Kirjoittaja Aihe: Omia ilmoituksia (nro 2)  (Luettu 4583 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Xantippa

• Konkari
Vs: Omia ilmoituksia (nro 2)
« Vastaus #20 : ke 05.07.2017, 06:19:26 »
Minun käsitykseni mukaan hibiskusen viestit ovat kunnianloukkaustavaraa, joiden pitämisestä foorumilla on vastuussa ylläpitäjä. hibiskusen retoriikan saattaminen viranomaistarkasteluun on uhka myös Juhalle.
Juha ei tietysti rohkene vahvistaa sääntöäsi.

No sinullahan on jo hölinöidesi mukaan yhteys itseensä Hibiksen lakimieheen, johon sulla on hyvät välit, naureskelette keskenänne, niin eikun asia vireille.

Mitä tässä iso mies itket juhien tai muiden perään, hoida viranomaistarkastelu alkuun. Tai siis saata alkuun...Että osaavat isot miehet olla urpoja, itkevät kunniansa perään jossain anonyymilla foorumilla.

T: Xante

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #21 : ke 05.07.2017, 07:48:48 »
Minun käsitykseni mukaan hibiskusen viestit ovat kunnianloukkaustavaraa, joiden pitämisestä foorumilla on vastuussa ylläpitäjä. hibiskusen retoriikan saattaminen viranomaistarkasteluun on uhka myös Juhalle.

No sinullahan on jo hölinöidesi mukaan yhteys itseensä Hibiksen lakimieheen, johon sulla on hyvät välit, naureskelette keskenänne, niin eikun asia vireille.

Mitä tässä iso mies itket juhien tai muiden perään, hoida viranomaistarkastelu alkuun. Tai siis saata alkuun...Että osaavat isot miehet olla urpoja, itkevät kunniansa perään jossain anonyymilla foorumilla.

T: Xante

Kiitoksia ystävällisistä neuvoistasi, taattua Xantippa-kamaa.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #22 : ke 05.07.2017, 08:55:48 »

Jos et ole vielä huomannut, tämä on moderoimaton foorumi, mistä ketään ei heitetä pihalle ellei uhkaa Juhaa viranomaistoimilla kuten Taha teki.

Lopeta marina, seniili pönttö.

Tarkoitat että Majurin ohjesäännön mukaan foorumilla ketä tahansa saa uhata viranomaistoimilla kunhan ei uhkaa Juhaa.

Sovinnon ehdottelijat ja järjestelijät pellolle. Ei tämä ole mikään joojookerho.

Perspanodementikko. Ei tajua omia mökellyksiään.

Vähä-älyinen apina yritti upottaa Jatkumon jo aikoja sitten, kun hänen idoliaan kaksihaaraista kieltään vilauttelevaa hyönteissyöjää arvosteltiin. Sepe otti oikein yhteyttä presidentinkansliaan, että tällaista Jatkumo-foorumilla kirjoitellaan. Säälittävä raukka inisee edelleen samasta aiheesta ja uhkailee viranomaistoimilla .Ei muuta kuin prosessi alkuun vellihousu!

Juhalla ei ole näiden kiistojen, eikä minun kirjoitusteni kanssa mitään tekemistä. Asian laillisuus on selvitetty. Häivy siitä nuolemaan instituutiosi Sauli Niinistön perseestä viimeisetkin karvat irti!

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #23 : ke 05.07.2017, 09:16:03 »

Jos et ole vielä huomannut, tämä on moderoimaton foorumi, mistä ketään ei heitetä pihalle ellei uhkaa Juhaa viranomaistoimilla kuten Taha teki.

Tarkoitat että Majurin ohjesäännön mukaan foorumilla ketä tahansa saa uhata viranomaistoimilla kunhan ei uhkaa Juhaa.

Juuripa näin.

Pohdipa Juha vielä, että kun Hipskusi alkaa nyt käydä oikeutta "louktusta perskunniastaan", niin silloin haluttiin tai ei - vedetään leivättömälle pöydälle koko tämän foorumin persekirjoittelu ja käytännöt. Miksi esim. törkeät solvaukset ja vihapuhe valtioneuvoston jäseniä kohtaan on pidetty vapaasti esillä. Miksei Hipskusen jatkuvaan ja loukkaavaan törkeään persekirjoitteluun ole koskaan puututtu?

Ja sitten vielä iso kysymys Juhalle - kuinka Hipskusi on selvittänyt mm. minun henkilöllisyyteni?

Haasteita ja Hipskusen henkilötietoja innosta puhkuen odotteleva,
KK.

Sinä olet uskomattoman tyhmä pässinpää. Olen kertonut jo sinulle aikaisemminkin, etten minä ole sinun henkilöyttäsi selvittänyt,vaan sen ovat tehneet viranomaiset, joilla on omat helpot keinonsa selvittää sinunkin iljettävä henkilöytesi. Juhalla ei ole tämänkään asian kanssa mitään tekemistä. Tarjosin sinulle sovinnon kättä, muttei kelvannut. No omapahan on asiasi. Naurettavuutesi korostuu entisestään sinun järkyttävällä uhkauksellasi, että poistut Jatkumolta, ellei minua poisteta täältä. Koska aiot lähteä menetettyäsi kaiken uskottavuutesi täällä?

Poissa Väkevä Antidootti

• Konkari
« Vastaus #24 : ke 05.07.2017, 09:18:36 »

Vähä-älyinen apina yritti upottaa Jatkumon jo aikoja sitten, kun hänen idoliaan kaksihaaraista kieltään vilauttelevaa hyönteissyöjää arvosteltiin. Sepe otti oikein yhteyttä presidentinkansliaan, että tällaista Jatkumo-foorumilla kirjoitellaan. Säälittävä raukka inisee edelleen samasta aiheesta ja uhkailee viranomaistoimilla .Ei muuta kuin prosessi alkuun vellihousu!

Juhalla ei ole näiden kiistojen, eikä minun kirjoitusteni kanssa mitään tekemistä. Asian laillisuus on selvitetty. Häivy siitä nuolemaan instituutiosi Sauli Niinistön perseestä viimeisetkin karvat irti!

Presidentti Niinistö = kaksihaaraista kieltään vilauttelevaa hyönteissyöjä.

"Häivy siitä nuolemaan instituutiosi Sauli Niinistön perseestä viimeisetkin karvat irti!"

Kunnioittavin terv.,
Jatkumon herkkähipiäisin teol.yo., tiplomivuohipaimen HIPSKUSI
KK.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Norma B

• Öllölän örkki
  • Konkari
« Vastaus #25 : ke 05.07.2017, 09:22:35 »
Sauli Niinistön perseestä viimeisetkin karvat irti!

Tässähän meinaa alkaa lukemaan kommentteja, kun ovat näin valloittavia.  ;D Ei ihme että socrates haluaa pitää tästä tyypistä kiinni ihan homona.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #26 : ke 05.07.2017, 09:26:27 »

Presidentti Niinistö = kaksihaaraista kieltään vilauttelevaa hyönteissyöjä.

"Häivy siitä nuolemaan instituutiosi Sauli Niinistön perseestä viimeisetkin karvat irti!"

Kunnioittavin terv.,
Jatkumon herkkähipiäisin teol.yo., tiplomivuohipaimen HIPSKUSI
KK.

Roikut vieläkin täällä surkea narri. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Jatkumo  ei ole uppoava laiva, mutta persesuomalaisten vene vuotaa pahasti, mutta syöttöporsas Soini rypee vielä kauhtuneessa ulkoministerin viitassaan. http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005279237.html. Et varmaan hyppää perseistäkään, ennen kuin vene on uponnut syvänmeren pohjaan.

Poissa Väkevä Antidootti

• Konkari
« Vastaus #27 : ke 05.07.2017, 10:17:15 »

Jatkumo  ei ole uppoava laiva, mutta persesuomalaisten vene vuotaa pahasti, mutta syöttöporsas Soini rypee vielä kauhtuneessa ulkoministerin viitassaan.
.... Et varmaan hyppää perseistäkään, ennen kuin vene on uponnut syvänmeren pohjaan.

Koeta nyt himpun rauhoittua, että saat perseviesteihisi edes jotain päätä - tai edes sinulle tärkeää häntää.

Ja hanki sen tutun ryyppykaverisi, hyönteisyöjäjuristin tilalle, joku joka voi sinua auttaa. Jos sinulla on varaa.

KK.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #28 : ke 05.07.2017, 10:24:45 »

Jatkumo  ei ole uppoava laiva, mutta persesuomalaisten vene vuotaa pahasti, mutta syöttöporsas Soini rypee vielä kauhtuneessa ulkoministerin viitassaan.
.... Et varmaan hyppää perseistäkään, ennen kuin vene on uponnut syvänmeren pohjaan.

Koeta nyt himpun rauhoittua, että saat perseviesteihisi edes jotain päätä - tai edes sinulle tärkeää häntää.

Ja hanki sen tutun ryyppykaverisi, hyönteisyöjäjuristin tilalle, joku joka voi sinua auttaa. Jos sinulla on varaa.

KK.

Rröyh. Koska muuten aioit lupauksesi mukaan poistua täältä puuhailemaan parempaa tekemistä? Kyse ei ole ryyppykaverista, vaan vanhasta koulukaverista, jolla on arvostettu lakiasiaintoimisto kahdella paikkakunnalla. Hän  tuntee lait kuin omat taskunsa. Lisäksi mies on valtiotieteiden maisteri, joten ihan mistään turhasta Katto-Kassisen tyyppisestä sivistymättömästä ja kouluja käymättömästä propellipäästä ei ole kyse.

Poissa Väkevä Antidootti

• Konkari
« Vastaus #29 : ke 05.07.2017, 10:35:58 »

Kyse ei ole ryyppykaverista, vaan vanhasta koulukaverista, jolla on arvostettu lakiasiaintoimisto kahdella paikkakunnalla. Hän  tuntee lait kuin omat taskunsa.

Sinun arvostuksesi kertookin paljon.....

Minä lukutaitoisena luotan enemmän lakikirjaan, kuin tyhjiin taskuihinne. Tarvittaessa voin kysäistä parilta juristisukulaiselta.

KK.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #30 : ke 05.07.2017, 10:43:03 »

Kyse ei ole ryyppykaverista, vaan vanhasta koulukaverista, jolla on arvostettu lakiasiaintoimisto kahdella paikkakunnalla. Hän  tuntee lait kuin omat taskunsa.

Sinun arvostuksesi kertookin paljon.....

Minä lukutaitoisena luotan enemmän lakikirjaan, kuin tyhjiin taskuihinne. Tarvittaessa voin kysäistä parilta juristisukulaiselta.

KK.

Valehtelet taas. Sinun sukusi on melkoisella varmuudella niin yksinkertaista, ettei sieltä ole kukaan kyennyt nousemaan yliopistoihin. Jos sinulla todella on pari juristisukulaista, niin kysäise toki heiltä, olemmeko minä ja ystäväni samanlaisia tyhjätaskuja kuin sinä olet. Koska muuten katoat täältä lupauksesi mukaan, kun et ole saanut pakotettua minua pois foorumilta?

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #31 : ke 05.07.2017, 11:43:37 »
Vaikka sää onkin mitä on, niin lähden Tiritomban tahdissa meren rantaan.

Minä menen, minä menen merenrantaan
siellä ystävän mä hakkaan
silmä sinisenä sinisenä hohtaa
kunnes me jälleen halataan

Poissa Väkevä Antidootti

• Konkari
« Vastaus #32 : ke 05.07.2017, 13:06:21 »

Valehtelet taas. Sinun sukusi on melkoisella varmuudella niin yksinkertaista, ettei sieltä ole kukaan kyennyt nousemaan yliopistoihin. Jos sinulla todella on pari juristisukulaista, niin kysäise toki heiltä, olemmeko minä ja ystäväni samanlaisia tyhjätaskuja kuin sinä olet. Koska muuten katoat täältä lupauksesi mukaan, kun et ole saanut pakotettua minua pois foorumilta?

Katson vielä hetken kumpi meistä lähtee. Juha huhuu...!
Perästä kuuluu.

KK.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #33 : ke 05.07.2017, 13:18:54 »

Tahasta sen verran, että jos viranomaiset olisi saanut ahdistelemaan, niin foorumi odaltani olisi ohi ja yhteisöllisempi kitjoittelu. Ei mahdollisuutta. Muiltalin paikka menisi, tosin muille käy aika paljon ylläpito kuin ylläpito.

Se on näissä ylläpitäjän vastuissa ongelmallista, että jos joku haluaa törkyillä ja sitä kautta vaatia ylläpitpa vastuuseen, niin våhemmän vapaat ohmiset eivät ehdi pitää yllä näitä paikkoja. Tahon viestintä voidaan käytännössä sensuroida.

Vain pamnutumiskykyisille jää mahdollisuus kansalaisleslusteluun ja heidät voi ostaa rahalla toimittamaan sopivia agendoja.

Tälläinen huolikin näissä pykälissä on.

Poissa Juha

• Konkari
« Vastaus #34 : ke 05.07.2017, 13:21:12 »

Jos haluatte miettiä Honiksen toimitapaa, niin itse kertonut melko paljon agendastaan. Voisiko johonkin tarttua?

Poissa socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #35 : ke 05.07.2017, 13:25:30 »

Jos haluatte miettiä Honiksen toimitapaa, niin itse kertonut melko paljon agendastaan. Voisiko johonkin tarttua?

"Honiksen" toimitapa on selkeä ja rempseä, vaikka asioista olenkin monesti eri mieltä. Jatkoon! Tai oikeammin Jatkumoon!
Jumala armahtaa, Majuri ei.

Poissa Hayabusa

• Konkari
« Vastaus #36 : ke 05.07.2017, 13:28:59 »
^Kuka on Honis?

Poissa socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #37 : ke 05.07.2017, 13:30:37 »
^Kuka on Honis?

Luultavasti hibiscus. Muuten meni kehut väärään osoitteeseen.

Poissa Lenny

• Konkari
  • ex-Kalervonpoika
« Vastaus #38 : ke 05.07.2017, 13:36:47 »
Laitat vain Juha moderoinnin päälle ja hommaat jonkun kunnon tyypin moderoimaan, sillä näistä ongelmista pääsee.

Kysymys ei ole koskaan ollut siitä, että Juha olisi "laiska", vaan jonkinlaisesta ideologiasta. Käsittääkseni tarjolla on ollut halukkaita moderoimaan (Hippi taisi ilmoittautua joskus?).

Poissa socrates

• Konkari
  • Ällön ihana mies
« Vastaus #39 : ke 05.07.2017, 13:41:20 »
Laitat vain Juha moderoinnin päälle ja hommaat jonkun kunnon tyypin moderoimaan, sillä näistä ongelmista pääsee.

Kysymys ei ole koskaan ollut siitä, että Juha olisi "laiska", vaan jonkinlaisesta ideologiasta. Käsittääkseni tarjolla on ollut halukkaita moderoimaan (Hippi taisi ilmoittautua joskus?).

Tämä on moderoimaton foorumi ja sellaisena pysyy senkin läskiperseinen ääliö.