Äänestys

Yksinkertaisesti: Kuka mielestäsi on Jatkumon suurin mulkku?

:-)lauri
a4
Big Data Lenny
Brutto
Faustinen
Hayabusa
Hibbu (os. Hipskusi)
Jaska Jokunen
Juha
Kopek
Laika
Lenny
Mr KAT
Pimpelis Pompelis
Renttu
Socrates
toope
Vanha Aatami
Joku muu - kuka?

Äänestys päättyy: to 06.02.2020, 18:32:35

Kirjoittaja Aihe: Jatkumon SUURIN MULKKU...... Äänestys.  (Luettu 5302 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hibbu

• Vieras
Vs: Jatkumon SUURIN MULKKU...... Äänestys.
« Vastaus #40 : pe 13.04.2018, 11:48:07 »
Huvittava tuo VA:n äänestys sikälikin, että sen olisi pitänyt hänen ilmoituksensa mukaan päättyä jo helmikuussa ennen kuin se oli alkanutkaan.
Muita ilmoituksia kestosta en ole nähnyt, kuin että tämä kysely päättyy helmikuussa 2020.

..... Aika suurella egolla mennään, jos äänestystä täytyy jatkaa pari vuotta. Kyseessä lienee VA:n avuttomuus kirjoittaa päivämääriä. Jos tuo on ollut noin alusta saakka, kuin Jaskahousu Sanoo, niin myönnän virheeni, enkä selitä sitä tämän enempää.

Minulla ei ole vaikeuksia kirjoittaa päivämääriä, mutta ohjelma ei kysy päivämäärää vaan äänestyksen kestoa ja koska arvelin sinun kuitenkin voittavan panin kestoksi: 666.

Ajattelin, että teol.yo. tietää mihin luvulla 666:lla viitataan.....

(Jos joku ei tiedä, niin 666 on "Pedon luku" Ilmestyskirjassa, jossa enkeli varoittaa kostosta kaikille, jotka kantavat pedon lukua. Se on nyt tatuoitu Hipskusen kankkuun.)

VA.

Oli syy mikä tahansa, niin VA:n olematon ego senkuin vaan paisuu. Hänen täytyy kehuskella olemattomalla kirjastollaan, olemattomalla koulutuksellaan, ateismillaan, kahdella uudella olemattomilla autoillaan ja kauko-ohjattavalla tallin ovellaan, olemattomalla reservin upseeriudellaan, olemattomalla varakkuudellaan ja ties millä valehtelullaan. Tuo on vain narsismia ja heikkoa itsetuntoa.

Voin kertoa VA:lle, että minulla ei ole ainoatakaan tatuointia ja että hän uskoo suureen Saatanaan. Satanismi lienee hänen uskontonsa. Jokohan VA on pystyttänyt ja pyhittänyt alttarin Saatanalle?

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #41 : pe 13.04.2018, 12:15:27 »
Aika suurella egolla mennään, jos äänestystä täytyy jatkaa pari vuotta. Kyseessä lienee VA:n avuttomuus kirjoittaa päivämääriä. Jos tuo on ollut noin alusta saakka, kuin Jaskahousu Sanoo, niin myönnän virheeni, enkä selitä sitä tämän enempää.
Kyselyn kesto perustettaessa annetaan päivien määränä, ei päivämääränä. Hibbun pylly haisee. Ja Hibbu puhuu, mitä sylki suuhun tuo.

Mitä sinä huru-ukko taas horiset?
Selittäen virheesi vain pahenisivat.

Olisi hauskaa jos joku kyökki- tai kamaripsykolgi palstalla analysoisi Hibbun esiintymistä, jossa tavan takaa toistuu vakuuttelu ettei hän ole sellainen kuin on.

Kuinka usein on tavan takaa ja olenko vakuutellut, etten ole sellainen kuin olen? En minä täällä selitä, millainen olen. Olen tosin kertonut, että olen elävässä elämässä toisenlainen kuin täällä mulkkujen seurassa. Sinun viesteistäsi näkee kyökkipsykologikin, millainen oikeasti olet.

Poissa Milja

• Asiantuntija
  • Täysjäsen
  • Miljaa hyvä tulee
« Vastaus #42 : pe 13.04.2018, 16:42:42 »
Noin yleisellä tasolla voisi todeta, että täällä on nimettömänä ja kasvottomana helppo olla juuri sellainen kuin on. "Elävässä elämässä" joutuu sitten enemmän rajoittamaan sanomisiaan, tekemisiään ja luonteenpiirteitään. Suurin osa toki on oma itsensä molemmissa.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #43 : pe 13.04.2018, 16:53:02 »

Olen tosin kertonut, että olen elävässä elämässä toisenlainen kuin täällä mulkkujen seurassa.

Tarkoitatko meitä pikku pippeleitä?

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #44 : pe 13.04.2018, 17:02:08 »

Olen tosin kertonut, että olen elävässä elämässä toisenlainen kuin täällä mulkkujen seurassa.

VA.

Tarkoitan. Vaikka teillä onkin pienet pippelit, niin olette suuria mulkkuja.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #45 : pe 13.04.2018, 20:48:19 »

Miksi meitä ei äänestetä? Eikö tulos ole aivan selvä - puolet jäsenistä pitää sinua suurimpana koko Jatkumon mulkkuna. Ainutlaatuinen saavutus. Sinua ei uhkaa edes toinen mulkku Sokru....

Voit taas valittaa väärinkäytöksistä rakkaalle Juhalle.

VA.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #46 : pe 13.04.2018, 21:32:54 »

Miksi meitä ei äänestetä? Eikö tulos ole aivan selvä - puolet jäsenistä pitää sinua suurimpana koko Jatkumon mulkkuna. Ainutlaatuinen saavutus. Sinua ei uhkaa edes toinen mulkku Sokru....

Voit taas valittaa väärinkäytöksistä rakkaalle Juhalle.

VA.

Miten niin taas? Oletko rakastunut Juhaan? No on sekin parempi kuin rakastua mobiilipuhelimeen.Sinä tosiaan olet niin surkeassa jamassa, että otat jatkuvasti ilon irti täysin tyhjästä.

Poissa Sandman

• Jäsen
« Vastaus #47 : la 14.04.2018, 12:31:36 »
Miten nämä kaksi parhainta kaverusta pitävät aina kärkisijoja näissä äänestyksissä. Käsittämätöntä ylivoimaa. Ei sillä etteivätkö paikkaansa ansainneet ole.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #48 : la 14.04.2018, 12:34:26 »
Miten nämä kaksi parhainta kaverusta pitävät aina kärkisijoja näissä äänestyksissä. Käsittämätöntä ylivoimaa. Ei sillä etteivätkö paikkaansa ansainneet ole.

Kumpi lienee kumpi.

https://www.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s
Well I've been down so god damn long that it looks like up to me.
Well I've been down so very damn long that it looks like up to me.
Why don't one of you people come on and set me free?

- JM

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #49 : la 14.04.2018, 12:50:13 »

Eihän nämä kaksi ole saaneet kuin vajaat 70 % annetuista äänistä, joka on ymmärrettävää kun jäseniä ei enää ole 130 enempää.

Sitä minä ihmettelen, että miksei pyhän triumviraatin kolmas jäsen J ole saanut yhtään ääntä. Pitää varmaan järjestää rinnakkaisäänestys Jatkumon kolmanneksi mulkuimmasta....

VA.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #50 : la 14.04.2018, 12:57:04 »

Eihän nämä kaksi ole saaneet kuin vajaat 70 % annetuista äänistä, joka on ymmärrettävää kun jäseniä ei enää ole 130 enempää.

Sitä minä ihmettelen, että miksei pyhän triumviraatin kolmas jäsen J ole saanut yhtään ääntä. Pitää varmaan järjestää rinnakkaisäänestys Jatkumon kolmanneksi mulkuimmasta....

VA.

Pois se minusta että epäilisin jäsenen A järjestelevän tuloksia.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #51 : ti 24.04.2018, 11:50:16 »

Hipskusen tyrmäävää ylivoimaa:

Viisitoista (15) kahdestakymmenestäkahdesta (22) äänestäneestä on päätynyt "oppineeseen" vuohipaimeneen.

Nyt saanee jo onnitella. Lähetän piakkoin virallisen ansiomerkin: "Jatkumon mulkuimman rautainen ansioristi kullitetuin sarvin."

VA.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #52 : ti 24.04.2018, 12:02:55 »

Hipskusen tyrmäävää ylivoimaa:

Viisitoista (15) kahdestakymmenestäkahdesta (22) äänestäneestä on päätynyt "oppineeseen" vuohipaimeneen.

Nyt saanee jo onnitella. Lähetän piakkoin virallisen ansiomerkin: "Jatkumon mulkuimman rautainen ansioristi kullitetuin sarvin."

VA.

Lisäys:
Onnittele pois. Äänestyksen olet kuitenkin ilmoittenut suuruudenhulluudessasi jatkuvan aina 20.02.2020. saakka. Nyt elämöit ja iloitset jo lopputuloksesta ainakin toista kertaa. Sinäkin voit vielä saada ääniä kuten muutkin.

Minä kävin vilkaisemassa tuota äänestystä. Valitettavasti olin saanut äänistä vain 38,5%. Olisin toivonut huomattavasti enemmän. Lähetä ihmeessä, kunhan ensuin hankit osoitteen. Yksikään jatkumolaisista ei sitä tiedä. Jos osaat, niin laskepa äänestäneiden kokonaismäärä. Sinun sössimäsi äänestys, kun annat useampis ääniä jokaiselle äänestäjälle.
« Viimeksi muokattu: ti 24.04.2018, 12:08:42 kirjoittanut Hibbu »

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #53 : ke 25.04.2018, 01:34:35 »
Tuon edessä kalpenee jo namusetä socrukin. Yli kaksi kolmasosaa äänesti hibsukkaa. Äänestäjiäkin Jatkumon aktiivikirjoittajien verrran.

Menestys tässä oli vielä tyrmäävämpi kuin "turhin sekoilija tällä foorumilla" ja "avuttomin vittuilija foorumilla" -kyselyissä. Voisiko enempää tunnettuutta toivoa.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #54 : ke 25.04.2018, 07:33:26 »
Tuon edessä kalpenee jo namusetä socrukin. Yli kaksi kolmasosaa äänesti hibsukkaa. Äänestäjiäkin Jatkumon aktiivikirjoittajien verrran.

Menestys tässä oli vielä tyrmäävämpi kuin "turhin sekoilija tällä foorumilla" ja "avuttomin vittuilija foorumilla" -kyselyissä. Voisiko enempää tunnettuutta toivoa.

Enpä juurikaan ihmettele, että useita ääniä luvan saaneet äänestäjät äänestävät useampia vaihtoehtoja. Sinun tyhmyytesi edessä kalpenee kuka tahansa. Olen saanut näissä manipuloiduissa täysi turhissa ja mitään kenestäkään kertomissa äänestyksissä enemmänkin kuin 38,5% äänistä. VA tehtailee näitä typeriä äänestyksiä, jotka kertovat vain sen, kuinka moni inhoaa minua siksi, etteivät he muuten pärjää. Velttoja ja tyhmiä avuttomia raukkoja.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #55 : ke 25.04.2018, 08:15:18 »
VA tehtailee näitä typeriä äänestyksiä, jotka kertovat vain sen, kuinka moni inhoaa minua siksi, etteivät he muuten pärjää. Velttoja ja tyhmiä avuttomia raukkoja.

Pärjää missä lajissa?

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
« Vastaus #56 : ke 25.04.2018, 09:09:04 »

.....moni inhoaa minua siksi, etteivät he muuten pärjää. Velttoja ja tyhmiä avuttomia raukkoja.

Ja miksipä sinä inhoat ja solvaat melkein kaikkia....?

VA.

socrates

• Vieras
« Vastaus #57 : ke 25.04.2018, 11:31:06 »
Avatkaa äänestys siitä kuka on erityispaska.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #58 : ke 25.04.2018, 12:23:05 »
VA tehtailee näitä typeriä äänestyksiä, jotka kertovat vain sen, kuinka moni inhoaa minua siksi, etteivät he muuten pärjää. Velttoja ja tyhmiä avuttomia raukkoja.

Pärjää missä lajissa?

Väittelyissä ja viestinnässä. Te suollatte solkenaan täyttä paskaa. Siis sinä ja sinunlaisesi ääliöt.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #59 : ke 25.04.2018, 12:39:37 »
Hibiscusin uusin inkarnaatio Hibbu onkin jo perustanut "täysin turhan ja mitään kenestäkään kertomattoman äänestyksen" Jatkumon surkein vittuilija ja siinäkin on kärkipaikalla kun on saanut äänet puolelta äänestäjien määrästä. Vaikka kuinka koittaa vaatimattomasti hibbuilla eli esittää tyhmää niin tässä ketjussa on saanut äänet kahdelta kolmasosalta äänestäjien määrästä. Jos mahdollista, olisi Hibbu ansainnut molemmatkin ääneni tässä ketjussa.

Enimmäistä kyselyä lukuunottamatta kyselyt henkilöistä ovat olleet kielteissävytteisiä, kiitos paljolti hakkaamaan taipuvaiselle tampuurimajuri socratekselle, joka kyllä on pehmennyt saatuaan tälläkin vuosituhannella.