Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 3)  (Luettu 8895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
Vs: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 3)
« Vastaus #1060 : su 25.03.2018, 05:09:42 »
 Ellei teitä hirveesti häiritse, niin mä nussin seuralaistani seuraavaksi. Pitäis varmaan kysyä teiltä lupa, on täällä kyllä niin tiedostavia ja oikeamielisiä vitun ääliöitä. Esimerkiksi Anemone 2.0 varmaan voisi määritellä ne olosuhteet, joissa seksi on hyväksyttävää ja standardisoitua.

Voi että, mitä mä nyt teen. Nyt hän just kertoi, että tykkää kun vedetään samalla hiuksista ja läiskitään perseelle, ja pitää nussia joka tavalla rajusti. Enhän mä voi, kun Louhimies ja Hitler! Tässä nyt vaan pitää nöyränä kysyä teiltä kokeneemmilta, että mitä tämmöinen ujo ja kiltti mies saa oikein virallisesti tehdä. Kiitti kaikille, jotka vastaa! :)

Susta muuten Anemone 2.0 huomaa, että ei oo tullut kyrpää hyvään toviin.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Paikalla Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #1061 : su 25.03.2018, 05:28:16 »
^ Video or didn't happen.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #1062 : su 25.03.2018, 09:01:03 »
Ellei teitä hirveesti häiritse, niin mä nussin seuralaistani seuraavaksi. Pitäis varmaan kysyä teiltä lupa, on täällä kyllä niin tiedostavia ja oikeamielisiä vitun ääliöitä. Esimerkiksi Anemone 2.0 varmaan voisi määritellä ne olosuhteet, joissa seksi on hyväksyttävää ja standardisoitua.

Voi että, mitä mä nyt teen. Nyt hän just kertoi, että tykkää kun vedetään samalla hiuksista ja läiskitään perseelle, ja pitää nussia joka tavalla rajusti. Enhän mä voi, kun Louhimies ja Hitler! Tässä nyt vaan pitää nöyränä kysyä teiltä kokeneemmilta, että mitä tämmöinen ujo ja kiltti mies saa oikein virallisesti tehdä. Kiitti kaikille, jotka vastaa! :)

Nussi pois. Sinun seuralaisesi on iso pehmonalle, mutta katso ja käsittele nalleasi hellästi, että sen täytteet pysyvät sisällä. Yksikään normaali nainen ei anna sinun koskea itseään edes pitkällä tikulla naistenvihaaja.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #1063 : su 25.03.2018, 12:23:31 »

Toi postaus olisi kandennut laittaa Huumori-keskusteluun kyllä. Tirsk. Vaikea kuvitella kundin tulevan baarireissulta aamuyöstä kotiin jonkun mukiinmenevän naisen kanssa jatkoille eli tarkoituksena nussia, ja sanovan (kuvitteellisesti): "Hetkinen ämmä, käyn tässä pikaisheshti vaan raportoimassha täshtä varmaankin ihanashta ihan kohta tapahtuvashta nusshimiseshta Jatkumon keshkushtelufoorumilla, räplää shä vaikka shillä aikaa itseshi märäkshi. Käyn vielä shen jälkeen pashkalla. Ja ihan kohta kyl shaat elämäshi kyytiä!"

Ja sitten sä heräsit ja huomasit, että kaikki olikin vaan unta. Tai huomasit aamulla pokanneesi karvaisen gay-miehen ToF-tyylisessä nahkalätsässä tai jotain.
« Viimeksi muokattu: su 25.03.2018, 12:39:00 kirjoittanut kertsi »

Poissa Sandman

• Jäsen
  • Here I am now, entertain me
« Vastaus #1064 : su 25.03.2018, 12:35:23 »
Ottamatta sinänsä kantaa Louhimiehen metodeihin haluan todeta että olisihan tämä fiksumminkin voinut hoitaa.

Siellä on kuitenkin syyttömiäkin osapuolia kuten Louhimiehen lapset esimerkiksi. Se lapsien maailma on kuitenkin tarvittaessa raadollinen. Ehkä he eivät ymmärrä miksi metoo -kampanja jätti heidän elämänsä huomioimatta.

Mutta nykyaikaahan tämä someraivo on, siinä jää alle männyn oksat ja kävytkin.
« Viimeksi muokattu: su 25.03.2018, 12:41:23 kirjoittanut Sandman »

socrates

• Vieras
« Vastaus #1065 : su 25.03.2018, 12:47:03 »

Toi postaus olisi kandennut laittaa Huumori-keskusteluun kyllä. Tirsk. Vaikea kuvitella kundin tulevan baarireissulta aamuyöstä kotiin jonkun mukiinmenevän naisen kanssa jatkoille eli tarkoituksena nussia, ja sanovan (kuvitteellisesti): "Hetkinen ämmä, käyn tässä pikaisheshti vaan raportoimassha täshtä varmaankin ihanashta ihan kohta tapahtuvashta nusshimiseshta Jatkumon keshkushtelufoorumilla, räplää shä vaikka shillä aikaa itseshi märäkshi. Käyn vielä shen jälkeen pashkalla. Ja ihan kohta kyl shaat elämäshi kyytiä!"

Ja sitten sä heräsit ja huomasit, että kaikki olikin vaan unta. Tai huomasit aamulla pokanneesi karvaisen gay-miehen ToF-tyylisessä nahkalätsässä tai jotain.

Renttu käy aina kesken sänkyhommien viihdyttämässä myös meitä. Esimerkillistä foorumituttujen muistamista.

Poissa mikainen

• Konkari
« Vastaus #1066 : su 25.03.2018, 14:12:42 »
Väitteet ovat ristiriidassa keskenään.
Mäpä kerron sulle suuren salaisuuden: elämä on ristiriitaista. Tässä tapauksessa nyt ei kuitenkaan ole mitään ristiriitaista, sillä Louhimiehen johtamis- ja ohjaustavat ovat yksi asia, näyttelijöiden (Erityisesti rivinäyttelijöiden) palkat, työehdot ja työhyvinvointi toinen. Elokuvista saa parempaa palkkaa, jos saa. Hassua muuten, että kukaan ei ole maininnut näissä yhteyksissä Aleksi Bardya ja nyt kun muistin, niin Markus Selinistä puhumattakaan. :)
Lainaus käyttäjältä: Anemone 2.0
Lisäksi #metoo-kampanjaan osallistuneista vain harva on varsinaisesti feministi. Erilaisia naisia ovat ja jokunen mieskin on osallistunut.
Entä sitten, sillä feministiseksi kampanjaksi tämä on nyt joka tapauksessa ja Suomen kohdalla väkisin väännetty. Weinstein-tapauksessa sille sentään oli vankka pohja, Louhimiehen kohdalla ei. Olen niitä harvoja miehiä, jotka käyvät teatterissa ilman, että puoliso tai kumppani sinne pakottaisi. Tietyt naiset saavat olla nyt jatkossa varmoja, että en mene enkä ota kavereitakaan mukaan mihinkään niistä tuotannoista, joissa he ovat mukana. Sama koskee myös elokuvia. Tämän vuoden puolella olen ehtinyt käydä viidessä eri teatterinäytöksessä. Nyt jääkin sitten muutama väliin.

Siinä kärsii (no muutamasta ostamatta jätetystä lipusta ei ehkä väliä) myös ohjaajat, muut näyttelijät, käsikirjoittajat, kuvaajat, lavastajat, leikkaajat, säveltäjät jne.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1067 : su 25.03.2018, 17:15:32 »
^ Video or didn't happen.
Okei! Toivottavasti olet tyytyväinen! :)

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1068 : su 25.03.2018, 17:28:59 »
Siinä kärsii (no muutamasta ostamatta jätetystä lipusta ei ehkä väliä) myös ohjaajat, muut näyttelijät, käsikirjoittajat, kuvaajat, lavastajat, leikkaajat, säveltäjät jne.
Tietenkin. Suosittelen muillekin, että äänestätte jaloillanne. Minulla ei ole aikomustakaan antaa rahojani tuotantoihin, joissa on mukana näitä femakoiden lynkkausjoukkoja. Jussi-gaala oli perseestä. Joo, Louhimies on myös nöyryyttänyt näyttelijöitä saadakseen esiin parhaan mahdollisen työsuorituksen, mutta kukaan ei ole pakottanut ottamaan rooleja vastaan.Kyseessä on yli 10 vuotta sitten tapahtuneet asiat, eikä Aku ole säästänyt miesnäyttelijöitä yhtään sen enempää tai vähempää. Katson kyllä jatkossa, ketä ja mihin näytöksiin eri teatterit tiettyjä henkilöitä roolittavat. Mikäli päätös ottaisi kollektiivisemmin tuulta alleen, niin saattaisipa eräskin nyt suunapäänä ollut naisnäyttelijä huomata, että rooleja ei enää tarjotakaan. Maine on katoavaista, heilläkin.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1069 : su 25.03.2018, 17:46:45 »
Ulla Appelsinilla oli hyvä kirjoitus aiheesta: Suomen kannattaa kuunnella Lenaa (IS).

"Kuten Gallen-Kallelan, myös Louhimiehen tapauksessa anteeksianto on sitten asianosaisten välinen asia. Meidän muiden vastuulla puolestaan on se, miten koko asiaan suhtaudumme. Epäkohdista ei saa vaieta – mutta vaikenemisen vaihtoehto ei voi olla vaino".

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #1070 : su 25.03.2018, 18:31:47 »
Ulla Appelsinilla oli hyvä kirjoitus aiheesta: Suomen kannattaa kuunnella Lenaa (IS).

"Kuten Gallen-Kallelan, myös Louhimiehen tapauksessa anteeksianto on sitten asianosaisten välinen asia. Meidän muiden vastuulla puolestaan on se, miten koko asiaan suhtaudumme. Epäkohdista ei saa vaieta – mutta vaikenemisen vaihtoehto ei voi olla vaino".

Feministinen rintama ei hyväksy ajatusta, että anteeksianto on yksilöiden välinen asia. Louhimiehen rikos ei ole anteeksiannettavissa, Louhimieshän on mies.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #1071 : su 25.03.2018, 18:38:25 »
Annammeko Zuckerbergillekään anteeksi? (Emme, ei ainakaan Renttu ;D ).
Missä kohu siellä punanenä persu.  
Missä punanenä persu siellä poliisi.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1072 : su 25.03.2018, 18:38:30 »
Feministinen rintama ei hyväksy ajatusta, että anteeksianto on yksilöiden välinen asia. Louhimiehen rikos ei ole anteeksiannettavissa, Louhimieshän on mies.
Naulan kantaan. En pidätä hengitystäni senkään suhteen, milloin tapausta julkisuudessa kommentoineet naisohjaajat tekisivät yhtä menestyneitä ja kansainvälisesti palkittuja elokuvia, kuin Louhimiellä on jo taskussaan.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1073 : su 25.03.2018, 18:40:56 »
Annammeko Zuckerbergillekään anteeksi? (Emme, ei ainakaan Renttu ;D ).
Nollakommentti. Tapauksilla ei ole mitään tekemistä keskenään; minähän en ole ikinä liittynyt Facebookiin, kun tiesin alusta asti, millainen niljake firman perusti,

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #1074 : su 25.03.2018, 18:45:09 »
Enkä minä ole osallistunut Louhikouri miehen kuvien katseluun mutta kommentoin ja paheksun silti.. ;)
Missä kohu siellä punanenä persu.  
Missä punanenä persu siellä poliisi.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #1075 : su 25.03.2018, 18:48:14 »
Enkä minä ole osallistunut Louhikouri miehen kuvien katseluun mutta kommentoin ja paheksun silti.. ;)
Sinusta eivät olekaan muut kiiinnostuneita, kuin sinä itse. Oletko narsisti? :)