Kirjoittaja Aihe: Uusi avioliittoaloite etenee (nro 2)  (Luettu 9980 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
Vs: Uusi avioliittoaloite etenee (nro 2)
« Vastaus #1060 : pe 13.10.2017, 17:17:58 »
Jos ei syntymäaika ilmene niin millä estät ettei sotketa parin kuukauden ikäiseen vauvaan. Ja laulutaito on vahvasti yksilöllistä. Minähän tilailen nuotteja, vaihdan kitaraa tai harmonikkaa, ostan uuden pianon mitä ei ihminen joka ei osaa laulaa ehkä ostele siinä määrin ainakaan kuin minä. Ei kai tavarantoimittajat ja mainostajat lopu.
Jos sinun henkilötunnuksesi on 1 ja tuon vauvan henkilötunnus on 2 niin sinua ei sekoiteta tuohon vauvaan virallisten tietojen perusteella.
« Viimeksi muokattu: pe 13.10.2017, 17:23:33 kirjoittanut -:)lauri »
Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #1061 : pe 13.10.2017, 17:21:32 »
Huomaatko kuinka elegenttia? Ei mitään tietoa sinun syntymäajastasi tai laulutaidoistasi eikä kukaan silti sekoita sinua tuohon vauvaan virallisten tietojen perusteella?
« Viimeksi muokattu: pe 13.10.2017, 17:23:58 kirjoittanut -:)lauri »

Paikalla Xantippa

• Konkari
« Vastaus #1062 : pe 13.10.2017, 17:24:00 »
Jos ei syntymäaika ilmene niin millä estät ettei sotketa parin kuukauden ikäiseen vauvaan. Ja laulutaito on vahvasti yksilöllistä. Minähän tilailen nuotteja, vaihdan kitaraa tai harmonikkaa, ostan uuden pianon mitä ei ihminen joka ei osaa laulaa ehkä ostele siinä määrin ainakaan kuin minä. Ei kai tavarantoimittajat ja mainostajat lopu.
Jos sinun henkilötunnuksesi on 1 ja tuon vauvan henkilötunnus on 2 niin sinua ei sekoiteta tuohon vauvaan.

Meillähän on koko ajan erilaisia asiakasnumeroita, joilla operoimme tavarantoimittajien kanssa, laskun maksamiseen viitenumeroita. Kummallista, että emme ole yhtään huolissamme, että meidät sekoitetaan toisiin asiakkaisiin tai maksamme eri ihmisten laskuja. Ai niin, mutta eihän niin voi käydä, kun nämä numerot ovat yksilöllisiä. Ja toimivat, vaikka eivät kerrokaan ikäämme.

T: Xante

Poissa Juuli Hukkaskukka 2

• Konkari
« Vastaus #1063 : pe 13.10.2017, 17:49:20 »
Jos sinun henkilötunnuksesi on 1 ja tuon vauvan henkilötunnus on 2 niin sinua ei sekoiteta tuohon vauvaan virallisten tietojen perusteella.
Mitä ominaisuuksia, minua koskevia siihen  voisin lisätä. Yksilö tai edunvalvoja voi lisätä... esim. mitä siis ?
Jostain kumman paikasta ( Kelako ) nämä mainostajat saavat selville nimen ja osoitteen kun mainospostia tulee ihan piisaalle saakka. Nyt jos laulu-soittotaito voitaisiin lisätä tunnukseen niin osaisi edes harrastuksien mukaan kaupata pianoyritys tuotteitaan ettei minulle yritetä myydä niitä ikuisia partakoneen teriä. Tai miesten boksereita.
Jaa, ei tuo laulutaito - soitto riitä. Mikähän se olisi millä karsiutuisi kun en viitsi mainoksia kokonaan kieltääkään. Minkä uusi tunnuskortti hyväksyisi.
« Viimeksi muokattu: pe 13.10.2017, 17:53:34 kirjoittanut Juuli Hukkaskukka 2 »
https://www.youtube.com/watch?v=7DUnyXUaUDE
muistojeni ruusut anneli sari

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #1064 : pe 13.10.2017, 18:08:17 »
Mitä ominaisuuksia, minua koskevia siihen  voisin lisätä. Yksilö tai edunvalvoja voi lisätä... esim. mitä siis ?

Ei henkilötunnukseen mitään lisätä. Muut ominaisuuden määritellään lennossa jos joku niitä tarvitsee.

Lainaus
Jostain kumman paikasta ( Kelako ) nämä mainostajat saavat selville nimen ja osoitteen kun mainospostia tulee ihan piisaalle saakka. Nyt jos laulu-soittotaito voitaisiin lisätä tunnukseen niin osaisi edes harrastuksien mukaan kaupata pianoyritys tuotteitaan ettei minulle yritetä myydä niitä ikuisia partakoneen teriä. Tai miesten boksereita.
En tiedä mistä osoitetiedot poimitaan mainostajien tietoon. Ongelma oli jo ennen internettiäkin. Ja nykyään jos yhteystietojaan kirjoittelee nettiin ilman, että tarkkaan varmistaa, että palveluntarjoaja lupaa olla antamatta tietoja kolmannelle osapuolelle ja tarkitsaa että palveluntarjoaja on luotettava, on melko todennäköistä, että yhteystiedot luovutetaan tai joutuvat tietomurron yhteydessä mainostajille.
« Viimeksi muokattu: pe 13.10.2017, 18:13:34 kirjoittanut -:)lauri »

• Konkari
« Vastaus #1065 : pe 13.10.2017, 18:18:57 »
Huomaatko kuinka elegenttia? Ei mitään tietoa sinun syntymäajastasi tai laulutaidoistasi eikä kukaan silti sekoita sinua tuohon vauvaan virallisten tietojen perusteella?
Siispä ei sukupuoltakaan. Ei ollenkaan eleganttia  lennossa arvailla olenko mies vai nainen. 8)

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #1066 : pe 13.10.2017, 18:19:44 »
Siispä ei sukupuoltakaan. Ei ollenkaan eleganttia arvailla olenko mies vai nainen. 8)
Ketään ei kiinnosta se.

• Konkari
« Vastaus #1067 : pe 13.10.2017, 18:26:46 »
Siispä ei sukupuoltakaan. Ei ollenkaan eleganttia arvailla olenko mies vai nainen. 8)
Ketään ei kiinnosta se.
Paitsi itse minua, lääkäriäni, ehkä työpaikankn ollessa kyseessä. Kai se pappiakin siunauspuheessaan kiinnostaa ettei  pidä minua hyvänä isänä.
En ollenkaan pidä ajatuksesta  sukupuoleton yhteiskunta. Kun niin pieni osa on näitä transuja niin niidenkö takia me muuttuisimme muutkin sukupuolettomiksi. Mieheksi kovalla vaivalla hankkiutunut nainen  haluaa taatusti korostaa sitä että on mies.
« Viimeksi muokattu: pe 13.10.2017, 18:36:02 kirjoittanut Juuli Hukkaskukka 2 »

Poissa Hänen pyhyytensä

• Konkari
« Vastaus #1068 : pe 13.10.2017, 18:40:30 »
Ketään ei kiinnosta se.
Paitsi itse minua,
Minun ei tarvitse tarkistaa sosialiturvatunnuksestani sukupuoltani.
Lainaus
lääkäriäni,

Lääkäriä ei kiinnosta henkilötunnuksesi muuten kuin laskun kirjoitamista varten.

Jos suunnitellaan hoitoa, joka edellyttää jonkun spesifin tiedon selvittämistä sukupuolesta, se tieto selvitetään ennen hoidon aloittamista sinun kehostasi, eli henkilötunnuksestasi riippumatta.

Lainaus
ehkä työpaikankn ollessa kyseessä.
Työpaikkasi ei tee sillä tiedolla mitään. Ja jos tekee, sinä voit sen heille määritellä.

Lainaus
Kai se pappiakin siunauspuheessaan kiinnostaa ettei  pidä minua hyvänä isänä.
Sinä voit sen kirkkoon liittymisilmoituksessa kirkolle kertoa.

Lainaus
En ollenkaan tykkää sukupuolettomasta yhteiskunnasta.
Tämä posketon ihmisvihamielisyytesi ei kiinnosta ketään.

Lainaus
Kun niin pieni osa on näitä transuja niin niidenkö takia me muuttuisimme muutkin sukupuolettomiksi.

Se että joku ei määrittele sukupuoltaan, ei vie sinulta oikeuttasi määritellä omaasi.

Lainaus
Mieheksi kovalla vaivalla hankkiutunut nainen  haluaa taatusti korostaa sitä että on mies.
Se ei ole sinun asiasi.