Kirjoittaja Aihe: Oikeus määritellä itse oma identiteettinsä (nro 2)  (Luettu 12396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
Vs: Oikeus määritellä itse oma identiteettinsä (nro 2)
« Vastaus #260 : su 15.04.2018, 00:01:25 »
PS:n Suomen Uutisissa melkein hauska uutinen siitä, miten kieroutuneeksi tuo sukupuolikeskustelu nykyisin menee:
https://www.suomenuutiset.fi/onko-7-vuotias-poikasi-itsevarma-tykkaa-tytoista-ala-vitsaile-siita-twitterissa-metoo-tuomioistuimen-kurinpalautuksen/
Onkohan noissa monisukupuolisten ja muiden hörhöjen asenteessa jotakin pahasti vialla?
Russofiilimedia onkin se luotettavin lähde informaatiolle.
Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #261 : su 15.04.2018, 00:32:49 »
Sukupuolikeskustelusta on syntynyt oma varsin sairas meemi.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #262 : su 15.04.2018, 00:45:57 »
Totta kai Toope, kun nyt selvästi on löytynyt kourallinen sukupuolikeskusteluun osallistuneita kylähulluja jostain päin internettiä, tämä onkin todella jo niin suuri uutinen, että ainoastaan vastuullinen media uutisoi siitä. Mitä luulet, kannattaisikohan sinun käydä postittamassa näin tärkeä uutinen myös tiede-palstalle?
« Viimeksi muokattu: su 15.04.2018, 00:53:24 kirjoittanut -:)lauri »

Paikalla Kopek

• Konkari
« Vastaus #263 : su 15.04.2018, 05:29:54 »
Mitä tämän tyyppisille ihmisille (poistin tästä kohdasta sanat xxx:n mielestä, ettei kysymys olisi osoitteleva) pitäisi tehdä? Jättää oman onnensa nojaan? Auttaa itsemurhassa? Pilkata friikiksi? Vaieta koko ilmiöstä? Millä media pakotettaisiin vaikenemaan, koska tämän tyyppiset jutut kiinnostavat lukijoita?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Transsukupuolinen-Alex-selviytyi-tytosta-mieheksi-Yritin-itsemurhaa-kehoni-takia/1092719

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #264 : ke 18.04.2018, 00:25:50 »
No, joo siis normaalit ihmiset käsittävät väestömme koostuvan miehistä ja naisista, pojista ja tytöistä. Vain pieni vähemmistö kyseenalaistaa tuota faktaa, mutta en itse lähde kivittämään noita, enkä halua estää heidän mielipiteenilmaisuaan, koska minusta heilla on oikeus esittää typeriä faktojaraiskaavia näkemyksiään, jos niin haluavat. Ketään ei pidä lähteä ahdistelemaan siksi, että esittää mielipiteitä, jotka sotivat biologiaa tai tervettä järkeä, tai vakiintuneita käsityksia vastaan. Mielipiteen vapaus on kaikilla, näin natsi Toope on!

Sanon toki, että tuo transsukeskustelu on jatkoa sille homohypetykselle, jossa terve järki menetti asemansa jo kauan sitten.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #265 : ke 18.04.2018, 07:35:39 »
No, joo siis normaalit ihmiset käsittävät väestömme koostuvan miehistä ja naisista, pojista ja tytöistä. Vain pieni vähemmistö kyseenalaistaa tuota faktaa, mutta en itse lähde kivittämään noita, enkä halua estää heidän mielipiteenilmaisuaan, koska minusta heilla on oikeus esittää typeriä faktojaraiskaavia näkemyksiään, jos niin haluavat. Ketään ei pidä lähteä ahdistelemaan siksi, että esittää mielipiteitä, jotka sotivat biologiaa tai tervettä järkeä, tai vakiintuneita käsityksia vastaan. Mielipiteen vapaus on kaikilla, näin natsi Toope on!

Sanon toki, että tuo transsukeskustelu on jatkoa sille homohypetykselle, jossa terve järki menetti asemansa jo kauan sitten.

Mitä tarkoitat ns. normaalilla? Mikä on tuon määreen funktio? Mihin sitä tarvitaan? Miksi on mielestäsi tarpeellista pyrkiä toteamaan normaalin ”rajat” ja sen ulkopuolelle jäävät asiat?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #266 : to 19.04.2018, 22:33:32 »
Heterot ovat taviksia ja normaaleja. Heidän toivoisin olevan se selkäranka yhteiskunnallemme perhemallillaan.
Väittääkö joku oikeasti vastaan, että heissä ongelmaa olisi?
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #267 : pe 20.04.2018, 17:49:44 »
No, joo siis normaalit ihmiset käsittävät väestömme koostuvan miehistä ja naisista, pojista ja tytöistä.
Enemmistö kansasta eivät ole normaaleja. Heillä nimittäin on kengän numeroa suurempi älykkyysosamäärä. Yritä jo vähitellen tulla ulos sieltä "normaaliuden" kuplastasi. Tulee Toopesta mieleen tiedepalstan Panterarosa, joka uskoo, että on olemassa geneettisiä arjalaisia (200 kilometriä pitkien piigiganttien geneettisesti suunittelemia ihmisiä tai sitten Jumalan luomia) ja loput ovat rhesusapinoiden jälkeläisiä, eli geneettisiä molukkeja. Yhtä paljon järkeä kuin näissä Toopen kuvittelemissa normaaleissa ihmisissä ja sitten niissä muissa, eli ilmeisestikin "epänormaaleissa" ihmisissä.
« Viimeksi muokattu: pe 20.04.2018, 18:31:24 kirjoittanut -:)lauri »

Poissa Big Data Lenny

• Konkari
« Vastaus #268 : pe 20.04.2018, 18:00:53 »
Tulee Toopesta mieleen tiedepalstan Panterarosa, joka uskoo, että on olemassa geneettisiä arjalaisia (200 kilometriä pitkien piigiganttien geneettisesti suunittelemia ihmisiä tai sitten Jumalan luomia) ja loput ovat rhesusapinoiden jälkeläisiä, eli geneettisiä molukkeja.

Tämä kyllä puhuttelee. Piigigantit, molukit ja arjalaiset. Tarvitsemme tämän Mr. Panterarosan tänne opettamaan meitä.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #269 : pe 20.04.2018, 18:09:05 »
Tulee Toopesta mieleen tiedepalstan Panterarosa, joka uskoo, että on olemassa geneettisiä arjalaisia (200 kilometriä pitkien piigiganttien geneettisesti suunittelemia ihmisiä tai sitten Jumalan luomia) ja loput ovat rhesusapinoiden jälkeläisiä, eli geneettisiä molukkeja.

Tämä kyllä puhuttelee. Piigigantit, molukit ja arjalaiset. Tarvitsemme tämän Mr. Panterarosan tänne opettamaan meitä.
Hänestä on ollut julmetusti iloa ainakin itselleni. Tuollaisia tapauksia on yksi miljoonasta :D

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #270 : pe 20.04.2018, 22:59:25 »
Enemmistö kansasta eivät ole normaaleja. Heillä nimittäin on kengän numeroa suurempi älykkyysosamäärä...
Ei, vaan vain puolella porukasta on keskiarvoa suurempi älykkyysosamäärä.
goo

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #271 : la 21.04.2018, 08:55:35 »
Enemmistö kansasta eivät ole normaaleja. Heillä nimittäin on kengän numeroa suurempi älykkyysosamäärä...

Ei välttämättä.
Puolella porukasta on mediaania suurempi älykkyysosamäärä.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #272 : la 21.04.2018, 09:00:36 »
Heterot ovat taviksia ja normaaleja. Heidän toivoisin olevan se selkäranka yhteiskunnallemme perhemallillaan.

No ainakin sun mielestä minussa - joka siis olen hetero - on vaikka mitä ongelmia.

PS. Tietenkin jälleen kerran luulet, että jonkun ”ei-normaalin” oikeuksien puolustaminen tarkoittaa väitettä normaalien ongelmallisuudesta. Ihan oikeesti Toope - ei suklaajäätelöä tarvitse kieltää siksi, että joku diggaa enemmän mansikkajäätelöä. Suklaajäätelön ystävien ei tarvitse ryhtyä syömään mansikkajäätelöä. Riittää, että jokainen voi OMAN jäätelönsä valita sen mukaan, mikä maku eniten miellyttää. Jäätelökulttuuri ei murene siitä, että joku ei koskaan syö suklaajäätelöä. Kyllä suklaajäätelön ystäviä aina löytyy ihan riittävästi, että sitä on kioskien valikoimissa jatkossakin. Edes jäätelöstä kieltäytyminen ei ole mikään uhka niille, joille jäätelö on herkuista ykkönen. On idioottimaista vaatia kaikkia syömään jäätelöä sillä perusteella, että niin suuri osa jäätelöstä nauttii (eli jäätelöstä pitäminen on ”normaalia”).
« Viimeksi muokattu: la 21.04.2018, 09:07:54 kirjoittanut Safiiri »

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #273 : la 21.04.2018, 11:51:57 »
Miten tuo mitä toteat on ristiriidassa tuon kanssa mitä minä sanoin? Tosin edustamillasi "normaaleilla" ihmisillä se älykkyysosamäärä on selvästi alle kengän numeron, joten kuulutte siihen puolikkaaseen, jonka älykkyysaomaäärä on alle keskiarvon. Jos Mensaan kelpuutetaan ihmiset, joiden äo on reilustii yli keskiarvon, teihin russofiileihin - tosin itsensä normaaleiksi mieltämiin ihmisiin - kelpuutetaan vain yksilöt, joiden älykkyysosamäärä jää reilusti alle keskiarvon.
« Viimeksi muokattu: la 21.04.2018, 19:04:06 kirjoittanut -:)lauri »

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #274 : la 21.04.2018, 23:11:55 »

No ainakin sun mielestä minussa - joka siis olen hetero - on vaikka mitä ongelmia.

PS. Tietenkin jälleen kerran luulet, että jonkun ”ei-normaalin” oikeuksien puolustaminen tarkoittaa väitettä normaalien ongelmallisuudesta. Ihan oikeesti Toope - ei suklaajäätelöä tarvitse kieltää siksi, että joku diggaa enemmän mansikkajäätelöä. Suklaajäätelön ystävien ei tarvitse ryhtyä syömään mansikkajäätelöä. Riittää, että jokainen voi OMAN jäätelönsä valita sen mukaan, mikä maku eniten miellyttää. Jäätelökulttuuri ei murene siitä, että joku ei koskaan syö suklaajäätelöä. Kyllä suklaajäätelön ystäviä aina löytyy ihan riittävästi, että sitä on kioskien valikoimissa jatkossakin. Edes jäätelöstä kieltäytyminen ei ole mikään uhka niille, joille jäätelö on herkuista ykkönen. On idioottimaista vaatia kaikkia syömään jäätelöä sillä perusteella, että niin suuri osa jäätelöstä nauttii (eli jäätelöstä pitäminen on ”normaalia”).
En minä ole jäätelömakuja ollutkaan kieltämässä. Vihreät olivat taannoin luomassa "pakollisia" kasvisruokapäiviä, koska heille eivät valinnanvapaus liha- ja kasvisruoan kera kelvanneet. Minä tarjoaisin sekä liha- että kasvisruokaa. Ymmärrätkö eron? Minä haluan valinnanvapautta, en pakottamista ruokavalioon, tai pakottamista mihin muuhunkaan.
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #275 : la 21.04.2018, 23:14:19 »
Miten tuo mitä toteat on ristiriidassa tuon kanssa mitä minä sanoin? Tosin edustamillasi "normaaleilla" ihmisillä se älykkyysosamäärä on selvästi alle kengän numeron, joten kuulutte siihen puolikkaaseen, jonka älykkyysaomaäärä on alle keskiarvon. Jos Mensaan kelpuutetaan ihmiset, joiden äo on reilustii yli keskiarvon, teihin russofiileihin - tosin itsensä normaaleiksi mieltämiin ihmisiin - kelpuutetaan vain yksilöt, joiden älykkyysosamäärä jää reilusti alle keskiarvon.
Antaa Laurin taas 2 promillen tilassa vaahdota. Ei jätkä enää oikein keksi muuta haukkumasanaa alatyylisten lisäksi kun tuon russofiilin, joka ei oikeasti tarkoita mitään. Selitin toisessa ketjussa hyvin suhteeni Venäjään, mutta Lauri vaan vetää olkinukkeja.
goo

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #276 : la 21.04.2018, 23:19:41 »
Antaa Laurin taas 2 promillen tilassa vaahdota. Ei jätkä enää oikein keksi muuta haukkumasanaa alatyylisten lisäksi kun tuon russofiilin, joka ei oikeasti tarkoita mitään. Selitin toisessa ketjussa hyvin suhteeni Venäjään, mutta Lauri vaan vetää olkinukkeja.
Kappas kukas se täällä jälleen kerran nillittää kun todellisuus osoittautuu paljon paremmaksi paikaksi ihmisille kuin russofiili sen haluaisi heille olevan?

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #277 : to 08.11.2018, 16:20:34 »
69-vuotias mies on päättänyt että hänpä onkin 49-vuotias, ja muidenkin pitää se vaan hyväksyä.

https://www.theguardian.com/world/2018/nov/08/dutch-man-69-starts-legal-fight-to-identify-as-20-years-younger?CMP=fb_gu&fbclid=IwAR0KcUQ6GTlvKhhhHFHB5-AJE59Wbc8GDKfjIFDpZkpm743lGWaWq3jTlvs

A 69-year-old Dutch “positivity guru” who says he does not feel his age has started a battle to make himself legally 20 years younger on the grounds that he is being discriminated against on a dating app.

Minäkin ihan mieluusti pudottaisin 10 v iästäni pois, mutta nettideittailussa on kyllä käynyt harvinaisen selväksi että varmaan 9/10 meistä keski-ikäisistä kuvittelee olevansa nuorempi tai nuorekkaampi kuin onkaan.  :P

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #278 : to 08.11.2018, 22:31:21 »
No, miksei sitä ikääkin voisi vapaasti määritellä, kun sukupuoltaankin kuulemma voi vapaasti määritellä (ihan ilman biologian sääntöjä)? Voin mennä ruotsalaiseen kouluun 30-vuotiaana esittäytyen 15-vuotiaana:
https://beta.oikeamedia.com/o1-88209
No, ehkä ei Suomessa, mutta Ruotsissa kyllä!
goo

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #279 : su 11.11.2018, 18:31:49 »

En minä ole jäätelömakuja ollutkaan kieltämässä. Vihreät olivat taannoin luomassa "pakollisia" kasvisruokapäiviä, koska heille eivät valinnanvapaus liha- ja kasvisruoan kera kelvanneet. Minä tarjoaisin sekä liha- että kasvisruokaa. Ymmärrätkö eron? Minä haluan valinnanvapautta, en pakottamista ruokavalioon, tai pakottamista mihin muuhunkaan.

Vaan eipä kelpaa sulle valinnanvapaus siitä, haluaako perustaa perheen miehen vai naisen kanssa. Siinä asiassa ei saa sinusta sanoa, että kukin makunsa mukaan. Sinä haluat nimenomaan pakottaa kaikki perheenperustamishaluiset tekemään sen vastakkaisen sukupuolen kanssa.