Kirjoittaja Aihe: Sananvapaus (nro 2)  (Luettu 3045 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Safiiri

• Konkari
Vs: Sananvapaus (nro 2)
« Vastaus #20 : la 25.11.2017, 00:07:01 »
Häirintä tukkii naisten suut somessa

Minä en ole huomannut missään vaiheessa, että mikään häirintä tukkisi naisten suita tai kenenkään muiden suita somessa? Miten voisikaan?

Onkohan tässä kyse siitä, että valtamedia haluaa leimata somea "valhemediaksi", jotta sille voitaisiin asettaa tulevaisuudessa jotain rajoituksia? Valtamedian näkemyksiä sosiaalisesta mediasta ei pidä omaksua annettuina. Kannattaa ymmärtää se, että valtamedia pitää somea kilpailijana, siksi kritisoi ja jopa yrittää rajoittaa somea.

Millä tavalla ajattelet, että sinä sen huomaisit? Mikä olisi sellainen havainto, joka saisi sut ajattelemaan, että ehkä naiset eivät innolla viestittele tai välttelevät joitakin aiheita, koska pelkäävät reaktioita? Siis ihan hypoteettisesti. Osaatko kuvailla?
No, esim. naisia tällä foorumilla ei pitele tai rajoita mikään. Rajoitteet ovat ideologisesti kuviteltuja, marttyyristymistä.

Mistä tiedät, ettei ole koko liuta naisia, jotka eivät koskaan tänne tulekaan tai häipyvät nopeasti juuri siksi, että täällä tulee niin nopeasti skeidaa niskaan ja saa puolesta sanasta ”maineen”? Täällä luultavasti on vain sellaisia, joita ei hevillä pelotella piiloon tai hiljaisiksi. Jos nyt sanot, että he vain ”kuvittelevat” tämän, niin otat itsellesi oikeuden todeta heidän pelkonsa olemattomaksi. Mutta juuri sitä sä et voi oikeastaan tehdä, sillä vaikka sun mielestä pelko olisi perusteton, niin silti juuri se pelko voi ohjata näiden naisten käyttäytymistä. Jolloin se myös on nimenomaan asia, joka heitä rajoittaa. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko pelolle perusteita sinun mielestäsi. Vaikka ymmärrän, että se sua tavattomasti harmittaakin, niin juuri tässä sitä ei sinulta kysytä. 
« Viimeksi muokattu: la 25.11.2017, 00:14:12 kirjoittanut Safiiri »

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #21 : la 25.11.2017, 00:10:04 »
Mistä tiedät, ettei ole koko liuta naisia, jotka eivät koskaan tänne tulekaan tai häipyvät nopeasti juuri siksi, että täällä tulee niin nopeasti skeidaa niskaan ja saa puolesta sanasta ”maineen”? Täällä luultavasti on vain sellaisia, joita ei hevillä pelotella piiloon tai hiljaisiksi.
Naiset eivät ole niin "heikkoja astioita", kuten ehkä kuvittelet. En minä ole huomannut, että kukaan naispuolinen täällä saisi "paskaa niskaan tai tietyn maineen". Minusta tuollainen väite kuulostaa siltä marttyyriutumiselta, mitä olet esittänyt. Nyyh...

Onko tältä foorumilta jotain naisia karkotettu pois leimaamalla...? Minulle ei tule mieleen. Syyllistätkö aiheetta?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa -:)lauri

• Konkari
« Vastaus #22 : la 25.11.2017, 00:26:55 »
Mistä tiedät, ettei ole koko liuta naisia, jotka eivät koskaan tänne tulekaan tai häipyvät nopeasti juuri siksi, että täällä tulee niin nopeasti skeidaa niskaan ja saa puolesta sanasta ”maineen”? Täällä luultavasti on vain sellaisia, joita ei hevillä pelotella piiloon tai hiljaisiksi.
Naiset eivät ole niin "heikkoja astioita", kuten ehkä kuvittelet. En minä ole huomannut, että kukaan naispuolinen täällä saisi "paskaa niskaan tai tietyn maineen".
Kättä kuivumaan, kenelle oli yllätys ettei Toope ole huomannut yhtään mitään?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #23 : la 25.11.2017, 00:31:03 »
Anna esimerkki, parahin Lauri.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #24 : la 25.11.2017, 00:32:00 »
Naiset eivät ole niin "heikkoja astioita", kuten ehkä kuvittelet. En minä ole huomannut, että kukaan naispuolinen täällä saisi "paskaa niskaan tai tietyn maineen". Minusta tuollainen väite kuulostaa siltä marttyyriutumiselta, mitä olet esittänyt. Nyyh...

Onko tältä foorumilta jotain naisia karkotettu pois leimaamalla...? Minulle ei tule mieleen. Syyllistätkö aiheetta?

Kultaseni, vaikka jonkun naisen pelko olisi sinusta täysin perusteeton, niin SILTI se on hänen pelkonsda ja olemassa, jos hän nii tuntee. Kuinka mäntti on ihminen, joka luulee, että jos itse ei näe pelolle mitään syytä, niin se kaikkoaa myös sen pelkäävän mielestä? ihan oikeesti Toope - tässä ei nyt kysytä sitä, onko sinun mielestäsi naisten syytä rajoittaa joidenkin aiheiden käsittelyä. SITÄ KYSYTÄÄN NIILTÄ NAISILTA. Eikä sinun mielipiteesi siitä, onko heillä hyvät vai huonot perusteet tuntemuksilleen, kerta kaikkiaan kuulu asiaan ollenkaan.

Haluatko kuulla, millaista paskaa mun niskaan tulee?
Lainaus
Laita nakukuva niin päätellään sitten.

No jos tykkää lykkiä viiden kilon dildoja niin kai ne sitte menee...

Haluukko että puhun sun pillun märäks?

Puhu mun kyrpä pystyyn.

Kirjota jotain kiihottavaa...

Tietenkin, mä todistan sitä mitä sinä ja luupiippu kaipaatte. Joku syntipukki on nääs oltava.Mut vastaa nyt niihin kullinimu kyssäreihin.

Jos haluatte tulla seksuaalisesti häirityiksi niin poimikaa muon viestejä.
Yksinkertaista. Mä oon selittäny tätä pitkään, mut ei mee jakeluun.
TE haluatte tulla seksuaalisesti häirityiksi.
Te haluutte kyrvän jota purra, rrrrr...nam, nam...
Mä meen kyllä kohta koisaa, joten hiekkavitut, jos en tänään vastaa niin se ei meinaa että hiekkavitut olis laittanu jauhot suihin.

Imekää munaa, syökää spermaa. Mieliala paranee.

Eikö ukollas enää seiso, kun koko ajan on lerput mielessä.
Miksi muuten haaskaisin aikaa hiekkavittuihin, eikö?

No, tykkäätkö imee munaa vai onko se pakkopulla?
Milloin viimeksi imit munaa?

Älä nyt pikku nillittäjä kuvittele liikoja itsestäsi. Luuppivammasille ei kannata antaa pikkusormeakaan nääs. Miuten pyöritään luupissa seuraavat vuodet.

Mees nyt pesee ne viiden kilon dildot.
Kuinka nopeesti nykäset semmosen revaas?
9kk ulos, mut meneekö nopeemmin sisään?

Pillu märkänä sanamaanikko taas suoltaa tajunnanvirtaa...

Ei, naiset eivät tosiaankaan ole hiekkoja astioita, vaan tällainen kommunikaatio ohitetaan olankohautuksella.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #25 : la 25.11.2017, 00:52:21 »
Safiiri, nuohan ovat samanlaisia kommentteja, mitä sinä ja jotkut muut annatte minulle! Syyttelette natsiksi, rasistiksi, joskus raiskausten puolustelijoiksi, kansanmurhien puolustajaksi ja niin edelleen... :o

Ole nainen, äläkä marttyyri!
goo

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #26 : la 25.11.2017, 00:56:50 »
Safiiri, nuohan ovat samanlaisia kommentteja, mitä sinä ja jotkut muut annatte minulle! Syyttelette natsiksi, rasistiksi, joskus raiskausten puolustelijoiksi, kansanmurhien puolustajaksi ja niin edelleen... :o

Mutta todisteet on nyt silmiemme edessä. Nainen saa paskaa niskaan. Sinä valehtelit ettei.

Kyse ei ole yhdestä. Jos tänne vanhempi siveellinen naissukulaiseni eksyisi niin tuo karkottaisi..  vaikkei edes olisi häneen kohdistunut. Se mustaa myös meidät miehet. (Hävettää).

"Kannatan ehdottomasti maahanmuuton lisäämistä" - Esko Valtaoja, TS 4.8.2015

• Konkari
« Vastaus #27 : la 25.11.2017, 01:01:26 »

Sillä erolla, että sinä olet määritelmällisesti natsi ja rasisti. Tutustu sanakirjaan jos termit tuottavat vaikeuksia. Safiiri ei sitä vastoin ole antanut ainakaan palstakeskusteluissa minkäänlaista aihetta Erkin harjoittamalle seksuaaliselle häirinnälle.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #28 : la 25.11.2017, 22:40:43 »

Mutta todisteet on nyt silmiemme edessä. Nainen saa paskaa niskaan. Sinä valehtelit ettei...
Missä naiset nyt saavat "paskaa niskaansa"? Kerro minullekin!

Ei oma kritiikkini "Safiiria" tms. kohtaan mitenkään johdu sukupuolesta, vaan siitä, että olen eri mieltä hänen kanssaan. Ei se, että olen "Laurin" tai sinun kanssasi likipitäen aina eri mieltä johdu myöskään siitä, että olette miehiä. Hänen mielipiteensä vaan eivät miellytä minua. Ymmärrätkö? Minua ärsyttävät kaikki mielipiteet, joita pidän poikkeavina, riippumatta lausujasta. En kiellä kenenkään oikeutta niitä ilmaista, sanon vain vastineeni.
goo

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #29 : la 25.11.2017, 22:44:44 »

Sillä erolla, että sinä olet määritelmällisesti natsi ja rasisti. Tutustu sanakirjaan jos termit tuottavat vaikeuksia. Safiiri ei sitä vastoin ole antanut ainakaan palstakeskusteluissa minkäänlaista aihetta Erkin harjoittamalle seksuaaliselle häirinnälle.
Sinä olet henkilö, joka menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin, koska sinulla ei ole muuta tarjottavaa. En halua alentua tasollesi väitteissäsi minusta. En myöskään ole puolustellut ahdistelua, olen lähinnä sanonut sitä, että keskustelu ahdistelusta menee överiksi, koska tietty naisryhmä haluaa siitä hyötyä. Ahdisteluongelma on todellinen, mutta yhtä todellista on se noitavaino, jota syytökset synnyttävät.
goo

• Konkari
« Vastaus #30 : la 25.11.2017, 22:55:51 »

Sinä olet henkilö, joka menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin, koska sinulla ei ole muuta tarjottavaa.
Sanoo kaveri, joka on pyhittänyt koko internet-persoonansa menemällä vähemmistöryhmien kohdalla pelkästään henkilökohtaisuuksiin. Kuinka vitun vajaa sinä olet? Siis oikeasti?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #31 : su 26.11.2017, 00:12:26 »
Lauri, olisiko jo aika vähän siistiä suutasi? Keskustellaan asioista, foorumi ei ole tarkoitettu henkilökohtaisille loukkauksille.

Tuolla on ketju, jossa puututaan henkilöihin:
http://jatkumo.net/index.php?topic=1893.msg126325#msg126325
goo

• Konkari
« Vastaus #32 : su 26.11.2017, 00:20:51 »
Toope, heti kun sinä lakkaat menemästä henkilökohtaisuuksiin vähemmistöryhmien kohdalla, niin minäkin lupaan olla menemättä henkilökohtaisuuksiin sinun kohdallasi. Eikö se olisi kaikkien osapuolten kannalta se reiluin diili? Muutenkin hieman omituista, että sanavapuden perään toittottava Toope haluaa nyt kuitenkin rajoittaa sananvapauttani. Eikös Toope tuo ole juuri sitä fasismia, josta syyttelet meitä liberaaleja tuon tuostakin?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #33 : su 26.11.2017, 01:56:30 »
En ole rajoittamassa kenenkään ilmaisua tai sananvapautta. Puhuin käytöstavoista.
goo

• Konkari
« Vastaus #34 : su 26.11.2017, 01:58:28 »
En ole rajoittamassa kenenkään ilmaisua tai sananvapautta. Puhuin käytöstavoista.
Niin minäkin. Sovitaanko että lakkaat menemästä henkilökohtaisuuksiin kaikkien ihmisten kohdalla niin minä lakkaan menemästä henkilökohtaisuuksiin sinun kohdallasi?

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #35 : su 26.11.2017, 02:16:57 »
Niin minäkin. Sovitaanko että lakkaat menemästä henkilökohtaisuuksiin kaikkien ihmisten kohdalla niin minä lakkaan menemästä henkilökohtaisuuksiin sinun kohdallasi?
Tyhmä kommentti. En voi olla arvostelematta ihmisten luomia ideologioita tai uskontoja. Niissä kun on arvostelemisen aihetta ihan perskuleesti. Me voimme tosin kunnioittaa toisiamme siten, ettei ideologisten aiheiden arvostelu ole henkilökohtaista veetuilua...?
goo

• Konkari
« Vastaus #36 : su 26.11.2017, 02:24:10 »
Tyhmä kommentti. En voi olla arvostelematta ihmisten luomia ideologioita tai uskontoja. Niissä kun on arvostelemisen aihetta ihan perskuleesti.
Älä valehtele. Tai jos moinen valehtelu sallitaan, esitän että ihan samasta syystä en voi olla kommentoimatta sinun luomiasi ideologioita ja uskontoja.

Lainaus
Me voimme tosin kunnioittaa toisiamme siten, ettei ideologisten aiheiden arvostelu ole henkilökohtaista veetuilua...?
koska sinä kristisoit kokoajan maahanmuuttajia, kuten yhdessä viimeisimmistäsi nimitit heitä Suomeen otettaviksi isiksen partalapsiksi. Siinä et sanallasikaan maininnut ideologioista tai uskonnoista vaan käytit hädänalaisesta vähemmistöryhmästä halventavaa kieltä, ja tiedät näin itsekin olevasi pelkästään valehtelija sellaista tekopyhää roskaa kirjoittaessasi, että kritisoisit mukamas vain ideologioita ja uskontoja.

Vittu voit kyllä kusettaa itseäsi, mutta miten helvitissä olet niin vajaa, että kuvittelet kykeneväsi kusettamaan meitä muita?
« Viimeksi muokattu: su 26.11.2017, 02:26:48 kirjoittanut -:)lauri »

Paikalla MrKAT

• Konkari
  • Hai Sixteen!
« Vastaus #37 : ma 05.02.2018, 23:56:44 »
Sananvapauden rajoja:

"Törkeä ämmä olet" – mies tuomittiin toimittajan kunnianloukkauksesta
- https://yle.fi/uutiset/3-10059287

Mm. Toope saisi selvästi tuomion jos uhrinsa hänet täältä löytäisi.
"Kannatan ehdottomasti maahanmuuton lisäämistä" - Esko Valtaoja, TS 4.8.2015

Poissa Safiiri

• Konkari
« Vastaus #38 : ti 06.02.2018, 09:01:46 »
Lauri, olisiko jo aika vähän siistiä suutasi? Keskustellaan asioista, foorumi ei ole tarkoitettu henkilökohtaisille loukkauksille.

Tuolla on ketju, jossa puututaan henkilöihin:
http://jatkumo.net/index.php?topic=1893.msg126325#msg126325

Friikki, vammainen, epänormaali, sairas, alapääajattelija, jolta lasten saaminen pitää kieltää. Sopimaton vanhemmaksi. Luonnoton mutaatio, jonka pitää kuolla pois lisääntymiskelvottomana. Hedonisti, egoisti, itkupilli. Siskonmakkarakikkeli. Huonon ja pahan kulttuurin tuote. Heterosaation tyrkyttäjä, joka on unohtanut terveen järjen. Jotain rajoja itsekkyydelle ja oman edun tavoittelulle. Minimaalisen väestöryhmän edustaja. Kehitysvammainen, poikkeava. Raiskaaja. Kilpailee persuporukoissa siitä, kuka on kaikkein rasistisin. Epä-älyllinen. Huoltosuhteen huonontaja. Inhimillisen sivistyksen mustan alueen edustaja. Perseestä. Barbaari. Typerys. Haaska.

Poissa Vanha aatami

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #39 : ti 06.02.2018, 09:48:06 »
Sananvapauden rajoja:

"Törkeä ämmä olet" – mies tuomittiin toimittajan kunnianloukkauksesta
- https://yle.fi/uutiset/3-10059287

Mm. Toope saisi selvästi tuomion jos uhrinsa hänet täältä löytäisi.

Onpas lapsekasta. Viitsisitkö vilkaista puoluetoverisisi Hipskusen ulosantia.....

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu