Kirjoittaja Aihe: Mie oon saanunna tarpeekseni seksiahdisteluista...  (Luettu 366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
Mie oon saanunna tarpeekseni seksiahdisteluista...
« : ke 12.09.2018, 18:52:35 »
Joita tulee jokaisesta tuutista - uutisissakin...

Ilmankos Suomen kanta-asukkaiden väkimäärä on laskemassa ja uudet tulokkaat täyttänevät maa jälkeläisillään?

Mennee muutama vuosisata niin kantasuomalaisia on kaiketi tuhannen paikkeilla joka lienee hyvä saavutus jo silloinkin.

Yllä olevasta olen maininnut kirjoituksissani jo aikaisemmin, mutta kertauksen vuoksi toistan taas.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Onko saman mielisiä yllä olevaan - utelen?
« Viimeksi muokattu: ke 12.09.2018, 18:59:41 kirjoittanut Muisto Keijo Kullervo »
"Tie, Totuus ja Elämä."

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Mie oon saanunna tarpeekseni seksiahdisteluista...
« Vastaus #1 : ke 12.09.2018, 19:08:40 »
Käsittääkseni lapsia pääsääntöisesti EI tehdä raiskaamalla, tai ahdistelemallakaan. Ehkä tässä voi olla joku erimielisyys uskovaisen kohdalla, koska eipä tuo Jahve paljon Marialta kysele että saakos sen ns. neitsyyden ns. viedä vai ei.

Aihe sinänsä on tietysti ikävä. Kuten on eläinrääkkäyskin, ja itse olen kurkkuani myöten täynnä sitä miten s-postiini ja somevirtaan tulvii näitä rääkkäyskeissejä solkenaan. Loppujenlopuksi tulee niin vihainen olo että toivoo että koko ihmiskunta kuukahtaisi. Sitten iskee se syyllisyys että miten voi syödä lihaa. Miten ja miten, on se kuitenkin eri asia onko se kotletti kiskottu elävästä siasta tai jauhelihaa tuottaessa poltettu elukka elävältä... Kärsimys on se mitä en oikein sulata. Tarpeeton, turha kärsimys.

Mutta sitä minä en vaan ymmärrä että miten normaalit(?) heteromiehet mitenkään voivat sekoittaa seksuaalisen ahdistelun ja hyvää mieltä tuottavan lämpimän naisen ja miehen välisen kanssakäymisen ja tutustumisen niin pahasti keskenään että pelkäävät että ahdistelun tuomitseminen voi johtaa jopa sukupuuttoon. Ei voi ymmärtää, ei. Käsittämätöntä.

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #2 : ke 12.09.2018, 19:18:39 »
^TÄnä iltana tulee TV2:lla uusintana Docventures, jossa jälkikeskustelussa Pihla Viitala ja eritoten Ville Virtanen analysoi hianosti noita sallitun/koetun eroja.
Missä kohu siellä punanenä persu.  
Missä punanenä persu siellä poliisi.

Poissa kertsi

• Konkari

Paikalla Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #4 : to 13.09.2018, 06:21:43 »
Oliko se itse dokumentti hyvä? Olen nyt reissussa, enkä jaksa hieroa mitään Areenan soitinta. Ovat pirulaiset päivittäneet sen niin, että kovin yksinkertaisesti sitä ei saa soittamaan ulkomailta.

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #5 : to 13.09.2018, 10:38:57 »
Aika boring. Muutaman hyvän heiton pääosien esittäjät pääsivät tekemään. Näyteltyjen osuuksien ja haastattelujen edestakaisin vaihtelu teki leffasta hieman sekavan. Hyvään amerikkalaiseen tapaan alusta asti oli selvää kuka on mustahattuinen ja kuka valkohattuinen cowboy.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #6 : to 13.09.2018, 10:55:51 »
Käsittääkseni lapsia pääsääntöisesti EI tehdä raiskaamalla, tai ahdistelemallakaan. Ehkä tässä voi olla joku erimielisyys uskovaisen kohdalla, koska eipä tuo Jahve paljon Marialta kysele että saakos sen ns. neitsyyden ns. viedä vai ei.

Aihe sinänsä on tietysti ikävä. Kuten on eläinrääkkäyskin, ja itse olen kurkkuani myöten täynnä sitä miten s-postiini ja somevirtaan tulvii näitä rääkkäyskeissejä solkenaan. Loppujenlopuksi tulee niin vihainen olo että toivoo että koko ihmiskunta kuukahtaisi. Sitten iskee se syyllisyys että miten voi syödä lihaa. Miten ja miten, on se kuitenkin eri asia onko se kotletti kiskottu elävästä siasta tai jauhelihaa tuottaessa poltettu elukka elävältä... Kärsimys on se mitä en oikein sulata. Tarpeeton, turha kärsimys.

Mutta sitä minä en vaan ymmärrä että miten normaalit(?) heteromiehet mitenkään voivat sekoittaa seksuaalisen ahdistelun ja hyvää mieltä tuottavan lämpimän naisen ja miehen välisen kanssakäymisen ja tutustumisen niin pahasti keskenään että pelkäävät että ahdistelun tuomitseminen voi johtaa jopa sukupuuttoon. Ei voi ymmärtää, ei. Käsittämätöntä.

Keke varmaan hurskaana naistenmiehenä, lähinnä tarkoittanee, että lapsi saattaa mennä pesuveden mukana, kun asioita oikein paisutellaan ja paasataan monilla tavoilla, eikä kukaan enää kiinnostu todellisista ongelmista joita niihin sisältyy.

Kaikesta saattaa löytyä kyllästymisaste, kun niitä alkaa tulla joka tuutista. Ihminen lienee kuitenkin melko yksinkertainen otus, eli olento, täällä maanpäällisessä elämässään.

Muuten Mariasta lienee vain toisen käden tietoa, eli hän on voinut olla ihan suostuvainen, tai innokaskin harvalla sitä kuitenkin ihan enkelivieraita kammarissaan saa paas-hyvitellä.  (Uudis-sana tuohon loppuun)

(Jumalan henkihän se kuitenkin kaiketi laskeutuu jokaisen ihmisen päälle joka tapauksessa, sehän lienee luoja-jumalan toimenkuva.)

Poissa kertsi

• Konkari
« Vastaus #7 : to 13.09.2018, 11:33:27 »
^TÄnä iltana tulee TV2:lla uusintana Docventures, jossa jälkikeskustelussa Pihla Viitala ja eritoten Ville Virtanen analysoi hianosti noita sallitun/koetun eroja.
En jaksanut katsoa kokonaan varsinaista leffaa, vaikka onkinkin ikoninen leffa, jota taisi nähdä 90 (tai 99?) miljoonaa katsojaa, kun se näytettiin ensimmäistä kertaa. Olet törmännyt tuollaisiin leffassa kuvatun laisiiin rasittaviin ja välillä raivostuttaviin sovinistisetämiehiin itsekin.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Konkari
  • Päivieni kertomaa
    • Kotisivuni
« Vastaus #8 : to 13.09.2018, 18:23:47 »
Ensin mediassa, tv:ssä ja elokuvissa näytetään kaikenlaisia kauheuksia ihmisten kohtaamisen suhteen - opetetaan - ja sitten tekohurskaasti vaaditaan siveellisyyttä puolin ja toisin? Onko laitaa ollenkaan, kunhan kysyn ja kuten Pätkä sanoi aikoinaan: - Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kunhan vain kysyn.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #9 : to 13.09.2018, 18:25:59 »
Ahdisteluhan toki ei ole trendi/muoti-ilmiö. On ilmeisesti ihan sellainen jutska, jota aina on koettu. Nyt tehdään haloota!
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #10 : to 13.09.2018, 20:51:35 »
Ensin mediassa, tv:ssä ja elokuvissa näytetään kaikenlaisia kauheuksia ihmisten kohtaamisen suhteen - opetetaan - ja sitten tekohurskaasti vaaditaan siveellisyyttä puolin ja toisin? Onko laitaa ollenkaan, kunhan kysyn ja kuten Pätkä sanoi aikoinaan: - Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kunhan vain kysyn.

Muisto Keijo Kullervo

Mitä sitten pitäisi vaatia, jos ei "etsäviitsisitsä olla ahdistelematta ja raiskaamatta pliis"? Pitäisikö vaatia että naiset lopettavat sen rutkutuksensa ja miehet saavat tehdä mitäs mielivät?

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sie valkolaane!
« Vastaus #11 : pe 14.09.2018, 00:48:20 »
Oliko se itse dokumentti hyvä? Olen nyt reissussa, enkä jaksa hieroa mitään Areenan soitinta. Ovat pirulaiset päivittäneet sen niin, että kovin yksinkertaisesti sitä ei saa soittamaan ulkomailta.
Hiukan kesken aloin katsoa (osa ihan alusta jäi multa pois) mutta kilpailuviettini tai jokin teki filmin ja varsinkin ottelun hyvin mielenkiintoiseksi. Kun lopputulos selvisi niin huomasin nostavani kädet ylös YEESS ja sitten huomasin aatella että onko käden nostossa järkeä kun se ei ole suora lähetys vaan tapahtui joskus -73. Niin tunnettahan se on eikä järkeä. :D

JK. Tässä on kuin olisi pirullisen ovela propagandajippo mietitty taakse. Naisasialiike ei kiinnosta miehiä sillee mutta jos siitä tehdään urheiluottelu niin - he innostuvat kuin pikkupojat jääkiekosta ja jalkapallosta. :D

« Viimeksi muokattu: pe 14.09.2018, 00:58:58 kirjoittanut MrKAT »
Missä kohu siellä punanenä persu.  
Missä punanenä persu siellä poliisi.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #12 : pe 14.09.2018, 21:05:31 »
Juho Eerolalta (ps) hyvä kommentti toki siitä, että ahdistelu ei ole vain miesten ahdistelua naisia kohtaan...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo