Kirjoittaja Aihe: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro2)  (Luettu 8744 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
Vs: Parin- ja seuranhaku, deittailu, treffailu (nro2)
« Vastaus #320 : su 18.11.2018, 10:21:04 »
67-vuotiaan miehen deitti-ilmo:

[nimi], A-luokan siemenruisku Savon sydämestä, harrastaa mm marjastusta ja mökkeilyä..

Yhteydenotto minulle:

jaahas, ettäkö lääketiede kiinnostaa rouvaa, onko vastaanottoaikoja varattavissa ?, pitäisi tarkistuttaa eturauhanen !

Tuostahan saisi kaikenlaista riemua revittyä, mutta on tietysti taas se deittisaitti alla jossa ei pysty kirjoittamaan kuin rajallisen väkimäärän kanssa per päivä. Että vittuilematta jää.

Tämä kaveri taitaa tykätä fistauksesta ja nappasi isiemme edestä Viikon Hyvä Tyyppi - tittelin.
Kampin playboy  -  tennissukat ja tekohampaat.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #321 : su 18.11.2018, 10:25:09 »
Ilmeisesti moni mies pitää jostain syystä kuvatonta deitti-ilmoitusta. Aika järjetöntä, kun useimmissa naisten profiileissa lukee, etten vastaa kuvattomille.

Mutta on naisiakin, joilla ei ole kuvaa joko ollenkaan tai se on pyynnön takana tai myöntävät katsomisoikeuden kysymättäkin. Äsken yksi nainen, jonka kanssa on kirjoiteltu, tarjosi kuvaansa nähtäväksi ja on aika kolkko ilmestys. En kehdannut olla klikkaamatta sydämen kuvaa, vaikkei mieli tehnyt. Onneksi on pahuksen kaukana.

Nainen kertoi hiljattain seurustelleensa 12 vuotta itseään nuoremman miehen kanssa, joka kuitenkin vaikutti 7-kymppiseltä eikä seksiä järjestynyt tarpeeksi. Sitä ennen nainen oli aviossa miehen kanssa, joka hakkasi hänet teholle. Vastasin, että reipasta meininkiä.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #322 : su 18.11.2018, 10:34:16 »
Itse olin 45-vuotiaana treffeillä 55-vuotiaan miehen kanssa jonka 75-vuotias nainen oli jättänyt koska nainen ei jaksanut enää harrastaa seksiä ja katsoi että miehen on parempi olla vapaa. Itse en itseäni sanotaan nyt vaikka yli 4 v vanhemmista miehistä tapaa kiinnostua, mutta hän näytti kuvassa sillä tavalla poikamaiselta että tein poikkeuksen ja tapasin. Ei se ulkonäköön karahtanutkaan sillä kertaa, vaan siihen että hajusta päätellen hän ei peseytynyt päivittäin. Oli tosin ollut sairaanakin, joten ehkei ollut päässytkään pesulle, mutta jotenkin uskoin että se on vaan siitä kiinni ettei häntä kiinnosta. Ja minä en todellakaan ala seurustelemaan miehen kanssa jonka tavattuani minun pitää tuulettaa kämppä. (Haju ei ollut kuvottava, mutta häiritsevä - minullahan on äärimmäisen tarkka hajuaisti. Ja minun kämpässäni ei haise muut kuin minä ja kissani, kyllä näin on näkkileipä.)

Kun kesän mittaan suurin syy siihen että treffeillä ei koskaan kolahtanut oli se että miesten ulkonäkö ei miellyttänyt, niin tällä hetkellä jälleen kerran suurin syy siihen etten lähde edes treffeille on se että yhteyttä ottavat täysdorkat tyypit. Tinderissä esmes on ollut jatkuvasti jotain teknisiä ongelmia, joista olen parillekin tyypille maininnut. Luulisi että normaali ihminen sanoo vaikka että ai jaa, taikka mahdollisesti että "juu, olen huomannut samaa". Mutta ei. Tulee vaan jotain ihmeellisiä möläytyksiä ihan kuin vastaaja olisi tuhannen tuiterissa. Kuten ehkä onkin, onhan viikonloppu.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #323 : ma 19.11.2018, 18:49:51 »
Tässä olisi kiva nainen jollekin, joka tykkää kontrolloinnista:

www.is.fi/kotimaa/art-2000005904512.html

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #324 : ma 19.11.2018, 19:13:57 »
Postaillut yhden naisen (ei hakattu nainen) kanssa muutaman päivän vakavia tai neutraaleja juttuja.

Nyt se yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroitusta alkoi kirjoitella tuhmia. Outoa....  ???

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #325 : ti 27.11.2018, 15:54:47 »
Tinder-mies:

Hei prinsessa, olen innoissani, että olemme sopineet, profiili on hämmästyttävä ja minun on tunnustettava, että näytät kauniilta. Nimeni on L*** Walker.
Olen Suomesta, mutta syntyi ja herätettiin Amerikassa
Olen insinööri tällä hetkellä työmatkalla, mutta palaa kolmen viikon kuluttua.
olen hyvin uusi täällä aikeessa tavata rehellinen nainen vakavaan suhde johtaa avioliittoon ja luoda todellinen,
vahva, onnellinen ja hyvä perhe. Olen etsimässä sielunkumppani, vaimoni, rakkauteni, paras ystäväni, kaikki yhdeksi.
Etsitkö samoja? .. Työni luonteen takia en ole aina täällä verkossa, joten tuskin vastata tai keskustella kanssasi
Voitte lähettää sähköpostia minulle, jotta pysyisit yhteydessä
L***01@hotmail.com. Kiitos ja hyvät toiveet.

Sehän on hyvä että herätettiin edes siellä Amerikassa, ettei ihan umpiuneen jäänyt koko elämänsä ajaksi.

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #326 : ti 27.11.2018, 16:54:41 »
Mä sain juuri meiliini paremman:

"Tervehdys! Etkö ole sattumalta minun prinssi, jonka olen odottanut niin kauan? Olet kaunis, haluan tietää sinut lähemmäksi!
Nimeni on Michelle, olen nuori kaunis intohimoinen tyttö,erittäin rehellinen ja kunnioittaa ihmisiä.
Olen yksinäinen, mutta haluaisin löytää jotain erityistä intiimistä suhteesta.
Haluan sen olevan sinä! Haluan todella seksiä kanssasi!
Haluan koskettaa sinia.... kasvosi... huulesi... peniksesi!
Haluan tuntea sinun iso munasi ja ottaa sen suuhusi! Honey, haluatko suukastua?
Haluatko olla seksiä? Minkälaista sukupuolta pidät ja mitä haluat tehdä?
Rakastan kokeilla ja harjoittaa erilaista sukupuolta! Rakastan suullinen ja anaaliseksiä! “

Lopussa patistusta rekkautua jollekin sivustolle, missä on yhteystiedot. Sokerina pohjalla tyrmäävä alastonkuva.

Näitä on alkanut tulla päivittäin...

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #327 : ti 27.11.2018, 20:36:15 »
Pitäisi parittaa keskenään nuo meille vastanneet...

Poissa Socru

• Konkari
  • Sokeri-isi
« Vastaus #328 : pe 07.12.2018, 18:50:58 »
Suomi24 - palstalla joku mies kertoo laittaneensa saman Tinder-profiilin samalla kuvalla, toisen suomeksi ja toisen englanniksi ja ulkomaalaisen nimellä. Ensin mainittu ei saanut yhtään matchia ja jälkimmäinen heti 8.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #329 : la 08.12.2018, 00:13:45 »
Suomi24 - palstalla joku mies kertoo laittaneensa saman Tinder-profiilin samalla kuvalla, toisen suomeksi ja toisen englanniksi ja ulkomaalaisen nimellä. Ensin mainittu ei saanut yhtään matchia ja jälkimmäinen heti 8.
Naisilla on biologista taipumusta hakea kumppania yhteisönsä ulkopuolelta, kun taas miehillä taipumusta suojella omaa ryhmäänsä.
Simppeliä biologiaa!
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #330 : la 08.12.2018, 00:22:45 »
Tinderissä voi kerätä vaikka 60 mätsiä suomalaisten miesten kanssa ja yksikään mies ei sano yhtään mitään. Ulkomaalaiset miehet sensijaan ottavat lähes aina yhteyttä kun mätsi on muodostunut. Mutta heistä taitaa suurin osa olla huijareita.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #331 : la 08.12.2018, 23:53:34 »
Tinderissä voi kerätä vaikka 60 mätsiä suomalaisten miesten kanssa ja yksikään mies ei sano yhtään mitään. Ulkomaalaiset miehet sensijaan ottavat lähes aina yhteyttä kun mätsi on muodostunut. Mutta heistä taitaa suurin osa olla huijareita.
Femin..., anteeksi patriarkaalinen yhteiskunta lienee opettanut, että annetaan naisille suunvuoro ensiksi?
No, en tiedä pitäisikö?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #332 : su 09.12.2018, 00:33:49 »
Femin..., anteeksi patriarkaalinen yhteiskunta lienee opettanut, että annetaan naisille suunvuoro ensiksi?
No, en tiedä pitäisikö?

Pyh. Minä en ainakaan ala tuputtamaan itseäni kenellekään. Jos ei mies avaa keskustelua, tulkitsen asian niin ettei hän ole kiinnostunut. Ehkä moni vain "keräilee" mätsejä. Testaa moneltako saa tykkäyksen.