Kirjoittaja Aihe: Uusi avioliittoaloite etenee (nro 3)  (Luettu 15692 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscus

• Vieras
Vs: Uusi avioliittoaloite etenee (nro 3)
« Vastaus #40 : la 14.10.2017, 15:55:17 »
Juuli, jos olet kaksisilmäinen kantasuomalainen, mutta haluaisit itseäsi pidettävän kolmisilmäisenä eskimona, niin minun puolestani voit pukeutua eskimoiden perinneasuun ja harrastaa hylkeenpyyntiä lain sallimilla keinoilla.

Kolmas silmä on hankalampi. Kyllähän otsaluuhusi voitaisiin kaivertaa kirurgisesti kuoppa, jossa pitäisit kolmatta (teko)silmääsi. Se voisi aiheuttaa fyysista haittaa, jonka suuruutta olisi mielestäni verrattava siitä koituvaan psyykkiseen hyvinvointiisi, jos halutaan yhteiskunnan tukevan lisäsilmääsi. Ei aivan simppeli kysymys.

Kun sukupuolenkin saa valita niin ei luulisi kolmannen silmän asennuksen lisäriesaa tuottavan.  Sillä toimiiko se vai ei ei ole merkitystä.  Eihän nekään... Vakavasti olen mieltä että minun olisi pitänyt syntyä kolmisilmäisenä. Ei riitä nämä kaksi.

Joogien mielestä meillä kaikilla jo on kolmas silmä.

http://www.reikisivut.com/chakrat/6/

Tottahan sitä huolestuu jos on vaara että osa ihmisistä tunnistuu minuksi.  Nyt löytyi se  sormenjälki...aaah mikä helpotus. En muistanut sormia ihmisillä ollenkaan olevan...
kolmassilmäesimerkkiehdotus vaan kummitteli. Mutta niitähän on jo osalla. Missähän se niillä joogeilla...

Hindut väittävät, että kuka tahansa voi avata meditoimalla kolmannen silmänsä. Heidän mukaansa kolmas silmä on kuudes chakra ja se sijaitsee kulmakarvojen välissä. http://sielun-aika.blogspot.com.ee/2013/03/kolmannen-silman-avaaminen.html.

Olen jotain sensuuntaista kuullut. Nyt menin peilin eteen ja tarkastin todella tarkasti enkä löytänyt merkkiääkään että olisi ollutkaan koskaan.  Jospa meditoimaan sitten...tai sitten on niin ettei sitä ole kaikilla hinduillakaan. Väittäkööt mitä väittää, onhan heillä ne  lehmätkin ...

Minäkin olen yrittänyt kuulla sellaista Jumalan puhetta ja viestintää, jota väitetään kaikkien kuuntelemaan keskittyvien pystyvän kuulemaan. Ei ole kuulunut. Ehkäpä sitä ei olekaan kaikilla, ehkei kaikki olekaan Jumalan lapsia ja luomia...
Juuli, jos olet kaksisilmäinen kantasuomalainen, mutta haluaisit itseäsi pidettävän kolmisilmäisenä eskimona, niin minun puolestani voit pukeutua eskimoiden perinneasuun ja harrastaa hylkeenpyyntiä lain sallimilla keinoilla.

Kolmas silmä on hankalampi. Kyllähän otsaluuhusi voitaisiin kaivertaa kirurgisesti kuoppa, jossa pitäisit kolmatta (teko)silmääsi. Se voisi aiheuttaa fyysista haittaa, jonka suuruutta olisi mielestäni verrattava siitä koituvaan psyykkiseen hyvinvointiisi, jos halutaan yhteiskunnan tukevan lisäsilmääsi. Ei aivan simppeli kysymys.

Kun sukupuolenkin saa valita niin ei luulisi kolmannen silmän asennuksen lisäriesaa tuottavan.  Sillä toimiiko se vai ei ei ole merkitystä.  Eihän nekään... Vakavasti olen mieltä että minun olisi pitänyt syntyä kolmisilmäisenä. Ei riitä nämä kaksi.

Joogien mielestä meillä kaikilla jo on kolmas silmä.

http://www.reikisivut.com/chakrat/6/

Tottahan sitä huolestuu jos on vaara että osa ihmisistä tunnistuu minuksi.  Nyt löytyi se  sormenjälki...aaah mikä helpotus. En muistanut sormia ihmisillä ollenkaan olevan...
kolmassilmäesimerkkiehdotus vaan kummitteli. Mutta niitähän on jo osalla. Missähän se niillä joogeilla...

Hindut väittävät, että kuka tahansa voi avata meditoimalla kolmannen silmänsä. Heidän mukaansa kolmas silmä on kuudes chakra ja se sijaitsee kulmakarvojen välissä. http://sielun-aika.blogspot.com.ee/2013/03/kolmannen-silman-avaaminen.html.

Olen jotain sensuuntaista kuullut. Nyt menin peilin eteen ja tarkastin todella tarkasti enkä löytänyt merkkiääkään että olisi ollutkaan koskaan.  Jospa meditoimaan sitten...tai sitten on niin ettei sitä ole kaikilla hinduillakaan. Väittäkööt mitä väittää, onhan heillä ne  lehmätkin ...

Minäkin olen yrittänyt kuulla sellaista Jumalan puhetta ja viestintää, jota väitetään kaikkien kuuntelemaan keskittyvien pystyvän kuulemaan. Ei ole kuulunut. Ehkäpä sitä ei olekaan kaikilla, ehkei kaikki olekaan Jumalan lapsia ja luomia...

Minä en ole yrittänyt kuulla Jumalan puhetta, koska en usko sellaiseen Jumalaan, joka tuntisi mitään tarvetta höpistä kaikille uskovaisillekaan. Eivät pelkästään hindut ole sitä mieltä, että ihmisillä on kuudes chakra eli kolmas silmä. Jos sellainen on, niin sen avaamisen eteen täytyy tehdä itsekin työtä. Ei sellainen näy peiliin tuijottamalla.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #41 : la 14.10.2017, 15:57:12 »

Minä en ole yrittänyt kuulla Jumalan puhetta, koska en usko sellaiseen Jumalaan, joka tuntisi mitään tarvetta höpistä kaikille uskovaisillekaan. Eivät pelkästään hindut ole sitä mieltä, että ihmisillä on kuudes chakra eli kolmas silmä. Jos sellainen on, niin sen avaamisen eteen täytyy tehdä itsekin työtä. Ei sellainen näy peiliin tuijottamalla.

Lyhentääkseni tuota lainausrypästä utelen tässä mitä sillä kolmannella silmällä näkee?

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #42 : la 14.10.2017, 16:00:45 »

Lyhentääkseni tuota lainausrypästä utelen tässä mitä sillä kolmannella silmällä näkee?

Sinä et tule saamaan kolmatta silmää auki joten näet sillä yhtä vähän kuin persesilmälläsi.

Poissa Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #43 : la 14.10.2017, 16:03:58 »

Kukaan ei ole tullut kertomaan...vielä. Jos se sijaitsisi takaraivossa niin taakseen josta sitten näkisi taakseen jätetyt. Niillä kahdella muulla löytäisi sitten edestään.
« Viimeksi muokattu: la 14.10.2017, 16:07:19 kirjoittanut Juuli Hukkaskukka 2 »
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #44 : la 14.10.2017, 16:05:02 »

Sinä et tule saamaan kolmatta silmää auki joten näet sillä yhtä vähän kuin persesilmälläsi.

Kiitos asiantuntevasta palautteesta. On hyvä kysyä tietävältä, joka osaa vastata omasta kokemustaan kertyneen tiedon avulla.

Täällä onkin aika moni ollut sitä mieltä, että käytät sitä havaintovälinettäsi ainoana näkövälineenä.

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #45 : la 14.10.2017, 16:08:59 »

Kukaan ei ole tullut kertomaan...vielä. Jos se sijaitsisi takaraivossa niin taakseen josta sitten näkisi taakseen jätetyt. Niillä kahdella muulla löytäisi sitten eteen jätetyt.

Ei kyllä säs sait multa jo linkin asiasta kertovalle sivulle. Mutta ilmeisesti sulla ei sitten ole sellaisia aisteja, joilla kykenisit tuon tekstin lukemaan. Tai muita asiaan tarvittavia kykyjä.

• Konkari
« Vastaus #46 : la 14.10.2017, 16:16:46 »

Kukaan ei ole tullut kertomaan...vielä. Jos se sijaitsisi takaraivossa niin taakseen josta sitten näkisi taakseen jätetyt. Niillä kahdella muulla löytäisi sitten eteen jätetyt.

Ei kyllä säs sait multa jo linkin asiasta kertovalle sivulle. Mutta ilmeisesti sulla ei sitten ole sellaisia aisteja, joilla kykenisit tuon tekstin lukemaan. Tai muita asiaan tarvittavia kykyjä.

Kiitos samoin. Eipä taida. Kun en sillä mitään tee. Kivasti on silmästä, kolmannesta juttua syntynyt, huomaan ma.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #47 : la 14.10.2017, 16:17:23 »
Jees Box, ainakin itse olen samaa mieltä itseni kanssa.

Träffar du vad jag menar om den här saken eller hur ?

Uusi avioliittolaki saisi suoda ja tuoda asioita myös niin, että jos joku vanha ihminen haluaisi avioitua esim. koiransa, taikka rakkaan lehmänsä kanssa virallisesti yhteen, niin miksipä ei ?   

Mitäs se kenellekään kuuluu, siis ylipäänsä ?
« Viimeksi muokattu: la 14.10.2017, 16:19:31 kirjoittanut Hartsi »
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

• Konkari
« Vastaus #48 : la 14.10.2017, 16:23:56 »

Uusi avioliittolaki saisi suoda ja tuoda asioita myös niin, että jos joku vanha ihminen haluaisi avioitua esim. koiransa, taikka rakkaan lehmänsä kanssa virallisesti yhteen, niin miksipä ei ?   

Kuuluu se. Jos lehmä on lesbo kirkkoviranomainen voi olla siunaamatta. Pitää tyytyä väestörekisteriin.

Poissa Hartsi

• Konkari
« Vastaus #49 : la 14.10.2017, 16:26:30 »

Kuuluu se. Jos lehmä on lesbo kirkkoviranomainen voi olla siunaamatta. Pitää tyytyä väestörekisteriin.

Jos lehmä on lesbo, niin mistä sen viranomainen äkkiseltään  huomaa ?
Vaatimattomuus ei ole enää nyky-Suomessa hyve, kertoo Lännen Median Taloustutkimuksella teettämä arvokysely

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #50 : la 14.10.2017, 16:31:36 »

Ainakin se vanha "lehmä saattaisi ilahtua.

Eikö tuo silti ole hieman yksipuoleinen näkemys. Saattaisi olla, että joku haluaisi liittyä myös sen rakkaan "sonninsa kanssa. Näin sivistyneenä sukupuolineutraalina aikanakaan ei taida nautakarjalajeista löytyä paljonkaan kaksineuvoisia, vaikka joskun on kuulemma kaksipäisiä vasikoita syntynytkin.

• Konkari
« Vastaus #51 : la 14.10.2017, 16:34:35 »

Sorkkaterien asennosta.

Poissa Faustinen

• Konkari
« Vastaus #52 : la 14.10.2017, 16:35:17 »

En tiedä lehmien lesboudesta, mutta ehkä tammansa "välkyn muistoksi" nimennyt epäili sitä omalla hevosellaan, siitä, kun saadaan käännettynä "mulkun väistö".

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #53 : la 14.10.2017, 16:41:45 »
Ajatteleminen on tapa laajentaa aistihavaintoja selitysten avulla. Se (kolmas silmä) toimii monilla sokeuttaen heitä asenteilla joita omaksutaan uskonnollisella paatoksella.
Uusia näköaloja se antaa.
Voisi laittaa sen takaraivoon, näkisi sinnekin. Näkisi mitä edestään löytää.

Ehdotan kaikille uusista näköaloista kiinnostuneille kullia otsaan.
Lainaus
Hirveää haaskausta, että ne elimet menee roskikseen. Mä haluaisin kyrvän otsaan. Uskon, että sillä "antennilla" pystyisin paremmin tavoittamaan miesten ajattelun. Ja olis aika kiva lisä intiimiin kanssakäymiseen. Mitkä vibat kun sais rasiaan heppiä ja samaan aikaan otsakulliin lutkutusta. OMG!

Terv. Yksisarvinen
http://jatkumo.net/index.php?topic=555.msg166904#msg166904

Juulille vois sopia semmonen, että se kulli asennetaan otsalle riittävän ylös ja kullin huipulle silmä. Ei aikaakaan kun siihen silmään saadaan asennettua myös näkö. Voi katsella yhdellä silmällä kaikkiin ilmansuuntiin. Ja kannattaa asentaa sinne kullin huipulle myös valaistus niin voi käyttää elintä erilaisiin sisätutkimuksiin, esim. hammaslääkärinä tai gynekologina. Tässä on siis aivan hurrrjia synergiaetuja!
Minä tässä vain, anteeksi.

• Konkari
« Vastaus #54 : la 14.10.2017, 17:04:35 »
Ajatteleminen on tapa laajentaa aistihavaintoja selitysten avulla. Se (kolmas silmä) toimii monilla sokeuttaen heitä asenteilla joita omaksutaan uskonnollisella paatoksella.
Uusia näköaloja se antaa.
Voisi laittaa sen takaraivoon, näkisi sinnekin. Näkisi mitä edestään löytää.

Ehdotan kaikille uusista näköaloista kiinnostuneille kullia otsaan.
Lainaus
Hirveää haaskausta, että ne elimet menee roskikseen. Mä haluaisin kyrvän otsaan. Uskon, että sillä "antennilla" pystyisin paremmin tavoittamaan miesten ajattelun. Ja olis aika kiva lisä intiimiin kanssakäymiseen. Mitkä vibat kun sais rasiaan heppiä ja samaan aikaan otsakulliin lutkutusta. OMG!

Terv. Yksisarvinen
http://jatkumo.net/index.php?topic=555.msg166904#msg166904

Juulille vois sopia semmonen, että se kulli asennetaan otsalle riittävän ylös ja kullin huipulle silmä. Ei aikaakaan kun siihen silmään saadaan asennettua myös näkö. Voi katsella yhdellä silmällä kaikkiin ilmansuuntiin. Ja kannattaa asentaa sinne kullin huipulle myös valaistus niin voi käyttää elintä erilaisiin sisätutkimuksiin, esim. hammaslääkärinä tai gynekologina. Tässä on siis aivan hurrrjia synergiaetuja!

Kiitos. Raatsisitko sinä ihan noin vain luopua omastasi. Kun niitä ei ole vielä täällä maaseudulla ainakaan myytävinä. Sinähän saa helpostti uuden kun asut ilmeisesti jossain liikepaikalla. Mutta mitään kovin vanhaa en huoli. Kuinka kauan se on ollut sinulla käytössä. Pitää olla takuu voimassa. Onko uuden patterit.  Että tiedän kysellä muualta kun en  kulahtanutta...siis kuinka kauan sitä onkaan ajettu silmä keskiotsalla tai kourassa... montako kertaa on käsi silmässä kastunut...jatkuva märkyys ei ainakaan asiaa paranna.
« Viimeksi muokattu: la 14.10.2017, 17:10:58 kirjoittanut Juuli Hukkaskukka 2 »

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #55 : la 14.10.2017, 17:08:14 »
Juuli, mä oon vasta siirtojonossa kun tää on tieteelle niin uus juttu! Enkä aio omaan otsasarveeni silmää ottaa, sen verran oon luomuihminen, että kullit kulleina vaikka otsassa onkin. ;D
« Viimeksi muokattu: la 14.10.2017, 17:10:33 kirjoittanut Anemone 2.0 »

• Konkari
« Vastaus #56 : la 14.10.2017, 17:16:02 »
Juuli, mä oon vasta siirtojonossa kun tää on tieteelle niin uus juttu! Enkä aio omaan otsasarveeni silmää ottaa, sen verran oon luomuihminen, että kullit kulleina vaikka otsassa onkin. ;D
Joutuisin  aivan jonon hännille joten kysäise saako vaihto/varasilmän mukaan. Sen voisit sitten minulle vaikkapa myydä. Se on silmä nyt kovassa nosteessa. Oioioij.

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #57 : la 14.10.2017, 17:23:38 »
Luulen, että piankin joudutaan perustamaan siirtoelimille vaihtopörssi, jotta saadaan orgaaneille oikeat hinnat. Hallituksen hätäkokousta valmistellaan. Tottakai saat multa silmän, jos huomaan jossain ylimääräisen lojumassa. Onko värillä väliä?

Paikalla Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #58 : la 14.10.2017, 17:27:08 »
Halpahintaisella identiteettipolitiikallla ratsastelevat  rummuttavat siis sitä, että toisia identiteettejä koskevaa politiikkaa saa ja pitää ajaa, kun taas joitain muita, heidän näkemyksistään poikkeavaa identiteettipolitiikkaa ei saa eikä pidä ajaa. Se on tasa-arvoa!

Olkiukko.
Selvä! Maailman kaikkien yhteiskuntien ja valtioiden heteronormatiivisuus domioivana sukupuolisena käyttäytymisenä  ja biologinen fakta (Ihmislajin sisällä on tasan kahta sukupuolta) ovat olkiukko. Xantipan tavoin olet niin hölmö että et edes tajua, kun kustannuksellasi pilaillaan.

Vakavissaan: Mistä olet päätellyt, että olet pätevä vauhkoamaan joidenkin seksuaalivähemmistöjen "oikeuksista"?! Helvetti, jos minä olisin sukupuoleni vaihtanut ihminen, olet vihoviimeinen tyyppi jonka haluaisin asioitani ajamaan! Ne transsutkin todennäköisesti pyytäisivät sinua tukkimaan läpesi! :)

Sukupuoli sosiaalisena konstruktiona on siinä mielessä lystikäs, että löytyyhän sitä ihmisiä, jotka leikkauttavat itsensä plastiikkakirurgilla esim. kissaeläintä muistuttavaksi, kasvattavat pitkät kynnet ja sahauttavat hampaansakin teräviksi - ja sitten he käyttäytyvät kuin kuvittelevat kissaeläinten käyttäytyvän ja odottavat, etä heitä kohdeltaisiin kissaeläiminä. Tämmöisiä(kään) ei vain ole riittävästi järjestäytymään joksikin etujärjestöksi ja vaatimaan yhteiskunnan "tunnustusta" siitä, että he ovat enemmän kissaeläimiä kuin ihmisiä - "Meillä on oikeus"!

Analyysi: Yhdysvaltojen suurin ongelma ei ole Trump – vaan hänet valtaan nostanut identiteettipolitiikka (Yle). Olen kyllä artikkelista jossain määrin samaa mieltä, mutta Yhdysvaltain ongelmat ovat huomattavasti laajemmat.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

Paikalla Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #59 : la 14.10.2017, 17:31:50 »
Mietiskelen tässä, onko Renttu oikeasti noin tyhmä/huonomuistinen/jotain muuta. Biologiset faktat siitä, mitä muunsukupuolisuus pitää sisällään on hänelle tarjoiltu useaan kertaan. Kuten myös prosenttiluvut siitä, kuinka usein (sikäli kun nyt asiaa on voitu ja on tutkittu) kadutaan sukupuolenvaihtoa. Mutta ei häävaantiiä...

T: Xante
Tässä foorumin toinen tollo, joka ei älyä kun hänen kustannuksellaan pilaillaan. Sinä tai kukaan muukaan ei ole tarjonnut mitään biologisia faktoja minulle yhtikäs mistään. Varsinkaan sinä et niitä tarjoa, kun et löytäisi edes heinää heinäsuovasta - saati prosenttilukuja sukupuolensa kirurgisesti vaihtaneiden katumuksista.

Koska Xantippa on täällä näin väittänyt, voinemme kaikki edellyttää että toimitat ko. prosenttiluvut? Et sinä itse mitään löydä, eikä kyllä löydä Safiirikaan.
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao