Äänestys

Kuka on avuttomin vittuilija foorumilla

Vanha Aatami
1 (7.1%)
Pimpelis Pompelis
4 (28.6%)
Wade
0 (0%)
Topi
1 (7.1%)
Saares
0 (0%)
TSS
0 (0%)
Safiiri
1 (7.1%)
Hibbu
7 (50%)
Toope
0 (0%)
urogallus
0 (0%)
Socrates
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: su 29.04.2018, 14:24:58

Kirjoittaja Aihe: Jatkumon surkein vittuilija  (Luettu 2813 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
Vs: Jatkumon surkein vittuilija
« Vastaus #20 : ke 18.04.2018, 16:09:56 »

Oletko sinä veljesi vartija. On saatu vaikutelma, että alkuaan hibiscusille on sovittu rakkikoiran rooli, joka ajan myötä äityi kaikkien haukkumiseksi siinä määrin, että häiritsi kaikkinaisuutta suosivaa foorumin pitäjääkin.

Olin huomaavinani Hibbu-inkarnaation myötä pientä asiattoman törkeyden vähentämistä, mutta aiemmalla toiminnalla muille oli annettu valtuutus, että mitään hyvän käytöksen tapoja ei häntä kohtaan ole aihetta noudattaa vaan niin hyvän herjan kuin huonon kuonan voi surutta kaataa kulkukoiran niskaan. Ja kun ilkkumista tuli, on Hibbun reagointitapana yrittää esittää viimeinen törkeys kunnes se on niin kehno, ettei siihen reagoida.

Ajattelin, että keskimääräistä parempaan Viron kulttuurin ja kielen tuntemuksiin ja mahdollisiin muihin vahvuuksiin nojaten olisi mahdollista kehittää hyväksyttävissä oleva foorumikäyttäytymisrooli. Selvä on, että vanhan käytöksen paino ei muiden mielessä hevillä unohdu ja herjat jatkuvat pitkän aikaa.

hibiscusin ikuiseksi luvatun poistumisen jälkeen Jatkumolla on kehkeytynyt uskomattoman laadukkaita keskusteluja kiitos muutaman asiaan paneutuneen samalla aaltopituudella olevan jäsenen. Tuo on suunta, joka ilahduttaa.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #21 : ke 18.04.2018, 16:51:31 »
VA:n ja Sepen viestit varmaankin rikastuttavat Jatkumon kulttuuria. Jos haluat, niin voin minä täältä poistakin, ettei kukaan jarruttaisi varsinaisten häiriköiden propagandaa ja vittuilua. Sinä näet asioita milloin miltäkin kannalta, eikä oikein kukaan saa selvää, mihin sinä pyrit.

Kukin tuo omat juttunsa ja tyylinsä. Näin sen tulee ollakkin. Se, että sinulla painottuu tietyt asiat, ei ole erilaisempi tässä kokonaisuudessa.

Joskus on hiertävyyttä enemmän, tai siihen ajoittain vähän kyllästyy, tai sitten ihan vaan älähtää, kun iskee reaktio. Kai nekin möläyttelyt menee, osana muuta, kun kerran on kaikenlaista muutakin matkassa.

Mitä tulee jumetuksiin, niin altalipan tyyli tietysti laittaa eniten silmään. Ei ole patenttia tähän mielessä, eikä ehdottaa. Joskus tuntuu, että helpompi melkein on muutos aidosti huono-osaisille, ja terveytensä kanssa selkeästi solmuun menneillä, vaikka työmäärä voi olla paljon isompi. Nöyryys, ja isokin haaste tulee aikanaan tehdyksi. Asema se on tuokin, ja tulosten kannalta joskus helpompi, käytännössä.

Negatiiviseen jahtiin en oikein usko, yksioikoisena. Tarkoitan tuloksia. Joskus sanotaan, että fiksumpi käyttää päätään. Ehkä. Sekään ei näköjään riitä, sillä päätä täällä on, varmasti, vaikka päättömyydestä on tapana naljailla. Ehkä kertoo arvostuksista, ja niiden vinksahtaneisuudesta. Järki ja pää on oikeasti jonkin jatke.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #22 : ke 18.04.2018, 16:53:42 »

Oletko sinä veljesi vartija. On saatu vaikutelma, että alkuaan hibiscusille on sovittu rakkikoiran rooli, joka ajan myötä äityi kaikkien haukkumiseksi siinä määrin, että häiritsi kaikkinaisuutta suosivaa foorumin pitäjääkin.

En usko tuohon - tai mitä sitten tarkoitat "alkuaan".
Tuo käytös on hibiskusella ja kaikilla inkarnaatioillaan ollut kaikilla niillä foorumeilla joilla olen asiaa havainnoinut, enkä minä ole niillä ollut kirjautuneena kuin parilla. Silti hän on kaikilla foorumeilla  löytänyt jonkun joka oikeuttaa ja edellyttää hibiskusen käytöksen.
hibiskusta pitempään seuranneet sanovat, että hibiskusi on ollut järkevästi kirjoittava ja käyttäytyvä kunnes kaikki muuttui äkillisesti.
Tämän muutoksen syystä voi kertoa vain hibiskusi itse.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #23 : ke 18.04.2018, 17:03:17 »

Hibiksen foorumikaaressa voi olla jotain samaa kuin minulla. Alkuun pyrkimystä kohti jotain parempaa, ja tekemistä kohden jotain osuvaa. Kun tässä menee heikosti, ja vastaan tulee kohtuutonta, niin pyrkiminen menee kohden silmittömämpää. Seura tekee kaltaisekseen.

Parempaan pyrkivä ei tietysti ole usein sen parempi, tosin pyrkijä huomaa vertaisensa nopeasti. Vertainen ei tässä mielessä ole tietysti se haastekohta, vaikka pyrkiminen olisi hyvin erilaista ja erilaiseen tähtäävää, mikä voi olla myös pelkkää linjaa, vaikkei sitä pyrkijä tiedosta selkeästi.

Jos heittäytyy kommunikoimattomaksi, niin tähän on hyvin paljon erilaisia malleja. Helposti on syy olla kuuntelematta. Ei tarvita Hibiksen kaltaista tökkivyyttä. Siten vaikea sanoa, että jos yhteisö kaipaa jotain oppimista, niin kuka voisi tarvittavaa yrittää tuoda.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #24 : ke 18.04.2018, 17:24:36 »

En usko tuohon - tai mitä sitten tarkoitat "alkuaan".
Tuo käytös on hibiskusella ja kaikilla inkarnaatioillaan ollut kaikilla niillä foorumeilla joilla olen asiaa havainnoinut, enkä minä ole niillä ollut kirjautuneena kuin parilla. Silti hän on kaikilla foorumeilla  löytänyt jonkun joka oikeuttaa ja edellyttää hibiskusen käytöksen.
hibiskusta pitempään seuranneet sanovat, että hibiskusi on ollut järkevästi kirjoittava ja käyttäytyvä kunnes kaikki muuttui äkillisesti.
Tämän muutoksen syystä voi kertoa vain hibiskusi itse.
Ajattelen tätä foorumia ja hibiscusin legendaarista aloitusviestiä, jossa hän ehdotti pimpelis pompeliksen vanhan nimen sulkemista pois foorumilta ennen kuin tämä oli rekisteröitynytkään.

Toki on tuttua hibiscusin samankaltainen käytös muilla foorumeilla ennen tätä foorumia ja tämän foorumin aikana. Eli ei ole vain tälle foorumille räätälöity käyttäytymisrooli vaan heijastaa hibiscusia itseään.

socrates

• Vieras
« Vastaus #25 : ke 18.04.2018, 17:25:57 »
Ilman hibsua täällä on aika tylsää. Eikä Erkkikään pahaa tekisi.

Paikalla Juha

• Konkari
« Vastaus #26 : ke 18.04.2018, 17:29:22 »
Toki on tuttua hibiscusin samankaltainen käytös muilla foorumeilla ennen tätä foorumia ja tämän foorumin aikana. Eli ei ole vain tälle foorumille räätälöity käyttäytymisrooli vaan heijastaa hibiscusia itseään.

Vähän sama käsitys, Hibiksen omista puheista huolimatta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #27 : ke 18.04.2018, 18:27:26 »
Ilman hibsua täällä on aika tylsää. Eikä Erkkikään pahaa tekisi.

Vai tekisi Erkki  hyvää. No, teillä on tuollainen klikki.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #28 : ke 18.04.2018, 19:45:01 »

Hibiksen foorumikaaressa voi olla jotain samaa kuin minulla.

vai olette sukulaissieluja. Ei hyvältä vaikuta.

Jos heittäytyy kommunikoimattomaksi, niin tähän on hyvin paljon erilaisia malleja.

Älä heittäydy komminkoimattomaksi vaan kerro, voiko zombi äänestää.