Äänestys

Kuka on turhin sekoilija tällä foorumilla?

VA
0 (0%)
Jaska
0 (0%)
Sepe
1 (5.3%)
Faustinen
1 (5.3%)
Renttu
1 (5.3%)
Saares
0 (0%)
hibiscus
11 (57.9%)
Socrates
4 (21.1%)
Juha
1 (5.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 11

Kirjoittaja Aihe: Kuka on Jatkumon pahin sekopää?  (Luettu 5913 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Kuka on Jatkumon pahin sekopää?
« : pe 02.02.2018, 17:20:15 »
Äänestys päättyy vappuna.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
Vs: Kuka on Jatkumon pahin sekopää?
« Vastaus #1 : pe 02.02.2018, 17:46:49 »

Hipskusi on toistaiseksi saanut vasta 60 % kaikista annetuista äänistä. Taitaa olla yhtä ylivoimainen kuin rakas ystävänsä Sauli vajaa viikko sitten.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #2 : pe 02.02.2018, 17:56:12 »

Hipskusi on toistaiseksi saanut vasta 60 % kaikista annetuista äänistä. Taitaa olla yhtä ylivoimainen kuin rakas ystävänsä Sauli vajaa viikko sitten.

VA.

Minun ei ole vaikea arvata, mistä nuo kolme ääntä on tullut. Eiköhän niitä tule vielä lisää, kunhan koneistonne käynnistyy kunnolla.

• Konkari
« Vastaus #3 : pe 02.02.2018, 18:23:09 »

Minun ei ole vaikea arvata, mistä nuo kolme ääntä on tullut. Eiköhän niitä tule vielä lisää, kunhan koneistonne käynnistyy kunnolla.

Jepulis!

Vainoharhaiset noin 90 %-invalidit Hipskusi ja Socru ovat vuosia sitten keksineet täältä palstalta aktiivimallin mukaan toimivan sala  liiton  "HURU-UKOT", johon minut on liitetty.

Koska tällaisesta sala  liitosta  en ole tietoinen, ajattelin, että se olisi viimein aika perustaa. Ja lupauden ensimmäiseksi puheenjohtajaksi ja otan tällä palstalla vastaan ilmottautumisia "Huru-ukkoihin".

Varaan itselleni alustavasti jäsennumeron 1. Huru-ukoista. (Ellei joku katso olevansa ansioituneempi tms.)

PS.
"Huru-ukot" on fiksujen ihmisten yhteisö, joka on sitoutunut edistämään vapaata keskustelukultturia, demokratiaa, tasa-arvoa ja ihmisen vapautta. Jos naisjäseniä - kuten toivottavasti runsaasti ilmaantuu - niin nimitämme kerhomme uudelleen:
"Jatkumon huru-akat ja -ukot".

VA.
« Viimeksi muokattu: pe 02.02.2018, 18:25:59 kirjoittanut Vanha Antistalinisti »

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #4 : pe 02.02.2018, 19:04:14 »
Perustin tämän äänestyksen nähdäkseni, kuinka suosittu olen vähä-älyisten jatkumolaisten keskuudessa. Hyvin näyttää menevän. Kuinkahan moni huru-ukko ilmoittautuu VA:n luotsaamaan huru-ukkojen kööriin. Joku hullu saattaa ilmoittautua.On päivän selvää, että kolmen hurun saumaton  yhteistyö on sujunut jo vuosia. Jaska ja Sepe ovat kertoneet, että heillä on muitakin tapoja olla yhteydessä toisiinsa kuin. Niin on sinullakin.Ihan itse olette perustaneet oman yhteistyökerhonne.

• Konkari
« Vastaus #5 : pe 02.02.2018, 21:14:44 »

On päivän selvää, että kolmen hurun saumaton  yhteistyö on sujunut jo vuosia. Jaska ja Sepe ovat kertoneet, että heillä on muitakin tapoja olla yhteydessä toisiinsa kuin. Niin on sinullakin.Ihan itse olette perustaneet oman yhteistyökerhonne.

Miten sinulla ja virolaisella aaahh-ihanalla kallonkutistajallasi tänään menee?

Kerro kuolaava vuohipaimen lisää.... Sinut pervo pantaisiin Suomessa eläintenpitokieltoon.

VA.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #6 : pe 02.02.2018, 21:51:04 »

On päivän selvää, että kolmen hurun saumaton  yhteistyö on sujunut jo vuosia. Jaska ja Sepe ovat kertoneet, että heillä on muitakin tapoja olla yhteydessä toisiinsa kuin. Niin on sinullakin.Ihan itse olette perustaneet oman yhteistyökerhonne.

Miten sinulla ja virolaisella aaahh-ihanalla kallonkutistajallasi tänään menee?

Kerro kuolaava vuohipaimen lisää.... Sinut pervo pantaisiin Suomessa eläintenpitokieltoon.

VA.

Minä en kerro uteliaalle pöntölle enää itsestäni mitään. Minun eläimeni voivat paljon sinua paremmin. Panin postia taas eteen päin. Olet todella sairas yksinäinen raukka.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #7 : la 03.02.2018, 09:39:56 »
Kolmen huru-ukon saumaton yhteistyö on aikaansaanut jo 8 ääntä hipsukalle. Miten ne osaakin.
Odotamme jännityksellä socrateen selityksiä - vaikka hyvinhän hänkin on pärjännyt.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #8 : la 03.02.2018, 09:52:50 »
Kolmen huru-ukon saumaton yhteistyö on aikaansaanut jo 8 ääntä hipsukalle. Miten ne osaakin.
Odotamme jännityksellä socrateen selityksiä - vaikka hyvinhän hänkin on pärjännyt.

Toivottavasti sinäkin saat vielä ainakin yhden äänen, ettei tarvitse ruikuttaa. Kyllä muut kuin hurut tietävät sinun olevan VA:n jälkeen foorumin pahin sekopää. Minä olen ylpeä äänisaaliistani ja olen kertonut, että minä saan jokaisessa äänestyksessä ansiostanne eniten ääniä koskisi se vaikka vähiten matkustanutta jatkumolaista.
Aika moni foorumin jäsen on jäänyt jyräni alle ja tuo on ainoa mahdollisuus kostaa, koska älynne ei riitä minua todella solvaamaan, vaikka kovasti yritystä esiintyykin. Mottosi etevä ajattelija on parasta huumoria, mitä täällä on nähty..

Poissa Juha

• Vallitsevuudentutkija
  • Konkari
  • Tutkimuskohteena vallitseva todellisuus
« Vastaus #9 : la 03.02.2018, 10:07:02 »

EOOK
Hahmotelmaa: http://jatkumo.net/index.php?action=profile;area=showposts;sa=messages;u=2
VTn pohjaa on tapahtuneessa, dokumentoidussa, koetussa, tuntemuksissa, arveluissa, ... ja myös näiden sijoittumisesta yleensäkin mahdolliseen, joka itsekkin samalla tarkentuu.

socrates

• Vieras
« Vastaus #10 : la 03.02.2018, 10:12:15 »

14 ääntä ja 10 äänestäjää ::).

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #11 : la 03.02.2018, 10:28:19 »

14 ääntä ja 10 äänestäjää ::).

Vaikuttaa siltä, että täällä on kaksoisnikkejä ja voin kuvitella, keitä nuo kaksoisnikit ovat äänestäneet.

Poissa Juha

• Vallitsevuudentutkija
  • Konkari
« Vastaus #12 : la 03.02.2018, 10:31:41 »

En jaksa alkaa tutkia, vaikka tuplanikit eivät varmasti aiheuta tilastojen outoilua.

EVVK.
Hahmotelmaa: http://jatkumo.net/index.php?action=profile;area=showposts;sa=messages;u=2
VTn pohjaa on tapahtuneessa, dokumentoidussa, koetussa, tuntemuksissa, arveluissa, ... ja myös näiden sijoittumisesta yleensäkin mahdolliseen, joka itsekkin samalla tarkentuu.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #13 : la 03.02.2018, 10:43:36 »

En jaksa alkaa tutkia, vaikka tuplanikit eivät varmasti aiheuta tilastojen outoilua.

EVVK.

Ei maksa vaivaa. Eiköhän usea pysty päättelemään, keitä nuo kaksoisnikit ovat. Normaaliälyinen pystyy kyllä peittämään ip-tunnuksensa monellakin eri tavoin, mutta nuo ääliöt ovat tarvinneet siihen fiksumpien apua.

No, mikä sinusta aiheuttaa tilastojen outoiluja?

Poissa Juha

• Vallitsevuudentutkija
  • Konkari
« Vastaus #14 : la 03.02.2018, 10:47:41 »

Jenkeissä kiinnosti jonkin verran äänestystapahtuma joitakin.

Lisää kiinnostusta saatiin menetelmälle, kun lisättiin väärennösteemaa joukkoon.

Hibis. En tiedä asiasta. Softabugi, hakkerit, tai nuo kimpissa (SMF, ...). Ei kai muita vaihtoehtoja ole.

socrates

• Vieras
« Vastaus #15 : la 03.02.2018, 11:04:50 »

Jenkeissä kiinnosti jonkin verran äänestystapahtuma joitakin.

Lisää kiinnostusta saatiin menetelmälle, kun lisättiin väärennösteemaa joukkoon.

Hibis. En tiedä asiasta. Softabugi, hakkerit, tai nuo kimpissa (SMF, ...). Ei kai muita vaihtoehtoja ole.

Jos omaa monta nikkiä ja poistaa ne äänestyksen jälkeen, saattaisikohan filunki onnistua?

Selvästi joku osaa äänestää tavalla tai toisella monta kertaa.

Poissa Admin

• Ylläpitäjä
  • Seniori
« Vastaus #16 : la 03.02.2018, 11:16:35 »

Ei. Testasin admin-tunnuksella, ja tavallisella.
Admin on ylläpitonikki. Tavallinen nikkini on Juha.

Poissa Milja

• Asiantuntija
  • Täysjäsen
  • Miljaa hyvä tulee
« Vastaus #17 : la 03.02.2018, 11:21:31 »
Ennemminkin ihmettelisin miksi tämä älyvapaa vakiokaksikko availee näitä sekopäisiä äänestyksiä pitkin foorumia. Kuuluuko tämäkin akatemian sisältöön.

socrates

• Vieras
« Vastaus #18 : la 03.02.2018, 11:23:48 »
Ennemminkin ihmettelisin miksi tämä älyvapaa vakiokaksikko availee näitä sekopäisiä äänestyksiä pitkin foorumia. Kuuluuko tämäkin akatemian sisältöön.

Sinähän saat näistä mukavaa sisältöä elämääsi, kun pääset äänestämään kaikilla nikeilläsi. Ja niitähän ei ole ihan vähän. ::)

• Konkari
« Vastaus #19 : la 03.02.2018, 11:24:27 »

EVVK.

Ei maksa vaivaa. Eiköhän usea pysty päättelemään, keitä nuo kaksoisnikit ovat. Normaaliälyinen pystyy kyllä peittämään ip-tunnuksensa monellakin eri tavoin, mutta nuo ääliöt ovat tarvinneet siihen fiksumpien apua.

Palstan sekpää Hipsikusi ja Socru epäilevät taas, että minä onnistun äänestämään heitä moneen kertaan, joten pyytäisin palvelusta eli että Hipskusia tai Socrua ilmoittautuisivat, niin päästäisiin tarkistusääntenlaskuun.

Minä ilmoita äänestäneeni yhden kerran ja Hipsukaista.

Onko muita?

VA.