Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuuden ja seksin ongelmat (nro 2)  (Luettu 14577 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Seksuaalisuuden ja seksin ongelmat (nro 2)
« Vastaus #500 : la 30.12.2017, 09:38:56 »
Jotenkin mietityttää että kun kyllähän seksiä saisi jos vaan vaivautuisi seulomaan porukat läpi ja sieltä osaisi valita parhaan orhin, mutta rakkautta ei saa itkemälläkään, niin miten olisi toisinpäin. Voisiko olla mahdollista että saisi rakkautta vaikka ei saisi seksiä?

Kai se olisi mahdollista, mutta tuollainen suhde edellyttäisi sitoutumista myös siihen, että ei seksiä hae muualtakaan, vaikka miten paljon tekisi mieli. Rakastava puoliso voisi sen tietysti hyväksyä, jos niin sovittaisiin, mutta pelkäänpä, että asia alkaisi jäytää häntä kuitenkin vähitellen. Muistelen, että joissakin vanhassa elokuvassa on ollut tämän tyyppinen kuvio. On ollut vanhempi mies, joka sallii nuorelle vaimolleen tiettyjä seksuaalisia vapauksia. Lopulta mies kuitenkin huomaa pettävänsä vain itseään, kuvittelemalla että rakkaus ja seksi ovat eri asioita. Niinpä hän mustasukkaisuuksissaan tappaa vaimonsa ja hänen rakastajansa.

Mietiskelin tänään kaupassa ollessani Norma B:n kirjoituksia ja erilaisia suhteita. Tarkkailin uteliaana nuorehkoa pariskuntaa, jolla oli pieni lapsi vaunuissa. Mies muistutti ulkonäöltään hieman Jussi Halla-ahoa. Hänellä oli tosin silmälasit eikä niin paljon luomia kuin Halla-aholla. Hiusraja oli samalla tavalla korkealla. Mies vaikutti ujolta ja aralta. Se, mikä teki suhteesta kiinnostavan, oli hänen kumppaninsa (vaimo, avovaimo?). Hän oli nimittäin ulkonäöltään eteläaasialainen, mahdollisesti thaimaalainen. Lapsessa, sen minkä häntä ohi kulkiessani näin, ei ollut paljon aasialaisia piirteitä. Ehkä vähän kuitenkin. Tummat silmät ainakin.

Yleensä thaimaalaisten suomalaiset miehet ovat vanhoja ja "aikansa eläneitä", joskus aika tympeän oloisia. Samanikäisiä thaimaalais-suomalaisia pariskuntia en ole aikaisemmin juurikaan nähnyt. Thaimaalainen (olettakaamme, että kyse oli thaimaalaisesta) nainen edusti ulkonäöltään "lattanaamaista" (ei pahalla) "päivettynyttä" alaluokkaista maalaistyöntekijätyyppiä eikä yläluokkaista vaaleampaa japanilais-kiinalaistyyppiä. Mikään missinkaunis hän ei siis ollut, vaan aika tavallinen ja arkinen. Vähän tätä tyyliä.

http://www.voyagesphotosmanu.com/Complet/images3/thai-woman-gr.jpg

Ei tällainen...

https://sociorocketnewsen.files.wordpress.com/2017/10/japanese-women-makeup.jpg

Hups, mitäs minun piti kirjoittaa. Jatkan muussa yhteydessä, koska aihe on sen verran laaja. Johan tähän tuli kirjoitettua.

Silloin kun minulla oli vulvodynia tosi pahana ja seksiä ei usein ollut, ehdotin eksälle että hakisi sitä muualta. Hän sanoi että hän kumminkin rakastuisi siihen naiseen jonka kanssa menisi sänkyyn, joten ei sitten hakenut. Toisaalta hänellä oli kaikki raudat tulessa duunin ja opiskelun vuoksi, joten eipä tainnut olla aikaakaan moiseen projektiin. Paitsi kumma kyllä sitten halusi toisen naisen kun olin jo terveempi ja tahti oli kerta per viikko... Ei tosin taida olla mikään ainutlaatuinen ilmiö että kun ihmiset ovat sinnitelleet jonkun helvetin läpi, niin sitten asioiden helpottaessa tuleekin ero. Mm. alkoholisti juomisen lopettaessaan saattaa tulla jätetyksi. Ehkä kun ollaan "tilanteessa kiinni" ei ole energiaa eikä näköalaa tehdä muutoksia.

Helppohan minun oli ehdotella kun olin ollut avoimessa suhteessa jo sen aiemman eksäni kanssa. Mutta ei se minulle mikään ihanne ole. Toisinaan nettideiteissä tai Tinderissä tulee vastaan sellaisten miesten ilmoituksia joista olisin kiinnostunut, kun on hippimäinen olemus tms. ja vaikuttaa fiksulta mieheltä, mutta sitten siellä lukeekin että "olen avioliitossa oleva polyamoristi". Se siitä sitten. Minulla on niin konservatiivinen hinku saada rakastettu yksinoikeudella ja suuri torjutuksi/jätetyksi tulemisen pelko, ettei se vaan vörki minun kohdallani että ryhdyn suhteeseen miehen kanssa jolla on muitakin rakastettuja. Kokeilin sitä kyllä 2010, mutta ei ehtinyt päästä rassaamaan koska en ihastunut ko. mieheen. (Hänellä tosin ei ollut mitään aviovaimoa, eli kaikki haaremin naiset olivat keskenään täysin tasa-arvoisessa asemassa, eivätkä myöskään joutuneet olemaan keskenään tekemisissä.)

Poissa Brutto

• Konkari
« Vastaus #501 : to 04.01.2018, 13:32:49 »
Luin kerran lehdestä jutun naislentäjästä, joka toimi matkustajakoneiden päällikkönä.

Finnairilla on ollut ainakin yksi naispuoleinen lentokapteeni. Lentäjänä hän on paras jonka kyydissä olen ollut. Koneen kaikki liikkeet olivat täydellisen pehmeitä eikä laskeutumista edes huomannut ennen jarrutuksen alkua. Mutta hän ei osannut pitää suutansa kiinni. Juttua tuli matkustamoon lähes tauotta ja aiheet vaihtelivat historiakatsauksista urheiluun. Ilmiselvästi hän tarvitsi ajatuksilleen nöyrän kuulijakunnan ja penkkeihin vyötetyt lentomatkustajat muodostivat täydellisen sellaisen. He eivät kyenneet edes protestoimaan tai inttämään vastaan.

Tuli tästä mieleen, saako lentokapteeni karata ohjaamosta jos pahoittaa mielensä?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005512580.html

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #502 : to 04.01.2018, 13:50:43 »
Luin kerran lehdestä jutun naislentäjästä, joka toimi matkustajakoneiden päällikkönä.

Finnairilla on ollut ainakin yksi naispuoleinen lentokapteeni. Lentäjänä hän on paras jonka kyydissä olen ollut. Koneen kaikki liikkeet olivat täydellisen pehmeitä eikä laskeutumista edes huomannut ennen jarrutuksen alkua. Mutta hän ei osannut pitää suutansa kiinni. Juttua tuli matkustamoon lähes tauotta ja aiheet vaihtelivat historiakatsauksista urheiluun. Ilmiselvästi hän tarvitsi ajatuksilleen nöyrän kuulijakunnan ja penkkeihin vyötetyt lentomatkustajat muodostivat täydellisen sellaisen. He eivät kyenneet edes protestoimaan tai inttämään vastaan.

Tuli tästä mieleen, saako lentokapteeni karata ohjaamosta jos pahoittaa mielensä?

Varmaan yhtä paljon tai vähän kuin että perämies saa läpsiä kapteenia kun alkaa joku pänniä. Kumpi ongelma sitten lienee suurempi: naiset on maassa kasvatettu nyyhkijöiksi jotka eivät saa puolustaa itseään, vai se että miehet on kasvatettu tunkion kukoiksi jotka voivat kyseenalaistaa auktoriteetin jos tämä on "sukupuoleltaan alempiarvoisempi".

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #503 : to 04.01.2018, 13:55:45 »
Ei sitten löytänyt Gambialaista vaimoa...?

Suomeen tuovat puolisoiksi eläkeläisrouvat gambialaisia isomunaisia, mustia miehiä. Jotkut jopa useampia.

SdP
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #504 : to 04.01.2018, 23:12:22 »
Ei sitten löytänyt Gambialaista vaimoa...?

Suomeen tuovat puolisoiksi eläkeläisrouvat gambialaisia isomunaisia, mustia miehiä. Jotkut jopa useampia.

SdP
Menkööt seksilomalle tuonne, mutta tyhmäähän on tuoda tuota kulttuuria tänne.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

socrates

• Vieras
« Vastaus #505 : pe 05.01.2018, 10:40:54 »

Meinasin linkata tuon tappeluketjuun mutten ehtinyt. Annan arvosanan 8. Tappelu oli kovin löysä, mutta hienossa kontekstissa. Kymppikerhoon!

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #506 : su 14.01.2018, 11:07:20 »
Pohdiskelin eräällä taholla Asperger-piirteisen seksuaalisuutta, tai ehkä enemmän vain omaani kuin noin ylipäätään kaikkien. Yllättäen pohdintoni kirvoittivat kommentin jonka kirjoittaja vaikutti olevan siinä käsityksessä että en tiedä mitä haluan (tai assit eivät tiedä).

Minusta tuollainen huomio on kummallinen. Jos kerron etten tykkää esileikeistä, koska minulle tulee kiusaantunut olo siitä että olen toisen ihmisen huomion kohteena (tai minun pitäisi pitää häntä huomion kohteena), ja täten mieluummin menen seksiin mahdollisimman nopeasti, niin eihän se sitä tarkoita että "en tiedä mitä haluan". Tiedänpäs. Ja ennenkaikkea tiedän mitä EN halua. En halua sitä ällöttävää kiusaantuneisuuden tunnetta.

Juuri tämän takia seksielämänikin on kuihtunut koska vaikka seksi olisi ihan ok, niin en halua tutustua ihmisiin. Vihaan sitä kömpelöä fiilistä mikä tulee kun yrittää tottua toisen ihmisen läsnäoloon ja antaa paras mahdollinen vaikutelma itsestään (ja 100 % suoritukseen ei kumminkaan koskaan kykene). Tässä kai juurikin sukupuoliroolit(* keikauttava assismi tekee temppujaan. Kun perinteisen roolin mukaan naisen pitäisi olla vain passiivinen kohde ja mies on se aktiivinen osapuoli, niin minä en osaa tuohon moodiin asettua. Jostain olen kuullut tai lukenut että mies tykkää kun nainen kuuntelee häntä. Minulta tuo menee pieleen kun minulla on se tunne että minun pitäisi osata tehdä vaikutus mieheen, enkä osaa relata ja ajatella että hänen pitäisi tehdä vaikutus minuun. Miehen taholta riittää vähän turhan helposti se että hän a) näyttää hyvältä b) haluaa naida c) pystyy ylläpitämään erektiota. Kun taas minun pitäisi muka olla helvetin älykäs ja hauska. Jos en jaksa, jää ihmiset kokonaan tapaamatta. Ja ei tule sitä seksiäkään. Vaadinko minä liikaa itseltäni, vai kuvittelenko että muut vaativat minulta sitä että olisin nerokas ja huumorintajuinen kokoajan?

*) Naiset maskuliinisia ja/tai himokkaita, miehet feminiinisiä ja/tai aseksuaalisia.

Paikalla urogallus

• Konkari
« Vastaus #507 : su 14.01.2018, 11:31:42 »
Vaadinko minä liikaa itseltäni,

Et.

Lainaus
vai kuvittelenko että muut vaativat minulta sitä että olisin nerokas ja huumorintajuinen kokoajan?

Juu.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #508 : ke 17.01.2018, 08:56:20 »
Tuli tuossa mieleeni yllättäen etten muista ikinä kuulleeni mitään uskottavaa selitystä sille miksi on olemassa ns. immenkalvo (-rengas, paremminkin). En myöskään tiedä onko sitä millään muulla eläimellä. Ja ihmisten esivanhempien jäänteistähän sitä ei voi havainnoida, kun ei sisällä luisia komponentteja. Jostain muistan lukeneeni hypoteesin että immenkalvo mukamas suojaisi siltä että ei menisi hiekkaa hässäkkään. Niin kuin sellainen naaras joka ei ole ollut uroksen kanssa olisi jotenkin arvokkaampi "suojeltava" kuin sellainen joka on ollut - voihan jälkimmäisellä olla jo lapsia, ja jos tämmöisestä "hiekan menosta" olisi tulehdusriski joka uhkaa terveyttä ja elämää, niin sittenhän se olisi suuri haitta että immenkalvo antaa periksi yhdynnöissä. Jää lapset itkemään kun emo kuolee... Vaan tietääkseni naiset eivät istu hiekallakaan kauhean jalat levällään, saati sitten hiero häpyään hiekkaan. Itse uinnin harrastajana en ole kokenut edes semmoisia filiksiä että olisi valtava määrä vettä jotenkin imppautunut vaginaan, mutta toisaalta kun ei ui sammakkoa, niin mistäpä minä mitään tiedän. Toisaalta taas koska se immenkalvo EI ole täysin umpitiivis kalvo, niin ei neitsyys estäne vettä menemästä vaginaan.

Jos nyt lähtisi jostain psykologisista syistä, niin voisi ajatella että immenkalvo on nimenomaan aiheuttamassa kipua ensimmäisessä yhdynnässä. Jos ensimmäinen partneri on niin iki-ihana että hänestä välittää vielä senkin jälkeen kun hän on satuttanut, se on tietysti merkki siitä että tämä uros kannattaa pitää. Jos taas tunteet lässähtävät täysin ensimmäisen aktin jälkeen, voi se kipu toimia yllykkeenä heivata moinen uros hittoon, jota kohtaan ei tunne mitään erityistä tai ei varsinkaan myönteisiä tuntemuksia. Näin ollen immenkalvon venytyksen mahdollisesti aiheuttama kipu toimisi siis stimulanttina sekä perheen perustamiseen että partnerin vaihtoon ja paremman partnerin etsimiseen ja perheen perustamiseen hänen kanssaan.

Ongelma mielestäni kuitenkin on että kun tämmöisen "kalvon" on pitänyt kehittyä jo ammoisina aikoina, niin onko esi-ihmisillä ollenkaan ollut noin monimutkainen psykologia kuin tuossa mieltyy. Ei tämä hypoteesi kivun merkityksestä parinvalinnassa oikein minusta kauhean vakuuttavalta tunnu.

Toisaalta voisi ajatella että immenkalvo "suojaisi" täysin tumpeloilta tapauksilta, eli jos uros ei ole osannut kunnon yhdyntäotteita ja on sohinut siittimellään vähän mihin sattuu, niin eipä suotta tule raskaaksi sellaiselle tapaukselle joka ei osaa edes penetraatiota, vaan sutii vaan päältäpäin. Mutta tämä nyt tuntuu jo aivan järjettömältä skenaariolta.

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #509 : ke 17.01.2018, 12:09:34 »
Lainaus
Kerava teettää 40 000 Keravan kolli -kondomia jaettavaksi - ”Ajatus oli, että tästä voisi saada sellaista Keravan brändiä kohottavaa”
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712282200633689_u0.shtml

Voisin suositella Porille myös vastaavantyyppistä, miten olisi ehkäisypilleri PorinPillu? Nyt vaan liukkaasti ideaa toteuttamaan.

Niinpä niin. Sehän me jo tiedetään, ettei sinusta koskaan ehkäisystä huolehtiminen olekaan miehen oma asia, vaan hänen kyllä sopii ensin ruikkia minne tahansa, mutta sitten motkottaa, jos joku kumppani ryhtyykin ”tahallaan yksinhuoltajaksi”.

Vai niin.

Sori. Postin viestin. Mä olin ärsyyntynyt jostain toisesta jollekin toiselle. Mutta kirjoitin sulle siitä kummunneessa sävyssä. Turhaan. Mun vika.

Paikalla urogallus

• Konkari
« Vastaus #510 : ke 17.01.2018, 16:15:23 »

Toisaalta voisi ajatella että immenkalvo "suojaisi" täysin tumpeloilta tapauksilta, eli jos uros ei ole osannut kunnon yhdyntäotteita ja on sohinut siittimellään vähän mihin sattuu, niin eipä suotta tule raskaaksi sellaiselle tapaukselle joka ei osaa edes penetraatiota, vaan sutii vaan päältäpäin. Mutta tämä nyt tuntuu jo aivan järjettömältä skenaariolta.

Joo, ei se oikein vakuuta, sillä eihän raskaaksi tuloon onnistunutta yhdyntää edes tarvita. Riittää, että siittiöitä pääsee naisen limakalvoille.

Aika huonot mahdollisuudet raskaaksi tuloon ilman yhdyntää on, mutta muistan kuulleeni tapauksesta, jossa nainen tai oikeastaan tyttö tuli raskaaksi, vaikka hän ei mielestään ollut ollut onnistuneesti yhdynnässä. Tapauksessa saattoi olla kyllä kyse psykologisesta kieltämisestä.

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #511 : ke 17.01.2018, 16:19:28 »

Joo, ei se oikein vakuuta, sillä eihän raskaaksi tuloon onnistunutta yhdyntää edes tarvita. Riittää, että siittiöitä pääsee naisen limakalvoille.

Aika huonot mahdollisuudet raskaaksi tuloon ilman yhdyntää on, mutta muistan kuulleeni tapauksesta, jossa nainen tai oikeastaan tyttö tuli raskaaksi, vaikka hän ei mielestään ollut ollut onnistuneesti yhdynnässä. Tapauksessa saattoi olla kyllä kyse psykologisesta kieltämisestä.

Klassinen tarina, kävin vain uimassa?

kuukautiset

• Vieras
« Vastaus #512 : ke 17.01.2018, 16:19:42 »
Lainaus
Kerava teettää 40 000 Keravan kolli -kondomia jaettavaksi - ”Ajatus oli, että tästä voisi saada sellaista Keravan brändiä kohottavaa”
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712282200633689_u0.shtml

Voisin suositella Porille myös vastaavantyyppistä, miten olisi ehkäisypilleri PorinPillu? Nyt vaan liukkaasti ideaa toteuttamaan.

Niinpä niin. Sehän me jo tiedetään, ettei sinusta koskaan ehkäisystä huolehtiminen olekaan miehen oma asia, vaan hänen kyllä sopii ensin ruikkia minne tahansa, mutta sitten motkottaa, jos joku kumppani ryhtyykin ”tahallaan yksinhuoltajaksi”.

Vai niin.

Sori. Postin viestin. Mä olin ärsyyntynyt jostain toisesta jollekin toiselle. Mutta kirjoitin sulle siitä kummunneessa sävyssä. Turhaan. Mun vika.

Kiltti tyttö!

Paikalla urogallus

• Konkari
« Vastaus #513 : ke 17.01.2018, 16:29:16 »

Ei. Jos muistan oikein, niin jotain kähmintää kyllä oli ja epäilemättä alapäät paljaina, mutta epämääräiseksi jäi tulos...

Alkoholilla oli varmaan osuutta asiaan myös.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #514 : ke 17.01.2018, 17:04:17 »

Ei. Jos muistan oikein, niin jotain kähmintää kyllä oli ja epäilemättä alapäät paljaina, mutta epämääräiseksi jäi tulos...

Niin siis kuka ei tiedä, että vaikka Se ei sisällä kävisikään, pelkkä hoodeilla huitominen voi epäonnekkaassa (onnekkaassa?) tilanteessa johtaa raskautumiseen?

T: Xante

Paikalla urogallus

• Konkari
« Vastaus #515 : ke 17.01.2018, 17:09:39 »

Niin siis kuka ei tiedä, että vaikka Se ei sisällä kävisikään, pelkkä hoodeilla huitominen voi epäonnekkaassa (onnekkaassa?) tilanteessa johtaa raskautumiseen?

Tää on näitä asioita, jonka jokaisen pitäisi tajuta, ja varmaan useimmat tajuavatkin jos asiaa hetken miettivät. Ongelma taitaa olla siinä, että sitä ei ajatella.

Poissa Xantippa

• Konkari
« Vastaus #516 : ke 17.01.2018, 17:16:07 »

Tää on näitä asioita, jonka jokaisen pitäisi tajuta, ja varmaan useimmat tajuavatkin jos asiaa hetken miettivät. Ongelma taitaa olla siinä, että sitä ei ajatella.

Niin, ehkä ne tilanteet ovat sellaisia, joissa ei aina tosiaan ajatella :D

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #517 : ke 17.01.2018, 19:35:50 »
Miehen taholta riittää vähän turhan helposti se että hän a) näyttää hyvältä b) haluaa naida c) pystyy ylläpitämään erektiota. Kun taas minun pitäisi muka olla helvetin älykäs ja hauska. Jos en jaksa, jää ihmiset kokonaan tapaamatta. Ja ei tule sitä seksiäkään. Vaadinko minä liikaa itseltäni, vai kuvittelenko että muut vaativat minulta sitä että olisin nerokas ja huumorintajuinen kokoajan?

Etsitään miestä, joka sitoutuu täydellisesti rakastamaan ja hyväksyy periaatteen "tulos tai ulos". Homma on ohi, kun kelpoisuusehdot eivät enää täyty eli kun ulkonäkö ja jokin muukin on repsahtanut. Mutta siihen asti rakkaus kukoistaa.

Norma B on tainnut joskus esittää, että yksin elämisessä on huonot puolensa. Varmaan siinä onkin, kuten kaikissa vaihtoehdoissa. Mutta on siinä hyviäkin puolia. Ei tarvitse esimerkiksi odottaa puolta vuotta, että saisi sen verran yksityisyyttä ja yksinäisyyttä, että voisi kaikessa rauhassa... no, kyllähän te tiedätte. Ajan ottaminen sekuntiekellolla ja kiinni jäämisen pelko eivät ainakaan tuo mitään myönteistä asiaan. Kun viikosta toiseen odottaa tllaisuutta, eikä sitä näytä koskaan tulevan, menettää kiinnostuksensa koko hommaan. Vaikka tilaisuus tulisikin, fiilikset ovat sellaiset, että ei huvita. Kiinni jäämisen pelko ja stressi ja kiireen tuntu ovat läsnä silloinkin, kun siihen ei olisi aihetta. Yksin eläessään voi sen sijaan sanoa itselleen, että let's do it, ja ryhtyä ajatuksista tekoihin. Kukaan ei ryntää yllättäen ovesta.

Paikalla urogallus

• Konkari
« Vastaus #518 : ke 17.01.2018, 19:40:43 »
Mutta on siinä hyviäkin puolia. Ei tarvitse esimerkiksi odottaa puolta vuotta, että saisi sen verran yksityisyyttä ja yksinäisyyttä, että voisi kaikessa rauhassa... no, kyllähän te tiedätte.

Etkös sinä asu maaseudun rauhassa? Runq honkain huminassa on runollinen elämys. Tosin sinun tuurillasi törmäisit kuitenkin poliisiin kesken touhun...

Poissa RGR

• Konkari
  • etelänhämyhaikara
« Vastaus #519 : ke 17.01.2018, 20:22:35 »

Vai niin.

Kiltti tyttö!

On kyllä. Harva täällä pyytelee anteeksi mitään. Oli tarvetta tai ei. En minäkään.

Pisteet Safiirille. Tiukka mutta myös asiallinen.