Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 2)  (Luettu 42510 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
Vs: Seksuaalinen häirintä ja häiriköinti (nro 2)
« Vastaus #1040 : ma 15.01.2018, 15:24:47 »
En tiedä, mitkä säännökset tai käytännöt rajoittavat sellaisen näytelmän sisältöä, jossa on nuoria kokemattomia näyttelijöitä.
.....

Eivät mitkään. Lapset ja nuoret ovat itse hakeutuneet näihin näytelmiin, vanhempiensa luvalla. Sen sijaan lukiossa opiskeleva nuori ei ole hakeutunut tilanteeseen, jossa raiskausta harjoitellaan, siis ei valinnut tätä tehtävää/harjoitusta.  Päinvastoin,  hänen on se pakko tehdä läpäistäkseen kurssinsa.

Näetkö tilanteissa mitään eroavaisuutta, ts. sitä miksi jälkimmäistä paheksutaan?

Tästä on intetty jo ihan riittävästi. Olen todennut, että kyseinen opettaja on voinut toimia ammattitaidottomasti, mutta varmuutta seksuaalisista tarkoitusperistä en ole saanut sen perusteella mitä olen lukenut.

Helsingin kaupunki 15.1.2018
Epäasiallisesta käytöksestä epäilty Kallion lukion opettaja irtisanottu

"Helsingin kasvatuksen ja koulutuksen toimiala on irtisanonut tänään maanantaina 15. tammikuuta Kallion lukion opettajan virkasuhteen. Perusteena irtisanomiselle on opettajan syyllistyminen vakaviin virkasuhteeseen olennaisesti liittyviin laiminlyönteihin ja rikkomuksiin kuten opiskelijoiden seksuaaliseen häirintään. Opettajan menettely on loukannut opiskelijoiden oikeutta turvalliseen opiskeluympäristöön."
https://www.hel.fi/uutiset/fi/kasvatuksen-ja-koulutuksen-toimiala/epaasiallisesta-kaytoksesta-epailty-kallion-lukion-opettaja-irtisanottu

Case closed.....

SdP
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu