Kirjoittaja Aihe: kertsin muistiinpanot  (Luettu 1064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kertsi

• Konkari
kertsin muistiinpanot
« : to 19.04.2018, 13:59:13 »
Tallennan tähän ekaan kommenttiin muistiin semmoisia asioita, jotka haluan muistaa, ja jotka ovat ehkä vaikeasti myöhemmin löydettävissä foorumin hakutoiminnan puutteiden tai oman taitamattomuuteni vuoksi.

-------------------------------TOOPE--------------------------------------------------------------------
Toopea on ihan ok ja hyväksyttävää kutsua elukaksi tai haittaeläimeksi tästä lähin, ihan vaan ruman sielunsa takia, ja hänen itse harrastamansa vastaavan haukkumisen takia. Häneltä voi sitten kysyä, että oletko muka loukkaantunut tai mukaloukkaantunut moisesta harmittomasta kommentista, ja kehottaa häntä soittamaan minne lystää, jos asia harmittaa.

Toope on haukkunut täällä ja Tiede-palstalla milloin mitäkin ihmisryhmää tai nimeltä mainittua ihmistä otukseksi.
Siis näin:
(boldaus minun)

Minä haukun joskus vihreitä ja vasureitakin, ja monia muitakin typeryksiä otuksiksi olematta rasisti.

Toope on Tiede-palstalla mm. haukkunut tummaihoista miss Helsinkiä otukseksi. Siis eläimeksi.
Ei ole erityisen nätti, eikä mitään rasismia tuossa.
Sai palkinnon, koska oli sopivan rotuinen. Ikävä rotusuosimisen ilmiö yhteiskunnassamme.
Aijaa. Siis rumat ihmiset ovat sun mielestä otuksia. Sähän et haukkunut rotusuosimista, vaan tuota yhtä ihmistä, haukkuen otukseksi. Etkä edes älyä hävetä.
No, onko nyt joku muka loukkaantunut, vai mukaloukkaantunut harmittomasta kommentista. Soittakaa tasa-arvovaltuutetulle!
« Viimeksi muokattu: to 25.10.2018, 19:04:30 kirjoittanut kertsi »

Poissa kertsi

• Konkari
Vs: kertsin muistiinpanot
« Vastaus #1 : to 25.10.2018, 18:17:48 »
...Miksi keiltää miestä ryhtymästä sairaanhoitajaksi vain siksi, että tilastollisesti miehet eivät yleensä sairaanhoitajiksi hakeudu?
Olkinukkekommentti, koska eihän kukaan kielläkään!
Mutta täysin vastaavasti sinusta olisi hyvä kieltää tytöiltä osallistumasta poikien liikuntaan, koska siellä pelataan jalkapalloa tms?
Eri asia. Isänä pitäisit itsekin hyvänä, että tytöt ja pojat pitävät liikuntatunnit erillään. Vain häiriintyneet lesbofeministihumanistit, jotka eivät ymmärrä sukupuolia, haluavat yhteisiä liikuntatunteja ja unisex-vessoja. Normaalit ihmiset eivät halua, koska tietävät noiden aiheuttavan ongelmia.
Kävin kerran Suomen Turussa. Matkalla sinne poikkesin huoltoasemalla jossa oli unisex-vessa. Oli eriöitä lukittavilla ovilla ja yhteinen käsienpesutila. Ei aiheuttanut shokkia minulle, eikä muillekaan kävijöille joiden katson myös olleen ns. normaaleja.
Minä kävin jo 1990-luvulla opiskeluaikoinani joskus paskalla yliopiston filosofian laitoksen naisten vessassa, kun jo silloin esittivät näitä gendertyperyyksiään... Nuo eivät tykänneet, koska haluavat oikeuksia itselleen, mutta eivät samoja muille. Siitähän tuossa on kyse, oikeuksia halutaan omalle viiteryhmälle.

Vain häiriintyneet lesboqueerfeministihumanistit, jotka eivät ymmärrä sukupuolia, haluavat yhteisiä liikuntatunteja ja unisex-vessoja. Normaalit ihmiset eivät halua, koska tietävät noiden aiheuttavan ongelmia.
Boldaus minun. Toisessa Tässä keskustelussa tuossa edellä keskustelussa kerroit juuri käyneesi paskalla filosofian laitoksen naisten vessassa protestoidaksesi naistutkimusta. Voinemme siis tuolla sinun omalla logiikallasi (lainaus) vetää sen johtopäätöksen, että et mielestäsi ole normaali, vaan epänormaali ja häiriintynyt. Kerrankin olemme samaa mieltä!

Samalla perusteella miesten pisuaarit pitäisi kieltää, sillä nehän OVAT oikeus, joka on käytössä vain miesten viiteryhmällä. Pissikää pojat pönttöön kuten muutkin.
Niin yleensä teemmekin. Joskus vessoissa on vaatimuksia, että miesten tulisi pissata istualtaan. Jokainen mies nauraa noille vaatimuksille.
En ole koskaan ymmärtänyt miesten tarvetta tai kykyä leuhkia asioilla joissa he ovat huonoja. Kuten nyt tuollainen ettei osaa kusta ilman että sotkee koko vessan. Mitä ihmeen ylvästeltävää siinä on?
Nykyisin vähän periaatekysymystä kai? Feministilesbot sun muut häiriintyneet vaativat miehiä käyttäytymään kuin naiset, = ideologinen kastraatio, halutaan pakottaa miehet käyttäytymään kuin naiset.Mutta kun ei käy. Tuollaiset femakot ansaitsevat läpsyn naamaansa, jotta ovat hiljaa.Nuo eivät sano miehille, miten tulee käyttäytyä.

(boldaus minun)
« Viimeksi muokattu: to 25.10.2018, 18:26:39 kirjoittanut kertsi »