Kirjoittaja Aihe: Monikulttuuri- ja maahanmuuttopolitiikka-aiheinen ketju (nro 13)  (Luettu 8173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
Vs: Monikulttuuri- ja maahanmuuttopolitiikka-aiheinen ketju (nro 13)
« Vastaus #40 : la 20.05.2017, 09:17:47 »

Ei suuren väestönkasvun syy ole uskonto tai kulttuuri. Sen syy on köyhyys. Suomessa syntyvyys on laskenut elintason nousun, alhaisen lapsikuolleisuuden, naisten kouluttautumisen ja saatavilla olevien perhesuunnittelukeinojen avulla.

Elintason kasvu tunnetusti rajoittaa syntyvyyttä, kun naiset enemmänkin keskittyvät omaan itseensä ja tähän maailmalliseen puoleen. Hamuavat maallista hyvää. Nykyisin se valinta on mahdollista naisten vapautuessa sen naimiskaupan pakosta. Toki nykyäänkin halutaan sen naimakaupan hyvät puolet säilyttää, mutta ei välttämättä sitoa itseään kasvavaan "kakaralaumaan".

Vaikka onhan niitä sellaisia vaimoja edelleen jotka haluavat itselleen ison lapsikatraan.

Kulttuurit suosivat lapsilukua, kuten lestadiolaiset islamistit, juutalaiset ja monet kristillisetkin pitävät tärkeänä oman "lajinsa" lisääntymistä sekin on yksi voimakeino.

Ihan niinkuin lasten määrä olisi vain ja ainoastaan naisten päätös. On se kyllä jännää, ettei miehet muka pysty asiaan millään tapaa vaikuttamaan. Se kyllä hieman kertoo ajatusmaailmastasi, kun näet edelleen "sitoutumisen kakaralaumaan" olevan vain naisen elämää rajoittava asia. Isät kaiketi sitten ei sitoudu "kakaroihinsa"???

Se on naisen päätös, näin "rikkaissa maissa" kuten suomessa. Yleensä tieto sivistys lisää sitä naisen mahdollisuutta päätää.
Takuulla naiset sitoutuvat lapsiinsa,  jopa isätkin sitoutuvat enemmän tai vähemmän.

Onhan paljon "sitoutumattomiakin naisia, jotka ovat syrjäytyneet ja kyvyttömiä hoitamaan asioitaan, mutta he ovat poikkeus.

Maissa joissa kulttuuri ja uskonnot rajoittavat naisten päätöksiä, se ei liene läheskään niin mahdollista. Naisten vaihtoehdot ovat yleensä naimakaupan ohessa, se ettei kelpaa kenellekään.

Intiassa eräs nainen sitoutui lapsiinsa niin paljon että kun hän oli synnyttänyt jo toisen tyttären, jonka isukki halusi tappaa, otti nainen eron. Siinä maassa se on kyllä semmoinen temppu että pirunmoiset rispektit hänelle. Ja takuulla kasvattaa tyttärensä arvostamaan itseään ja naiseuttaan. Siitä toisesta tyttärestä tuli muistaakseni missi, jota kautta em. asiat ovat tiedossa, kun tuo juttu oli tv-ohjelmassa joka käsitteli intialaisia missejä.

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #41 : la 20.05.2017, 09:36:46 »
Tasavallan presidentti on niitä julkisuuden valokeilan onnettomia henkilöitä, joista kuka tahansa saa kirjoittaa omia arvioitaan. Jaska on nyt liittynyt tässäkin suhteessa Sepen kanssa yhteen, kun hän esittää huonosti peittämänsä arvion siitä, että kirjoitukseni Niinistöstä saattaisivat herättää virkavallankin huomiota. Dziisös, mikä pölvästi.

Täytyy kunnioittaa hibiskusen rohkeutta ja suoraselkäisyyttä kun hän nimellään asiallisesti kritisoi tasavallan presidentin toimia.
Toista olisi jos hän nimimerkin suojassa kuseksisi.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #42 : la 20.05.2017, 11:05:05 »
Tasavallan presidentti on niitä julkisuuden valokeilan onnettomia henkilöitä, joista kuka tahansa saa kirjoittaa omia arvioitaan. Jaska on nyt liittynyt tässäkin suhteessa Sepen kanssa yhteen, kun hän esittää huonosti peittämänsä arvion siitä, että kirjoitukseni Niinistöstä saattaisivat herättää virkavallankin huomiota. Dziisös, mikä pölvästi.

Täytyy kunnioittaa hibiskusen rohkeutta ja suoraselkäisyyttä kun hän nimellään asiallisesti kritisoi tasavallan presidentin toimia.

Täytyy kunnioittaa sinun rohkeuttasi, kun omalla nimelläsi kirjoittelet jatkuvasti täyttä paskaa ja uskomattomia typeryyksiäsi ja pidät itseäsi silti etevänä ajattelijana.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #43 : la 20.05.2017, 13:00:45 »

Omat solvauksensa lukuisia toisia kohtaan ovat sitä tasoa, että mitään häpyä hibiscusia kohtaan ei ole tarpeen eikä noudateta, vaan oksentaa saa vaikka hibiscusin malliin, mutta mielenkiinnon ylläpitämiseksi mieluummin vähän älyllisemmin.

hibiscusin muistellessa, että on solvannut vain Jaskaa, muistinvirkistystä voi hakea foorumin toiminnosta Näytä hibiscusin kirjoitukset, joka näyttää hibiscusin nykyisen tunnuksen kirjoitukset.
Hyviä näytteitä löytyy myös Helmiä sioille -ketjusta.
Hän on täällä tänään

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #44 : la 20.05.2017, 13:15:20 »
Mihin kulttuuriin kuuluu nuoleskella naama märäksi ja puristella perseestä joku random muija jolta on kysynyt tietä...

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/520971-mies-ahdisteli-kahdeksaa-naista-kertoi-tavan-kuuluvan-hanen-kulttuuriinsa

Mies ahdisteli naisia Salossa 26.6.–24.8.2016. Hän pysäytti naiset ja kysyi näiltä tietä. Sen jälkeen hän halasi ja suuteli naisia.

Mies kiisti syyllistyneensä rikoksiin. Hän kertoi, ettei hänen tarkoituksenaan ollut ahdistella naisia vaan tervehtiä heitä. Hänen omaan kulttuuriinsa kuuluu kätellä naisia ja suudella heitä samalla poskille. Mies kertoi, ettei hän osannut Suomessa alkuvaiheessa paikallisia tapoja.

Naiset kuvailivat tilanteita ahdistaviksi. Heidän mukaansa kyse ei ollut tervehtimisestä vaan seksuaalisesta teosta. Yksi nainen kertoi, että mies oli suudellut häntä joka puolelle kasvoja niin, että hänen kasvonsa olivat olleet aivan märät. Yksi nainen kertoi miehen myös kourineen häntä takamuksesta.

Miehen kertomusta vastaan puhui myös se, että hän kysyi seitsemän kertaa tietä samaan osoitteeseen. Mies vetosi muistiongelmiin, mutta oikeus ei pitänyt selitystä uskottavana.

Poissa Renttu

• saippuakauppias
  • Konkari
  • Epäilyttävä henkilö
« Vastaus #45 : la 20.05.2017, 14:05:33 »
Suomen opettaja ymmärsi satojen turvapaikanhakijoiden edessä, että kieltä on lähes mahdotonta oppia – kokemuksista syntyi kirja (Yle).

"Mänty muistaa hetken, kun hänen edessään saattoi olla sata henkilöä, jotka halusivat oppia suomen kieltä.

– Siinä he seisoivat minun edessä ja arabialaiseen tapaan kaikki huutavat minulle yhteen ääneen arabiaa ja minä en ymmärtänyt yhtään mitään".

LOL!
"Näytelmää, sotaa, kiihtymystä, horrosta, orjuutta" -Marcus Aurelius

"Petän mieluummin maailman, kuin annan maailman pettää minut" -Cao Cao

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #46 : la 20.05.2017, 14:22:55 »

Omat solvauksensa lukuisia toisia kohtaan ovat sitä tasoa, että mitään häpyä hibiscusia kohtaan ei ole tarpeen eikä noudateta, vaan oksentaa saa vaikka hibiscusin malliin, mutta mielenkiinnon ylläpitämiseksi mieluummin vähän älyllisemmin.

hibiscusin muistellessa, että on solvannut vain Jaskaa, muistinvirkistystä voi hakea foorumin toiminnosta Näytä hibiscusin kirjoitukset, joka näyttää hibiscusin nykyisen tunnuksen kirjoitukset.

Missä vitussa minä olen muistellut, että olen solvannut vain Jaskaa helvetin itserakas imbesilli? Kun et tuollaista muistelua löydä, niin minun täytyy todeta, että solvaat ja valehtelet samassa virkkeessä. Etsi nuo näytteet ja tuo ne esille, äläkä manipuloi muita etsimään. Sitten, jos postaat näytteet tänne, niin saan päästää sinun typeryydellesi räkäisen naurun.

Helmiä aioille -ketjua tyrkyttävät täällä vain Sepe ja sinä. Siellä on minun postaamikseni ängetty muidenkin kirjoituksia ja solvaukset ketjussa koskevat vain muutamia jäseniä. Niitä, jotka solvaavat itse ja ansaitsevat tulla solvatuiksi. Sinä olet yksi noista muutamista jäsenistä.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #47 : la 20.05.2017, 14:32:27 »

Helmiä aioille -ketjua tyrkyttävät täällä vain Sepe ja sinä. Siellä on minun postaamikseni ängetty muidenkin kirjoituksia....

Ehkä voit osoittaa..... Hähää!

VV.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #48 : la 20.05.2017, 15:09:12 »

Täytyy kunnioittaa sinun rohkeuttasi, kun omalla nimelläsi kirjoittelet jatkuvasti täyttä paskaa ja uskomattomia typeryyksiäsi ja pidät itseäsi silti etevänä ajattelijana.

hibiskusi on suoraselkäinen hyvin käyttäytyvä suomalainen. Olen kateellinen etten pysty samanlaiseen  toisia ihmisiä kunnioittavaan käytökseen kuin hibiskusi.
Me foorumilla kunnioitamme hibiskusta ansioidensa mukaan.

• Konkari
« Vastaus #49 : la 20.05.2017, 18:53:36 »

Missä vitussa minä olen....

Helmiä aioille -ketjua tyrkyttävät täällä vain Sepe ja sinä. Siellä on minun postaamikseni ängetty muidenkin kirjoituksia ja solvaukset ketjussa koskevat vain muutamia jäseniä. Niitä, jotka solvaavat itse ja ansaitsevat tulla solvatuiksi.

Kysyn uudelleen. Missä vitussa sinä näet, että em. lainaukset eivät ole sinun kirjoituksistasi? Seniiliys ei ole todiste.

Antiänkyrähindu,
VV.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #50 : la 20.05.2017, 21:16:29 »

Helmiä aioille -ketjua tyrkyttävät täällä vain Sepe ja sinä. Siellä on minun postaamikseni ängetty muidenkin kirjoituksia ja solvaukset ketjussa koskevat vain muutamia jäseniä. Niitä, jotka solvaavat itse ja ansaitsevat tulla solvatuiksi.

Kysyn uudelleen. Missä vitussa sinä näet, että em. lainaukset eivät ole sinun kirjoituksistasi? Seniiliys ei ole todiste.

Antiänkyrähindu,
VV.

En ole nähnyt viestiäsi, missä kyselet tuollaisia. Olet niin yksinkertainen, ettet itse tiedä, mitkä olivat minun kirjoittamiani, vaikka itse näit suurta vaivaa kehitelläksesi ketjusi. Sinun Pyhän Kolminaisuuden telaketjuateistiystäväsi tyrkyttävät urakalla sinun tuotostasi. Varsinkin Sepe, mutta Jaska myös. Huvittavia hurahtaneita ukkoja molemmat. Muiden viesteistäni lainaamiasi kohtia olet pannut minun kontolleni. En viitsi penkoa paskaisia viestejäsi. Ne haisevat. 

• Konkari
« Vastaus #51 : la 20.05.2017, 21:56:30 »

En viitsi penkoa paskaisia viestejäsi. Ne haisevat.

Vuohennussijamme myöntää olevansa tyhmyytensä lisäksi patologinen valehtelija.

Sääli vuohia,
VV.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #52 : la 20.05.2017, 22:06:03 »
Suomen opettaja ymmärsi satojen turvapaikanhakijoiden edessä, että kieltä on lähes mahdotonta oppia – kokemuksista syntyi kirja (Yle).

"Mänty muistaa hetken, kun hänen edessään saattoi olla sata henkilöä, jotka halusivat oppia suomen kieltä.

– Siinä he seisoivat minun edessä ja arabialaiseen tapaan kaikki huutavat minulle yhteen ääneen arabiaa ja minä en ymmärtänyt yhtään mitään".

LOL!
Noista muuten tulee raketti-insinööriastronautteja Suomelle vielä jonain päivänä... ??? Ihan totta. Eivät tule olemaan sosiaalitapauksia lopun ikäänsä, koska olisi rassismia esittää tuollaista todennäköisyyttä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #53 : la 20.05.2017, 22:39:49 »
Olinkin jo ihan unohtanut että kauan, tosi kauan sitten löysin jostain, olisiko ollut bussista, suomi-arabia-sanakirjan joka oli itseasiassa vain kasa A4-arkkeja elikkäs monisteita yhteen niitettynä. Jonkun puljun omatekoinen teelmä siis. Jossakin sen minulla pyörii, enpä muista missä. Herää kysymys että oliko suomen opettelu alkanut sen verran kuumaveristä arabia pänniä että oli tahallaan nakannut niteen menemään.

Opettaminen ilmeisesti joka tapauksessa pitänee aloittaa karjaisemalla SHUT THE FUCK UP. Jos ei sitä muka ymmärrä, niin se on voi voi...

Poissa Norma B

• Nyhtönaakka
  • Konkari
« Vastaus #54 : la 20.05.2017, 23:34:41 »
Vanhempi juttu jo, mutta itselleni uusi. Eikä muistikuvaa että tuota seikkaa olisi täällä käsitelty. En tosin ole ketjua aina tarkkaan seurannut.

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002918429.html

”Joidenkin meillä viime vuonna valmistavassa opetuksessa opiskelleiden turvapaikanhakijoiden nimi on muuttunut, kun he ovat saaneet kuntapaikan.”

On se myönteinen turvapaikkapäätös melkoinen taikasauvan heilautus. Simpsalapimpsala, nimesi olkoon jokin ihan muu kuin jolla tänne tulit.

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #55 : su 21.05.2017, 00:01:04 »

Aika hauska. Jotkut ottavat oikean henkilöllisyytensä käyttöön kun ovat saaneet turvapaikan. Kaikki tuskin. Tarve on selvitetty valehenkilöllisyydelle. Aika teatteria. Anomuskäsittelijät epäilemättä tietävät käsittelevänsä jopa nimeä myöten tekaistuja hakemuksia.
Hän on täällä tänään

Poissa Anemone 2.0

• Konkari
  • Väärinajattelija
« Vastaus #56 : su 21.05.2017, 00:07:22 »
Tummaihoinen (ilmeisesti valkoihoisen suomalaisnaisen ja mustaihoisen afrikkalaisisän lapsi) kertoi pitäneensä puhuttelun työpaikallaan jollekin, jonka oli kuullut sanovan etelänmatkaltaan palanneelle työtoverilleen, että sinähän olet tumma (päivettynyt) kuin neekeri (tätä sanaa ei sanottu ohjelmassa vaan asia ilmaistiin puoli minuuttia kestävällä selittelyllä ja kiertelyllä). Nainen oli sanonut, että hän ei halua enää kuulla kyseistä sanaa, koska se loukkaa häntä syvästi. Sanan sanonut mies oli mennyt sanattomaksi ja häkeltynyt ja mutissut, että öh, ei hän tiennyt, tai jotakin  tällaista.

Tummikselle olisi pitänyt sanoa, että vittuakos tulet tunkemaan väliin keskusteluun, joka ei lainkaan sinulle kuulu.

Valkoisilla ei ole mikään yksinoikeus rasismiin. Jokainen ihminen on rasisti. Valkoisella rodulla varmaankin on enemmän historiallista taakkaa, koska länsimainen kulttuuri on ollut niin tehokas aikoinaan hyödyntäessään orjakauppaa ym. Muttei se ole ollut ainoa. Toisten kansojen alistamista on harjoitettu kaikkialla. Ja mitä Afrikkaan tulee, niin siellähän monet afrikkalaiset juuri myivät valkoisille orjiksi toisten heimojen jäseniä. Valkoiset lienevät maksaneet parhaiten. Valkoiset eivät keksineet orjuutta. Sitä oli ollut jo ammoisina aikoina eri maanosissa, myös Afrikassa.

Tämä sanojen kieltäminen on aivan älyvapaata hommaa, koska se ei ota huomioon sanojen kontekstia, kuten tuossa tummiksen närkästyttäneessä tapauksessakin tapahtui.  Sitä paitsi, minkä tahansa sanan voi omaksua loukkaamiskäyttöön. "Sä oot sitten yks likainen n-sana!"  ;D
Minä tässä vain, anteeksi.

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #57 : su 21.05.2017, 00:55:18 »

Aika hauska. Jotkut ottavat oikean henkilöllisyytensä käyttöön kun ovat saaneet turvapaikan. Kaikki tuskin. Tarve on selvitetty valehenkilöllisyydelle. Aika teatteria. Anomuskäsittelijät epäilemättä tietävät käsittelevänsä jopa nimeä myöten tekaistuja hakemuksia.

No kuka tahansa järjellinen ihminen tajuaa huijarit, kun 99% noista ei menetä kännyköitään, vaan 90% hukkaa vain passinsa...! 8)
Kelan käsittelijöillä ikävä kyllä ei ole oikeutta heivata huijareita pois maasta samantien, vaikka toki tietävät millaisista huijauksista kyse on.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Kopek

• Konkari
« Vastaus #58 : su 21.05.2017, 09:08:14 »
Lain pitäisi antaa mahdollisuus nopeutettuun ja helpotettuun oleskeluluvan saamiseen hyvän testituloksen perusteella, nimittäin älykkyystestin tuloksen. Suomi hyötyy älykkäistä ihmisistä todennäköisesti enemmän kuin tyhmistä, joten heitä pitäisi suosia.

Tällaisia ajatuksia tuli mieleeni, kuin lehdestä japanilaisesta 27-vuotiaasta naisesta, joka puhuu täydellistä suomea, opiskelee yliopistossa ja on työssä Toyota-rallitallissa. Hän toivoi saavansa myöhemmin pysyvän oleskeluluvan, jos työt jatkuvat. En tiedä, millaisen tuloksen nainen saisi älykkyystestissä, mutta arvelen, että riittävän hyvän, jotta se oikeuttaisi oleskelulupaan, mikäli laissa olisi asiaa koskevat säännökset.

Tämä (pahamaineinen) kartta antaa vihjeen siitä, mistä päin saapuvat maahanmuuttajat todennäköisimmin saisivat oleskeluluvan ehdottamani järjestelyn avulla.

https://static.iq-research.info/20150809/img/iq_by_country.png

Poissa pimpelis pompelis

• Konkari
  • Etevä ajattelija
« Vastaus #59 : su 21.05.2017, 09:11:18 »

Vuohennussijamme myöntää olevansa tyhmyytensä lisäksi patologinen valehtelija.

Sääli vuohia,
VV.

Tavanomaista on, että patologinen valehtelu on osa narsistista persoonallisuushäiriötä. hibiskusihan on tällä foorumilla todettu täysimittaiseksi narsistiksi.