Kirjoittaja Aihe: Julkkisten jälkikasvusta, kuvin tai sanoin  (Luettu 1973 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Julkkisten jälkikasvusta, kuvin tai sanoin
« : su 21.01.2018, 01:23:57 »
Matti Nykäsen puusta pudonnut omena (ilmeisesti irtosuhteesta), Anniina J_nen. Kuva vuodelta 2008.

https://hymy.fi/uutiset/nykasen-tytar-loi-taas/

« Viimeksi muokattu: su 21.01.2018, 01:27:28 kirjoittanut Anemone 2.0 »
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
Vs: Julkkisten jälkikasvusta, kuvin tai sanoin
« Vastaus #1 : ma 29.01.2018, 18:40:30 »
Sauli Niinistön pojat puolisoineen.

Takana Nuutti s. 1975 (+puoliso Saara), edessä Matias s. 1980. Tuleva vauva on Niinistön kolmas lapsi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005544264.html
« Viimeksi muokattu: ma 29.01.2018, 19:19:53 kirjoittanut Anemone 2.0 »

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #2 : su 11.02.2018, 18:37:52 »
Ryan O'Neal ja poikansa Redmond (s. 1985), jonka äiti oli Farrah Fawcett. Redmond on kuvassa 28-vuotias.

Poissa Vitel afGastro

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #3 : su 11.02.2018, 19:03:23 »
Siis poika on tuo, jolla vielä on tukkaa?

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #4 : su 29.04.2018, 22:38:21 »
Erkki Liikasen (SDP) tytär Helena Liikanen-Renger esittää käsityksiään elämästä kirjassaan Mon amour – ranskalaisen parisuhteen jäljillä (Atena). Hänet  on nimitetty Washingtoniin Suomen suurlähetystön lehdistövirkamieheksi. Helena on varmasti ihan itse hankkinut verkoston, joka auttoi tuohon tehtävään. ::)

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005659773.html

Poissa Kopek

• Konkari

socrates

• Vieras
« Vastaus #6 : ma 30.04.2018, 22:45:47 »
Erkki Liikasen (SDP) tytär Helena Liikanen-Renger esittää käsityksiään elämästä kirjassaan Mon amour – ranskalaisen parisuhteen jäljillä (Atena). Hänet  on nimitetty Washingtoniin Suomen suurlähetystön lehdistövirkamieheksi. Helena on varmasti ihan itse hankkinut verkoston, joka auttoi tuohon tehtävään. ::)

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005659773.html

Asiasta tietävät lähteet muuten kertoivat, että isä-liikanen on ollut kova törhöstelijä.

Poissa MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #7 : ti 01.05.2018, 01:50:07 »
Tarkoitatko trumpistelijaa, ettet elo/valokuvailijaa?
Islamilaisen kulttuurin leviäminen eurooppaan, varsinkin Portugaliin ja Espanjaan, jätti lähtemättömät -  monessa mielessä positiiviset - jälkensä näiden maiden kulttuureihin. - ministeri Jaakko Iloniemi, Uhkakuvat, 2018 s. 38

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #8 : ti 01.05.2018, 03:28:40 »
Vai nätti mokkakikkelityttö hyvillä suhteillaan?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #9 : pe 11.05.2018, 00:46:46 »
Nina Rousu elää diplomaatin rouvana Intiassa

Yli kahdenkymmenen vuoden mittaisen elämäntarinansa yksien kansien väliin koonneen Rousun kirja Joko ollaan perillä? (Myllylahti, 2018) ilmestyi äskettäin. Suomessa muutaman viikon vierailulla sukulaisiaan tapaamassa ollut Rousu kertoo, että hänen matkansa ei ole vieläkään valmis.

Kirja syntyi maailmalta kotiin lähetettyjen kirjeiden ja matkalla kirjoitettujen päiväkirjojen avulla.

– Pidin myös vähän aikaa blogia. Silloin kaikki sanoivat, että minun pitäisi kirjoittaa kokemuksistani kirja, vaaleatukkainen, sirorakenteinen Rousu naurahtaa.

https://www.is.fi/perhe/art-2000005673826.html

Rousu ei ole julkkiksen jälkikasvua, vaan muusikko Jukka Pojan (Jukka Rousu) vanhempi sisar. Kas, ihan "sattumalta" saanut julkaistua kirjan Myllylahti-kustantamon kautta. Myllylahti on Jukan lapsuudenystävä. Piiri pieni pyörii...

Uutisen kommenteissa kyseenalaistetaan myös se, onko henkilön mies diplomaatti vai ainoastaan suurlähetystön hallinnollista henkilökuntaa. Hallinnollisillakin henkilöillä on ulkomailla diplomaattipassi, mutta statukseltaan he eivät ole diplomaatteja. Jopa autonkuljettajilla ja kokeilla on diplomaattipassi silloin kun he ovat emämaasta palkattuja.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #10 : su 13.05.2018, 16:06:03 »
Remu Aaltosen poika, Saska vuonna 2013.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #11 : to 28.06.2018, 20:05:57 »
Johnny Deppin ja Vanessa Paradisin 16-vuotiaan pojan Jackin kerrotaan kärsivän vakavista terveysongelmista.

Depp ja Paradis eivät ole kommentoineet poikansa tilaa julkisuudessa millään lailla. Toistaiseksi ei ole selvillä, millaisia terveysvaikeuksia pojalla on.

Depp ja Paradis olivat yhdessä vuodesta 1998 vuoteen 2012. Tuona aikana he saivat kaksi lasta, nykyään 19-vuotiaan Lily-Rose Deppin ja Jackin.

Tytär on luonut uraansa vanhempiensa jalanjäljissä mallimaailmassa ja näyttelijänä. Lily-Rose on ollut viime vuosina tuttu näky Hollywoodin ja muotimaailman seurapiiritapahtumissa.

Sen sijaan pikkuveli Jack, joka on oikealta nimeltään John Christopher samoin kuten isänsä, on pysynyt tiukasti poissa parrasvaloista.

Paparazzit eivät ole onnistuneet kuvaamaan ujoksi kuvailtua nuorta miestä juuri lainkaan viime vuosina. Jackilla ei myöskään ole varmistettua julkista sosiaalisen median tiliä.

Isä Depp on kertonut haastatteluissa vuosien varrella, että hänen hiljainen poikansa rakastaa musiikkia ja on myös hyvin taitava piirtäjä. Jack soittaa hyvin pianoa, ja on esiintynyt koulun näytöksissä. Isän mukaan hän ei ole kiinnostunut näyttelijän työstä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005736702.html