Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 3)  (Luettu 7205 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa urogallus

• Konkari
Vs: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 3)
« Vastaus #40 : su 21.01.2018, 11:44:31 »

Jos joku nuoremmista ei vielä tiedä mitä opiskelisi että varmasti olisi töitä, niin minulla on idea: asianajajaksi!

Amerikoissa se on niitä suosituinpia ammatteja, rikastuvat älyttömillä vahingonkorvausoikeudenkäynneillään, mikä sanahirviö! Ottavat prosentteja lopputuloksesta,, usein iljoonia jopa syliin kaatuneesta kahvista.. McDonaldsilta  mustaakseni.

Korjatkaa jos olen väärässä, kun olen itse siinä käsityksessä, että USA:ssa tosiaan piisaa lakialan hommia moninkertaisesti Eurooppaan verrattuna, mutta suurin osa niistä ei ole mitenkään hyvin palkattuja, vaan ihan perus valkokaulusduunarihommia. Suomessahan lakia lukeneet oman alansa hommia tekevät tyypit tienannevat kaikki vähintään keskiverrosti, ja suurin osa selvästi sen yli.

Matleena

• Vieras
« Vastaus #41 : su 21.01.2018, 11:52:59 »

Ehkä niitä on liikaa. Tiedän varmasti kahdesta tapauksesta, jos asianajaja oli jotenkin saanut tietää tapaturmasta. Oli ottanut yhteyttä ko. henkilöön ja tarjoutunut ottamaan tapauksen hoidettavaksi vahingonkorvauksien takai. Toinen niistä oli miniäni  (pikkujuttu, vain kipsiä tävrittiin) ja toinen samalla paikkaunnalla oli muistaakseni kaatunut työpaikalla ja loukkaantui.

Juttu oli ollut paikallislehdessä, ja sieltä varmaan asianajaja sai siitä tietääkin.

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #42 : su 21.01.2018, 12:00:44 »

Ehkä niitä on liikaa.

K: Miksi New Jerseyssä on asukasta kohden eniten kaatopaikkoja ja Kaliforniassa eniten lakimiehiä?
V: Koska newjerseyläiset saivat valita ensin.

Vanhat vitsit on niitä parhaita.

Matleena

• Vieras
« Vastaus #43 : su 21.01.2018, 14:29:40 »

Pitäisi tuntea paremmin kulttuuria, JN:ssä en ole käynyt, New Yorkissakin vain yhden päivän, vajaat kaksi viikkoa ennen 911 olimme niiden kaksoistornien katolla ihmettelemässä, miten ne huojui. Kalfiornia on liian kaukana, käynnit ovat olleet siinä Blue grass akselilla Kanadan rajalle ja Bostoniin.

Kaliforniassa kyllä olisi eniten silikoneja, melkein joka toisella nuorella naisella.. voiko olla totta..,,  mutta miten se liittyisi asianajajiin?

Poissa urogallus

• Konkari
« Vastaus #44 : su 21.01.2018, 14:41:45 »

Kaliforniassa kyllä olisi eniten silikoneja, melkein joka toisella nuorella naisella.. voiko olla totta..,,  mutta miten se liittyisi asianajajiin?

Ei se voi olla totta, vaikka paljon varmaan onkin. Kuuden vuoden takaa löytyi tällainen tieto:

"It may come as no surprise that breast augmentation has been the #1 cosmetic procedure for over a decade. But, you may not have realized exactly how popular the procedure has become. The growth rate has remained virtually recession proof over the past 20 years. This new infographic uses data from National Institute of Health (NIH), American Society of Plastic Surgeons (ASPS), RealSelf.com, and the United States Census to show that 4.93% of women in the United States have undergone breast augmentation surgery, and that enough implants have been created since 1997 to fill an Olympic-sized swimming pool!"
https://www.pacificheightsplasticsurgery.com/breast-implant-statistics/

Silikonitissitkin ovat ehtineet jo miehen eikun naisoletetun ikään. Ekat tehtiin vuonna 1962!

Ja juu! Luulen, että asianajajien määrä ja silikonitissien määrä korreloivat. Myös Kaliforniassa.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #45 : su 21.01.2018, 19:21:07 »

Pitääkö vielä muistuttaa, mistä tämä paskanjauhanta alkoi? Ette te täällä vinkuneet seksuaalisesta häirinnästä silloin, kun poltin lopullisesti hihani palstapsykopaattinne vuoksi...

.. Hän oli sentään mies, joka kirjoitteli vaivojaan säästelemättä lasten hengiltä ruoskimista puolustaneita julkisia lausuntoja -seikka joka silloin tuntui kiinnostavan ainoastaan minua. Nyt sinulla on pokkaa vetää Taha Islam tähän aiheeseen, joka minun nähdäkseni käsittelee nimenomaan moraalista relevanssia. Siihen nähden vittuuntuminen hänelle on täysin normaali , eettisesti terveen ihmisen reaktio. ...

Sattumalta juuri siihen aikaan seurasin välillä täälläkin. Taha Islamin blogilla Uudella Suomella luin mielipidekirjoituksensa raiskatun teinitytön kuoliaaksi ruoskimisesta (mikähän maa mahtoi olla, Intia, Pakistan, Bangldesh?).
Hän todellakin puolusti sitä .. jotain että olisi työtapaturma, en nyt sanatarkasti muista.

Joka tapauksessa en löytänyt mitään pahoittelua siihen suuntaan, että teinityölle mahdollisesti tapahtui vääryyttä. Olin kauhuissani, koska tosimuslimi ei reagoisi noin.
Ne vaaditut 4 silminnäkijää haureudesta ei ole turha vaatimus, koska käytännössä mahdotonta. Sen tarkoitus oli lopettaa siihen asti yleinen naisten rankaiseminen pelkkien syytösten perusteella.

Laikalla kyllä paloi päreet, ehkä ainoana sanoi suorat sanat..

Laika onki aito äijä eikä mikään turhan nillittäjä nilkki.

Asioihin puututaan silloin kun ON aihetta. Muussa, rentun sanoin, vapaammat toleranssit.

Kohta ollaan siinä että mitään ei toleroida. Ollaan oikeudessa julkisella paikalla pierasemisestaki.

Laika nyt vain ymmärtää totaalisen väärin - tahallaan - syyn, miksi sun seksuaalinen häirintä otettiin esiin. Kyse ei oel missään vaiheessa ollut tässä siitä, että se sinänsä olisi ollut jotain erityistä. Tai että juuri se olis haluttu kieltää. Kyse oli vain siitä jo moneen kertaan sanomastani reaktiosta, jossa koko ilmi,n olemassaolo merkittävänä tai yleisenä haluttiin kieltää. Ilmi tulleet keissit pyrittiin kuvaamaan ylitulkituiksi ja valheiksi. Siksi - ja vain siksi - mä otin tän sun keissin puheeksi. Esimerkkinä, joka on kaikilla palstalaisilla silmiensä edessä. Jonka suhteen meidän ei tarvitse pohtia siitä kertovan luotettavuutta, vaan voi ihan itse muodostaa mielipiteensä. Sivumennen sanoen, en muista törmänneeni Laikan ja Tahan väliseen viestinvaihtoon, jossa tällaiseen ”aseeseen” tartuttiin. On tainnut mennä mukta joko kokonaan ohi. Ellei sitten ole unohtunut vain yhtenä tavanomaisena palstavittuiluna, jossa satuttiin käyttämään seksuaalisen häirinnän muotokieltä. (Se vain todistaisi todeksi sen oman väitteeni, ettei itse häirintä tässä varsinaisesti ole mitään erityistä moraalista närkästystä nyt herättänyt.)

Juttu on paisunut näinkin loputtomaan pituuteen vain siksi, että tuollaisen viestinnän nimeämistä seksuaaliseksi häirinnäksi on niin kiivaasti ollut tarvetta vastustaa.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #46 : ma 22.01.2018, 00:32:32 »

Jos joku nuoremmista ei vielä tiedä mitä opiskelisi että varmasti olisi töitä, niin minulla on idea: asianajajaksi!

Amerikoissa se on niitä suosituinpia ammatteja, rikastuvat älyttömillä vahingonkorvausoikeudenkäynneillään, mikä sanahirviö! Ottavat prosentteja lopputuloksesta,, usein iljoonia jopa syliin kaatuneesta kahvista.. McDonaldsilta  mustaakseni.
Osin toki urbaanilegendojakin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #47 : ma 22.01.2018, 09:22:39 »
Pari hiekkavittua spämmää mäkätyksellään.  8)

Edelleen - juuri tuo Eki on sitä seksuaalista häirintää eli vittuilua seksuaalissävyisellä tvistillä. On aika hassua, että jaksat valittaa siitä, että toimintasi nimetään siksi, mitä se nyt vain on. Olisit mies ja seisoisit tyylisi takana. mutta olet lammas ja jaksat leikkiä loukkaantunutta, kun sut seksuaalihäiritsijäksi täysin ansiosta nimetään.

Joo, mä oon tän palstan seksuaalihärikkö. Xantte ja sä ootte palstan hiekkavitut. Onko nyt hyvä?

Tuhat kertaa mieluummin hiekkavittu kuin munaton mies, joka ei edes omien sanojensa takana kykene seisomaan. Tuhat kertaa mieluummin hiekkavittu kuin huomiohuoraava trolli.

T: Xante

Korjaan...
Huomiohuoraava hiekkavittu.

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #48 : ma 22.01.2018, 09:25:04 »

Pitääkö vielä muistuttaa, mistä tämä paskanjauhanta alkoi? Ette te täällä vinkuneet seksuaalisesta häirinnästä silloin, kun poltin lopullisesti hihani palstapsykopaattinne vuoksi...

.. Hän oli sentään mies, joka kirjoitteli vaivojaan säästelemättä lasten hengiltä ruoskimista puolustaneita julkisia lausuntoja -seikka joka silloin tuntui kiinnostavan ainoastaan minua. Nyt sinulla on pokkaa vetää Taha Islam tähän aiheeseen, joka minun nähdäkseni käsittelee nimenomaan moraalista relevanssia. Siihen nähden vittuuntuminen hänelle on täysin normaali , eettisesti terveen ihmisen reaktio. ...

Sattumalta juuri siihen aikaan seurasin välillä täälläkin. Taha Islamin blogilla Uudella Suomella luin mielipidekirjoituksensa raiskatun teinitytön kuoliaaksi ruoskimisesta (mikähän maa mahtoi olla, Intia, Pakistan, Bangldesh?).
Hän todellakin puolusti sitä .. jotain että olisi työtapaturma, en nyt sanatarkasti muista.

Joka tapauksessa en löytänyt mitään pahoittelua siihen suuntaan, että teinityölle mahdollisesti tapahtui vääryyttä. Olin kauhuissani, koska tosimuslimi ei reagoisi noin.
Ne vaaditut 4 silminnäkijää haureudesta ei ole turha vaatimus, koska käytännössä mahdotonta. Sen tarkoitus oli lopettaa siihen asti yleinen naisten rankaiseminen pelkkien syytösten perusteella.

Asioihin puututaan silloin kun ON aihetta. Muussa, rentun sanoin, vapaammat toleranssit.

Kohta ollaan siinä että mitään ei toleroida. Ollaan oikeudessa julkisella paikalla pierasemisestaki.

Laika nyt vain ymmärtää totaalisen väärin - tahallaan - syyn, miksi sun seksuaalinen häirintä otettiin esiin. Kyse ei oel missään vaiheessa ollut tässä siitä, että se sinänsä olisi ollut jotain erityistä. Tai että juuri se olis haluttu kieltää. Kyse oli vain siitä jo moneen kertaan sanomastani reaktiosta, jossa koko ilmi,n olemassaolo merkittävänä tai yleisenä haluttiin kieltää. Ilmi tulleet keissit pyrittiin kuvaamaan ylitulkituiksi ja valheiksi. Siksi - ja vain siksi - mä otin tän sun keissin puheeksi. Esimerkkinä, joka on kaikilla palstalaisilla silmiensä edessä. Jonka suhteen meidän ei tarvitse pohtia siitä kertovan luotettavuutta, vaan voi ihan itse muodostaa mielipiteensä. Sivumennen sanoen, en muista törmänneeni Laikan ja Tahan väliseen viestinvaihtoon, jossa tällaiseen ”aseeseen” tartuttiin. On tainnut mennä mukta joko kokonaan ohi. Ellei sitten ole unohtunut vain yhtenä tavanomaisena palstavittuiluna, jossa satuttiin käyttämään seksuaalisen häirinnän muotokieltä. (Se vain todistaisi todeksi sen oman väitteeni, ettei itse häirintä tässä varsinaisesti ole mitään erityistä moraalista närkästystä nyt herättänyt.)

Juttu on paisunut näinkin loputtomaan pituuteen vain siksi, että tuollaisen viestinnän nimeämistä seksuaaliseksi häirinnäksi on niin kiivaasti ollut tarvetta vastustaa.

Täh?

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #49 : ma 22.01.2018, 10:52:40 »

Täh?

Eikö sun huipputason äo 156 pysty?

Matleena

• Vieras
« Vastaus #50 : ma 22.01.2018, 12:02:49 »

Olen jo 20 vuotiaasta asti vakituisesti ulkomailla ja jo Hampurissa vieraannuin nopeasti suomen kielestä, kun kaveriporukkaan kuului vain 2 naista, joita harvoin näki ja muuten oli kaikenlaista ulkomaalaista ja töissä olin japanilaisilla. "Maahantunkeutujoita" ei kuitenkaan ollut, opiskelijoita pääasiassa ja työkavereita. Usein olen vähän ajatellut, että mitähän Motokolle nykyään kuuluu, tuli Tanskasta meille töihin.. oli omin nokkinensa maailmalla.

Sittemmin Suomessa käynneillä on tökännyt kielenkäyttö, kerrankin veljeltä vuosikymmenien takaa, miten hän niin itsestään selvästi sanoi, että panee nuo "paskaiset" verkkarit jalkaan kun oli lähdössä ulos pihatöihin. Paska ei tarkoittanut paskaa, meinasi vaan että puhtaat olisi olleet turhat siihen hommaan.

Ja kun ihan kivat naisetkin joskus sanovat "vittu", nuorista puhumattakin niin pakostakin alkaa miettimään, mihin maailma on menossa... Tai kieli ja sanat eivät tarkoita enää sitä, mitä ne ennen tarkoittivat.

Vitun foorumi  8) .. pakko sopeutua tai lähteä karkuun!

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #51 : ma 22.01.2018, 13:14:59 »
Suonet vastaukseni keskusteluunne, kun minuun siinä viittasit:

Kyse oli vain siitä jo moneen kertaan sanomastani reaktiosta, jossa koko ilmi,n olemassaolo merkittävänä tai yleisenä haluttiin kieltää.

Kuka on halunnut kieltää? En puhu muiden puolesta kuin omastani -mutta näytä ihmeessä se kirjoitus, missä minä väitän ettei seksuaalista häirintää tapahdu. Itse asiassa nyt olisi hyvä sinun näyttää, missä kiellän seksuaalista häirintää yhteiskunnassa tapahtuvan. Muutenhan väitteessäsi yhdistelet mielipidettäni muiden ihmisten näkemyksiin luovalla tavalla (puhut ensin minusta ja siirryt sitten passiiviin 'haluttiin kieltää'). Jos minulla ei ole oikeutta kuin muiden ihmisten käsityksiin, en ymmärrä mikä tarkoitus tällaisilla 'keskusteluilla' on.

Sivumennen sanoen, en muista törmänneeni Laikan ja Tahan väliseen viestinvaihtoon, jossa tällaiseen ”aseeseen” tartuttiin. On tainnut mennä mukta joko kokonaan ohi.

No on tosiaan, koska sain sentään tilanteesta kirjoituskiellon foorumille, lol.

Niin kai, kun kyrvänkuvien lähettelyni Tahalle ei ollut seksuaalista häirintää. Ei kukaan silloin muuta väittänytkään, ja sellainen väite olisi ollutkin täysin hölmö ja irroitettu kontekstistaan. Se laajempi konteksti tässä kertoo, miten jokainen törkeästi käyttäytyvä paska rupeaa vinkumaan 'seksuaalisesta häirinnästä', 'turvarajoista', 'laillisista oikeuksistaan' tai ihan mistä hyvänsä kyrvänvarresta, johon voi tarttua, jos hänelle sellainen retorinen väline tarjotaan*. Sen vuoksi olen puhunut kontekstuaalisuuden puolesta. Tahasta kun ei saa seksuaalisen häirinnän uhria sitten millään, jos ei halua tosissaan ruveta trollaamaan lukijaa. Päinvastoin jos ruvetaan väittämään Tahan joutuneen silloin 'seksuaalisen häirinnän uhriksi', niin avataan laatikollinen muita ongelmia, ja ennen muuta asetetaan kyseenalaiseksi koko seksuaalisen häirinnän relevanssi kiertotien kautta. Se merkitsee lähtemistä juuri sille polulle, jota vastustin haukkuessani akatemiafeminismiä: ohutnahkaisuutta poliittisin tarkoitusperin.

*Ja koska ryhmään kuuluminen katsotaan riittäväksi oikeutukseksi, tarjotaan niitä käytännössä likimain kaikille
« Viimeksi muokattu: ma 22.01.2018, 13:29:12 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #52 : ma 22.01.2018, 13:26:25 »
Et taida enää Laika ihan tarkkaan muistaa, mitä palautetta sait viestinnästäsi. Jos nyt ei käytettykään termiä seksuaalinen häirintä, on kyllä sinulta aivan uskomatonta paskanpuhetta väittää, että esim. minä en kuitenkin juuri siitä puhunut, kun viestejäsi kiittelin.

Kyllä sun olis pitänyt älykkäänä miehenä ymmärtää, minkä kattotermin alla touhuat. Häiritsit koko foorumia, Tahaa varmaan vähiten. Mutta nyt haluat vääntää tämän keskustelun Tahaan, siihen, kuinka hän kyrvänkuvansa ansaitsi. Sanoin silloin ja sanon nyt: kenties, mutta entäs me muut?

Muoksis: joten älä taas siirrä niitä maalikeppejä, keksi mielikuvitusväittämiäsi, kuten sellaista, että tässä kukaan olisi väittänyt Tahaa seksuaalisen häirinnän uhriksi. Ei väitä.
« Viimeksi muokattu: ma 22.01.2018, 13:29:23 kirjoittanut Xantippa »

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #53 : ma 22.01.2018, 13:31:01 »
Et taida enää Laika ihan tarkkaan muistaa, mitä palautetta sait viestinnästäsi. Jos nyt ei käytettykään termiä seksuaalinen häirintä, on kyllä sinulta aivan uskomatonta paskanpuhetta väittää, että esim. minä en kuitenkin juuri siitä puhunut, kun viestejäsi kiittelin.

Kyllä sun olis pitänyt älykkäänä miehenä ymmärtää, minkä kattotermin alla touhuat. Häiritsit koko foorumia, Tahaa varmaan vähiten. Mutta nyt haluat vääntää tämän keskustelun Tahaan, siihen, kuinka hän kyrvänkuvansa ansaitsi. Sanoin silloin ja sanon nyt: kenties, mutta entäs me muut?

Muoksis: joten älä taas siirrä niitä maalikeppejä, keksi mielikuvitusväittämiäsi, kuten sellaista, että tässä kukaan olisi väittänyt Tahaa seksuaalisen häirinnän uhriksi. Ei väitä.

Joo, sinä haluat muistella asioita tavallasi: kyllä minä muistan länkytyksesi, mutta seksuaalisen häirinnän keksitte vetää foorumia käsittelevään retoriikkaan mukaan siinä vaiheessa, kun halusitte päästä Ekin iholle.

Juuri tätä tarkoitan 'retorisilla välineillä'.

Mitä sinä siis väität?
« Viimeksi muokattu: ma 22.01.2018, 13:34:12 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #54 : ma 22.01.2018, 13:36:19 »

Joo, sinä haluat muistella asioita tavallasi: kyllä minä muistan länkytyksesi, mutta seksuaalisen häirinnän keksitte vetää foorumia käsittelevään retoriikkaan mukaan siinä vaiheessa, kun halusitte päästä Ekin iholle.

Juuri tätä tarkoitan 'retorisilla välineillä'.

Hölön pölön. Jos pornon spämmäyksestä tarkoituksena häiritä koko foorumia omien tarkoitusperiensä vuoksi vastaan länkyttää, on ihan sama, mitä spesifiä sanaa siitä käyttää. Luulisi nyt sinun olevan juuri tästä samaa mieltä, kun länkytät väsymykseen asti konteksistasi.

Ja vaikka sanaa ei ehkä silloin käytettykään - joskin olen aika varma, että olen tullut maininneeksi, että porno häiritsee, don't you think? niin samaa paskaa se silti on. Eli peruna miksikään siitä muutu, että sitä joku jossain potuksi sanoo.

Sekin on sanottava, että en olisi varmaan muistanut koko juttua, ellet itse olisi ottanut sitä esille esimerkkinä, miksi Erkin kirjoittelut eivät mielestäsi ole seksuaalista häirintää. Mutta kuule, kyllä ne ovat, ja niin olivat sinunkin.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #55 : ma 22.01.2018, 13:40:29 »
Mitä sinä siis väität?

Kun en väitä. Väitän, että häiritsit koko foorumia, toisia enemmän kuin toisia. Sen sijaan epäilen, että Tahan sait vain myöhäilemään, joten hän tuskin oli uhrisi, vaikka niin kovin kai toivoit.

Aivan kuin minä en, Erkin yrityksistä huolimatta, ole hänen seksuaalisen häirintänsä uhri. Sehän ei poista kuitenkaan sitä, etteikö hänen toimintansa olisi seksuaalista  häirintää, ts. sen yritystä. Varkauden yrittäminenkin pysyy varkauden yrittämisenä, vaikka ei saalista saakaan.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #56 : ma 22.01.2018, 13:41:55 »
Hyvä, siispä olemme päässeet kiertämään koko kehän ja palanneet taas siihen lähtöpisteeseen, mistä keskusteluun lähdin: että kyse oli kaiken aikaa lillukanvarsista.

Voit tietysti ajella ympäri samaa esimerkkiä niin monta kierrosta kuin haluat, mutta aina kun haluat käyttää sitä 'esimerkkinä seksuaalisesta häirinnästä' teet yhteiskunnallisesta aiheestasi moraalisesti irrelevantin. Englannissa tilanteesta käytetään sananlaskua 'kicking a dead horse'.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #57 : ma 22.01.2018, 13:46:12 »

Ja kun ihan kivat naisetkin joskus sanovat "vittu", nuorista puhumattakin niin pakostakin alkaa miettimään, mihin maailma on menossa... Tai kieli ja sanat eivät tarkoita enää sitä, mitä ne ennen tarkoittivat.

Vitun foorumi  8) .. pakko sopeutua tai lähteä karkuun!

Nykyfeministien mielestä vittu-sanan ja sen johdannaisten käyttö kielteisissä yhteyksissä on aivan hyväksyttävää, eikä mitenkään naissukupuolta loukkaavaa. Tärkeämpää on ollut kieltää neekeri-sana, jota iäkkäät maalaismummot yms. saattaisivat käyttää aivan viattomuuttaan, se kun esiintyi aikoinaan koulukirjoissakin.

Olenkin joskus ehdottanut että tasa-arvon vuoksi joka toinen vittu -lausahdus korvattaisiin kyrvällä.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #58 : ma 22.01.2018, 13:46:18 »
Mitä sinä siis väität?

Kun en väitä.

No hyvä, sittenhän meidän ei tarvitse jatkaa tätä.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #59 : ma 22.01.2018, 13:56:25 »
Hyvä, siispä olemme päässeet kiertämään koko kehän ja palanneet taas siihen lähtöpisteeseen, mistä keskusteluun lähdin: että kyse oli kaiken aikaa lillukanvarsista.

Voit tietysti ajella ympäri samaa esimerkkiä niin monta kierrosta kuin haluat, mutta aina kun haluat käyttää sitä 'esimerkkinä seksuaalisesta häirinnästä' teet yhteiskunnallisesta aiheestasi moraalisesti irrelevantin. Englannissa tilanteesta käytetään sananlaskua 'kicking a dead horse'.

Ystäväiseni, ethän sinä määrittele moraalia, mutta tätä sinä just et kyllä kovin usein muista.

Lisäksi saat satuloruilla mitä mielikuvituksesi tuottaa "yhteiskunnallisesta aiheestani", jota minulla ei ole. Se ei muuta mitään siitä, miten asioita arkikielessä kattotermein käsitellään.