Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuuden ja seksin ongelmat (nro 2)  (Luettu 23694 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Seksuaalisuuden ja seksin ongelmat (nro 2)
« Vastaus #700 : pe 13.04.2018, 12:40:35 »
En ymmärrä miksei elimistö siedäty. Jos päivästä toiseen hengittää jotain mikä ei aiheuta tartuntataudin puhkeamista, eikö jästipää roppa tajua että kysymyksessä on harmiton hiukkanen? Olen lähes koko elämäni kiskonut kissaakin keuhkoihini ilman ongelmia, mutta kaikki muu sitten onkin ongelma.

Kaikkien ei vaan pitäisi lisääntyä. Esim. ihmisten jotka eivät siedä edes naturaalia shittiä. Eli kaikkea kamaa mitä vaan ilmasta löytyy.

Poissa drontti

• Konkari
« Vastaus #701 : pe 13.04.2018, 13:01:14 »
En ymmärrä miksei elimistö siedäty. Jos päivästä toiseen hengittää jotain mikä ei aiheuta tartuntataudin puhkeamista, eikö jästipää roppa tajua että kysymyksessä on harmiton hiukkanen? Olen lähes koko elämäni kiskonut kissaakin keuhkoihini ilman ongelmia, mutta kaikki muu sitten onkin ongelma.

Kaikkien ei vaan pitäisi lisääntyä. Esim. ihmisten jotka eivät siedä edes naturaalia shittiä. Eli kaikkea kamaa mitä vaan ilmasta löytyy.

Oletko kokeillut siedätyshoitoa koivulle tai heinille? Itselläni oli voimakas heinäallergia, mutta 3-vuotinen siedätyshoito vähensi oireita. Sen jälkeen allergiani on muutenkin vähentynyt, niin että nykyään en kärsi hengitystie- enkä silmäoireista käytännöllisesti katsoen ollenkaan.

Myös kuopukseni osoittautui allergikoksi. Pölysaneerasimme silloin koko kodin  ja hankimme hänellekin siedätyshoidon. Oireet ovat hänelläkin lieventyneet, joskaan eivät aivan kadonneet.

Eräällä allergikko- ja astmaatikkotuttavallani on muuten siisti koti, mutta hänelle kertyy kirjoista, lehdistä ym. pikkutavaroista koostuvia kasoja asuntoonsa. Jos minä määräisin siellä, ne läjät häipyisivät.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #702 : pe 13.04.2018, 13:11:56 »

Oletko kokeillut siedätyshoitoa koivulle tai heinille? Itselläni oli voimakas heinäallergia, mutta 3-vuotinen siedätyshoito vähensi oireita. Sen jälkeen allergiani on muutenkin vähentynyt, niin että nykyään en kärsi hengitystie- enkä silmäoireista käytännöllisesti katsoen ollenkaan.

Myös kuopukseni osoittautui allergikoksi. Pölysaneerasimme silloin koko kodin  ja hankimme hänellekin siedätyshoidon. Oireet ovat hänelläkin lieventyneet, joskaan eivät aivan kadonneet.

Eräällä allergikko- ja astmaatikkotuttavallani on muuten siisti koti, mutta hänelle kertyy kirjoista, lehdistä ym. pikkutavaroista koostuvia kasoja asuntoonsa. Jos minä määräisin siellä, ne läjät häipyisivät.

Siedätyshoito tosiaan toimii. Entinen vaimoni kärsi kovasti kissa-allergiasta, mutta meille otettiin silti kissa, toinenkin ja allergia ajan kanssa hävisi. Sama hevosten ja vuohien kanssa. Kun hän on kesälomalla Saarenmaalla, niin heinäallergiaa, koivuallergiaa ja pähkinäallergiaa ei ole Se johtunee siitä, että hän on ollut aina Saarenmaalla päivisin enemmän ulkona kuin sisällä.
« Viimeksi muokattu: pe 13.04.2018, 13:14:46 kirjoittanut Hibbu »

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #703 : pe 13.04.2018, 13:26:07 »

Siedätyshoito tosiaan toimii. Entinen vaimoni kärsi kovasti....

Mutta ei koskaan pystynyt sietämään itserakasta ja valehtelevaa Hipskusia.

Ymmärtäen,
VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #704 : pe 13.04.2018, 13:36:13 »

Siedätyshoito tosiaan toimii. Entinen vaimoni kärsi kovasti....

Mutta ei koskaan pystynyt sietämään itserakasta ja valehtelevaa Hipskusia.

Ymmärtäen,
VA.

Puutuit taas toisten keskusteluun parjataksesi minua. Haista sinä "reservin upseeri" vittu, äläkä tuo tänne sairaita kuvitelmiasi. Ei tainnut ihan sinun hourailujesi mukaan mennä.

• Konkari
« Vastaus #705 : pe 13.04.2018, 13:41:50 »

Puutuit taas toisten keskusteluun parjataksesi minua.

Niinkö tein? Sehän oli epäkorrektia. No, pyydä sitten anteeksi kirjoitteluasi.

VA.

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #706 : pe 13.04.2018, 13:54:21 »

Se varsinainen siedätyshoito taitaa alkaa ihan älyttömän pienillä pitoisuuksilla. Normaalisti tavanomainen elämä tarjoilee liian suurta määrää allergeenia, jotta se vastaisi siedätyshoitoa - riippuen tietenkin siitä, kuinka voimakas allergia sattuu olemaan ja millaisilla määrillä allergeenia oireita tulee. Lisäksi lääkärin antamassa siedätyshoidossa altistetaan allergeenille ympäri vuoden. Sen sijaan normaali siitepölyaltistus on kausiluontoista.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #707 : pe 13.04.2018, 13:58:11 »

VA.

Niin teit. Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää tuossa viestissäni. Vedä käteesi! Ai niin, et voi impotenttiutesi tähden. Kyttäät kirjoituksiani kuin kuolaava koira.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #708 : pe 13.04.2018, 14:07:55 »
Jos joskus saan sellaisen omalääkärin jolta uskaltaa jotain pyytääkin, kysyn voisiko ajatella noita siedätyshoitoja nimenomaan astman oireiden hillitsemiseksi. Näetsen minulla harvemmin vuotaa nenä tai kutisee silmät, allergiat aiheuttavat pääasiassa yskän lisääntymistä, ja kun olen yskinyt paljon tai pitkään, tulee ahdistus.

Mutta homeelle ei voine siedättää. Kun homeitiöt ovat ärsykkeenäni heinäkuun lopulta lumentuloon asti, niin pitääköhän se keuhkot niin kestoärtyneenä että ne ärtyilevät sitten ympäri vuoden.

Minun ei hyödytä edes pitää ikkunoita kiinni tai kököttää sisällä, homeitiöt ovat mikroskooppisen pieniä ja änkevät kaikkialle. Näin ollen ulkoilen niin paljon kuin suinkin ehdin.

• Konkari
« Vastaus #709 : pe 13.04.2018, 15:02:35 »

VA.

Niin teit. Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää tuossa viestissäni. Vedä käteesi! Ai niin, et voi impotenttiutesi tähden. Kyttäät kirjoituksiani kuin kuolaava koira.

Onko sinulla ongelmia lainausten kanssa? On melkein aina.... - Siis korjaan - onko sinulla jotain minkä kanssa ei ole ongelmia? Tuskinpa....

VA.

Hibbu

• Vieras
« Vastaus #710 : pe 13.04.2018, 15:29:47 »

VA.

Minulla ei ole mitään syytä pytää anteeksi vastatessani sinulle ansioittesi mukaan.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #711 : la 14.04.2018, 00:37:36 »
Miesten egoismi ei ole koskaan ollut ongelma miehille. Mutta yllättäen naisten egoismi onkin.

Suomessa on suuren osan vuotta niin kylmä ettei paljon viitsi paikkojaan paljastella. Eipä sitten tule panetuksiakaan kun näkee toppahousuväkeä?
En tuota egoismilla ja hedonismilla tarkoittanutkaan. Lähinnä sitä itsekästä ajattelua, jota rosameriläiset sun muut "modernit" feministit esittävät mallillaan, että lapsia saa tehdä (isistä ei niin väliä), koska on muka naisen oikeus. Saa elää kuin pellossa, koska yhteiskunnan velvollisuus on huolehtia.

Ei näin ole. Ihmisen pitää itse huolehtia omasta hyvinvoinnistaan, perheestään ja jälkeläisistään. Se ei ole yhteiskunnan velvollisuus.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Paikalla Safiiri

• Konkari
« Vastaus #712 : la 14.04.2018, 09:10:57 »
Miesten egoismi ei ole koskaan ollut ongelma miehille. Mutta yllättäen naisten egoismi onkin.

Suomessa on suuren osan vuotta niin kylmä ettei paljon viitsi paikkojaan paljastella. Eipä sitten tule panetuksiakaan kun näkee toppahousuväkeä?
En tuota egoismilla ja hedonismilla tarkoittanutkaan. Lähinnä sitä itsekästä ajattelua, jota rosameriläiset sun muut "modernit" feministit esittävät mallillaan, että lapsia saa tehdä (isistä ei niin väliä), koska on muka naisen oikeus. Saa elää kuin pellossa, koska yhteiskunnan velvollisuus on huolehtia.

Ei näin ole. Ihmisen pitää itse huolehtia omasta hyvinvoinnistaan, perheestään ja jälkeläisistään. Se ei ole yhteiskunnan velvollisuus.

Tota...ne ”rosameriläiset” ovat vaatineet, että naiset ja naisparit saavat tehdä lapsia siten , että heillä on yhtäläinen oikeus avioitua naispuolisen kumppaninsa kanssa ja pitää yhdessä saatua lasta heti alusta saakka virallisesti molempien lapsena. Aivan kuten heteropareillakin on oikeutena - riippumatta siitä, onko lapsi oikeasti isän (tai äidinkään) biologinen lapsi. Heteropari voi adoptoida yhdessä, heteropari voi käyttää luovutettua spermaa ja heteroparilla on avioliitossa isyysolettama, jolloin isyyttä ei kysellä, ei tutkita, jos pariskunta ei sellaiseen tunne tarvetta. TÄMÄ on se oikeus, jota on vaadittu ja joka nyt lainsäädäntöön tulee askel kerrallaan.

Puhut tyhjiä sanoja, joilla ei ole mitään kosketusta siihen, MILLAISIA vaatimuksia tässä on esitetty. Kukaan ei ole vaatinut mitään vapaata oikeutta työntää lapsia yhteiskunnan vastuulle. Kukaan ei ole vaatinut, että lapsien äidit vapautetaan vastuusta. Edelleenklään esim. väitteesi siitä, että naisparit saisivat hedelmöityshoitoa yhteiskunnan kustannuksella, ei ole kuin pelkkä valhe. PÄinvastoin lesbonainen lesbosuhteessa joutuu maksamaan itse myös hoidon, joka johtuu hedelmällisyysongelmista, vaikka heteropariskunnalle tällainen hoito annetaan yhteiskunnan tuella.

Yksinhuoltajien lapsille annetaan jotain tukea komepnsoimaan sitä, että perheessä on vain yksi huoltaja ja yksi elantoa ansaitseva aikuinen lasta elättämässä. Mutta nämä yksinhyoltajat EIVÄT ole tyypillisesti lesboja, vaan ihan heteroita, joiden lapsella on heteromies. Syystä tai toisesta tämä heteromies ei kanna vastuutaan lapsestaan, joten yhteiskunta auttaa. Lapsen edun takia. Kyse voi olla isästä, joka ei koskaan edes olisi lasta halunnut (mutta eipä kuitenkaan varmistanut, ettei lapsi saa alkuaan). Kyse voi olla isästä, joka parisuhteen aikan on osoittautunut väkivaltaiseksi, päihdeongelmaiseksi tms, jolloin yhteishuoltajuudelle ei ole mahdollisuutta. Kyse voi olla isästä, joka on kuollut ja äiti jää leskenä huoltamaan lasta yksin. Kyse voi olla jopa lapsesta, joka on syntynyt raiskauksen seurauksena. Osa yksinhuoltajista on myös miehiä ja isiä, joiden ex-vaimo tai-avovaimo on syystä tai toisesta poissa perhekuviosta. Lesbojen yksin saadut lapset ovat tässä joukossa pieni vähemmistö.

Edelleen minua hämmästyttää kyvyttömyytesi tunnistaa miesten vastuu omista teoistaan ja osuudestaan näiden isättömien lasten olemassaoloon. Miksi vain naisen pitäisi kantaa vastuuta omasta seksuaalikäyttäytymisestään ja pohtia sitä, ettei vain vahinkoraskauksia tapahdu? Miksi miehen ei tarvitse? JOS kyse mielestäsi siis on vastuunsa kantamisesta, ei siitä biologisesta tosiasiasta, että vain naiset tulevat raskaiksi. Voisivatko miehetkin kasvaa sen verran aikuisiksi edes meidän muiden silmissä, ettei heillä ole mitään vastuuvapautta, jos kuitenkin seksiä harrastavat?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #713 : la 14.04.2018, 09:28:48 »

Ainakin rosameriläisten lapset saavat jäädä eloon. On ollut aikoja, paikkoja ja kulttuureita joissa mies on voinut koska tahansa napata vaikka itse siittämänsä vauvan naiselta ja iskeä tältä pään paskaksi seinää vasten, kun jostain syystä kiinnostaakin enemmän ns. jälkiabortti kuin että nainen saisi pitää vaivalla laittamansa lapsen. Esim. se että lapsi onkin tyttö on ollut moiseen käypä syy.

Tässä mielessä en niin paljon naisten "itsekkyyttä" jaksa murehtia. Kun ei se johda niin verisiin jälkiin kuin miesten itsekkyys on johtanut vuosituhansien ajan. Mutta jostain syystä nettikeskusteluissa halutaan olla menneisyydelle sokeita ja tuijottaa vain nykyhetkeen.

Sekin jonkin sortin egosmia.

socrates

• Vieras
« Vastaus #714 : ti 01.05.2018, 15:08:17 »
Varatut naiset maksavat seksistä, hyhhyh:

www.iltalehti.fi/pinnalla/201804272200905543_iq.shtml

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #715 : ti 01.05.2018, 16:38:34 »

Kehtaatkin hyhhytellä kun itse olet tuputtanut minulle että minun pitäisi paneskella ukkomiehiä. Hyvää hyvyyttään ilmaiseksiko se olisi pitänyt tehdä... Naisvihaajana sinun kuuluu naureskella partaasi ja tuntea vahingoniloa siitä että nainen onkin se joka maksaa. Rahalla. Se että maksaa tunne-elämällään eli tulee sisältä ontoksi syödyksi 2. naisena/miehenä eli ilmaisena huorana on jo ihan liikaa kummalle hyvänsä sukupuolelle.

socrates

• Vieras
« Vastaus #716 : ti 01.05.2018, 19:36:43 »

Kehtaatkin hyhhytellä kun itse olet tuputtanut minulle että minun pitäisi paneskella ukkomiehiä. Hyvää hyvyyttään ilmaiseksiko se olisi pitänyt tehdä... Naisvihaajana sinun kuuluu naureskella partaasi ja tuntea vahingoniloa siitä että nainen onkin se joka maksaa. Rahalla. Se että maksaa tunne-elämällään eli tulee sisältä ontoksi syödyksi 2. naisena/miehenä eli ilmaisena huorana on jo ihan liikaa kummalle hyvänsä sukupuolelle.

Kotona sohvalla haiseva nallukka pistää partavettä ja ykköset päälle, kun lähtee treffaamaan salarakasta. Poimisit rusinat pullasta.

Poissa Topi

• Konkari
« Vastaus #717 : ti 01.05.2018, 19:54:06 »

Kyllä mä jotenkin ymmärrän sen, miksi ihmiset kokee syyllisyyttä tuollaisesta. Jos on parisuhteessa, siinä elämää on kuitenkin rakennettu yhdessä ja tehdään yhdessä töitä sen eteen. Sitten jos suhteessa ei kommunikaatio pelaa, halut ei kohtaa tai seksin suhteen ylipäätään on jotain ongelmaa, kyllä se mun mielestä on ihan terve reaktio jos tulee mieleen että tekee jotain väärää, kun ratkaisee asian sillä, että maksaa jollekin ulkopuoliselle ja nussii sitten sitä :P 

En varsinaisesti tuomitse näiden ihmisten toimintaa, kun en tunne kenenkään yksillöllistä tilannetta, ja muutenkin jokainen tekee omat ratkaisunsa. Sanonpahan vaan, että en ole niin paljoa nähnyt, kokenut tai kypsynyt, että tämä istuisi moraalintajuuni.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #718 : ti 01.05.2018, 22:10:01 »

Kotona sohvalla haiseva nallukka pistää partavettä ja ykköset päälle, kun lähtee treffaamaan salarakasta. Poimisit rusinat pullasta.

Löyhkä se on partavedenkin löyhkä. Etkä selittänyt minkä takia sinusta on väärin että nainen ostaa seksipalveluja, jos on kerta oikein että ukkomies panee jotain ulkopuolista hepsankeikkaa.

Salarakkaudet voi tunkea vaikka vaikka sinne minne ei päivä paista, nimittäin suonsilmäkkeeseen. Ei ole aidon, päivänvalon kestävän rakkauden voittanutta. Paitsi tietysti jos on joku laskelmoiva sosiopaatti. Pidetään kotona akkaa ilmaisena orjana ja jotain horatsua panopuuna jossain toisaalla. Kai se onnistuu naisiltakin. Kotona joku hissukka joo joo -mies ja hilpeä hidalgo sitten muualla.

Mutta miksi ylipäätään olla parisuhteessa jos se tuollaiseksi menee? Voihan sitä olla vaan rakastajia ja kavereita osoitekirja täys, miksi pitäisi olla naimisissa jonkun kanssa siinä sivussa.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #719 : ti 01.05.2018, 22:52:29 »
...Edelleen minua hämmästyttää kyvyttömyytesi tunnistaa miesten vastuu omista teoistaan ja osuudestaan näiden isättömien lasten olemassaoloon. Miksi vain naisen pitäisi kantaa vastuuta omasta seksuaalikäyttäytymisestään ja pohtia sitä, ettei vain vahinkoraskauksia tapahdu? Miksi miehen ei tarvitse? JOS kyse mielestäsi siis on vastuunsa kantamisesta, ei siitä biologisesta tosiasiasta, että vain naiset tulevat raskaiksi. Voisivatko miehetkin kasvaa sen verran aikuisiksi edes meidän muiden silmissä, ettei heillä ole mitään vastuuvapautta, jos kuitenkin seksiä harrastavat?
Ymmärrät minua hieman väärin. En ole puolustellut isyyttään pakenevia miehiä, pelkureita ovat. Mutta yhtä itsekästä ja lapsestapiittaamatonta käytöstä on hankkia lapsi, jolla ei ole isää! Sekään ei ole vanhemmuutta, vaan itsekkyyttä.

En toivo lepakko- ja homoparien hankkivan lapsia, koska lapselle hyväksi on isä ja äiti, ne kaksi (=2) sukupuolta, joista maailma koostuu. Vähän vastuuta aikuisiltakin, onko liikaa vaadittu, että ajattelevat omien hormonitoimintojensa lisäksi sitä jälkikasvuaan ja antavat heille sen hyvän perheen?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo