Kirjoittaja Aihe: Omia ilmoituksia (nro 2)  (Luettu 23993 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rampsi

• Konkari
Omia ilmoituksia (nro 2)
« : pe 09.06.2017, 01:27:08 »
Kari?
Onx kari tääl?
Vopi vitti minkä teki Ruzlanas!!!

Poissa Rampsi

• Konkari
Vs: Omia ilmoituksia (nro 2)
« Vastaus #1 : pe 09.06.2017, 01:28:21 »
Mites jori ja markku? Ookste viäl yhes?
Vopi vitti minkä teki Ruzlanas!!!

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #2 : ti 04.07.2017, 10:42:53 »

Ellei Juha tee vieläkään mitään häirikkö Hipskuselle, joka syytää tänne iänikuisia typeriä solvauksiaan, homotteluja ja persekirjoituksiaan muista jatkumolaisista sekä toimii jatkuvasti vastoin Jatkumon linjauksia, niin minäkin poistun kuten niin moni täyspäinen jo ennen minua.

Tämä on toteamus. Parempaakin tekemistä on yllinkyllin.

KK.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #3 : ti 04.07.2017, 10:50:51 »

Ellei Juha tee vieläkään mitään häirikkö Hipskuselle, joka syytää tänne iänikuisia typeriä solvauksiaan, homotteluja ja persekirjoituksiaan muista jatkumolaisista sekä toimii jatkuvasti vastoin Jatkumon linjauksia, niin minäkin poistun kuten niin moni täyspäinen jo ennen minua.

KK.

Suksi siis vittuun täältä! Et sinä ole täyspäinen lähellekään. Sinua  ei jää kaipaamaan kukaan muu kuin toinen imbesilli Sepe. Vie hänet mukanasi vapaa-ajattelijoiden kesäpäiville. Tuo oli kyllä jo vakava uhkaus, että sinä poistut foorumilta, kun et onnistunut sinnikkäistä yrityksistäsi ja lupauksistasi huolimatta minua häätämään täältä. Taitaa olla Jatkumon vuoden parasta tahatonta huumoria.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #4 : ti 04.07.2017, 11:22:36 »

KK.

hibiskusi on luvannut lähteä heti vuohiensa pariin kun Lenny antaa arvion hibiskusen älyllisestä tasosta.
Odottele sitä.
Juha ei tee mitään, Juha rakastaa hibiskusen kontribuutiota.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #5 : ti 04.07.2017, 11:23:50 »

Ellei Juha tee vieläkään mitään

Ei se pysty, sillä on ilmeisesti jokin psyykkinen häiriö. Eräänkin kerran Juha kirjoitteli passiivissa tekemättömyydestään, kun ei pystynyt liittämään tyhjänpäiväisyyttään omaan persoonaansa edes kieliopillisella tasolla. Kuten silloin totesin, muu olisi edellyttänyt liikaa aktiivisuutta hänen kohdallaan.

Jos Juhan kanssa kokeilee keskustella näistä, alkaa hän kirjoitella niin sekavia, ettei lausejärjestyksestä saa selvää. Siksi nykyään ohitan Juhan postaamat lätinät kiinnittämättä niihin sen enempää huomiota.
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #6 : ti 04.07.2017, 11:31:09 »
Juhahan taisi kerran mainita olkiaan kohauttaen että ehkä foorumi on hakkeroitu. Jos näin vähän välittää saitistaan, niin sitä vähemmän foorumilaisista.

Itse olisin aivan hysteerinen jos minulla pitkään ollut foorumi hakkeroitaisiin. (What ever that means.)

socrates

• Vieras
« Vastaus #7 : ti 04.07.2017, 12:18:01 »

KK.

Homoperse.

Poissa Juha

• Konkari
  • Back
« Vastaus #8 : ti 04.07.2017, 15:13:37 »
Juhahan taisi kerran mainita olkiaan kohauttaen että ehkä foorumi on hakkeroitu. Jos näin vähän välittää saitistaan, niin sitä vähemmän foorumilaisista.

En tiedä, miten paljon välitän foorumilaisista, ja miten paljon olisi hyvä välittää.

Foorumillaolon tietty åerusturva lähtee siitä, ettei täällä tee mitäön sellaista, josta aiheutuu esim hakkeroinnin takia todennäköosiä ongelmia.

Nettissä on riskinsä kai aina, ja ajatus lähtee jo yästä. Jos yhtään merkittäväkso koettu saiititi, niin riskejä on, ja ehkä muutenkin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #9 : ti 04.07.2017, 15:17:11 »

En tiedä, miten paljon välitän foorumilaisista, ja miten paljon olisi hyvä välittää.

Foorumillaolon tietty åerusturva lähtee siitä, ettei täällä tee mitäön sellaista, josta aiheutuu esim hakkeroinnin takia todennäköosiä ongelmia.

Nettissä on riskinsä kai aina, ja ajatus lähtee jo yästä. Jos yhtään merkittäväkso koettu saiititi, niin riskejä on, ja ehkä muutenkin.

Minusta kyllä ylläpidon a ja o, ä ja ö, on se ettei käyttäjäkunnalle tule liikaa epävarmuuden tunteita. Epämääräinen foorumi on ehkä hakkeroitu hohhoijaa on se ilmojakin pidellyt alkaa tuntua jo ihan ihmeelliseltä asenteelta. Ehkä kannattaisi laatia tiedote tänne tuleville ihmisille että sen lisäksi että foorumi on moderoimaton, se on myös täydellisen turvaton mesta.  :P

Tai mitä nyt sitten on hakkerointi. Käykö täältä joku ulkopuolinen esim. keräämässä meidän kaikkien s-postiosoitteet parempaan talteen? Vai mitä tässä varsinaisesti kannattaisi pelätä? (Anonyymin osoitteenhan tietysti aina itse kaikkialle annan, ihmettelen vain sitä että mitä tämä "on ehkä hakkeroitu" pitää sisällään.)

Poissa Juha

• Konkari
  • Back
« Vastaus #10 : ti 04.07.2017, 15:17:41 »
Hibiscusta koskevaan suhtautumiseen voi hyvin luoda selvyyttä. On jokaisen oikeus. Ei ylläpitäjän tarvitse kaikkia ongelmia itse ratkoa.

Luonnollisin ratkaija ja ideoija on asiaa suoremmin kokeva, jolla on aito intressi tehtä jotain. Kyllä muut voi auttaa hahmottelussa. Ehkä minäkin.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #11 : ti 04.07.2017, 15:18:49 »
Hibiscusta koskevaan suhtautumiseen voi hyvin luoda selvyyttä. On jokaisen oikeus. Ei ylläpitäjän tarvitse kaikkia ongelmia itse ratkoa.

Luonnollisin ratkaija ja ideoija on asiaa suoremmin kokeva, jolla on aito intressi tehtä jotain. Kyllä muut voi auttaa hahmottelussa. Ehkä minäkin.

Kukas meistä sitten hahmottelee hibiscuksen pellolle, jos et sinä?  ;D

Poissa Juha

• Konkari
  • Back
« Vastaus #12 : ti 04.07.2017, 15:24:02 »

Oli toimet mitä hyvänsä, niin joskus ne täytyy perustella. Ei aina.

Ketään en heitä pihalle tosta vain, tai jos teen äkkiväärästi, on jokon reaktio toyeutunut, tosin järliintumonen voi seurata, ellei reaktion arviointi kerro muuta.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #13 : ti 04.07.2017, 16:23:22 »

Ketään en heitä pihalle tosta vain, tai jos teen äkkiväärästi, on jokon reaktio toyeutunut, tosin järliintumonen voi seurata, ellei reaktion arviointi kerro muuta.

Et siis ole vielä saanut tarpeeksi perusteluja hibiskusen heivaamiseksi pihalle. Voisitko kertoa millaiset perustelut kelpaavat?

P.S. oletko tutustunut http://jatkumo.net/index.php?topic=1650.0

socrates

• Vieras
« Vastaus #14 : ti 04.07.2017, 16:28:05 »

Et siis ole vielä saanut tarpeeksi perusteluja hibiskusen heivaamiseksi pihalle. Voisitko kertoa millaiset perustelut kelpaavat?

P.S. oletko tutustunut http://jatkumo.net/index.php?topic=1650.0

Jos et ole vielä huomannut, tämä on moderoimaton foorumi, mistä ketään ei heitetä pihalle ellei uhkaa Juhaa viranomaistoimilla kuten Taha teki.

Lopeta marina, seniili pönttö.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #15 : ti 04.07.2017, 16:33:49 »
Jos Juhan kanssa kokeilee keskustella näistä, alkaa hän kirjoitella niin sekavia, ettei lausejärjestyksestä saa selvää.

Nyt se taas alkoi...

Kukas meistä sitten hahmottelee hibiscuksen pellolle, jos et sinä?  ;D
« Viimeksi muokattu: ti 04.07.2017, 16:35:52 kirjoittanut pimpelis pompelis »

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #16 : ti 04.07.2017, 16:51:00 »

Jos et ole vielä huomannut, tämä on moderoimaton foorumi, mistä ketään ei heitetä pihalle ellei uhkaa Juhaa viranomaistoimilla kuten Taha teki.

Lopeta marina, seniili pönttö.

Tarkoitat että Majurin ohjesäännön mukaan foorumilla ketä tahansa saa uhata viranomaistoimilla kunhan ei uhkaa Juhaa.

Minun käsitykseni mukaan hibiskusen viestit ovat kunnianloukkaustavaraa, joiden pitämisestä foorumilla on vastuussa ylläpitäjä. hibiskusen retoriikan saattaminen viranomaistarkasteluun on uhka myös Juhalle.
Juha ei tietysti rohkene vahvistaa sääntöäsi.

Sovinnon ehdottelijat ja järjestelijät pellolle. Ei tämä ole mikään joojookerho.

Perspanodementikko. Ei tajua omia mökellyksiään.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #17 : ti 04.07.2017, 20:58:25 »

Tarkoitat että Majurin ohjesäännön mukaan foorumilla ketä tahansa saa uhata viranomaistoimilla kunhan ei uhkaa Juhaa.

Minun käsitykseni mukaan hibiskusen viestit ovat kunnianloukkaustavaraa, joiden pitämisestä foorumilla on vastuussa ylläpitäjä. hibiskusen retoriikan saattaminen viranomaistarkasteluun on uhka myös Juhalle.

Juuripa näin.

Pohdipa Juha vielä, että kun Hipskusi alkaa nyt käydä oikeutta "louktusta perskunniastaan", niin silloin haluttiin tai ei - vedetään leivättömälle pöydälle koko tämän foorumin persekirjoittelu ja käytännöt. Miksi esim. törkeät solvaukset ja vihapuhe valtioneuvoston jäseniä kohtaan on pidetty vapaasti esillä. Miksei Hipskusen jatkuvaan ja loukkaavaan törkeään persekirjoitteluun ole koskaan puututtu?

Ja sitten vielä iso kysymys Juhalle - kuinka Hipskusi on selvittänyt mm. minun henkilöllisyyteni?

Haasteita ja Hipskusen henkilötietoja innosta puhkuen odotteleva,
KK.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #18 : ti 04.07.2017, 21:58:10 »
En ota kantaa tämän foorumin mahdollisiin riitoihin ja käytäntöihin, koska ne eivät kuulu minulle.

Eräällä toisella foorumilla - kuten olen jo kertonut - eräs kirjoittaja on ottanut minut epämiellyttävällä tavalla silmätikukseen ilmeisesti äsyynnyttyään tietyistä mielipiteistäni eli tiettyjen hänelle pyhien asioiden arvostelemisesta. En mene yksityiskohtiin.

Olen yllättävän hyvin onnistunut sisäisesti "ignoroimaan" hänen kirjoituksensa. Näen ne kyllä, kun selaan viestiketjua, ja näen vilaukselta senkin, että hän edelleen kommentoi joitakin minun kirjoituksiaani ja mielipiteitäni tyypilliseen ivalliseen tyyliinsä. Miten voin nähdä tämän, jos en kerran lue juttuja, joku ehkä miettii. No, kyllä sen näkee yhdellä vilkaisulla. Muutama sana tarttuu silmiin ja se riittää. En siis lue tämän enempää näitä kirjoituksia enkä kommentoi niitä. Ei tee edes mieli lukea. En joudu taistelemaan houkutusta vastaan, että pahus, tekisipä mieli edes tämän kerran katsoa tarkemmin, mitä hän kirjoittaa. Ei tee mieli katsoa.

Ehkä jotain tämän tyyppistä kannattaa kokeilla, jos jonkun henkilön kirjoitusten lukeminen ei tunnu mukavalta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #19 : ti 04.07.2017, 22:18:41 »
Taisi löytyä syy minkä takia jotkut ihmiset ovat ivallisia ja pahansuopia: