Mistä tiedät, ettei ole koko liuta naisia, jotka eivät koskaan tänne tulekaan tai häipyvät nopeasti juuri siksi, että täällä tulee niin nopeasti skeidaa niskaan ja saa puolesta sanasta ”maineen”? Täällä luultavasti on vain sellaisia, joita ei hevillä pelotella piiloon tai hiljaisiksi.
Naiset eivät ole niin "heikkoja astioita", kuten ehkä kuvittelet. En minä ole huomannut, että kukaan naispuolinen täällä saisi "paskaa niskaan tai tietyn maineen". Minusta tuollainen väite kuulostaa siltä marttyyriutumiselta, mitä olet esittänyt. Nyyh...
Onko tältä foorumilta jotain naisia karkotettu pois leimaamalla...? Minulle ei tule mieleen. Syyllistätkö aiheetta?
Kultaseni, vaikka jonkun naisen pelko olisi sinusta täysin perusteeton, niin SILTI se on hänen pelkonsda ja olemassa, jos hän nii tuntee. Kuinka mäntti on ihminen, joka luulee, että jos itse ei näe pelolle mitään syytä, niin se kaikkoaa myös sen pelkäävän mielestä? ihan oikeesti Toope - tässä ei nyt kysytä sitä, onko sinun mielestäsi naisten syytä rajoittaa joidenkin aiheiden käsittelyä. SITÄ KYSYTÄÄN NIILTÄ NAISILTA. Eikä sinun mielipiteesi siitä, onko heillä hyvät vai huonot perusteet tuntemuksilleen, kerta kaikkiaan kuulu asiaan ollenkaan.
Haluatko kuulla, millaista paskaa mun niskaan tulee?
Laita nakukuva niin päätellään sitten.
No jos tykkää lykkiä viiden kilon dildoja niin kai ne sitte menee...
Haluukko että puhun sun pillun märäks?
Puhu mun kyrpä pystyyn.
Kirjota jotain kiihottavaa...
Tietenkin, mä todistan sitä mitä sinä ja luupiippu kaipaatte. Joku syntipukki on nääs oltava.Mut vastaa nyt niihin kullinimu kyssäreihin.
Jos haluatte tulla seksuaalisesti häirityiksi niin poimikaa muon viestejä.
Yksinkertaista. Mä oon selittäny tätä pitkään, mut ei mee jakeluun.
TE haluatte tulla seksuaalisesti häirityiksi.
Te haluutte kyrvän jota purra, rrrrr...nam, nam...
Mä meen kyllä kohta koisaa, joten hiekkavitut, jos en tänään vastaa niin se ei meinaa että hiekkavitut olis laittanu jauhot suihin.
Imekää munaa, syökää spermaa. Mieliala paranee.
Eikö ukollas enää seiso, kun koko ajan on lerput mielessä.
Miksi muuten haaskaisin aikaa hiekkavittuihin, eikö?
No, tykkäätkö imee munaa vai onko se pakkopulla?
Milloin viimeksi imit munaa?
Älä nyt pikku nillittäjä kuvittele liikoja itsestäsi. Luuppivammasille ei kannata antaa pikkusormeakaan nääs. Miuten pyöritään luupissa seuraavat vuodet.
Mees nyt pesee ne viiden kilon dildot.
Kuinka nopeesti nykäset semmosen revaas?
9kk ulos, mut meneekö nopeemmin sisään?
Pillu märkänä sanamaanikko taas suoltaa tajunnanvirtaa...
Ei, naiset eivät tosiaankaan ole hiekkoja astioita, vaan tällainen kommunikaatio ohitetaan olankohautuksella.