Äänestys

Ketkä viisi ärsyttävät eniten?

Juha
9 (9.2%)
Taha islam
11 (11.2%)
Sepe
7 (7.1%)
Toope
3 (3.1%)
Hippi
2 (2%)
wade
1 (1%)
a4
1 (1%)
Rebus
1 (1%)
Jaska Jokunen
3 (3.1%)
Safiiri
1 (1%)
Reinhold jr
8 (8.2%)
MrKat
1 (1%)
Norma Bates
0 (0%)
Laika
2 (2%)
Sini
1 (1%)
Vanha Aatami
3 (3.1%)
Xantippa
2 (2%)
Vatupassi
1 (1%)
Keijo Kullervo
4 (4.1%)
Urogallus
0 (0%)
Rasti ruutuun
0 (0%)
jargon
0 (0%)
Antares
3 (3.1%)
Socrates
7 (7.1%)
Juuli
0 (0%)
Faustinen
1 (1%)
Hayabusa
0 (0%)
Hibiscus
8 (8.2%)
Mikainen
0 (0%)
J
0 (0%)
Ellinsipsi
0 (0%)
Ei kukaan
1 (1%)
Chama
0 (0%)
Lenny
0 (0%)
Ikuista kierrätystä
5 (5.1%)
Kopek
1 (1%)
Unforgiven
0 (0%)
Inaktivisti
0 (0%)
Tummasilmäsusanna
0 (0%)
Gingston
0 (0%)
Rampsi
5 (5.1%)
Miniluv
0 (0%)
mks
2 (2%)
Topi
1 (1%)
Einstein
0 (0%)
Canardian
1 (1%)
Amanda
2 (2%)
Proto
0 (0%)
Isil
0 (0%)
Vasa
0 (0%)
Brutto
0 (0%)
Hagbard
0 (0%)
Ce-hyväksytty
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 34

Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävin jatkumolainen?  (Luettu 22390 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laika

• Konkari
Vs: Ärsyttävin jatkumolainen?
« Vastaus #20 : ke 25.03.2015, 17:16:38 »
Kun Tahan projekti epäonnistui/myöhästyi, seison nyt tämän takana.

Minkä takana? Näiden henkilökeskustelujen takana? Vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta, ja olet vaivihkaa mennyt osallistumaan johonkin asiaketjuista?

Tahan projektissa ei epäonnistunut kuin se, että hän palasi hännystelijöineen Jatkumolle.
« Viimeksi muokattu: ke 25.03.2015, 17:18:16 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

-George Bernard Shaw, Killing For Sport, Preface (1914)

socrates

• Vieras
« Vastaus #21 : ke 25.03.2015, 17:26:53 »

Minkä takana? Näiden henkilökeskustelujen takana? Vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta, ja olet vaivihkaa mennyt osallistumaan johonkin asiaketjuista?

Tahan projektissa ei epäonnistunut kuin se, että hän palasi hännystelijöineen Jatkumolle.

Viestihistoriani pystyy tarkistamaan profiilistani. Ehkä jopa sinä harjoittelemalla opit sen.

Seison aina ja kaikkialla henkilökeskustelujen takana.

Tämän projektin suurin epäonnistuminen on sinun hännystelysi ja hännysteltävänä olosi porukassasi.

Antares

• Vieras
« Vastaus #22 : ke 25.03.2015, 17:52:03 »
Pitääpä äänestää itseään että muutkin huomaisivat...

Äänestit jo edellisessä äänestyksessä. Tässä et kyllä äänestä, mutta huomattuasi saaneesi nyt ääniä, alat selittää.

Älä sinä poika lässytä vaan jos noin valehtelet, pitää esittää joku todistekin. Vai yritätkö siellä provosoida itsellesi lisää ääniä tähän listaan? Ei täällä niin tyhmiä ole että noin halpaan menisivät...

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #23 : ke 25.03.2015, 18:32:00 »

Viestihistoriani pystyy tarkistamaan profiilistani. Ehkä jopa sinä harjoittelemalla opit sen.

Seison aina ja kaikkialla henkilökeskustelujen takana.

Tämän projektin suurin epäonnistuminen on sinun hännystelysi ja hännysteltävänä olosi porukassasi.

Kukaan ei pakottanut palaamaan. Selasin oikein kehoituksesta viestihistoriasi läpi; aikamoisia tuhruja ovat. Tyyliin: 'Xantippasta olen sitä mieltä että päläpälä'. 'Sepe voisi läpäläpä.' 'Juha tunnetusti höpöhöpö.' En jaksanut lukea ensimmäistä sivullista.

Mitään arvoa ette kyenneet Tahan foorumilla keskenänne luomaan, joten Taha laittoi pillit pussiin ja palasitte roskaamaan tätä palstaa. Taha itse ilmoitti jälkikäteen 'halunneensa kokeilla, miten helppoa foorumin luominen olisi'. No, sikäli kuin ylipäänsä uskomme hänen alati vaihtuvaa ratiotaan, niin foorumi on muutakin kuin puitteensa. Se syntyy myös substanssista, sellaisten kirjoittajien kontribuutiosta kuin Vaaraton Norsu entisellä Näkökulmalla.

Tietysti monialaisena lahjakkuutena on kiwa heitellä paskaa kanssanne ja päällenne, mutta en viitsisi viettää aikaani palstalla, jos se olisi ainoa harrastamistani lajeista.
« Viimeksi muokattu: ke 25.03.2015, 18:33:31 kirjoittanut Laika »
Custom will reconcile people to any atrocity; and fashion will drive them to acquire any custom.

socrates

• Vieras
« Vastaus #24 : ke 25.03.2015, 18:38:09 »
Selasin oikein kehoituksesta viestihistoriasi läpi; aikamoisia tuhruja ovat.

No eiväthän ne sinun kullinlutkutteluviestiesi tasoa toki ole. Mutta harjoittelen lisää.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #25 : ke 25.03.2015, 18:40:53 »
annoin ääneni. vaikka kaikkia meitä tarvitaan.

Poissa Laika

• Konkari
« Vastaus #26 : ke 25.03.2015, 18:44:44 »
Selasin oikein kehoituksesta viestihistoriasi läpi; aikamoisia tuhruja ovat.

No eiväthän ne sinun kullinlutkutteluviestiesi tasoa toki ole. Mutta harjoittelen lisää.

En pidä hyviä pöytätapoja ensisijaisina silloin, kun kokkina toimii kannibaali. Selitin jo kantani tarpeeksi perusteellisesti, sille en voi mitään mikäli sitä ei joku tähän päivään mennessä ymmärtänyt.

Ps. Taha Islam on fanaattisten murhaajien kullinlutkuttaja. Voi ei! Kirjoitin sen näkyviin.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #27 : ke 25.03.2015, 18:47:49 »
Otsikoista muutenkin: luin Jaskan otsikon niin, että nyt hänelle täällä kirjoittelija on jatkumoinen. Se on minusta symppiksempi nimi kuin jatkumolainen. Joka on tylsä.

T: Xante
näkistä jatkis? vähän niinkuin pätkis, mutta ei sinne päinkään.

Poissa a4

• Konkari
« Vastaus #28 : ke 25.03.2015, 18:56:01 »

Heh.

Näistä voisi tehdä jatkuvaluontoisia. Ajoittaiset kannatusmittaukset. Ehkä säännöllisin väliajoin. Nähtäisiin se, kuka on laskussa, ja kuka nousussa :)

No, mitä itseeni tulee, niin paljon ajattelen ihmisiä sujuvuuden kannalta. Kun rakenteista keskutellaan, ei ole oikeastaan varaa tykkäillä tai ei-tykkäillä kenestäkään sen enempiä muussa kuin siinä, miten asianomaiset ovat luomassa järjestelyjä. Kun järjestelyt ovat kohtuukunnossa, voi jo alkaa osoittamaan mieltymyksiä jne.

Onks tää mun juttu täysin pöpi? Ei varmaan kaikki ihan kotona.

Muuten. Luo turvaa se, jos uskaltaa olla aidosti muiden arvioitavana. Suosittelen! Arvioikaa muita, ja suokaa se muillekin.
voisimme joukkorahoittaa tänne metakellariin vaikkapa trainers housesta jonkun konsulentin laittamaan yksilölliset kvartaalikäppyrämme nousuun suosiomittauksissa. some nousuun, foorumi kerrallaan!

socrates

• Vieras
« Vastaus #29 : ke 25.03.2015, 19:05:13 »
Taha ykkösenä, hibi kakkosena ja pronssista kova vääntö minun, Juhan ja Reiskan kesken. Tuli sittenkin hyvä kisa.

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #30 : ke 25.03.2015, 21:19:28 »
Taha ykkösenä, hibi kakkosena ja pronssista kova vääntö minun, Juhan ja Reiskan kesken. Tuli sittenkin hyvä kisa.

Hienostihan tuota olet itsekin menestynyt. Onneksi olkoon! Saamme kiittää näistä suosionosoituksista lähinnä palstan seniilejä huru-ukkoja. Kiitokset heille ryhdistäytymisestä ja järjestäytymisestä yhteiseen rintamaan uhan edessä. On niitä vihollisia muuallakin kuin Venäjällä.

Antares

• Vieras
« Vastaus #31 : ke 25.03.2015, 21:25:52 »
Minua älkää ainakaan kiittäkö, olen äänestänyt vain itseäni tässä ketjussa, toisessa siten muita.

Poissa Valdemar Ala-Tuuhonen

• Konkari
  • RAKKAUTTA - EI ISLAMISTEJA!
« Vastaus #32 : ke 25.03.2015, 21:29:24 »

Taidan poistua, koska näen nyt täydellisen epäonnistumiseni vilpittömissä pyrkimyksissäni.

VA.
Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina,
mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen:
ei ole mitään uutta auringon alla.
......Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #33 : ke 25.03.2015, 21:43:33 »
Minua älkää ainakaan kiittäkö, olen äänestänyt vain itseäni tässä ketjussa, toisessa siten muita.

Sinua nimenomaan tulisi kiittää. Muistutan vielä, että äänestit itseäsi toisessa äänestyksessä, vaikka nyt väität jo toiseen kertaan samaa asiaa. Muisti pettää?

Poissa Jaska Jokunen

• Ikijäärä
  • Konkari
« Vastaus #34 : ke 25.03.2015, 22:44:38 »

Jätän tämän äänestyksen väliin. Ei osu minun huumorintajuun.
Hän on täällä tänään

Antares

• Vieras
« Vastaus #35 : ke 25.03.2015, 23:02:17 »

Sinua nimenomaan tulisi kiittää. Muistutan vielä, että äänestit itseäsi toisessa äänestyksessä, vaikka nyt väität jo toiseen kertaan samaa asiaa. Muisti pettää?

Mitä voitat tuolla jatkuvalla valehtelulla? Yritätkö saada miut suuttumaan? Kenties lähtemään? Ei ei, tyylisi on kuin päiväkotihäirikön, ei lahjoillasi parempaan pysty... ethän sie saa sillä edes tällä listalla pinnoja...

Poissa Toope

• Konkari
« Vastaus #36 : to 26.03.2015, 00:23:26 »
En äänestä ketään, koska tuo on täysin typerä äänestys. Foorumi syntyy hyvistä keskusteluista ja ajatustenvaihdoista foorumilaisten kesken. Se ei synny siitä, että jotkut lähtevät kyttäämään toisten sanomisia, jos itsellään ei ole sanottavaa.

Ne, joita tämänkaltaiset keskustelut houkuttavat, voisivat miettiä sitä, olisiko heillä lopulta enemmän annettavaa asiakeskusteluihin, kuin tällaisiin?

Saatan saada jonkun äänen tähän äänestykseen, mutta on sen arvoista.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope
Toope Tahalle: "En minäkään vastustaisi islamia, jos se olisi, mitä esität. Pelkään sitä, koska kokemus islamista on niin erilainen, mitä esität."
goo

Poissa Taha Islam

• Lukija
  • Konkari
  • *
    • Vapaa Näkökulma
« Vastaus #37 : to 26.03.2015, 07:43:55 »
Minusta tämä äänestys on palstan parasta antia. Äänestin itseäni.
"Varsinainen asia, jos sellaista oli, jäi nyt kirjoittamatta. No, onhan päivä vielä huomennakin."

hibiscus

• Vieras
« Vastaus #38 : to 26.03.2015, 08:58:48 »
Niin, moni tässä ketjussa annettu ääni on tullut siitä, että äänestäjä on saanut siipeensä. Olen tyytyväinen itselleni annettuun äänimäärään. Voisin luetella helposti viisi huru-ukkoa, jotka ovat äänestäneet minua. Kiitos heille! Ilman heitä täällä ei olisi näin hauskaa. Tosin komiikka on tahatonta, mutta silti se on komiikkaa.

Poissa wade

• Konkari
« Vastaus #39 : to 26.03.2015, 09:08:06 »
Varoitan edelleen ärsyttävyyssanan konnotaatioista.

Nythän täällä on määritelty ärsyttävyys positiivisena asiana. Ärsyttävyys on siis yhtä kuin olla paarmana piinaamassa tyytyväisyyteen ja konformismiin vaipuneita Jäseniä.

Se, että joku todella antaa ärsyttävyydellään aihion ajattelemiselle, "auttaa" ihmisiä pääsemään eroon ennakkoluuloistaan, on kuitenkin nähdäkseni hyvin kaukainen asia foorumimme ärsyttäjiksi itsensä identifioivien keskuudessa. Siihen vaaditaan ärsyttäjän osalta avoin asenne. Mutta jos ärsyttäjä itse on "jo ennalta totuuden tietävä", jääräpää samoissa määrin kuin ärsytettävä, ei tehdä muuta kuin kaivetaan poteroita. Yksi ärsyttäjälle, toinen ärsytettävälle.

Tämä ei minun mielestäni täytä positiivisen ärsyttämisen määritelmää, vaan antaa mahdollisuuden glorifioida sitä omaa syvää poteroa.