Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 4)  (Luettu 24527 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa a4

• Konkari
Vs: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 4)
« Vastaus #1480 : ke 26.12.2018, 22:00:52 »
Kiitos vastauksesta.
Jatketaan mukavaa jutustelua myöhemmin jos sopii, minun pitää huomiseksi katsoa Strömsöstä kuinka tehdään itse konvehteja: https://areena.yle.fi/1-4436270
Anders paistaa myös vohveleita ja tekee kirsikkahilloketta.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1481 : ke 26.12.2018, 22:03:31 »
Kiitos vastauksesta.
Jatketaan mukavaa jutustelua myöhemmin jos sopii, minun pitää huomiseksi katsoa Strömsöstä kuinka tehdään itse konvehteja: https://areena.yle.fi/1-4436270
Anders paistaa myös vohveleita ja tekee kirsikkahilloketta.
Katso ihmeessä, se ei todellakaan ole minulta pois. Xante voi sitten ottaa sinut kaikkuun, ja näyttää samalla vähän pitkää nenää.

Sitten minä tulen testaamaan, joko teidän suut kelpaa, vai pitääkö vielä vähän kolhia. Tasa-arvoisesti ja sukupuolineutraalisti, tietenkin!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #1482 : to 27.12.2018, 02:49:12 »
Rentun kirjoittelussa parasta on tämä maailmanlopunfantasia, jossa hän elää. Huonoa on valitsemansa nuivailu, joka ajaa hyvin nopeasti umpikujaan.

Jos sinä Renttu olisit aidosti itseironinen, kirjoituksistasi jäisi sellainen kuva. Nyt niistä jää täysin päinvastainen kuva. Et siedä pienintäkään poikkipuolista mielipidettä, vaan käyt raivokkaaseen hyökkäykseen kaikkia vastaan. Täysin ennustettavaan persutyyliin voit tietysti aina laittaa loppuun pienen hymiön ja väittää, että kaikki olikin teatteria. Umpikuja se kuitenkin on, mikä sinänsä jo selittääkin reaktiosi.

Liittyisit nyt vain kiltisti meidän alati kasvavaan vasurien joukkoon niin kirjoittelusi saisi taas uusia avoimia väyliä. Näin pääsisit myös kuiville kevään Suuren Vaalivoiton jälkeisestä ikävästä leirityksestäkin. Olemme kyllä huomanneet sinun ärhäkän luonteesi, ja löydämme sinulle Puolueesta sopivan duunin. Voisit vaikka aloittaa Pohjanmaan viljelijöiden puhdistuksista. Suunnitelmissa on perustaa sinne kotikonnuillesi pari isohkoa kolhoosia, joita voisit sitten vahtia. Mitäs sanot? Diili?

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #1483 : to 27.12.2018, 06:55:05 »
Tätä epäonnistunutta äitiä voi pyörittää miten vain - mikään ei kuitenkaan vie epäonnistumista pois. Se muistuttaa taas olemassaolostaan joka päivä heti, kun saat silmäsi auki. Mahtaa olla mielenkiintoinen fiilis.

Ei Rentukkaiserni, en ole NIIn kiinnostunut sinun äidistäsi.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #1484 : to 27.12.2018, 07:06:59 »
a4,

Olet epämiehekäs, ja femakkoja hännystelemällä vain pahennat tilannettasi. Sinun sietäisikin miettiä, miksi esimerkiksi minä saan naisseuraa aina kun vain haluan, mutta sinä et saa lainkaan. Sille saattaa olla jopa ihan evolutiivisia selittäviä tekijöitä. En minä pidä teitä degeneroituvia kädestä -  kai sinunkin tosihassu prosessisi on vain modernia sosiaalidarwinismia? Sinä olet se neiti, aivan kuten Xantipan "mieskin".

Nyt vain pitäisi keksiä, miksi tuo ”neiti” olisi paha loukkaus. Sehän on valtava kehu - jos miehekkyys nimittäin on sitä, mitä Rentukka demoaa hampaat irvessä ja suu vaahdossa.

Mutta muutoin on aika söpöä, että ensin lähtee itse solvaamaan äitejä, mutta sitten saa kohtauksen, kun tuo solvaus kohdistetaankin omaan äitiin. Mamman poika on Renttuliini - eikä siinä mitään pahaa. Hassua on vain yrittää piilotella asiaa.

Poissa hibiscus

• Palaaja
  • Täysjäsen
  • *
« Vastaus #1485 : to 27.12.2018, 07:34:08 »

Mutta muutoin on aika söpöä, että ensin lähtee itse solvaamaan äitejä, mutta sitten saa kohtauksen, kun tuo solvaus kohdistetaankin omaan äitiin. Mamman poika on Renttuliini - eikä siinä mitään pahaa. Hassua on vain yrittää piilotella asiaa.

"Naistenmies" Rentun mamma on melkoisella varmuudella ainoa nainen, jolta tuo "akareemikko" on saanut hellyyttä säälistä reppanaa kohtaan. Häneltäkin hyvin harvoin. Siksi Rentun silmitön viha "femakkoja" ja naisia kohtaan on ymmärrettävää. Liekö mieskunnonkin olemattomuus osana lapsellista uhoamista ja miehen esittämistä?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #1486 : pe 28.12.2018, 23:13:02 »
Xantipastakin saadaan toki vielä maailmanluokan kyrvänimijä, jahka häneltä on ensin lyöty sukupuolineutraalisti ja tasa-arvoisesti hampulit pois suusta. Imee sen jälkeen tottelevaisena ja auliisti, kuin hibiscus vuohiaan.
Käyttäytyäkin voisi jos haluaa...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo