Äänestys

Ketkä jatkumoiset pitäisi hakata?

Vanha antistalinisti
3 (6.5%)
Pimpelis pompelis
3 (6.5%)
Toope
0 (0%)
Socrates
10 (21.7%)
Hibiscus
10 (21.7%)
Renttu
3 (6.5%)
Laika
2 (4.3%)
Mjulkku
3 (6.5%)
Brutto
0 (0%)
Lenny
1 (2.2%)
Urogallus
0 (0%)
Hayabusa
0 (0%)
Lauri
2 (4.3%)
Erkki
2 (4.3%)
Keijo
0 (0%)
Hartsi
0 (0%)
Roger
0 (0%)
Faustinen
0 (0%)
Joku muu
0 (0%)
Kaikki edellä mainitut ja muutama muu
0 (0%)
Ei ketään
5 (10.9%)
Juha
2 (4.3%)
Kopek
0 (0%)
MrKat
0 (0%)
Jaska
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 15

Kirjoittaja Aihe: Hakattavat jatkumoiset  (Luettu 1270 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
Vs: Hakattavat jatkumoiset
« Vastaus #60 : ke 07.02.2018, 11:41:49 »
Ok, tehdään sitten seuraavasti: Juha maksaa socratekselle 200 e könttänä ja socrates hakkaa Juhan kunnolla. Jos raha on ongelma, ihmiset keräävät ensin kolehdin. Vaihtoehtoisesti Juha maksaa neljännesvuosittain osissa ja pyllyseksi kuuluu tietysti hintaan.

Kuvat Juhasta mustine silmineen hän laittaa profiilikuviksi foorumille. Auttoiko?

Mä tarjosin toisella Juhan foorumilla aikoinaan pari tonnia sille, joka hakkaa THL:n muttei siltikään löytynyt halukkaita.
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #61 : ke 07.02.2018, 12:31:34 »
Kun tarkemmin muistelen, sain veronpalautusta pari tonnia ja lupasin puolet siitä THL:n hakkaajalle.

Nyt en voi putkiremontin takia maksaa, mutta jos tontin täydennysrakentaminen menee nappiin, voisin sponssata esim:

-Renttu ja Laika tonni
-lauri €800,-
-Mjulkku €700,-
-Lenny €500,-

Jaska on jo aikoinaan hakattu ja muut hurut saa joku hakata, jos huvittaa, en maksa. Mamut hakkaavat Bruton jos ja kun sekaantuu muslimityttöihin.

Poissa Roger

• Konkari
  • BEWARE
« Vastaus #62 : ke 07.02.2018, 16:18:53 »
Ok, tehdään sitten seuraavasti: Juha maksaa socratekselle 200 e könttänä ja socrates hakkaa Juhan kunnolla. Jos raha on ongelma, ihmiset keräävät ensin kolehdin. Vaihtoehtoisesti Juha maksaa neljännesvuosittain osissa ja pyllyseksi kuuluu tietysti hintaan.

Kuvat Juhasta mustine silmineen hän laittaa profiilikuviksi foorumille. Auttoiko?

Onko lopputulos mielestäsi selvä jo ennen matsia?

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #63 : ke 07.02.2018, 16:32:00 »

Onko lopputulos mielestäsi selvä jo ennen matsia?

Jos Juhan päättäväisyyteen hänen kirjoitustensa perusteella on uskominen, niin on. Tietysti on täysin mahdollista, että ihminen kirjoittaa kuin nössö ja jostain syystä ei olekaan nössö, ja päinvastoin. Juha mustalla silmällä sopisi silti hienosti profiilikuvakseen kuin nyrkki silmään.
« Viimeksi muokattu: ke 07.02.2018, 16:39:49 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #64 : ke 07.02.2018, 16:42:17 »
Voihan se musta silmä tulla kumminkin Socrullekin, eihän siihen tarvita kuin yksi onnistunut huitaisu.

Ja hyvää varmaan tekisi, saada omaa lääkettään.

T: Xante

Poissa Roger

• Konkari
  • BEWARE
« Vastaus #65 : ke 07.02.2018, 17:24:54 »
Tässä kohtaa on syytä olla hieman ilonpilaaja ja muistuttaa hieman vastuukysymyksistä:

Lainaus
Ilta-Sanomat uutisoi marraskuussa tapauksesta, jossa yksi kohtalokas nyrkinheilautus ravintolaillan jälkeen teki 36-vuotiaasta kahden lapsen isästä lopuksi elämäkseen työkyvyttömän.

Lyönnin seurauksena mies löi päänsä katuun ja sai vaikean aivovamman. Hän tarvitsee toisen ihmisen apua ympäri vuorokauden ja asuu nykyään palvelutalossa. Miehelle on myönnetty pysyvä työkyvyttömyyseläke.

Lyöjälle, 20-vuotiaalle heinolalaismiehelle, tapauksesta koitui maksettavaa 24 vuodeksi. Laskun loppusumman arvioitiin nousevan noin 450 000 euroon.
http://jatkumo.net/index.php?action=post;topic=2570.60;last_msg=192936

Muistelen kaverini nuorukaisena joutuneen tilanteeseen jossa hänet haastettiin tappeluun. Hän kyseli aivan rauhallisesti että miten lujaa on lupa lyödä, koska epäili että täysillä lyödessään saattaisi vastapuolen pää irrota kiinnikkeistään. Ehdotti ensiksi kädenvääntöä. Vastapuoli luikki hetken kuluttua lähes näkymättömiin.

« Viimeksi muokattu: ke 07.02.2018, 17:28:48 kirjoittanut Roger »

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #66 : ke 07.02.2018, 17:40:07 »
Voihan se musta silmä tulla kumminkin Socrullekin, eihän siihen tarvita kuin yksi onnistunut huitaisu.

T: Xante

Kahvakuulalla huitaisee itse itseään niin eiköhän ole kunnolla hakattu.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #67 : ke 07.02.2018, 18:58:13 »

Voi se päätyä lopulta myös villiksi rakastelusessioksi, kun kaksi miestä aikansa ähkii ja painii lattialla.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #68 : ke 07.02.2018, 20:25:31 »

Voi se päätyä lopulta myös villiksi rakastelusessioksi, kun kaksi miestä aikansa ähkii ja painii lattialla.

No tätä mielikuvaa just kaipasinkin. Taidan pistää koneen takaisin kiinni.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #69 : ke 07.02.2018, 20:41:18 »

En antanut, vaikka rakennussiivooja mulkku ansaitsisikin turpaansa. Tuolla asenteella lienee saanutkin useammankin kerran. Minä en ole saanut turpaani koskaan, vaikka olen liikkunut nuorempana paljonkin Helsingissä öiseen aikaan. Reaalielämässä käyttäydyn toisin kuin täällä.

Sinä se jaksat riemastuttaa meitä ala-asteen välitunti puheilla...

Onko sulla muuta levyä meille soitella?
Mongo mogo...

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #70 : ke 07.02.2018, 21:05:31 »

En antanut, vaikka rakennussiivooja mulkku ansaitsisikin turpaansa. Tuolla asenteella lienee saanutkin useammankin kerran. Minä en ole saanut turpaani koskaan, vaikka olen liikkunut nuorempana paljonkin Helsingissä öiseen aikaan. Reaalielämässä käyttäydyn toisin kuin täällä.

Olisi kyllä vaikka cd, missä opetellaan suomen kielen alkeita. Vanha aapinenkin olisi vielä tallella ja jos noista suoriudut välttävästi, niin voin sinulle toimittaa astetta vaikeamman suomen kielen oppikirjan, missä opiskellaan myös yhdyssanoja. Se menee kyllä sinulta yli hilseen, mutta hyvässä lykyssä opit ymmärtämään, että välituntipuheet on yhdyssana, vaikka elätkin henkisesti ja älyllisesti ala-asteen koululaisten tasolla.

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #71 : ke 07.02.2018, 21:20:43 »

Olisi kyllä vaikka cd, missä opetellaan suomen kielen alkeita. Vanha aapinenkin olisi vielä tallella ja jos noista suoriudut välttävästi, niin voin sinulle toimittaa astetta vaikeamman suomen kielen oppikirjan, missä opiskellaan myös yhdyssanoja. Se menee kyllä sinulta yli hilseen, mutta hyvässä lykyssä opit ymmärtämään, että välituntipuheet on yhdyssana, vaikka elätkin henkisesti ja älyllisesti ala-asteen koululaisten tasolla.

Voi sinua.
Et sitten ymmärtänyt pointtia, vaan jaksat edelleen riemastuttaa meitä samalla levyllä...

Mongo mogo...

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #72 : ke 07.02.2018, 21:47:07 »

Voi sinua.
Et sitten ymmärtänyt pointtia, vaan jaksat edelleen riemastuttaa meitä samalla levyllä...

No, kun en kerran ymmärtänyt pointtiasi, niin älykkäänä miehenä valistanet minua. Minusta vaikuttaa siltä, että minä jankkaan mielestäsi jatkuvasti sinun typeryydestäsi. En tiedä, keitä ääliöitä minä riemastutan ja keitä olette te.  Sinä Va ja Sepekö?

Poissa Mjulkku

• Apinan korvike
  • Konkari
« Vastaus #73 : ke 07.02.2018, 22:00:28 »

No, kun en kerran ymmärtänyt pointtiasi, niin älykkäänä miehenä valistanet minua. Minusta vaikuttaa siltä, että minä jankkaan mielestäsi jatkuvasti sinun typeryydestäsi. En tiedä, keitä ääliöitä minä riemastutan ja keitä olette te.  Sinä Va ja Sepekö?

Ai, tää jatkuu vielä?

Mongo mogo...

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #74 : to 08.02.2018, 07:25:09 »

Ai, tää jatkuu vielä?

Tulihan se sieltä. Kattava vastaus.

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #75 : su 11.02.2018, 11:42:36 »

Älä ny, mulla kerkesi jo tulla eläviä mielikuvia Sokrun villistä rakastelusessiosta kahvakuulan(kin) kanssa (vrt. Norman viesti ennen Laikan viestiä), enkä silti ole sulkemassa konetta.

Editti. Ai se olikin jo vanha viesti tuo sinun viestisi.
« Viimeksi muokattu: su 11.02.2018, 11:46:28 kirjoittanut kertsi »

Paikalla socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #76 : ma 12.02.2018, 16:00:32 »

Älä ny, mulla kerkesi jo tulla eläviä mielikuvia Sokrun villistä rakastelusessiosta kahvakuulan(kin) kanssa

Ensimmäiseen kahvakuulaan rakastuu palavasti. Kävin yöllä tuijottamassa sitä kuutamossa mökin pihalla.

Mutta kuten kaikille rakkaustarinoille lopulta tapahtuu, rakkaus hiipuu ja muuttuu joksikin muuksi, kun kuula osoittautuu pirttihirmuksi, joka nujertaa raavaimmankin miehen.

Nykyään kun astun salille ja näen kuulat, tunnen fyysistä kuvotusta ja pelkoa.