Info: Foorumi suljettu 31.12.2018, klo 15. Yhteisön keskustelu-paikkana toimii https://kantapaikka.net. Foorumia voi lukea 26.2.2019 saakka. Tietokannan voi ladata jäsenet Kyljestä.
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Saatatte kaivata omia viestejänne, ja keskustelujakin!
Juha olet itse tämän aiheuttanut! Et suostu antamaan asiakasnumeroasi! Ilmeisesti et sitä myöskään anna sille asiakaspavelulle?Toisin sanoen hyvän naiset ja herrat, Juha ei vain halua enää ylläpitää tätä paikkaa joten hän on kaiken avun ulottumattomissa.
Mulle tulee mieleen, että Juha kaipaa draamaa. Sillä niitä aiempia läheltä piti-juttuja muistelin.
Lainaus käyttäjältä: Big Data Lenny - ma 31.12.2018, 14:58:55Juha olet itse tämän aiheuttanut! Et suostu antamaan asiakasnumeroasi! Ilmeisesti et sitä myöskään anna sille asiakaspavelulle?Toisin sanoen hyvän naiset ja herrat, Juha ei vain halua enää ylläpitää tätä paikkaa joten hän on kaiken avun ulottumattomissa.Mulle tulee mieleen, että Juha kaipaa draamaa. Sillä niitä aiempia läheltä piti-juttuja muistelin.
Eniten jään kaipaamaan keskusteluihin ja ajatteluun heittäytymistä. Vaikea sanoa, että miten nyt.