaan siihen mennessä esittänyt, joten ilmeisesti olin hyvällä tuurilla selvinnyt siihen asti poikkeuksellisen helpolla. Tai olin ollut tällä kerralla todella paha tuossa asiassa. Varmaan olin ennenkin tarkoittamattani tai tarkoituksella loukannut naisia, mutta he eivät olleet reagoineet.

En käytä otsikossa mainitun sanan tyyppisiä sanoja, joten en toista sitä tässäkään. Vaikka en tiedä olevanikaan "asperger-tapaus", en ole erityisen hyvä ymmärtämään ja sisäistämään tuon tyyppisiä abstrakteja asioita. Wikipediakaan ei anna selkeätä vastausta vaan joukon synonyymejä. Vinoilu, piikittely, ryppyily ja pottuilu eivät selitä, mitä tarkasti ottaen näillä asioilla tarkoitetaan. Miten ne eroavat kehumisesta, miten ne erovavat moittimisesta, miten ne eroavat arvostelemisesta?

Luulen, että asiayhteyskin ratkaisee. Toisessa yhteydessä jonkin asian sanominen merkitsee eri asiaa kuin jossakin toisessa yhteydessä. Nettikirjoittelussa on se ongelma, että mielipiteen esittäjän kasvonilmeitä ei näe. Jos jokin asia sanotaan hymyillen ja silmää iskien, se "kuulostaa" aivan erilaiselta kuin jos se sanottaisiin naama punaisena karjuen. Nämä kaikki elementit jäävät kirjoittaessa pois.