Kirjoittaja Aihe: Perussuomalaisten muodonmuutos? (nro 4)  (Luettu 11686 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hänen pyhyytensä

• -:)lauri
  • Konkari
Vs: Perussuomalaisten muodonmuutos? (nro 4)
« Vastaus #240 : la 09.06.2018, 15:09:03 »
Älä syytä toisia ad-hominem- kommenteista, jos itse toteutat niitä. Minusta Lauri vääristää pahiten keskusteluja foorumilaisista esittäen jatkuvasti täysin perättömiä väitteitä toisista ja heidän muka esittämistä väitteistään, valheita joskus ovat. En oikein jaksaisi nillittää hänen kanssaan. :(
Typerä kommentti. Se ei ole vääristelyä tai ad hominem, että on kanssasi eri mieltä. Ja mitä sitten Toope? Et ole kertonut, että mitä sitten?
« Viimeksi muokattu: la 09.06.2018, 15:24:44 kirjoittanut -:)lauri »

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #241 : la 09.06.2018, 15:13:28 »
Onkohan ad-hominem keskustelu luvallista Venäjällä ?

Lauri voisi tietää, jos vain itse haluaa selitellä asiaa jotenkin uskottavasti ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #242 : la 09.06.2018, 15:25:27 »

Lauri voisi tietää, jos vain itse haluaa selitellä asiaa jotenkin uskottavasti ?
Teidän riussofiilien luulisi tietävän sen.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #243 : la 09.06.2018, 15:38:36 »
riussofiili ?

Olet löytänyt uuden Tieteen Haaran ?

Huomasitko, että miten korkealle arvostin sinua, ihan isoilla kirjaimilla. Itse olit kuitenkin aliarvostamassa omia hehkutuksiasi pikkukirjaimin ?

Oletko olevinasi joku vanha kuli Venäjän autiomaassa ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #244 : la 09.06.2018, 15:42:35 »
riussofiili ?

Olet löytänyt uuden Tieteen Haaran ?

Huomasitko, että miten korkealle arvostin sinua, ihan isoilla kirjaimilla. Itse olit kuitenkin aliarvostamassa omia hehkutuksiasi pikkukirjaimin ?

Oletko olevinasi joku vanha kuli Venäjän autiomaassa ?
Kysy asiaa kaveriltasi Putlerilta. En tiedä eikä kiinnosta teidän russofiilien kanta, sillä kun ei Toopen - tuon älyllisen esikuvanne - mielestä ole mitään väliä mikä se on.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #245 : la 09.06.2018, 15:51:48 »
Yritätkö olla yhtä lipevä kuin Putin ?

Miksi ITSE ihastelet Putinia ?

Kaikki eivät vaan hänestä ole tykännyt, heitti vaimonsakin sivuun ja naatiskelee  nuorten naisten kanssa sen minkä jaksaa liihoiteltuaan kurkiauran kärjessä viikkotolkulla.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #246 : la 09.06.2018, 15:55:34 »

Kaikki eivät vaan hänestä ole tykännyt, heitti vaimonsakin sivuun ja naatiskelee  nuorten naisten kanssa sen minkä jaksaa liihoiteltuaan kurkiauran kärjessä viikkotolkulla.
Mahtaa vituttaa.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #247 : la 09.06.2018, 21:58:36 »

Nyt se Lauri leimaa Hartsinkin russofiiliksi ja putinistiksi, koska on eri mieltä. Loistavaa keskustelua Laurilta. :-X
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #248 : la 09.06.2018, 22:03:24 »

Nyt se Lauri leimaa Hartsinkin russofiiliksi ja putinistiksi, koska on eri mieltä. Loistavaa keskustelua Laurilta. :-X
Mitä sitten?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #249 : la 09.06.2018, 23:44:29 »
Huonoa keskustelua. Sitä mieltä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #250 : su 10.06.2018, 10:46:42 »
Huonoa keskustelua. Sitä mieltä.
Mitä sitten?

Poissa Saares

• Konkari
« Vastaus #251 : su 10.06.2018, 11:20:21 »
Persun logiikalla on tietenkin parempi olla suoraan Venäjän vallan alla, jolloin Suomi ei pääsisi päättämäään asioistaan ollenkaan kuin, että olisimme osana läntistä yhteisöä ja istuisimme pöytien ääressä, joissa asioistamme päätetään. Eli jos Toope mieltäsi itsensä länsimaalaiseksi stalinistivenäläisyyteläisyytensä sijaan, hän ei markinoisi russofiilipuoluettaan persuja tai kehuisi niin aktiivisesti Putinin äänenkannattajamediaa MV-lehteä paremmaksi mediaksi kuin millaisia ovat Suomen etujen kannalta olleet HS tai YLE. Niilläkin on toki heikot kohtansa mutta ne eivät sentään pyri pelaamaan diktaatori-putlerin pussiin Suomen ja suomalaisten etuja vastaan toisin kuin mediat, joita Toope aina lainaa.

Lauri taas puhuu aivan paskaa ja työntää sanoja toisten suuhun. Miksi Laurin pitää käyttäytyä tuolla tavoin? Lauri rinnastaa EU-kritiikin venäjämielisyyteen, mikä on täysin älyvapaa ajatus. Ei Suomessa useimmat EU-kriitikot halua Venäjänkaltaisen banaanivaltion valtaa/vaikutusvaltaa, miksi sellaista haluttaisiin? Venäjämielisyys on Laureille vain samanlainen kuin natsikortti, keino leimata toisia, kun asia-argumentteja ei ole. Huonoa keskustelua ja asiantuntemattomuutta.
Ks. edellinen kommentti.
Uskotko Toope että Suomi olisi itsenäisempi erossa EU:sta? Miten Suomen suhde Venäjään silloin muuttuisi? Miten Venäjän suhde Suomeen muuttuisi?

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #252 : su 10.06.2018, 14:19:23 »

Mahtaa vituttaa.

Tarkoitatko, että koska en ole ihastunut ja tykästynyt Putinin kauneusleikkauksista ?

Minusta Vladimir on silmä-ja naamaleikkaustensa jälkeen enemmänkin jonkinlaisen muumion oloinen.

Hän voisikin vetää leikanneen lääkäriryhmän oikeuteen ja vaatia rahojaan takaisin, koska lopputulos oli aivan kaamea.

Noin ilmeettömän/muumion näköistä naamaa saa etsiä, mutta ei hevin löydä.

Ammutaanks mun nyt heti, koska sanoin naapurinkin mielipiteen ?

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #253 : su 10.06.2018, 14:29:45 »

Mahtaa vituttaa.

Tarkoitatko, että koska en ole ihastunut ja tykästynyt Putinin kauneusleikkauksista ?

Minusta Vladimir on silmä-ja naamaleikkaustensa jälkeen enemmänkin jonkinlaisen muumion oloinen.

Hän voisikin vetää leikanneen lääkäriryhmän oikeuteen ja vaatia rahojaan takaisin, koska lopputulos oli aivan kaamea.

En tiedä miten teillä russofiileilla on nämä asiat tapana hoitaa.
« Viimeksi muokattu: su 10.06.2018, 15:06:27 kirjoittanut -:)lauri »

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #254 : su 10.06.2018, 15:07:19 »

Mahtaa vituttaa.

Oletko itse oppisi hakenut Jekaterinburgista ?

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #255 : su 10.06.2018, 15:08:39 »

Mahtaa vituttaa.

Ikävä kyllä on pakko tuottaa pettymys: sellaista kaupunginosaa ei stadista löydy.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #256 : ti 12.06.2018, 21:08:06 »
Persun logiikalla on tietenkin parempi olla suoraan Venäjän vallan alla, jolloin Suomi ei pääsisi päättämäään asioistaan ollenkaan kuin, että olisimme osana läntistä yhteisöä ja istuisimme pöytien ääressä, joissa asioistamme päätetään. Eli jos Toope mieltäsi itsensä länsimaalaiseksi stalinistivenäläisyyteläisyytensä sijaan, hän ei markinoisi russofiilipuoluettaan persuja tai kehuisi niin aktiivisesti Putinin äänenkannattajamediaa MV-lehteä paremmaksi mediaksi kuin millaisia ovat Suomen etujen kannalta olleet HS tai YLE. Niilläkin on toki heikot kohtansa mutta ne eivät sentään pyri pelaamaan diktaatori-putlerin pussiin Suomen ja suomalaisten etuja vastaan toisin kuin mediat, joita Toope aina lainaa.

Lauri taas puhuu aivan paskaa ja työntää sanoja toisten suuhun. Miksi Laurin pitää käyttäytyä tuolla tavoin? Lauri rinnastaa EU-kritiikin venäjämielisyyteen, mikä on täysin älyvapaa ajatus. Ei Suomessa useimmat EU-kriitikot halua Venäjänkaltaisen banaanivaltion valtaa/vaikutusvaltaa, miksi sellaista haluttaisiin? Venäjämielisyys on Laureille vain samanlainen kuin natsikortti, keino leimata toisia, kun asia-argumentteja ei ole. Huonoa keskustelua ja asiantuntemattomuutta.
Ks. edellinen kommentti.
Uskotko Toope että Suomi olisi itsenäisempi erossa EU:sta? Miten Suomen suhde Venäjään silloin muuttuisi? Miten Venäjän suhde Suomeen muuttuisi?
Ei Suomen itsenäisyys vähäisempää olisi EU:n ulkopuolella. Sanon näin, vaikken nyt olisikaan julistamaan sitä, että Suomen olisi parempi olla EU:n ulkopuolella. Tuo on mahdollisuus, vaihtoehto. Mitä Suomen itsenäiseen päätösvaltaan tulee, yhdistyvä EU vie liki kaiken päätösvallan, koska EU:sta ollaan tekemässä liittovaltiota. Nykyisin USA:n osavaltioilla on jo enemmän päätösvaltaa omiin asioihin, kuin Suomella EU:n osana.

EU-kritiikki ei johdu EU:sta itsestään, vaan enemmänkin siitä tavasta, jolla tavalla EU:a halutaan yhdistää. Siinä unohdetaan demokratia ja kansallinen päätösvalta ja annetaan päätösvalta byrokratialle, johdolle, jota kukaan (paitsi hyvät veljet ja sisaret) ei ole valinnut. EU on kaukana demokratiasta, jos EU-parlamentti on rajattu päätösvallaltaan ja suuret linjat vedetään byrokraattien piireissä. Tämä on EU:n perusongelma.

Edelleen, EU-kritiikki ei ole mitään Venäjämielisyyttä, sen mallihan on vielä pahempi kuin EU:n.
EU:n pitäisi olla enemmän EEC:tä...!

ps. Lauri toki lässyttää syyttäen kaikkia venäjämielisyydestä, mutta keskustelu voi jatkua ilman trollejakin.
goo

Poissa Nuori kotka

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #257 : ti 12.06.2018, 21:16:41 »

Ikävä kyllä on pakko tuottaa pettymys: sellaista kaupunginosaa ei stadista löydy.

Tidätkö edes missä sijaitseen Vyöhyke 2?

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #258 : pe 15.06.2018, 03:14:35 »
http://jatkumo.net/index.php?topic=2689.msg213739#msg213739
Aika selkeä sanoma. Jos mamupolitiikkaa ei paranneta, PS on ulkona hallitusneuvotteluista:
https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/1765301520256701
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #259 : pe 15.06.2018, 23:46:55 »
Tuossa Aamulehden Lauri Nurmen kolumni PS:n hajoamisesta ja siihen liittyvistä koplauksista (Soini, Sipilä, Orpo).
https://www.aamulehti.fi/uutiset/nain-eteni-timo-soinin-varasuunnitelma-ja-historian-dramaattisin-loikkausoperaatio-valtiosihteeri-virtanen-takakontissa-ja-paaministeri-sipilan-kaannytys-kultarannasta-eivat-unohdu-201008433/

Erinomainen lukemisen arvoinen kirjoitus lähihistoriamme ehkä törkeimmästä poliittisesta juonittelusta ja petoksesta.

Itseäni hämmentää tuossa eniten se, miten Soini kykeni olemaan noin yksinkertainen ja vedätettävissä, ellei se hillotolppa ollut tosiaan päämääränä. Politiikan veteraanin pitäisi tietää, että Kok ja kepu (ja SDP) haluavat hajoittaa persut, koska veivät jytkyillään niiltä kannattajia. Soini oli kuin sonni, joka marssii itse lahtauspöydälle tuhoamaan omaa puoluettaan. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?

Pitkä artikkeli, mutta kantsii jaksaa lukea.
« Viimeksi muokattu: pe 15.06.2018, 23:53:43 kirjoittanut Toope »
goo