Kirjoittaja Aihe: Missäs palstan kuumin lortto??  (Luettu 586 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Magdaleena

• Konkari
Vs: Missäs palstan kuumin lortto??
« Vastaus #20 : ma 07.05.2018, 14:31:16 »

Minä pidin Saaresta aina miehenä! Ei ole oikein mielikuvaa, hän ei kai postaile usein ja enhän minä lue kuin murto-osan viesteistä täällä. Aina kun huvittaa.

Mutta hah, miten niin tylsä Magdaleenakin pääsi listalle  ;D  Sokrateskin meinaa että olen enemmän mies. Miksihän, ehkä kun kirjoittelen miesten jutuista enkä kovinkaan usein "naisten hömpötyksistä"... Ei kannata nettikeskustelujen perusteella liikaa päätellä, näytön takana voi olla ihan eri ihminen kuin kuvittelee.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #21 : ma 07.05.2018, 14:47:13 »

Minä pidin Saaresta aina miehenä! Ei ole oikein mielikuvaa, hän ei kai postaile usein ja enhän minä lue kuin murto-osan viesteistä täällä. Aina kun huvittaa.

Taitaa se mies olla, mutta Hibbusella on tapana nimitellä inhoamiaan miehiä naisiksi. Myös homottelu sujuu Hibbulta hyvin, koska hän on niin suvaitsevainen!

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #22 : ma 07.05.2018, 14:56:50 »

Magdaleenakin pääsi listalle  ;D  Sokrateskin meinaa että olen enemmän mies. Miksihän, ehkä kun kirjoittelen miesten jutuista enkä kovinkaan usein "naisten hömpötyksistä"... Ei kannata nettikeskustelujen perusteella liikaa päätellä, näytön takana voi olla ihan eri ihminen kuin kuvittelee.

Nettipersoonan kautta ei voi todellakaan paljoo päätellä, mut kyl siitä semmonen perusolemus näkyy. Netissä nilkki on elämässäkin yleensä nilkki ja selkäänpuukottaja.

Yleensä jos tyypin kanssa synkkaa netissä niin synkkaa livenäki. Päinvastasesta ei oo kokemuksia. En oon pyrkiny mulkkuja tapaamaan.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #23 : ma 07.05.2018, 15:34:10 »

Magdaleenakin pääsi listalle  ;D  Sokrateskin meinaa että olen enemmän mies. Miksihän, ehkä kun kirjoittelen miesten jutuista enkä kovinkaan usein "naisten hömpötyksistä"... Ei kannata nettikeskustelujen perusteella liikaa päätellä, näytön takana voi olla ihan eri ihminen kuin kuvittelee.

Nettipersoonan kautta ei voi todellakaan paljoo päätellä, mut kyl siitä semmonen perusolemus näkyy. Netissä nilkki on elämässäkin yleensä nilkki ja selkäänpuukottaja.

Mä luulen, että nettipersoonakin vaikuttaa todellisen elämän persoonaan. Jos joku roikkuu vuosikymmenen keskustelupalstoilla halveksimassa muita, niin kyllä se väkisinkin alkaa vaikuttaa siihen, miten oikeassa elämässään ihmisiin suhtautuu.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #24 : ma 07.05.2018, 15:48:27 »
No, mä en halveksu juur ketää, mut jotku hipsukan lurinat täyttää mun mielikuvissa nilkin määritelmän.

Poissa Magdaleena

• Konkari
« Vastaus #25 : ma 07.05.2018, 17:21:11 »

En minäkään, mutta onneksi olen kai sen verran tasapainoinen, etten lankea herjaan helpolla..

Eikö se Erkki tuolla sanonut, ettei kehtaa kerskailla omaisuudellaan.. mutta T-paitaa ei omista .. ai niin, siellä on ikuinen kesä.  Tai käänny toisin päin, niin voidaan toden teolla arvostella :D

(Meillä jatkuu ukkosta ja sadetta, uskomatton toukokuu.. ei tällaistä ole ennen nähty.)

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #26 : ma 07.05.2018, 17:32:51 »

En minäkään, mutta onneksi olen kai sen verran tasapainoinen, etten lankea herjaan helpolla..

Eikö se Erkki tuolla sanonut, ettei kehtaa kerskailla omaisuudellaan.. mutta T-paitaa ei omista .. ai niin, siellä on ikuinen kesä.  Tai käänny toisin päin, niin voidaan toden teolla arvostella :D

(Meillä jatkuu ukkosta ja sadetta, uskomatton toukokuu.. ei tällaistä ole ennen nähty.)

Taitaa niitä kuvia olla täällä toisinkin päin (muistaakseni) socrun perustamassa ketjussa "jatkumolaisten anatomiaa kuvina" tai jotain sinne päin. Safiirikin muistaakseni kuvaa kommentoinut jossain yhteydessä.
En muista oliko samassa ketjussa.
Eli ei kuitenkaan nyt aivan kaljamaha plösö vaikka hieman liikaa painoa onkin.
Vai kiinnostiko joku muu asia etupuolelta?

Oma heikkous on hedonismi.
Mä antaudun joskus liikaa viettien vietäväks.
Silloin tulee "mässättyä" kaikkea liikaa, joskus myös sössittyä.
Ryhdistäytymisjaskot stten vastavuoroisesti voi joskus kestää kuukausia tai jopa vuosia.

« Viimeksi muokattu: ma 07.05.2018, 18:12:08 kirjoittanut Erkki »

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #27 : ma 07.05.2018, 17:54:26 »
Tossa ava vähän edempää.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #28 : ma 07.05.2018, 18:50:37 »

Mä luulen, että nettipersoonakin vaikuttaa todellisen elämän persoonaan. Jos joku roikkuu vuosikymmenen keskustelupalstoilla halveksimassa muita, niin kyllä se väkisinkin alkaa vaikuttaa siihen, miten oikeassa elämässään ihmisiin suhtautuu.

Ja toisin päin: kun ihmiset eivät arvosta eikä ole kavereita, nettipersoona katkeroituu, kaikki on mälsää, muut ovat halveksittavia ja eri tavoin "muita" jne. Ja sitten jatkuva vittuilu vaikuttaa siihen miten ihmiset suhtautuvat ja miten irl suhtautuu ihmisiin - kuljetaan kehää.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #29 : ma 07.05.2018, 18:57:36 »

Jos sinun nettipersoonasi vaikuttaa todelliseen persoonaasi, niin älä nyt sentään yleistä noin karkeasti. On täälläkin täysiä mulkvisteja nettipersoonina ja ihan oikeassa elämässäkin. Voisin tässä muutamia mainita, mutta antaapa olla. Minä en hyödy siitä mitään. Jotkut ottavat tämän nettikirjoittelun niin tosissaan, että se nyt ei mieltä oikein ylennä. Minusta tämä on lähinnä ajan tappoa ja leikittelyä tosikoiden kanssa.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #30 : ma 07.05.2018, 19:04:05 »

Ja toisin päin: kun ihmiset eivät arvosta eikä ole kavereita, nettipersoona katkeroituu, kaikki on mälsää, muut ovat halveksittavia ja eri tavoin "muita" jne. Ja sitten jatkuva vittuilu vaikuttaa siihen miten ihmiset suhtautuvat ja miten irl suhtautuu ihmisiin - kuljetaan kehää.

Puhu vaan omasta puolestasi. Uskon, että olet asiantuntija kaikesta tuosta, mitä kirjoitat. Omakohtaisia kokemuksiasi, vaikka yrität heittää piikin muille tapasi mukaan siinä onnistumatta. Kiertele sinä vaan kehääsi, kunnes olet totaalisesti eksyksissä, ennen kuin kupsahdat kuoppaan.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #31 : ti 08.05.2018, 03:42:31 »
Heh, taas hipsukka pyrkii asettumaan muiden yläpuolelle molemmissa kommenteissaan.
Kiinnostais tietää montako jatkumolaista palstamulkkua hipsukka tuntee irl, vaikka ei halua mainita.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #32 : ti 08.05.2018, 10:38:48 »
Heh, taas hipsukka pyrkii asettumaan muiden yläpuolelle molemmissa kommenteissaan.
Kiinnostais tietää montako jatkumolaista palstamulkkua hipsukka tuntee irl, vaikka ei halua mainita.

En pyri. Minulla ei ole sellaisia taipumuksia. Sinä ja muut tyhmät jatkumolaiset olette tosiasia kuten aidossakin elämässä. Toisia sietää paremmin kuin toisia. Tyhmyys ei ole sairaus, mutta se hankaloittanee elämää. En tunne yhtään jatkumolaista, eikä muuten kiinnostakan. Moni paljastaa täällä itsensä ilman fyysistä tapaamistakin ja he useimmiten pitävät oikean elämänsä kitukasvuisuuden takia nettielämää todellisena korvikkeena. Jotkut, itse  asiassa aika moni täällä tuntuu kirjoittavan samoja juttujaan kymmeniä, ellei satoja kertoja. Sellainen tympii.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #33 : ti 08.05.2018, 10:44:01 »
Hipsukka on palstan "kuumin" lortto.