Kirjoittaja Aihe: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro2)  (Luettu 8567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro2)
« Vastaus #300 : pe 21.09.2018, 09:48:59 »

Ehkä mainostus sujuu luontevammin, jos uros itse on vakuuttunut omasta erinomaisesta laadustaan.

Salaisuus on siinä, ettei laadukas uros alennu koskaan kilpailemaan naisesta. Hän kilpailuttaa itse naisehdokkaansa.

Itse asetan yleensä kolme laatukriteeriä, joista ehdokas saa pisteitä:

1. Aterian valmistus, jossa jaetaan pisteet nopeudessta, kattauksesta ja ateria maistuvuudesta. Terveellisyydellä ei ole väliä.

2. Auton puunaus. Tässä voi valita joko ulkopinnan vahauksen ja sisäsiivouksen tai vaihtoehtoisesti öljyvaihtohuollon.

3. Suihinotto. Tämä menee lähinnä läpäisyperiaatteella mutta samalla siinä voi hieman yrittää paikkailla mikäli ensimmäisissä kohdissa tuli mokattua.

Tuossapa uuden ohjelmaformaatin ainekset. Vähän kuin se sinkkuillallinen jossa joku nainen/mies hetero/homoseksuaali valmistaa aterian kolmelle eri tyypille ja sitten tyypit arvioivat sapuskantekijää ja ruoanlaittaja tyyppejä. Olen toisinaan muutaman minsan katsellut, brittiversiota. Lisätään sinne vaan noita puunauksia ja suikkareita niin vot. Tai se kohta 2 voisi olla semmoinen vapaavalintainen, koska ei kaikkia autot kiinnosta.

Itse valitsisin

1. pöperöt

2. keskustelu (mitä aiheita valitsee, osaako ylläpitää keskustelua)

ja jos härski olisin, niin

3. yhdyntä (osuuko ne askelkuviot yksiin)

Mutta en minä tuota kolmosta kyllä tallentaisi mediaa varten. Voisin siveämmänkin vaihtoehdon valita. Ehkäpä se olisi

3. luontokokemus (pärjääkö se jätkä siellä metsässä mitenkä, viihtyykö jne.)

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #301 : ke 17.10.2018, 19:10:33 »
Löytyisiköhän se mies helpommin jos en toivoisi kohtalaista puheliaisuutta? Ongelmahan lähinnä on että vaitonainen mies pelottaa minua, koska mietin että hän on suuttunut tai jopa suunnittelee jättävänsä minut. Mutta onko kaiken hiljaisuuden pakko olla negatiivista ja uhkaavaa?

Hiljaisuudessa hermostun ja höpötän, ja lopulta tunnen itseni idiootiksi.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #302 : ke 17.10.2018, 19:17:31 »
Naisen top kolmonen:

-viihtyy mökillä ympäri vuoden
-nukkuu aamulla pitkään
-ei ole mieletön läski
Kampin playboy  -  tennissukat ja tekohampaat.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #303 : ke 17.10.2018, 19:17:47 »
Löytyisiköhän se mies helpommin jos en toivoisi kohtalaista puheliaisuutta? Ongelmahan lähinnä on että vaitonainen mies pelottaa minua, koska mietin että hän on suuttunut tai jopa suunnittelee jättävänsä minut. Mutta onko kaiken hiljaisuuden pakko olla negatiivista ja uhkaavaa?

Meinasin vastata, mutta en sitten löytänyt sanoja.....

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #304 : ke 17.10.2018, 19:51:36 »

Hiljaisuudessa hermostun ja höpötän, ja lopulta tunnen itseni idiootiksi.

Olen edelleen vakuuttunut, että puolisoksesi sopii parhaiten läski vanha hintti, onhan sulla jo kokemusta biseksuaaleista.

Tein monimutkaisia laskelmia joiden tuloksena arvioisin, että 60+ selkeästi homoseksuaaleja miehiä, joilla on sanotaan vaikka vähintään 25kg ylipainoa, löytyy Suomesta muutama tuhat, karkeasti arvioiden 3000-5000. Jotta semmoinen osuu kohdalle, joudut ehkä etsimään melko laajalta alueelta. Krav Maga-ryhmästä tuskin löytyy.

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #305 : ke 17.10.2018, 19:59:47 »
Kun Norma viimein kohtaa unelmiensa miehen, hänen kannattaa olla tarkkana sillä jossakin lähellä on varmasti myös yksisarvinen. Siitä saa kivan lemmikin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #306 : ke 17.10.2018, 22:21:57 »
Tällä menolla unelmien mies on joku pervo joka tykkää mummoista. Mutta pervoissa on paljon hoikkia yksilöitä... Socru ilmeisesti kokee että parisuhteessa täytyy olla mahdollisimman vittuuntunut.

Minulla on kokemusta myös hoikasta heterosta. Tosin sekin sitten läskiintyi. Mutta niin läskiinnyin minäkin. Tämä toka ja 3 x aiempaa pidemmän liiton eksäni käy nykyään salilla.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #307 : ke 17.10.2018, 22:35:22 »
Tällä menolla unelmien mies on joku pervo joka tykkää mummoista.

Bostonin kuristaja! Kuka sitten olikaan...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bostonin_kuristaja
« Viimeksi muokattu: ke 17.10.2018, 22:42:14 kirjoittanut urogallus »

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #308 : ke 17.10.2018, 22:43:33 »
Mulle riitti tämä loputon unelmointisonta. Mää etsin hoidon vaikka menis henki. No, onneksi on harjoiteltu kuristusotteesta vapautumista. Ei tosin sukan kanssa. Mutta tänään oli taaksepotkuja.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #310 : to 25.10.2018, 09:08:19 »
Kirjoiteltiin yhden poitsun kanssa joltisenkin kohtalaisesti jonkin aikaa, ja sitten tyyppi päätti häipyä. Kuluu joku vajaa pari viikkoa ja hän kyselee yhtäkkiä kuulumisia. Vastaan että same shit, different day. Johon hän että miksi kiroilet?  :o Mitä tuohonkin nyt sitten sanoisi muuta kuin että hani, sää et ole kiroilua vielä kuullutkaan. Ihme hienohelmoja sitä miehistäkin löytyy. Ja olisihan se ihan kiva jos jonkinlaista yleissivistystäkin tyypeiltä tapaisi löytyä...

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=same%20shit%20different%20day

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #311 : ke 14.11.2018, 10:57:53 »
Miehiltä puuttuu varmaan sanavarastosta sellainen sana kuin "sähköposti". Ehkäpä se on jotain niin kivikautista että he eivät sen merkitystä ymmärrä.

Eräällä deittisaitilla ei saa kirjoittaa kuin muutaman tyypin kanssa per vuorokausi, jos ei maksa sivuston käyttämisestä. Ja niin hulluhan en ole vielä että maksaisin deittisaiteille koska tyhjän saa pyytämättäkin ja maksulliset miehet ovat ihan yhtä rumia kuin ilmaisetkin. (Olen nähnyt jonkun maksavan saitin mainoksen ja mitään mistereitä ei kyllä kuvassa näkynyt...) No, olen vihjaillut ilmoituksessani sen minkä pystyy että rajoituksen vuoksi on syytä siirtyä hetimiten s-postiin. Tämä ei mene juuri kenellekään perille. Sen s-postin tunnus on kuitenkin helposti arvattavissa samaksi kuin on nimimerkki jolla deitti-ilmo on laadittu. Jos älykkyyttä siis on edes sen satasen verran. Eräälle tannoin uhrasin ihan oikean viestin eli vastauksen ja selitin sitä asiaa että s-posti, s-posti, mutta siltikin tyyppi vaan jokusen ajan hiljaisuuden jälkeen laittelee jotain kysymysmerkkiä. Kuinka saatanan moneen kertaan sama asia pitäisi selittää? Jos ei vittu se s-posti käy niin painukoon helvettiin. Väärältä alueeltakin koko jätkä.

Välillä tietysti herää epäilys että nämä vaan kiusaavat. Ränkyttävät niin kauan että nainen kyllästyneenä vastaa, jolloinka naiselta menee yksi vastausmahdollisuus hukkaan johonkin tomppeliin. Minulle on aina ollut ihan hel-ve-tin vaikeaa pitää vaan turpani kiinni jos joku huutelee pitkään taikka kysyy jotain asiaa, varsinkin jos ihan jotain viatonta. En haluaisi millään olla epäkohtelias. Mutta pakko se vaan on olla näiden tollojen kanssa, jotta voin vastata heille jotka oikeasti kiinnostavat - jos moisia ilmaantuu.

Sitten toisessa ääripäässä on tyypit jotka jollain toisella saitilla voisivat aivan mainiosti rajoituksetta jutella kanssani, mutta ei sitten heitä kiinnosta jostain kumman syystä vaan pitää kinuta Skypeä, kikkiä tai WhatsAppia. Skypeä en ole käyttänyt vuosiin ja puh.numeroani en ole kauhean kiinnostunut antamaan (WA:ta varten). kik on ihan ok, mutta tälläkin hetkellä minulla on sekä kikissä että WA:ssa pari tyyppiä joista en taida kuulla enää ikinä, ja saa miettiä että pitäisikö heidät poistaa vai ei. Lisäksi yksikin tyyppi joka nyt jotain erityistä yhteydenpitoa kinuaa ei kiinnosta sikäli että on taas hevon veen kuusesta eikä ehkä muutenkan mieleeni (taisi olla sitä vatsaakin hivenen?) Hän kaipaa jotain kuulumisten juttelu -seuraa, mutta kun ei minulle yleensä kuulu mitään, niin mitä vittua. Kaikkein eniten tympäisee varsinkin joku huomenen huutelu. En ole edes tosielämässä/livessä ollut ikinä kauhean lääpälläni siihen että pitäisi huomenta kailottaa jokaikiseen ilmansuuntaan, ja sitten pitäisi mukamas jossain sovelluksessa jollekin ventovieraalle miehelle vastailla sirkuttaen huomeniin ja mitäkuulumisiin.

En nyt ihan mölli ole. Bussikuskejahan tervehdin kyllä. Kaikki eivät ole kuulevinaan, joten tehnyt joskus mieli karjaista että SANOIN HEI!!! Mutta pitänee ymmärtää että heitä ei ne heipat kiinnosta niin kuin ei itseäni mitäkuulumisten pähkäily ja keksiminen. Toisaalta siitä mitäkuulumisesta pääsisi varmaan eroon jos alkaisi länkyttämään sairauskertomustaan läpi jokaiselle mitäkuuluilijalle.  :P

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #312 : ke 14.11.2018, 11:36:50 »

En nyt ihan mölli ole. Bussikuskejahan tervehdin kyllä. Kaikki eivät ole kuulevinaan, joten tehnyt joskus mieli karjaista että SANOIN HEI!!!

Tästä tuli mieleen, että nykyään ihmisillä on jokin kumma vimma sanoa puhelun päätteeksi tupla-Moi! Ei siis yhteen moimoi, vaan sanotaan ensin moi ja sitten vielä vähänperästä vielä toinen moi.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #313 : ke 14.11.2018, 11:44:34 »

En nyt ihan mölli ole. Bussikuskejahan tervehdin kyllä. Kaikki eivät ole kuulevinaan, joten tehnyt joskus mieli karjaista että SANOIN HEI!!!

Tästä tuli mieleen, että nykyään ihmisillä on jokin kumma vimma sanoa puhelun päätteeksi tupla-Moi! Ei siis yhteen moimoi, vaan sanotaan ensin moi ja sitten vielä vähänperästä vielä toinen moi.

Sä suljet puhelimen liian hitaasti. Kun toinen sanoo moi, siihen vastataan reipas moi ja luuri kiinni. Jäät sinne roikkumaan, jolloin toinen varmistaa, että se oli moi.

T: Xante

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #314 : ke 14.11.2018, 11:51:18 »
Puhelimessa puhumista ei onneksi tarvitse usein harrastaa.

Syksyn mittaan oli sellainen keissi että mies halusi puhua puhelimessa. Sanoin kai vissiin etten moiseen kauhean lääpälläni ole, mutta annoin numeron ja ajan jolloin voi soittaa. Lopputuloksena odottelin pari tuntia turhaan. Puhun niin harvoin puhelimessa että jos tiedän jonkun aikovan soittaa, en pysty tekemään mitään siinä odotellessa. Tuskin edes vessassa käymään.

Ihmettelin sitten miksei hän soittanut. Vastasi että kun et tuntunut oikein tykkäävän puhua. No olisi sitten laittanut postia ettei soitakaan. Tämän tyypin kanssa meni muutenkin ihme soutamiseksi ja huopaamiseksi. Jatkettiin vielä WhatsAppilla, mutta kun kerroin terveysongelmista, tyypistä ei yhtä kauhistelua enempää kuulunut.

Krempanpelkoiset saavat kyllä mennäkin menojaan. Minä en pysty muuttumaan supernaiseksi jolla on rautainen terveys.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #315 : ke 14.11.2018, 11:56:47 »
Ei se ole mies eikä mikään, joka kremppoja pelkää >:(.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #316 : ke 14.11.2018, 12:07:42 »
Joku vuosi yksi tyyppi täräytti että "mihin pyrit tällä sairauskertomuksellasi?" Tuli hölmistynyt olo ja vinkaisin että kun en oikein muutakaan juteltavaa keksi. Ja onhan se vähän niin ollut että helpoiten ihmisten kanssa joskus löytyy yhteys kun vaivojaan valitellaan. Muutenkin tyyppi alkoi sitten parkumaan siitä että kirjoitan liikaa. Kyseli että mahdanko olla hiljainen livenä. Vakuuttelin että kyllä minä puheliaskin olen, ja taisi olla juuri se mitä hän EI halunnut kuulla. Oli nimittäin sovittu tapaamispaikka ja aika oli vielä auki, ja kun kysyin sopivaa aikaa, hänelle iski tämä klassinen loppuelämän kestävä mykkyyskohtaus.

Olen joskus ihmetellyt miksi jotkut naiset ovat tylyjä miehiä kohtaan eivätkä suostu keskustelemaan enempää tai kuulemaan selityksiä jos tulee jotain väärinkäsityksiä tai muuta hikkaa ja ryppyä. Mutta vaikuttaa siltä että heti kun lähtee menemään pieleen edes hituisenkin joku viritys, niin parempi unohtaa koko äijä. Ei se vaan etene mikä kerran alkaa tökkiä.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #317 : la 17.11.2018, 17:32:40 »
Ilmeisesti moni mies pitää jostain syystä kuvatonta deitti-ilmoitusta. Aika järjetöntä, kun useimmissa naisten profiileissa lukee, etten vastaa kuvattomille.

Mutta on naisiakin, joilla ei ole kuvaa joko ollenkaan tai se on pyynnön takana tai myöntävät katsomisoikeuden kysymättäkin. Äsken yksi nainen, jonka kanssa on kirjoiteltu, tarjosi kuvaansa nähtäväksi ja on aika kolkko ilmestys. En kehdannut olla klikkaamatta sydämen kuvaa, vaikkei mieli tehnyt. Onneksi on pahuksen kaukana.
« Viimeksi muokattu: la 17.11.2018, 17:40:12 kirjoittanut Socru »

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #318 : la 17.11.2018, 18:22:09 »
Ilmeisesti moni mies pitää jostain syystä kuvatonta deitti-ilmoitusta. Aika järjetöntä, kun useimmissa naisten profiileissa lukee, etten vastaa kuvattomille.

Kuvien vaatiminen on kyllä aika hassua. Kukaan ei koskaan esim. pistä itsestään kymmenen vuotta vanhaa kuvaa näytille...

Muutenkin kuvat valehtelevat ihan liikaa. Toisen ulkonäön ja olemuksen näkee vasta tavatessa. Mutta tietysti naisille on teoriassa paljon miehiä tyrkyllä, joten pitäähän sitä jonkunlainen seula olla - vaikkapa huonokin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #319 : su 18.11.2018, 10:17:03 »
67-vuotiaan miehen deitti-ilmo:

[nimi], A-luokan siemenruisku Savon sydämestä, harrastaa mm marjastusta ja mökkeilyä..

Yhteydenotto minulle:

jaahas, ettäkö lääketiede kiinnostaa rouvaa, onko vastaanottoaikoja varattavissa ?, pitäisi tarkistuttaa eturauhanen !

Tuostahan saisi kaikenlaista riemua revittyä, mutta on tietysti taas se deittisaitti alla jossa ei pysty kirjoittamaan kuin rajallisen väkimäärän kanssa per päivä. Että vittuilematta jää.