Kirjoittaja Aihe: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 12)  (Luettu 10945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Safiiri

• Konkari
Vs: Keskustelua keskustelusta ja keskustelijoista (nro 12)
« Vastaus #20 : ti 27.03.2018, 09:17:56 »

^^
Minua tosiaan otti päähän, että asiakeskustelun sijasta sinä vedit monta kertaa ja aina uudestaan esiin tuon erehdyksen ja avustajien virheen, jossa mies makasi kuvauksissa tunteja "kuolleena" kusiaispesässä. Mies ei valittanut, mutta Louhimies kertoi itse erehdyksestä ja sinusta se oli ylivertainen todiste hetromiesten pahuudesta.

VA.

Juu naureskellen kuin parhaallekin vitsille. Ei pahoitellen tapahtunutta ja pohtien, mikä meni omassa toiminnassa pieleen, kun näin pääsi käymään.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #21 : ti 27.03.2018, 09:18:08 »
Jos muutostarvetta on enemmän, aiempaan nähden,  nIin tilannetta voi arvIida siten, kuka on muutoksen suhteen vaikeimmista tilanteessa. Jos ennen tuo taho oli tosiaan välitysroolussa aiemman hyvän suhteen niin onhan se oudossa tilanteessa nyt.

Outoa toki sekin, jos muutoksia joutuvat toteuttamaan he, joiden tulee myös itse tietää enemmän ja välittää kaikesta enemmin aivan.

Maailma päälaelleen?

Onko sitten jokin kriisi ja onko muutostarvetta kasautuneena tavallista enemmän. Arvelen että kyllä.

Vaikka vanhat perinteet eivät lakkaa toimimasta siinä kun välttämättömiä, niin uutta sekin, että tämän keskeltä erottuu ne perinneaarteet.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #22 : ti 27.03.2018, 09:22:03 »

^^
Minua tosiaan otti päähän, että asiakeskustelun sijasta sinä vedit monta kertaa ja aina uudestaan esiin tuon erehdyksen ja avustajien virheen, jossa mies makasi kuvauksissa tunteja "kuolleena" kusiaispesässä. Mies ei valittanut, mutta Louhimies kertoi itse erehdyksestä ja sinusta se oli ylivertainen todiste hetromiesten pahuudesta.

VA.

Haistapa nyt. Louhimies itse naureskeli erehdykselle haastattelussa. Eikä se kerro miehistä yhtään mitään, sen enemmän kyllä Louhimiehestä.

Sinun tapasi kertoa suutahtamisestasi kertoo taas sinusta. Ei heteromiehistä.

T: Xante

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #23 : ti 27.03.2018, 09:29:34 »

^^

Haistapa nyt. Louhimies itse naureskeli erehdykselle haastattelussa. Eikä se kerro miehistä yhtään mitään, sen enemmän kyllä Louhimiehestä.

En ihmettelisi, vaikka muurahaispesään unohtunut mies naureskelisi itsekin jälkeen päin tapaukselle. Riippuu huumorintajun määrästä ja laadusta.

Ties vaikka olisivat nauraneet yhdessä Louhimiehen kanssa.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #24 : ti 27.03.2018, 09:31:06 »

Mielestäni tässä foorumissa on vain yksi vika: täällä tosiaan riehuu vittumaisten eläkeläisten sakki, joiden mielestä tietysti oli ennen paremmin, heidän hallitsemassaan maailmassa.

Totesi naaraspuolinen Hipskusi, joka ei ymmärrä yksinkertaistakaan neutraalia ja sovittelevaa kirjoitusta muuna kuin hänelle vittuiluna. Niin on yhdestä puusta veistetty.....

VA.

Minä olen epäillyt että kyseessä on socrateen multinikki, ts. perheen Xantippa-socrates sisäinen järjestely.
Epäselvää on mikä on Xanten rooli.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #25 : ti 27.03.2018, 09:37:55 »

Mielestäni tässä foorumissa on vain yksi vika: täällä tosiaan riehuu vittumaisten eläkeläisten sakki, joiden mielestä tietysti oli ennen paremmin, heidän hallitsemassaan maailmassa.

Totesi naaraspuolinen Hipskusi, joka ei ymmärrä yksinkertaistakaan neutraalia ja sovittelevaa kirjoitusta muuna kuin hänelle vittuiluna. Niin on yhdestä puusta veistetty.....

VA.

Minä olen epäillyt että kyseessä on socrateen multinikki, ts. perheen Xantippa-socrates sisäinen järjestely.
Epäselvää on mikä on Xanten rooli.

Sepe näkee houreissaan mörkojä kaikkialla. Ja nuo kolme pahinta hourailijaa sen kuin jatkavat vähillä eväillään turhaa mölinäänsä ja valehteluaan.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #26 : ti 27.03.2018, 09:39:45 »

^^

En ihmettelisi, vaikka muurahaispesään unohtunut mies naureskelisi itsekin jälkeen päin tapaukselle. Riippuu huumorintajun määrästä ja laadusta.

Vallalla olevaan körttiläisfeministiseen maailmankuvaan ei kuulu nauraminen eikä huumori. Vain täydellinen totisuus, kiivaus, paheksunta ja kaiken kieltäminen on sallittua.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #27 : ti 27.03.2018, 09:52:34 »

VA.

Kunpa näkisi sinulta yhdenkin sovittelevan kirjoituksen. Olet sn sentän monesti sovitellut ilmaistessasi häätää minut pois foorumilta.

Sadistiset ja sovaavat viestisi valheineen viittaavat vakavaan narsistiseen mielenlaatuun. Kenties jopa psykopatiaan.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #28 : ti 27.03.2018, 09:55:49 »

^^

En ihmettelisi minäkään. Mutta mitenkähän jälkeen päin naureskelu muuttaa sitä asiaa, että sattui, kuten usein Louhimäen tuotannossa, aikamoinen turvallisuusrike?

Se, että naureskellaan jälkeen päin ei valitettavasti tarkoita, että ihmisten työpaikkojen turvallisuussäännöksiä pitäisi noudattaa. Ja vaikka alaista vielä naurattaisikin, ei pomon kannattaisi näitä rikkeitä itse levitellä ja naureskella. Antaa näet itsestään johtajana huonoa kuvaa. Ei siis heteromiehistä, vaan ihan itsestään.

socrates

• Vieras
« Vastaus #29 : ti 27.03.2018, 10:08:31 »
Eiköhän se ongelma ole täällä osittain se, että suurin osa kirjoittajista ei kunnioita toisiaan ja luulevat tuntevansa toisen läpikotaisin, eivätkä siis edes vaivaudu kuuntelemaan toisiaan avoimin mielin, eivätkä ole kiinnostuneita siitä, mitä toisella on sanottavaa. Eli vähän niin kuin huonossa avioliitossa, jossa eletään rinnakkain toisiaan vihaten ja halveksien. Mutta siltikään ei lähdetä mihinkään.

Jotenkin näin, mutta eihän sille mitään edes tarvitse tehdä. Lisää vain porukkaa, kyllä ne vanhat jäärät mahtuvat sekaan jankkaamaan keskenään aivan hyvin.

Tänne tulee pari-kolme uutta vuodessa, ja saman verran lopettaa. Toivottoman hidasta.

Samaa mieltä, tosin jo muutaman poistuneen nikin kuten Chaman ja Antareksen paluu piristäisi foorumia hurjasti.

Toki myös aivan uudet jäsenet tekisivät hyvää.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #30 : ti 27.03.2018, 10:14:21 »

En ihmettelisi minäkään. Mutta mitenkähän jälkeen päin naureskelu muuttaa sitä asiaa, että sattui, kuten usein Louhimäen tuotannossa, aikamoinen turvallisuusrike?

Se, että naureskellaan jälkeen päin ei valitettavasti tarkoita, että ihmisten työpaikkojen turvallisuussäännöksiä pitäisi noudattaa. Ja vaikka alaista vielä naurattaisikin, ei pomon kannattaisi näitä rikkeitä itse levitellä ja naureskella. Antaa näet itsestään johtajana huonoa kuvaa. Ei siis heteromiehistä, vaan ihan itsestään.

Mikä turvallisuusrike? Tarkoitatko että muurahaiset olisivat voineet syödä miehen?
« Viimeksi muokattu: ti 27.03.2018, 10:16:34 kirjoittanut drontti »

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #31 : ti 27.03.2018, 10:23:56 »

Mikä turvallisuusrike? Tarkoitatko että muurahaiset olisivat voineet syödä miehen?

Öööh...tota noin. Nyt taisit oikeasti alittaa omankin rimasi. Miten olisi, jos ottaisit joskus selvää siitä, mitä niin halukkaasti ja älykkäästi kommentoit.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #32 : ti 27.03.2018, 10:37:37 »

^^

On jokseenkin eri asia nauraa tapahtumalle itse kuin nauraa sille (julkisuudessa) ollessaan se, jonka vastuulla oikeastaan olisi ollut se, ettei koko tilannetta koskaan olisi edes syntynyt. Joskus ennen vanhaan kyllä ”naureskeltiin” vaikkapa sille, että kokeneen hiomalaitteen käyttäjältä oli sormet jo sopivasti saaneet tasamitan, joten työ sujui mallikkaasti. Mutta eipä tuo naureskelu silti ehkä tarkoita, ettei olisi hieman syytä miettiä työturvallisuusasioitakin ja varsinkin silloin, kun jotain on mennyt selvästi pieleen. Louhimies ei ole voinut etukäteen tietää, että tuo avustaja ei satavarmasti saa anafylaktista shokkia, kun muurahaisenpistoja kertyy. Tällä kertaa onneksi ei hengitystiet menneet tukkoon, mutta niinkin olis voinut käydä. Noinkohan silloinkin asia olisi ollut esittämälläsi tavalla vain testi huumorintajusta?

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #33 : ti 27.03.2018, 10:48:57 »

Sadistiset ja sovaavat viestisi valheineen viittaavat vakavaan narsistiseen mielenlaatuun. Kenties jopa psykopatiaan.

Muuten ollaan samaa mieltä, mutta kyseessä on sinun solvausviestit. Lisäsin nuo alla olevat lainaukset sinun viime viikonlopun viesteistäsi myös "Helmiä...."-ketjuun.

Tiedän, että olet monien arvostama - suorastaan jumalallinen - foorumikirjoittelija ja minulla on vain huono ja sivistymätän maku.

Nauttikaa sanataiteestaan:
Samaan tapaan kuin Sepe kuvittelee kaikkien miesten olevan vähintään bisksuaaleja, sillä hän on tämän palstan kaikkien homojen äiti.

Onko puoihullujen kokoelma tarjonnut mitään kenellekään muulle kuin täyshullulle Sepelle. Taidat itse vielä viriileinä aikoinasi olla ahdistellut pikkupoikia ja kaikenvärisiä miehiä tulokstta?

Jos sen teet, niin saat mitä ilmeisemmin syödä ihan yksiksesi ja voit rauhassa keskittyä läskeinesi solvaamaamaan minua täällä. Toivottavasti kylläisenä keksit jotakin uutta. Kilauta kavereillesi Jaskalle ja Vanhalle Paskahousulle, niin parhaimmassa tapauksessa keksitte yhdessä jotakin uutta.

Joko olet vanhusten hoitolaitoksessa? Jos et, niinvoisit siellä saada rauhoittavia ja hoitoa dementiaasi.

Käypäs antamassa Laikalle kielipusu sen jälkeen, kun se on haukannut pökäleen. Sinähän annat sen nuolla kasvojasi kertomasi mukaan.

En kaipaa elämääni minkäänlaista halpotusta. Sinä olet ollut mullan alla tai tuhkauurnassa jo muutaman vuosikymmenen, ennen kuin minä kuolen. Minulla on kaikki elämässäni oikein hyvin muuten, mutta en ole lapsesta saakka oikein sietänyt tyhmiä ihmisiä, jotka kokevat itsensä viisaiksi.

Kävisi edes peruskoulunsa loppuun, ettei tarvitsisi kadehti akateemisesti sivistyneitä.

Sepe on kenties tämän foorumin tyhmin mies ja sekin lienee minun syytäni.

Sinäkin itket kuolinvuoteellasi Jumalaa ja Jeesusta avuksesi. On siinä meillä ateistit.

Sepe on jälleen mielipuuhassaan: puuhasteleee koprofilian ja -fagian kanssa. Hienoa, että ihmisellä on yleviä harrastuksia ennen kuin kuolinkelloja soitetaan.

Tuosta ketjun nimestä voi päätellä, että sinä ja VA pidätte Jatkumon jäseniä sikoina. Teidän kohdallanne se pitää kyllä paikkansa. Olet VA:n jälkeen tämän foorumin toiseksi patologisin valehtelija.

Kohta makaat kuolinvuoteellasi, paskot hädissäsi housuihisi ja huudat avuksesi Jumalaa.

Valehtelet taas ja korvasi heiluisivat, jos ne eivät olisi irronneet jo aikoja sitten päästäsi. Minä en vihaa uskonnottomia.

Naurettavaa kaunaista ja ääliömäistä vähä-älyisen sivistymättömän moukan mokelliusta jälleen.

Oletko VA:n klooni tai kaksoisnikki? Ainakin tunnut olevan yhtä tyhmä kuin hän, etkä keksi mitään uutta tai älykästä kirjoitettavaa.

Mitä se sinulle kuuluu? Nimimerkistäsi päätellen istut kamelin selässä jossakin hiekka-aavikolla.                taidat olla tyypillinen vähä-älyinen ateisti, joka lämmittelee tuota puhtaaksi kaluttua aihetta vuohista

Olet tyypillinen yksinkertainen valehteleva Jatkumon rasistiateisti. Sinuna en arvostelisi ketään kirjoitustaidoista. Koulusivistyksesi puute näkyy viesteissäsi.

Sinun seuralaisesi on iso pehmonalle, mutta katso ja käsittele nalleasi hellästi, että sen täytteet pysyvät sisällä. Yksikään normaali nainen ei anna sinun koskea itseään edes pitkällä tikulla naistenvihaaja.

Sinä olet joka asiassa Jaskan kanssa samaa mieltä ruskeakieli.

Minulla oli kunnia tuntea henkilökohtaisesti Jörski. 

Tosiasia on kuitenkin se, että olet viesteilläsi osoittanut olevasi Jatkumon tyhmin kusipää.

Vähä-älyisyydestäsi kertoo sekin, ettet huomannut minun kirjoittaneen hibiskus on nimimerkki, jota en tunne.

Sen sijan olet umpihullun lalla yrittänyt kieltää entisiä jorinoitasi

Jatkat vain valehteluasi. Olen todennut ennenkin, että olet palstan säälittävimpiä  nuijia.

Miksi valehtelet jälleen?

Mutta e sinä vähäisillä älynlahjoillasi sitä tajua, vaikka sen takoisi lekalla otsaasi.

Leikit täällä maailmanmatkaajaa. Kenties olet kuitenkin vain käynyt Saksasssa natsimarsseilla ja Helsingissä vajaa-ajattelijoiden älyä huokuvissa tilaisuuksissa.

Tynkkynen on tyypillinen persuääliö muuten, mutta hän pitää mustasta makkarasta, eikä enää vihaa kaikkia homoja, eikä mustia afrikklaisia. Voi v. ,mikä mikä pelle.

Minähän kerroin sinun olevan vainoharhainen itserakas idiootti ja tuolla kommentillasi vain vahvistat tuota käsitystä, minkä olet viesteilläsi luonut.

Kaksi sekopäätä paranoidia ryömii houreissaan ja ulosteissaan.

Täällä on aika monta, jotka pitävät sinua säälittävänä kaunaisena idioottina.

Kuvailit eloisasti omia kirjoituksiasi ja olet mitä ilmeisemmin myös koprofiili.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #34 : ti 27.03.2018, 11:17:42 »
Louhimies ei ole voinut etukäteen tietää, että tuo avustaja ei satavarmasti saa anafylaktista shokkia, kun muurahaisenpistoja kertyy. Tällä kertaa onneksi ei hengitystiet menneet tukkoon, mutta niinkin olis voinut käydä. Noinkohan silloinkin asia olisi ollut esittämälläsi tavalla vain testi huumorintajusta?

Allergikkojen ja vastaavien on itse huolehdittava altistusten välttämisestä. Jos on taipuvainen saamaan oireita omenista, ei pidä ottaa Aatamin tai Eevan roolia elokuvassa. Omenan syönnin voi myös keskeyttää ja hakea nopeasti apua, jos oireita alkaa tulla.

Ei metsätyömiehiäkään kukaan ole aina vahtimassa, tuleeko yks kaks oireita jostakin pölystä tai ampiaisenpistosta.

Jokohan jankkaus riitti...

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #35 : ti 27.03.2018, 11:33:50 »
Louhimies ei ole voinut etukäteen tietää, että tuo avustaja ei satavarmasti saa anafylaktista shokkia, kun muurahaisenpistoja kertyy. Tällä kertaa onneksi ei hengitystiet menneet tukkoon, mutta niinkin olis voinut käydä. Noinkohan silloinkin asia olisi ollut esittämälläsi tavalla vain testi huumorintajusta?

Allergikkojen ja vastaavien on itse huolehdittava altistusten välttämisestä. Jos on taipuvainen saamaan oireita omenista, ei pidä ottaa Aatamin tai Eevan roolia elokuvassa. Omenan syönnin voi myös keskeyttää ja hakea nopeasti apua, jos oireita alkaa tulla.

Ei metsätyömiehiäkään kukaan ole aina vahtimassa, tuleeko yks kaks oireita jostakin pölystä tai ampiaisenpistosta.

Niin siis Louhimiehen kuvauspaikoilla on miestä makuutettu muuraispesässä 10 t, minkä  jälkeen hän ei kyennyt puhumaan. Tämä nauratti Louhimiestä kamalasti. Lisäksi hän on vaatinut näyttelijää, jolla ei ole mitään stunt-koulutusta, hyppäämään ilman turvavaljaita n. 6 kerroksen korkeudesta. On tullut myös vaadittua uimakohtausta pahasti myrskyävässä meressä ilman mitään turvajärjestelyitä. Tämän taisi jo sentään joku tuottajaryhmästä kieltää, kuten hypynkin.

Tässä nyt vain muutama esimerkki. Sinusta nämä tietysti eivät ole mitään turvallisuusrikkeitä, jokainenhan sitä nyt muutaman metrin loikkaa ja vedon meressä vetää. Muurahaispesistä puhumattakaan.

Jokohan ottaisit selvää, mistä jankkaat.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #36 : ti 27.03.2018, 12:05:43 »

Kukaan ei voi etukäteen tietää, miten reagoi tällaiseen altistukseen. Nämä vakavat allergiset reaktiot kun tyypillisesti todetaan siitä, että niitä syntyy. Aika harva on testannut elimistönsä reaktion kymmenen tunnin kusiaispesässä istumiseen, jotta osaisi sitten avustajantehtävässään kieltäytyä altistuksesta. Ollenkaan kaikilla ei ole teitoa omista allergioistaan, jos ei ole ilmennyt syitä niitä varta vasten testata. Näissä reaktioissa on kyse sekä yksilöllisestä herkkyydestä että saadun allergeenin annoksesta (ja pistoskohdastakin). Sitten on inasen myöhäistä, kun ne hengitystiet jo ovat turvonneet umpeen todeta, että kappas - tämä määrä kusiaisenpistoja tais mennä sietokyvyn yli. Reaktio saattaa syntyä nopeastikin. Sitten onkin jo kiire, jos hengitystiet jo alkavat turvota. Vaaratilanne on silloin ilman muuta jo akuutti, eikä tehtävän keskeyttäminen siinä vaiheessa enää riitä ”hoidoksi”.
« Viimeksi muokattu: ti 27.03.2018, 12:09:04 kirjoittanut Safiiri »

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #37 : ti 27.03.2018, 12:42:51 »

Kukaan ei voi etukäteen tietää, miten reagoi tällaiseen altistukseen. Nämä vakavat allergiset reaktiot kun tyypillisesti todetaan siitä, että niitä syntyy. Aika harva on testannut elimistönsä reaktion kymmenen tunnin kusiaispesässä istumiseen, jotta osaisi sitten avustajantehtävässään kieltäytyä altistuksesta. Ollenkaan kaikilla ei ole teitoa omista allergioistaan, jos ei ole ilmennyt syitä niitä varta vasten testata. Näissä reaktioissa on kyse sekä yksilöllisestä herkkyydestä että saadun allergeenin annoksesta (ja pistoskohdastakin). Sitten on inasen myöhäistä, kun ne hengitystiet jo ovat turvonneet umpeen todeta, että kappas - tämä määrä kusiaisenpistoja tais mennä sietokyvyn yli. Reaktio saattaa syntyä nopeastikin. Sitten onkin jo kiire, jos hengitystiet jo alkavat turvota. Vaaratilanne on silloin ilman muuta jo akuutti, eikä tehtävän keskeyttäminen siinä vaiheessa enää riitä ”hoidoksi”.

Tunnettu tosiasia on, että muurahainen yksinkertaistaa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja ja osaa näin avustaa myös elokuvanteossa.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #38 : ti 27.03.2018, 13:30:53 »

Tunnettu tosiasia on, että muurahainen yksinkertaistaa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja ja osaa näin avustaa myös elokuvanteossa.

VA.

Ai ajatteletko, että anafylaktiseen shokkiin kuollut avustaja osaa vielä paremmin esittää ruumista, eikä inise, vaikka kusiasipesässä pitäisi maata useampi päiväkin? Ainakin olisi autenttinen ilmaisu, kun olis oikeesti hengetön.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #39 : ti 27.03.2018, 15:24:28 »

Muurahaiset muutoinkin ovat aivan aliarvostettuja, esim. ihmiseen verraten. Onhan niiden väkiluku noin 10**16 henkeä ja yhteispainokin 15 miljoonaa tonnia.