Kirjoittaja Aihe: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro2)  (Luettu 8642 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

socrates

• Vieras
Vs: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro2)
« Vastaus #220 : ke 18.04.2018, 12:16:03 »
Kyllähän typykkä vastauksia saa, mutta suurin osa voi tulla juuri niiltä, joilta ei yhteydenottoja halua. Noin rempseä teksti karkottaa aika monia eikä useimmissa paikoissa noita juttuja saa profiiliin laittaa.

Normalta hyvä pointti negatiivisuudesta.

Paikalla Xantippa

• Konkari
« Vastaus #221 : ke 18.04.2018, 13:24:22 »
Onko siis negatiivisuutta se, että määrittelee rajansa? Ymmärrän tietysti eräänlaisen markkinoinnillisen näkökohdan tässä ja NLP-kielen merkityksen = älä sano mitä et halua, kerro, mitä haluat, mutta toisaalta minusta sehän on ihan älytöntä. No ehkä nää markkinat on.

Juma ei kyllä ole millään asteella kirosana.

T: Xante

socrates

• Vieras
« Vastaus #222 : ke 18.04.2018, 13:36:53 »
Onko siis negatiivisuutta se, että määrittelee rajansa? Ymmärrän tietysti eräänlaisen markkinoinnillisen näkökohdan tässä ja NLP-kielen merkityksen = älä sano mitä et halua, kerro, mitä haluat, mutta toisaalta minusta sehän on ihan älytöntä. No ehkä nää markkinat on.

Juma ei kyllä ole millään asteella kirosana.

Negatiivisuus kumpuaa huonoista kokemuksista ja näyttäytyy helposti kyynisyytenä.

Tuo, että laittaa eston kuvattomille ja flirttinappulan painajille on jo sen luokan tiukkapipoisuutta, että pistää silmään.

Negatiivisia ilmoituksia näkee jonkin verran, mutta vähemmistössä. Niistä tulee mieleen paikan kantis, joka on pottuuntunut miehiin ja vähän jo luopunut toivosta. Kyllä Norma oikeassa on siinä, että järkevällä tavalla positiivinen ilmoitus on houkuttelevampi etsi sitten mitä seuraa tahansa.

Poissa Topi

• Konkari
« Vastaus #223 : ke 18.04.2018, 13:47:09 »
Muutama itseäni nuorempi mies on sanonut että eivät jaksa nuoria naisia koska nämä ovat niin itsekkäitä tai itsekeskeisiä.

Lainatussa viestissä tuli esille hyviä pointteja ja parempia syitä suhtautua ilmoitukseen huvittuneesti tms kuin se "tykkään panna / eli parisuhde kelpaa".

Itselle tulee tosiaan mieleen, että ilmoituksen kirjoittaja vaikuttaa epäkypsältä ja... no, ihan suoraan sanottuna aika tärähtäneeltä tai sellaiselta, että no jaa, en jaksa ruveta joka asiasta vänkäämään. Vastauksia varmaan saa silti, koska ihmisiä kuitenkin panettaa.

Jos ilmoituksessa on jotakin "hyvää", niin se on oikeastaan se, ettei tässä linjata tai kerrota kovin selkeästi mitään siitä, millainen ilmoittaja on tai mitä hän haluaa. Siinä Norman linkkaamassa artikkelissa, jossa tämä kirjailija-tyyppi vähän kyynisesti analysoi koko nettideitti-ilmoitusten maailmaa, oli minusta kuitenkin jotain osuvaa juuri siinä, että loppujen lopuksi on aika turhaa yrittää maalata itsestään tai persoonallisuudestaan jotain kuvaa toiselle valmiiksi tai edes selittää hirveän tarkkaan mitä haluaa ja mitä ei.

Se selviää minusta paremmin jos tapaa ja tutustuu onko siinä jotain aineksia johonkin vai ei. Joku tarttumapinta siihen vain tarvitaan, miksi haluaisi tavata juuri tuon tyypin tai miksi ajattelisi että meillä on jotain annettavaa toisillemme.

Toisen ääripään lähestymistapa on sitten olla aivan saatanan tarkka ja kriittinen ja pyrkiä käyttämään kaikki mahdollinen data hyväksi:
TED: Amy Webb — How I Hacked Online Dating

Siinä varmaan on merkitystä sillä, minkälainen lähestymistapa sopii omalla persoonalle ja sen vahvuuksille. Tähän voi olla täysin erilaisia vastauksia sen mukaan, minkälainen itse on.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #224 : ke 16.05.2018, 10:15:48 »
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201805112200935631_iq.shtml

Nämä kysymykset jokaisen intersektionaalisen feministin olisi hyvä kysyä treffiseuralaiseltaan.

Intersektionaalinen feminismi on yksi feminismin suuntaus, joka ajaa myös muiden kuin valkoihoisten, heteronaisten oikeuksia. Näin ollen intersektionaalinen feminismi pyrkii parantamaan esimerkiksi tummaihoisten, ja seksuaaliselta suuntaukseltaan valtavirrasta poikkeavien naisten asemaa - syrjimättä ketään edes feminismin sisällä.

...

1. Oletko sitä mieltä, että black lives matter?
Yhdysvalloissa perustettu liike kamppailee tummaihoisten syrjintää vastaan. Systemaattisen rasismin tunnistaminen on tärkeää, sillä se vaikuttaa lukemattomien ihmisten päivittäiseen elämään. Witt toivoo treffikumppaniensa ymmärtävän asian, keskustelemaan siitä sekä ajamaan muidenkin kuin oman rotunsa etua.

2. Mitä ajattelet sukupuolesta ja seksuaalisista suuntauksista?
Et toivottavasti halua tapailla ketään, joka pelkää tai vastustaa omasta suuntauksestaan tai sukupuolestaan poikkeavia ihmisiä. Ovatko homo- tai lesboparit treffiseuralaisellesi ongelma tai suhtautuuko hän transsukupuolisiin ihmisiin negatiivisesti? Myös sukupuolen moninaisuuden ymmärtäminen kuuluu intersektionaaliseen feminismiin.

3. Mitä teet ehkäistäksesi seksismiä?
Witt puhuu artikkelissaan heteromiehistä, jotka väittävät rakastavansa naisia, mutta eivät siedä oman miehisyytensä horjuttamista."Myrkylliseen maskuliinisuuteen" taipuvaiset miehet näkevät rakastamansa naisen useimmiten vain hellan ääressä, makuuhuoneessaa tai lapsia hoivaamassa. Kumppanin tulisi kuitenkin tunnistaa feminismin olevan muutakin kuin naisten palkkaerojen tasaamista sekä vastustaa "pojat ovat poikia" -ajattelumallia.

4. Voiko ihminen olla laiton?
Elämme suuren galaksin pienellä planeetalla, joka on valitettavan täynnä rajoja sekä rajoituksia. Siksi "ulkomaalaiset" tai "laittomat maahanmuuttajat" termeinä ovat Wittin mukaan ongelmallisia, eivätkä kuulu intersektionaalisen feministin sanavarastoon tai ajattelumalliin.

5. Puolustatko vammaisia?
Toimiva kroppa on etuoikeus, jota kaikilla ei ole. Kehitysvammoista, näkyivätpä ne päällepäin tai eivät, kärsivät kohtaavat syrjintää sekä väkivaltaa, joten empatia sekä tuki ovat todella tärkeitä. Vammaisten puolustaminen ja heidän oikeuksiensa ajaminen tulee ottaa huomioon, vaikka lähipiiriin ei kyseisen ryhmän edustajia kuuluisikaan.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #225 : la 26.05.2018, 09:20:04 »
Kirjoitelma vuosien takaa eräältä foorumilta (kokonaisuudessaan lainaus):

Olen 25 vuotta kestäneen parisuhteen päätyttyä ollut kohta kolme vuotta vaihtelevasti eri deittisivustoilla. Treffeillä olen tavannut nelisenkymmentä naista, joista puolet viime syksynä parin kuukauden aikana. Kahden kanssa on yritetty vähän seurustella ja joidenkin kanssa... hmm, vaihdettu läheisyyttä. Lukemattomien kanssa olen kirjoitellut, niin pitkästi kuin lyhyestikin. Siinä aluksi omaa kokemuspohjaa.

Perusasetelmahan nettideittailussa on sellainen, että naiset valittavat miesten huonoa tasoa, ja miehet puolestaan, ettei naisille kelpaa mikään. Naiset eivät yleensä lähesty miehiä (ei tarvitse, koska sivuilla on miesenemmistö) ja harvoin myöskään vastaavat. Harvaan asutuilta seuduilta sinkkujen on vaikeaa löytää kumppania. Isommissa kaupungeissa taas tilanne on toisenlainen. Esim. pk-seudulla asuu Suomen nirsoimmat ihmiset. Keski-ikään ehtineiden ongelmana on myös liika ylikriittisyys ja varovaisuus uuden kumppanin suhteen. Jokaisella on jo riittävästi huonoja kokemuksia.

Monille deittisivuilla hengailu tuntuu olevan pelkkä harrastus. Osa ei ehkä tiedosta sitä itsekään. Joku katsastaa vain tarjontaa. Toinen mittaa omaa markkina-arvoaan. Kolmas tykkää vain kirjoitella, jne. Moni asettaa riman niin korkealle, ettei siihen yllä kukaan, tai sitten vaan odottelee vuodesta toiseen sitä kuuluisaa kipinää, joka jää syttymättä oman turtumisen vuoksi, kun mikään ei enää tunnu miltään.

Naiset valittavat, että miehet hakevat netistä vain seksiä. Ehkä moni on lähtenyt ensin liikkeelle uuden kumppanin toivossa, mutta turhautunut, kun naisille ei tahdo kelvata kukaan. Jossain vaiheessa mies sitten kyllästyy ja alkaa ajatella, että kunpa saisi edes sitä läheisyyttä ja muuta kivaa.

Olen huomannut, että intiimi kohtaaminen on usein jopa mutkattomampaa, kuin loputon soutaminen ja huopaaminen sen oikean perässä. Tutustuminen tuntuu vaikeutuvan heti, jos ollaan katsastamassa kumppania tosi mielellä. Silloin vähintään toisen päässä alkaa risteillä kaikenlaisia oikeasti merkityksettömiä asioita. Jospa sen kumppanin voisikin löytää ns. vahingossa sängyn kautta? Sinne kun näyttää olevan suorempi tie kuin sydämeen - siis ihan oikeasti on.

Nykyään ihmisille ei riitä, että pitää toisesta ja ulkonäkö miellyttää. Suurimmalla osalla tuntuu olevan lukemattomia muitakin asioita joiden pitäisi myös natsata. No eihän sellaisia kaikki toiveet täyttäviä täydellisiä kumppaniehdokkaita ole oikeasti olemassakaan. Veikkaan, että jos joku päättäisi joskus tutkia deittisivujen toimivuutta, niin tulosten paljastuttua niillä koittaisi kato. Kukaan ei tunnu kelpaavan kenellekään. (Siis vähän kärjistetysti.) Nettideittailulla on taipumus tehdä ihmisistä ikuisia paremman etsijöitä.

Olen kolme kertaa lähettänyt deittisivuilla viestin viidellekymmenelle naiselle isohkosta sinkkutapaamisesta. Paikalle ei ole tullut yhtä ainuttakaan viestin saanutta! Ei siis ihme jos herää epäilys siitä haluaako kukaan oikeasti löytää itselleen kumppania.

Summa summarum. Naiset ja miehet roikkuvat näillä virtuaalisilla lihatiskeillä vähän eri syistä. Naisilla päätöksen teko kestää, jota miehet sitten vain odottelevat. Toki ikuisia etsijöitä on meissä miehissäkin. Silti olen sitä mieltä, että netin deittimarkkinoilla hyvä mies kiusaa vain itseään - vaan kaippa sekin harrastuksesta käy ;-)

Lopuksi vielä joillekin tuttu linkki. Siinä ei ole mitään uutta meille miehille, mutta mielenkiintoista siinä on se, että äänessä on nainen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288540237223.html

Mukavaa deittailua kaikille. Huumoria ja rohkeutta peliin! :-)

* * * * *

Kiitos jos jaksoit lukea loppuun. Toivon asiallista keskustelua. Ja koska kyseessä oli miesnäkökulma, niin ehkä joku nainen tekee vastaavan omasta näkökulmastaan. Paljon on sielläkin varmasti kerrottavaa.

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #226 : la 26.05.2018, 16:59:34 »
Pari poimintaa linkistä:

- Ihan tavallisella vartalolla voi tuottaa paljon nautintoa
- Mies, jos sinulla on elämässäsi joku nainen, joka merkitsee sinulle enemmän, osta sille ruokaa ja halpoja kukkia

Vituttaa tuollaiset jutut, mutta en jaksa nyt eritellä tämän enempää.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #227 : la 26.05.2018, 21:23:22 »
Vituttaa tuollaiset jutut, mutta en jaksa nyt eritellä tämän enempää.
Illan hilpein!

Sinkkuna askeltavan miehen kannattaa ottaa huomioon seuraavat seikat, koska aina potentiaalinen yövieras:

1. Siisti ja puhdas vessa. Ei tietenkään pelkkä vessa, vaan koko pesuhuone. Personifikoi toimitilaa pienillä tauluilla, "persoonallisin" suihkuverhoin ja tyylikkäin kaapein+pesualtain , niin vieläkin parempi. Puhtaat ja pehmoiset pyyhkeet, valikoima laadukkaita ihmispesuaineita ja -sieniä. Poljinroskis vessassa on sekä minimi, että pakkovaruste.

2. Leveä ja laadukas pielus, puhtaat ja pöyheät vuodevaatteet. Milloin viimeksi ostit uudet peitot ja tyynyt?

3. Jääkaappi täynnä hyviä ruokatarvikkeita ja naposteltavaa. Terveellisistä elämäntavoista kielivä reperttuaari on tosi jees, mutta pitää siellä kaljaa, viiniä ja viinaakin olla.

Näillä saa helposti ja mukisematta anteeksi muuten yleisen sotkun ja sekamelskan, ja mahdollisesti nolot poikamiesesineet, kuten seinälle ripustetut sähkökitarat.. :)
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #228 : ma 04.06.2018, 09:43:59 »
Jos joskus hetken mietinkin että olisiko se niin kamalaa tapailla itseään useamman vuoden vanhempaa miestä, niin kyllähän Siperia aina opettaa ja kun sellaisten miesten kanssa keskustelee, tulee ennemmin tai myöhemmin jotain ihmeellistä esille keskusteluissa ja se siitä.

Minä kun en mielestäni tarpeeksi paljon juttele positiivisia muista ihmisistä, tai ylipäätään mistään, menin yhdelle itseäni 7 v vanhemmalle herralle sanomaan että muutama mies nettideitissä on tukenut minua mm. äitini kuoleman jälkeen. Lähinnä siis kirjoitellut kanssani, ei siinä sen kummempaa. Mutta ajattelin kerrankin olla oikein yltiömyönteinen ja ajatella nätisti ihmisistä. Major mistake. Tämä miekkonenhan heti heittäytyi hyvin epäluuloiseksi ja sanoi että hänestä tuntuisi tosi oudolta jos naisystävällä olisi miespuolisia tukijoita.

Huoraksihan siinä suurinpiirtein jo itsensä tunsi kun tuon kuuli eli luki. Olisi varmaan pitänyt esittää se tukemisasia toisin. En tiedä. Selitin sitä vielä, mutta sen koommin en ole miehestä kuullut.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #229 : ma 04.06.2018, 10:00:04 »
Jos joskus hetken mietinkin että olisiko se niin kamalaa tapailla itseään useamman vuoden vanhempaa miestä, niin kyllähän Siperia aina opettaa ja kun sellaisten miesten kanssa keskustelee, tulee ennemmin tai myöhemmin jotain ihmeellistä esille keskusteluissa ja se siitä.

Minä kun en mielestäni tarpeeksi paljon juttele positiivisia muista ihmisistä, tai ylipäätään mistään, menin yhdelle itseäni 7 v vanhemmalle herralle sanomaan että muutama mies nettideitissä on tukenut minua mm. äitini kuoleman jälkeen. Lähinnä siis kirjoitellut kanssani, ei siinä sen kummempaa. Mutta ajattelin kerrankin olla oikein yltiömyönteinen ja ajatella nätisti ihmisistä. Major mistake. Tämä miekkonenhan heti heittäytyi hyvin epäluuloiseksi ja sanoi että hänestä tuntuisi tosi oudolta jos naisystävällä olisi miespuolisia tukijoita.

Huoraksihan siinä suurinpiirtein jo itsensä tunsi kun tuon kuuli eli luki. Olisi varmaan pitänyt esittää se tukemisasia toisin. En tiedä. Selitin sitä vielä, mutta sen koommin en ole miehestä kuullut.

Ajattele Norma mieluummin, että onneksi moinen sairaalloinen  omistushaluisuus selvisi heti kättelyssä, eikä vasta sitten, kun hyypiö sulkee sinut kaikista sosiaalisista kontakteista ja epäilee pettämisestä, jos sanot kaupan kassalle kiitos hymyn kera.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #230 : ma 04.06.2018, 10:37:49 »
Juu.

Kerta toisensa jälkeen olen miehistä joutunut ajattelemaan että enpä olisi tuostakaan uskonut. Että tuollainen kusipää. Onneksi nämä päisyydet yleensä selviävät jo siinä vaiheessa kun ei olla vielä edes tavattu.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #231 : ti 05.06.2018, 23:59:19 »
24-vuotias opiskelija aikoo naida 59-vuotiaan kaupunginvaltuutetun – 35 vuoden ikäero
https://www.is.fi/viihde/art-2000005707635.html

Kyllä mä ymmärrän tyttöä; on niin vastustamattoman komea mies.

Minä tässä vain, anteeksi.

Paikalla Xantippa

• Konkari
« Vastaus #232 : ke 06.06.2018, 05:52:44 »
Naisen isäpuoli on eri mieltä, on kuulemma nuori, kaunis nainen, joka saisi kyllä ikäisensä.

Minusta on tympeää ajatella, että ihmisten pitäisi pariutua iän, ulkonäön tai muun vastaavan seikan perusteella "samanlaisen" kanssa. Mutta minä nyt en olekaan Laasasen tasoteorioista innostunut ikänsä.

Itse siis lähden tässäkin olettamuksesta, että rakkauteen vaikuttaa aivan muut asiat kuin ulkonäkö ja ikä, enkä tarkoita rahaakaan.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #233 : ke 06.06.2018, 07:37:46 »
^Peukku Xantelle!

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #234 : to 07.06.2018, 20:23:57 »
https://www.hs.fi/elama/art-2000005709126.html

...On perinteinen seurustelu, ystävyys, deittailu, eksklusiivinen deittailu (ei nähdä muita), panokaveruus (seksiä muttei sitoutumuksia) ja muuta. Ja tietysti se, ettei me itsekään oikein tiedetä.

Suurin osa tunnistettavista vastauksista liittyy romantiikkaan tai seksiin. Näyttäisi siltä, että nimeämme ihmissuhteita erityisesti niiden pohjalta.

EDELLÄ kuvatun ajattelutavan on 2000-luvulla haastanut suhdeanarkiaksi tai ihmissuhdeanarkiaksi kutsuttu ihmissuhdesuuntaus.

Yksi sen vallankumouksellisimmista ideoista on ettei suhteelle tarvitse antaa nimeä. Ei ole pakko nimetä ihmissuhdetta ystävyydeksi, seurusteluksi tai kevyeksi säätämiseksi. On vain eri ihmisiä, joiden kanssa tehdään erilaisia asioita.

Suhdeanarkiassa suositaan tee-se-itse-ihmissuhteita: ihmiset sopivat omien suhteidensa säännöistä ja käytännöistä sen sijaan että käyttäisivät kulttuurin tar­joamia valmistuotteita kuten ”poikaystävä” tai ”rakastajatar”. Suhdeanarkiassa ei siten voi aina vastata yhdellä tai kahdella sanalla kysymykseen ”mikä tuo teidän juttu siis oikeasti on?”

LUULEN, että yksi merkittävä tekijä vaikeuttaa suhdeanarkian leviämistä laajalle: tarve tulla toisten ihmisten näkemäksi. Kun tapailu muutetaan seurusteluksi, ilmaistaan samalla muille, että meillä kahdella on tässä tämmöinen yhteinen juttu ja kohdelkaa meitä sen mukaisesti. Seurustelusuhde on myös viestintää.

Luin vahingossa "suhdeanarkisti"-sanan SUHDENARSISTI, ja nyt on kyllä niin freudilainen tai jungilainen tai minkä hyvänsä lipsahdus kyseessä. Nimittäin se mikä minua näissä avoimissa virityksissä joille ei anneta nimeä pännii on tasan se että avoimuudella muka positiivista tahi modernia leikkivä ihminen pääsee kiristämään toista. Ei saa haluta eikä toivoa sitä ekslusiivisuutta, ei vakiintumista, ei turvallisuuden tunnetta, ei saa ajatella että oltaisiin yhdessä hautaan asti... Ihmiset ovat varmaan viimeistään jostain kommunismin kehittymisen ajoista yrittääneet hippeillä itsensä suhteisiin joissa ei suotta rajoja rakennella, ja aina siellä joltakulta pääsee itku. Mutta mitäs suhdenarsisti moisesta "pikkusieluisuudesta".

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #235 : ti 19.06.2018, 23:06:34 »
Yksi juttu mitä ei minun varttiautistin aivoillani tajuta on se että miksi miehet saavat ihan mitä vaan, ja naiset eivät. Vuosikausia nettideittisaiteilla lojuneena olen kyllä ehtinyt havaitsemaan että yhdet ja samat miehet ovat joka saitilla. He ovat deittisaiteilla etsimässä kumppania, yleensä kuulema "avoimin mielin". He ovat seksiseuranhakusaiteilla. He ovat nakusaitilla munankuvan kera. He ovat kaikkialla. No, niin olen minäkin, mutta/ja minulle on itsestäänselvyys että kun alla on deittisaitti, niin kumppaniahan minä sieltä etsin. Boyfriend experimentiä. Ja jos haluaisin hakea silkkaa seksiä, hakisin sitä sitten seksiseuranhakusaitilla. Tai nakusaitilla kun on kuvatkin jo valmiina (vaikkakaan en todellakaan ala intiimialueita esittelemään, edelleenkään).

En tiedä onko se jotenkin vaikea joillekin tajuta että vähemmän roisilla saitilla voi olla vähemmän roisisti ja roisimmalla roisisti. Jokatapauksessa aina välillä joku tyyppi hoksaa deittisaitilla että minähän olen myös nakusaitilla, ja mies ei aivoitteluissaan enää sen pidemmälle pääse kuin että toi akka on esiintynyt bikinit päällään nakusaitilla kääk kääk käkkärääk. No mitä vittu sitten, jos ja kun sama jätkä on esitellyt siellä temminsä ja mahdollisimman tanassa! Ja niitä bikineitä voisi aivan mainiosti tulla katsomaan livenä paikalliselle uimarannalle, että onpas irstasta kertakaikkiaan.

Enivei, yksi minut siis sekä naku- että deittisaitilla nähnyt tuli mouruamaan deittisaitille tiukasta pillusta ja mistä lie. (Mistäköhän sen tiukkuudenkin tietänee, enhän minäkään tiedä, kun ei ole mitään mihin verrata.) Tuli jotenkin äklöttävä olo ja laitoin tyypin ignoreen. No, tämä sitten nakusaitilla mekastaa että laitoit minut ignoreen, mutta täällä kumminkin haluat kyrpääni pilluusi. Niin varmaan "haluan". Totesin että voin laittaa herran sielläkin ignoreen ja heippa ja hyvästi.

Sitä vain jäin miettimään että tuleekohan joillekin naisille ihan oikeasti kiihottunut olo sellaisesta että joku juoksee heidän perässään saitilta toiselle ja puhuu kyrvästä ja pillusta - käyttäen kahta sanaa joita itse inhoan. Minulle tuli lähinnä ahdistunut ja pelokaskin olo.

Voi kysyä että helvettiäkö sitten niitä perkeleen bikineitäni esittelen. No, ei noita hermostuttavia tyyppejä kumminkaan niin montaa ole osunut kohdalle. Oikeastaan ei tässä kai oikein pitkään aikaan ketään. Siitähän se nakusaittiharrastus lähti ja on puksuttanut eteenpäin että masentaa niin helvetisti että menee täysin hukkaan naisena. Haluaisi edes silloin tällöin nautti siitä mitä omaa, omasta kehostaan siis. Kuitenkin ilman että alkaa pelottamaan.

Onneksi edes osa miehistä tajuaa että oleellista on mikä saitti on alla. Ja se on ihan ok ilmaista jossain päin nettiä eroottisuuttaan, ja jossain päin hakea rakkautta & kumppania. Eiköhän moni terve ihminen omaa nuo molemmat puolet. Tarpeen narsistisesti nauttia itsestään ja tarpeen läheisyyteen ja lämpöön toisen ihmisen kanssa.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #236 : ti 19.06.2018, 23:23:49 »
En tiedä onko se jotenkin vaikea joillekin tajuta että vähemmän roisilla saitilla voi olla vähemmän roisisti ja roisimmalla roisisti.

On, se on monille mahdotonta tajuta. Tajuamattomuus/välinpitämättömyys näkyy millä tahansa saitilla koko ajan. Kuten vaikkapa Jatkumolla on useillekin ylivoimaista tajuta, että esim. rasismista keskustellaan Kamarissa ihmissuhdeaiheena, Torilla yhteiskunnallisena aiheena ja Akatemiassa tieteellisenä kysymyksenä. Siis periaatteessa. Todellisuudessa missä tahansa ketjussa keskustellaan mistä tahansa.
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #237 : to 28.06.2018, 22:26:28 »
Muslimimiehiähän on joka läpi netissä väärällään, mutta tämä oli eka kerta kun näin musliminaisen olevan tyrkyllä, nimittäin jonkun kaveriksi. Joku metsästysharrastusryhmän miekkonen esitteli kuvakaappauksin millaisen peitetyin päin esiintyvän musliminaisen kaveripyynnön hän oli saanut.

Teki mieli kysyä että mitähän ne muslimit metsästävät, paitsi toisiaan, mutta en tohtinut ettei tule satikutia. Tuskinpa edes punaniskajunttimetsästysnettiryhmässä käy tämmöinen vitsailu.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #238 : pe 27.07.2018, 19:35:43 »
Deittisaitilla 37-vuotiaana esiintyvä miekkonen jostain päin Suomea:

Moi moi :)
Pakko sanoa että olet varsinkin tuossa [tietty vaate] tyrmäävän viehättävän näköinen. Ja vielä intellektuelli luonteeltasi.
Olet täysi 10.
Hyviä hellepäivän jatkoja harrastusten pariin :)

sekä

Laitoin muutaman kuvankin tuonne profiilin taakse.
Olet kyllä kaunein mitä on tullut vastaan :)
Noh, toivottavasti saan vielä joku päivä tutustua yhtä viehättävään naiseen kuin sinä :))

Mitään kuvia en nähnyt missään, ja tuli heti tunne että pitää olla päästänsä tööt että alkaa noin ylistämään. Mutta ei hätää, kurinpalautusta tuli 49-vuotiaana esiintyvän miehen taholta. Hän ei ole mistään kotoisin, eli ei ole profiilissaan maininnut sijaintiaan:

hirveen näkönen!

Kyseisellä deittisaitilla on rajoitettu sitä kuinka monen kanssa saa keskustella yhden päivän sisällä. Herääkin kysymys miksi kukaan tuhlaisi vähiä kommenttejaan enää varsinkaan 49 v iässä vain kertoakseen moista. No siksihän tietysti että on luonut feikkiprofiilin, ja luulee että 49-vuotias nainen sydämistyy niin "ikäisensä" dissauksesta että ryntää nuoremman syliin.

Ihan sama pelleily jokunen vuosi sitten. Onkohan tulosta tullut jollain taholla että kannattaa moista leikkiä jatkaa?

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #239 : la 28.07.2018, 19:18:40 »
Opettavainen klippi siitä, kun ollaan vain kavereita. Tämä pätee erityisesti nuoriin, ja tässä nyt on myös sitä aina ihqua naisen logiikkaa:

Why Men and Women Cant be friends (Youtube).

Juu, minulla on tälläkin hetkellä naispuolisia kavereita joista kuitenkin tiedän, että haluaisivat olla varmasti muutakin. Juuri siitä syystä en soittele heille tai pidä itse yhteyksiä yllä - ei ole mitään tarvetta vedättää heitä tai antaa heille mukavahingossa katteetonta toivoa. Tässä seikassa naiset eivät usein puolestaan ole kovinkaan reiluja miehiä kohtaan. Soitellaan ja pidetään kirkkkain silmin yhteyksiä yllä, ollaanhan sentään kavereita!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao